סוכני הסדר העולמי החד״ש משקרים לכם כל הזמן

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

 

יונתן יעקובוביץ׳:

בואו נתחיל מהסוף להתחלה.

הם משקרים לכם כשהם אומרים שברואנדה רוצחים אותם ומוכרים אותם לעבדות. זה החלק הכי פשוט בכל הסיפור. זה לא אני אומר את זה, אלא בית המשפט המחוזי ובית המשפט העליון.

הם משקרים לכם שזה רק זמני עד שהמצב במדינות שלהם ישתפר. אלו אותם אנשים שנלחמו מלחמת חורמה על זכותם של ילדי עובדים זרים להישאר בישראל. דב חנין אפילו שר על הילדה הסינית שרוצה לעשות צבא. תחפשו ביו טיוב, אין יותר פאתטי מזה. גם אז היו שהשוו לאנה פרנק דרך אגב, זה אפילו לא חדש.
זה אפילו די משעשע, בחצי מהעצומות הם לא מצליחים לשמור על קוהרנטיות. בפסקה אחת הם מדברים על מחסה זמני, בפסקה הבאה מדברים על ילדים שנולדו כאן ו"מכירים רק את ישראל".

הם משקרים כשהם אומרים שרק הגדר עצרה את ההסתננות, אין אף גדר גבול בעולם שהוכחה כיעילה נגד הגירה, ומרבית ההסתננות בעולם היא דרך הים. לישראל יש גבול ימי ארוך מאוד וקרוב מאוד לאפריקה. אל תקנו את זה.

הם משקרים כשהם אומרים ש"טוב שהגדר עצרה את הכניסה". הם הרי הגישו עתירה נגד הגדר, עתירה שהוכנה חודשים ואפילו שנים מראש. הם הריצו קמפיין תקשורתי בינלאומי אדיר כדי לנסות ולכפות על צה"ל לפתוח את השערים ובעצם לייתר את הגדר ברגע שהגיעו המסתננים הראשונים לגדר. הם אפילו האכילו אותנו סיפורים על נשים שחצו את כל סיני ברגל בחודש תשיעי. תודה לאל שזה לא צלח להם, אבל זו לא סיבה להאמין להם עכשיו.

הם משקרים כשהם אומרים שהם דואגים לתושבי דרום תל אביב. הם מעולם לא נקפו אצבע לטובתם והם עשו כל אשר ביכולתם לצייר אותם כגזענים. במקום לעזור להם לשאת את העול, הם טענו שגברים אפריקאים צעירים פושעים פחות משיעורם באוכלוסייה ולכן נווה שאנן היא בכלל גן עדן. מי שטען אחרת, צעקו עליו שהוא גזען.
רק המחאה של התושבים, שאני גאה להיות חלק ממנה, הביאה להזרמת כוחות משטרה ומג"ב. יחד עם החלת הנוהל המנהלי למסתננים המעורבים בפלילים (שנגדו הם הגישו מספר עתירות וגם עליו היינו צריכים להלחם), נהפכו את החיים בדרום תל אביב לחצי נסבלים בשנים האחרונות, לא שום דבר אחר.

מנגד, הם הגישו עתירה נגד פינוי חסרי בית מגינות ציבוריות, והתגאו בכך שזה מסייע למסתננים. הם הגישו עתירה אפילו נגד לקיחת טביעות אצבעות ממסתננים, גם כשנכנסו מאות אנשים בכל חדש, חסרי מסמכים, חסרי זהות, חסרי כתובת וחסרי כבוד לחוק הישראלי. הם התנגדו ללקיחת דגימות ד.נ.א ממסתננים, למרות שכל מקרי האונס המזעזעים ביותר נפתרו בעזרת דגימות אלו, שנלקחו ממסתננים שהיו עבריינים רצסיביים. כל זה בשם זכותם של מסתננים לא חוקיים ל"פרטיות".

הם משקרים כשהם מציגים את עצמם כעליונים מבחינה מוסרית. מדובר באנשים שמסוגלים להקים דוכן מרק לטובת מסתננים מאפריקה, וללעוג לאישה מבוגרת שמתלוננת שהרעש בלתי נסבל. תחפשו ביו טיוב אם אתם לא מאמינים. מעולם לא נתקלתי באכזריות ואטימות קשה כל כך.

הם משקרים כשהם אומרים שצריך לפזר אותם ושהם מתרכזים בדרום תל אביב כי לא נותנים להם לעבוד. נותנים להם לעבוד, באישור בג"ץ משנת 2010. המסתננים לא חצו שלוש מדינות כדי לגור בירוחם, עם כל הכבוד. בכל העולם מהגרים מתרכזים בשכונות מסוימות, על כל המשמעויות החברתיות, דמוגרפיות וביטחוניות. גם בישראל, אפילו כשהם "מתפזרים", מטבע הדברים הם נוהגים להתרכז בשכונות חלשות בערים אליהן הם עברו, וגם שם התושבים סובלים. כך קורה באילת, באשדוד ובפתח תקווה.
להעסיק אותם בחקלאות הם אומרים? שום דבר, אבל שום דבר לא מנע מאף אחד להעסיק אותם בחקלאות עד היום. בדיוק כמו שהתירו להם לעבוד במסעדות, כך הם יכולים לעבוד בבקעה. אבל כבר סיכמנו שהמסתננים לא פראיירים, נכון?

הם משקרים כשהם אומרים שהמדינה צריכה להתערב ולכפות פיזור. בשנת 2009 הם הגישו עתירה אפילו נגד הנוהל שחייב מסתננים לחיות צפונית לחדרה או דרומית לגדרה.
מה הייתה אחת העילות שהעלו בעתירה שלהם? הם טענו שמחוץ לתל אביב אין למסתננים גישה למשרדים של ארגוני הסיוע, שלא רוצים לצאת ממרכז תל אביב כמובן. איי שיט יו נוט, נראה לכם שאני מסוגל להמציא דבר כזה?

הם שקרו כשאמרו לנו שהם בורחים מרצח עם, כשהיה ברור שרובם מהגרי עבודה מוסלמים מסודן. אפילו האו"ם הודה בכך בהתחלה. הם המשיכו עם זה גם כשרובם היו כבר מסתננים מאריתראה. כשזה הפסיק כבר לעבוד, פתאום הם טענו שצריך לקלוט אותם בכלל כי עברו עינויים בסיני, על אף שהם הם אלו ששפכו שמן על המדורה שהניעה את התופעה הזו, תופעה נעצרה רק בגלל שהצלחנו לעצור את ההסתננות, לא בגלל שום דבר אחר.

הם שקרו כשאמרו שצריך לאפשר להם להיכנס למרות הגדר, לבדוק את בקשת המקלט שלהם ואז ניתן להרחיק את מי שלא פליט. מיד לאחר מכן הם רצו לבית המשפט וטענו בלי להתבייש שאי אפשר להרחיק גם את המסתננים שהם מהגרי עבודה מסודן לכולי עלמא, רק בגלל שנכנסו לישראל וסודן תעניש אותם על כך. לא עניין אותם שאולי חלק מהאנשים האלה הם פושעי מלחמה בעצמם.

כשהחלו סודנים לצאת באופן דיסקרטי ועצמאי לסודן דרך מדינות מעבר, רובם עוד לפני הקמת חולות, הם יצאו בקמפיין שקרי על כך שישראל "מגרשת אנשים למותם בסודן". על המשמעויות של כך אפרט בהזדמנות אחרת, אבל זה כבר לא רק שקר, זה כבר סיכון חיי אדם מכוון בשם האג'נדה. זו כבר מעשה נבלה שאפילו "תומך גירוש כמוני" לעולם לא היה מעלה בדעתו לעשות.

הם משקרים כשהם אומרים לכם שמדובר רק בחצי אחוז מהאוכלוסייה. מדובר באוכלוסייה צעירה, רובם גברים לא נשואים או ללא נשותיהם. כבר סיכמנו שזה לא זמני, והליך איחוד המשפחות כבר החל. קליטה של כל האוכלוסייה הזו תביא להכפלה ואף שילוש מידי תוך עשור, ורק אז יחל הליך איחוד המשפחות הזוחל.
יתירה מכך, אתם מבינים על מה מדובר? חצי אחוז מהאוכלוסייה זה המון. חצי אחוז זה מיעוט אתני חדש, עוין בחלקו, שילדיו יהיו עוינים עוד יותר ובצדק מבחינתם. מדובר באוכלוסייה בגודל של עיר כמו רמת השרון, שמרוכזת ברובה בסלאמס של תל אביב.
חצי אחוז אתם אומרים? אחד מכל תשעה ילדים בעיר העברית הראשונה נולד להורים זרים, זה לא חצי אחוז, זו מהפיכה דמוגרפית. אל תקנו את הלוקשים האלה.

הם משקרים כשהם אומרים שהם "נמצאים כאן כבר עשור". רובם נמצאים פחות מכך, אבל זה בעיקר בבחינת הרצחת וגם ירשת. ההסכמים עם המדינות השלישיות קיימים מאז 2013. לאחר הקמת מתקן חולות באותה שנה, הייתה יציאה החוצה, תוך ארבעה חודשים יצאו למעלה מ- 4,000 מסתננים. רובם אגב למדינות מוצאם. כל זה נעצר לאחר שהוגש בג"ץ נגד החוק למניעת הסתננות ולאחר שהארגונים דאגו לפזר הבטחות למסתננים על כך שהם יצליחו לבטל את החוק (מה שאכן קרה).

אגב, כל בר דעת מבין שחלק מהמסתננים יישארו כאן לבסוף, אבל אף מקבל החלטות לא יכול להסכים להרים ידיים ולקלוט את כולם עכשיו. במקום להתקדם באופן מהיר להסדרת העניין, הוצאת מרבית האנשים ואז התמקדות בקליטה כזו או אחרת של אלו שנשארו, הארגונים גוררים אותנו דרך הבוץ במאבק התשה אינסופי שרק משאיר אדמה חרוכה.

בדבר אחד הם כן צודקים, האחריות לטיפול במחדל הזה מוטלת על הממשלה. אבל כעת הממשלה סוף סוף פועלת, על אפם ועל חמתם, ולכן צריך פשוט להתעלם מכל השקרים.

בואו נתחיל מהסוף להתחלה. הם משקרים לכם כשהם אומרים שברואנדה רוצחים אותם ומוכרים אותם לעבדות. זה החלק הכי פשוט בכל הסיפ…

‎Posted by Yonatan Jakubowicz on‎ ראשון 21 ינואר 2018

____________
קריאה רלוונטית:

"איגוד הנבחרים" ה"מוארים" מאחורי מחאת מבקשי המקלט

נשף מסכות: מלחמת ה׳דיפ סטייט׳ וסוכני החבלה בממשלה כנגד גירוש המסתננים

נשף מסכות: מלחמת ה׳דיפ סטייט׳ וסוכני החבלה בממשלה כנגד גירוש המסתננים

נשף מסכות: מלחמת ה׳דיפ סטייט׳ וסוכני החבלה בממשלה כנגד גירוש המסתננים

׳אוהבי אנושות׳ שלא רואים אדם ממטר

השורשים הפגאניים של הפרוגרס

׳אוהבי אנושות׳ שלא רואים אדם ממטר

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *