לוחמה כימית גזענית-האומנם?

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

הלוחמה הכימית והביולוגית נגד הספרדים על-ידי המימסד האשכנזי-הציוני, ממשיכה עד ימינו. הלוחמה הביולוגית ממשיכה בפריפריה, שם מרוכזים רוב הספרדים, באמצעות שירותי בריאות לקויים, מחסור חמור ברופאים, כשהרופאים הקיימים הם לא ממש המומחים בתחומם. על כך מתריעים בתקשורת השכם והערב, כשהם מגובים על-ידי נתונים סטטיסטיים המוכיחים שמצב זה גורם לשיעור תמותה וחולים מוזנחים, הרבה יותר מאשר באיזור המרכז.

הלוחמה הכימית, גם היא ממשיכה נגד הספרדים עד ימינו. במחקר שהתבצע על-ידי מומחים בתחום ההדברה באקדמיה, התברר שלאחר שהכריחו באלימות את הספרדים להתיישב במושבים חקלאיים שברובם גם סמוכים לגבול [ד"ר משה נחום, "ילדי תימן הנעדרים – התעלומה" (עמ' 229), ילדי תימן מזרח ובלקן, בחסות איגוד העיתונאים הארצי, מכון לחקר התקשורת והעיתונות בישראל, 2015], המדינה באמצעות משרד-החקלאות בהנחיית השר אוריאל מהציונות-הדתית, ממשיכה לרסס מהאויר את השדות בחומרים כימיים ולא פוסחים שם גם על ריסוס הבתים והמרחבים הציבוריים בכמות מטורפת, השקולה לדברי אותם מומחים – ללוחמה כימית, הרבה יותר מאשר ריסוס השדות במדינות ה- OCED, כשהילדים הם הנפגעים העיקריים, כי הם בתחילת צמיחתם. חלק מהנפגעים ששרדו, הצליחו לקבל תגמול-כספי שוטף מ"הביטוח לאומי", לנוכח ההכרה באחוזי נכות גבוהים שלהם. נראה, שזו גם אחת הסיבות לאחוז התמותה והחולי הגבוה באזורים אלו. תגובת משרד-החקלאות על כך הייתה חלקית ומגומגמת.

מושב ערוגות כבר נקי מאותם ריסוסים קטלניים בצו בית-המשפט, לאחר שהומתו שם חקלאים וילדים מריסוסים אלו, או שהם נפגעו ממחלות שונות כגון מחלת הפרקינסון. התברר שבמושבים וקיבוצים אשכנזיים השייכים לתנועות השמאל, הריסוסים הינם מופחתים, משולבים בחומרים לא רעילים ומתבצעים רק מעל השדות, רק כאשר קיימת בעיה ממוקדת בגידולים החקלאיים [כתבת תחקיר על כך, הושמעה ב"יומן החדשות" בשעה 7 בבוקר ברשת – ב', כ"ד שבט תשע"ח (9.2.2018 למניינם)]. לקיבוצים יש חברת מטוסי ריסוס עצמאית – "כימאויר".

בן-גוריון צידד בהטלת איסור על עלייתם של חולים ומשותקים, גם אם הם לא סיכנו את בריאות הציבור [פיקאר אבי, ראשיתה של העליה הסלקטיבית בשנות החמישים, בתוך: עיונים בתקומת ישראל (כתב עת, 1999 , עמ' 378)]. לגבי הנכים שכבר היו בארץ, בן-גוריון דאג מתוך תפיסתו הגזענית למנוע מהם אמצעי-מחיה, מדיניות גזענית שרק השתנתה מעט בשנת תשע"ח (2018 למניינם), בעקבות מאבק מר וחסימות כבישים של ארגוני-הנכים.

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *