בדואי מהבקעה מספר כיצד פעילי שמאל מאיימים עליו ב׳זובור וגזנגה׳

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

 

אסתר וואיט:

בדואי מהבקעה מספר כיצד פעילי שמאל מאיימים עליו

תושבי הבקעה הסובלים מהטרדות ארגוני שמאל קיצוני ואנרכיסטים המדרבנים את הבדואים והערבים באזור לפעילות נגד היהודים, פרסמו הקלטה ממנה עולה לכאורה מצב בו אנשי השמאל הקיצוני מאיימים על הרועים הבדואים בכדי שיבואו לאירועי פרובוקציה.

בהקלטה שפורסמה בדף הפייסבוק "ציונות בנחישות" של רן כרמי בוזגלו, נשמע בדואי המדבר עם תושב הבקעה, והשניים מדברים על האירועים מהתקופה האחרונה באזור משכיות, בהם הגיעו אנרכיסטים מארגון תעאיוש יחד עם בדואים לקרבת הישוב ואף הקיפו את הישוב עם עדרים מתוך רצון לעשות פרובוקציה.

בשיחה נשמע הבדואי מסביר כי סיבת הגעתם היא איומים לכאורה על פי טענתו, מצד "גיא" ואנשי תעאיוש. אחד הפעילים המרכזיים של תעאיוש בבקעת הירדן הוא גיא הירשפלד, המוכר גם מפעילות באזור הר חברון נגד הישובים היהודים באזור.
"גיא אמר אם אתם לא תלכו שמה אני מתקשר למשטרה הפלסטינית", נשמע הבדואי מסביר, כאשר התושב שואל אותו מדוע הם לפתע מבצעים פרובוקציות אחרי שנים של שקט יחסי בגזרה.
"מי אמר לך את זה?", שואל התושב, והבדואי משיב "אנשים של תעאיוש".
בהמשך בדואי נוסף הצטרף לשיחה וסיפר דברים דומים "אנחנו ראינו את כל האנשים של חברון שאוכלים את הקש… אתה יודע מה אומרים? תעאיוש וגיא אומרים אם אתה לא תבוא לשמה אנחנו נלך למשטרה (הפלסטינית) והם יעשו לכם בעיות".
בעבר חשף ארגון "עד כאן" קשר בין עזרא נאווי פעיל תעאיוש, לבין מנגנוני "הרשות הפלסטינית", לאחר שנחשף כי הסגיר על פי החשד בעל קרקע שביקש למכור אותה ליהודים.

בדואי מהבקעה מספר כיצד פעילי שמאל מאיימים עליותושבי הבקעה הסובלים מהטרדות ארגוני שמאל קיצוני ואנרכיסטים המדרבנים את הב…

‎Posted by Ester White on‎ יום שלישי 2 ינואר 2018

_____________
תזכורת:

זובור וגזנגה זה מוות טבעי?

זובור וגזנגה זה מוות טבעי?

‎Posted by ‎כולנו בעד מוות למחבלים‎ on‎ חמישי 21 ינואר 2016

_____________

קריאה רלוונטית:

מסדר ה׳עליונים׳ שומר על נאווי ב*מרץ

היד המנענעת: המיליציות של הסדר העולמי החד״ש

שמאל רדיקאלי = אנסים ופדופילים עם חסינות

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *