פרופ׳ מהאוניברסיטה העברית קורא לאנשים לעבור על החוק ולמנוע את הרחקת המסתננים

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

 

יונתן יעקבוביץ;

 

פרופסור אלון הראל מהאוניברסיטה העברית כתב רשומה קצרה בבלוג המרצים למשפטים, שבה הוא קורא לאנשים לעבור על החוק ולמנוע את הרחקת המסתננים, המעשירים את התרבות שלנו עם מרכזי התרבות שהקימו בנווה שאנן והאוכל הזול שהביאו איתם.

הרשומה שלו שזורה בשלל קלישאות לעוסות על ועידת אוויאן, מנחם בגין והויטנאמים והקרם דה לה קרם, ציטוט יפה מהתנ"ך. ממש צ'ק ליסט של טולקינג פוינטז שפעילים לטובת המסתננים משננים באופן רובוטי. האמת, אותי די מפחיד, כי זה לא פעם נשמע כמו mind control מהונדס . הם אשכרה לא מסוגלים לחשוב על טיעון עצמאי.

עכשיו, לפרופסור הראל היו בעבר דעות שונות על ערכו של התנ"ך, ותוכלו לחפש אותם בגוגל. התנ"ך כנראה רלוונטי עבורו בערך כמו שהמקרה של בגין והוויטנאמים רלוונטי לדיון על אופן ההתמודדות עם למעלה מ- 50,000 מסתננים ששוהים בישראל.

אבל, אי אפשר שלא להתפלא על הזלזול העמוק בבתי המשפט בישראל, מצד פרופסור בכיר למשפטים. להזכירכם, גם בית המשפט המחוזי וגם בית המשפט העליון קבעו שלא נשקפת כל סכנה למורחקים לרואנדה, שחלק מהמסתננים נותני התצהירים משקרים, הראיות של העותרים "בעייתיות" וההסכם עומד בכל הדרישות של החוק הישראלי והבינלאומי.

להזכירכם, לא מדובר בשאלה משפטית, מדתית, או ערכית, אלא נטו בדיקת ראיות בסיסיות, בשתי ערכאות משפטיות.

תזכרו את זה בפעם הבאה שאלון או מי מחבריו יבקשו שתכבדו את הכרעת בג"ץ, או ידברו על רוממות שלטון החוק.

פרופסור אלון הראל מהאוניברסיטה העברית כתב רשומה קצרה בבלוג המרצים למשפטים, שבה הוא קורא לאנשים לעבור על החוק ולמנוע את ה…

‎Posted by Yonatan Jakubowicz on‎ יום שני 1 ינואר 2018

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *