על תהליכי ה׳מירב-מיכאליזציה׳ בקרב מזרחים מהשמאל הרדיקאלי

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

יאיר בר:

על תהליכי המירב מיכאליזציה בקרב מזרחים מהשמאל הראדיקאלי

אתמול הודיע אבי בוסקילה על כך שבכוונתו לרוץ לראשות מפלגת מר"צ זוהי הזדמנות טובה לעמוד מקרוב אחר התופעה הכאובה המתוארת בכותרת הפוסט, ולתת בה סימנים: ובכן, מהם תהליכי המירב מיכאליזציה בקרב מזרחים מהשמאל הראדיקאלי? מדובר ביהודים מזרחים שבהרבה מאד מהלכי הרוח ודרכי המחשבה שלהם מבטאים את המסגרת המחשבתית שהנכדה של הרוצח קסטנר, היא מראשי דובריה. ברשותכם אבקש להבהיר את הנקודה באמצעות פוסט שכתבתי בשעתו אודות הד"ר הני זובידה, ונכונים שבעתיים לגבי בוסקילה. רק שזובידה חכם ומוכשר ממנו לצערנו בהרבה. הנה הדברים לפניכם.

הפרוגרס- הקרן לישראל החדשה- והיהודים המזרחים מהשמאל הראדיקאלי:

זכרו תמיד: השמאל הראדיקאלי הורג ברכות ובעורמה. זהו ד"ר הני זובידה. מזרחי מקצועי, פאנאט פרוגרסיבי, נחש ארסי מסוכן מאד שמרעיל לנו את את התוכנית הנפלאה הפטריוטים. עד לאחרונה הוא היה מטפטף את הרעל הפרוגרסיבי באומנות שלא איפשרה לצופים להבחין איזה פאנאט שמאלני קיצוני ניצב בפניהם. גרוע עשרות מונים מהיריב אופנהיימרים, והמיכאל ספרדים למינהם. הם זאבים הוא לעומתם, זאב בעור של כבש, כאשר מזרחיותו מסייעת לו לטשטש עקבות, ולזנב בנו באמנות מרושעת.

אשמח עם משהו ייקח יוזמה ויפתח עצומה שתקרא להעיף את סוכן התעמולה הפרוגרסיבית במובנה הארסי ביותר, מהתכנית. זו שמהווה בעת הנוכחית נחמת הפורטא של יהודי בעל שכל ישר, החפץ לקבל תוכנית אקטואליה נטולת פייק ניוז ופרוגרס. כי מה הועילו חכמים בתקנתם אם בתוכנית שבאה לתקן ולו במעט, עוול של שנים, מקבל במה של כבוד, אדם שהוא מבחינת הלך הרוח ודרכי המחשבה, פאר היצירה הג'ורג' סורוסית? הפסקתי לראות תוכניות פטריוטים שהסוכן של הקרן, העלוב הזה מופיע בה.

הדברים הללו, שהעלתי בבוקר אודות הנכבקיסט, איש השמאל הקיצון, ד"ר הני זובידה , המזרחי המקצועי, אחד משופרי התעמולה המתוחכמים ביותר שהעמידה הקרן הארורה, בניסיון לטמטם את העם היושב בציון, ולגרום לו, בדרכי כחש ומרמה, להשתחוות לעגל הזהב של הפרוגרס, גרר תגובות רבות. למדתי שעלי לחדד את עקרונות היסוד, שעליהם נשענת הביקורת שלי כלפיו, כך שבסופו של תהליך, יובן אל נכון, מדוע ומאילו בחינות יש לראות בד"ר הני זובידה דאלאל הנחש הארסי המסוכן ביותר בארסנל הרצחני של ג'ורג' סורוס, והזרוע המבצעת שלו היא הקרן לישראל חדשה.

ובכן, ברמת הכותרת אומר זאת כך יונית: ד"ר הני זובידה, בהרבה מאד מדפוסי המחשבה שלו, מהווה את הגרסה העיראקית הגברית של מירב מיכאלי. יסלח לי הבן איש חי שמתהפך בקברו. ומיד אעבור למספר דוגמאות שיבהירו מדוע במובנים ברבים מר זובידה דאלאל והנכדה של קסטנר תאומים זהים המה. שנתחיל? בבקשה:

1. יהודי או ישראלי? גם עבור הנכדה של קסטנר וגם עבור מר זובידה הישראליות גוברת על היהדות. והרי על מה המאבק האמיתי בארץ? המאבק האמיתי בארץ איננו בין דתיים וחילוניים, בין חלוצי יהודה ושומרון ותושבי תל אביב, בין אשכנזים ומזרחיים, בין שמאליים וימניים אלא בין מי שנגדירים עצמם בראש ובראשונה ישראלים שבעבורם היהדות היא סרח עודף, לבין מי שמגדירים את עצמם בראש ובראשונה יהודים, שבעבורם הישראליות היא בבחינת גוף לנשמה, שהיא היא קודש הקודשים.

בוויכוח הזה גם הגברת מיכאלי שכל חייה ינקה רעל אדום, וגם זובידה העיראקי באותו הצד. שניהם בעד השמדתה של המדינה היהודית, והפיכתה למדינת כל מסתניה/ אזרחיה/מחבליה. יהודי מזרחי שמקדש ישראליות חלולה לפני היהדות, הרי הוא משרת את האצילות השמאלית, ומשמש בפועל סרסור תעמולה של ג'ורג' סורוס. זכור לי היטב איך יהודי מזרחי טמא ונאלח דניאל בן סימון, ביכה מרות בראיון שערך עם שמעון פרס, לאחר הבחירות ב 1996 את העובדה שבלשונו הטמאה 'היהודים ניצחו הישראלים'. וידוע שמר זובידה נמצא קילומטרים שמאלה מבן סימון הפרוגרסיבי עד לשד עצמותיו

2. השימוש במאבקי כח כדי לקדם אג'נדת שמאל ראדיקאלי: גם הנכדה של קסטנר וגם מר זובידה מעוניינים לנהל מאבקי כח בין המדכאים למדוכאים ולמוחלשים כך שבסופו של תהליך יווצר מצב של מיעוטים כועסים, של אינפנטילים בעלי תחושת קרבן ורצון להחריב את המערכת הקיימת של הלבנים הפריבילגים שהיא במקרה הציונות בישראל. גם מיכאלי וגם זובידה דאלאל מוכנים בשם המאבקים הללו לשרוף את המועדון והמדינה בשם אידאל פרוגרסיבי של 'החברה פתוחה' שהיא היא גולת הכותרת של מפעלותיו המפלצתיים של היהודי האנטישמי הנאצי. ג'ורג' סורוס יימח שמו וזכרו.

בהקשר הזה גם מיכאלי וגם זובידה זורקים הרבה עצמות לאוכלוסיות החדשות של השמאל השחור. המון דבש ודברים מגניבים. המון תחושה של מאבקים באי צדק היסטורי, המון תחושה של "מכניסים לאשכנזים הפריבילגים". בדרך תראו נסיונות לשלב מאבקים: מאבק המזרחים עם מאבק האתיופים, עם מאבק המסתננים האפריקאים, עם מאבק ההומואים המדוכאים, עם מאבק הערבים, ומאבק הנשים. מבחינה רצחנית זדונית ומפלגת זו זובידה העראקי, והנכדה של קסטנר, למרבה החרפה תאומים זהים המה. יהודי מזרחי שמוחו נשטף בתעמולה פרוגרסיבית ונופל לדיוטה תחתונה כזו, אין לנו אלא לראות בו שופר תעמולה של הקרן להשמדת ישראל

3. הטרללת הג'הדו-פלשתינו פמניסטית ותהליך הקוקסנליזציה של צה"ל: על רוח השטות והטימטום הפלשתינו פמניסטי שהכניסה מיכאלי בשנים האחרונות אין צורך להרחיב את הדיבור.הדוגמאות רבות כחול אשר על שפת הים. גם היותה מראשי תהליך הקוקסנליזציה של צה"ל, שבמסגרתו נזנח ערך הניצחון לעומת שיווין מדומה שלא היה ולא יהיה בין גברים לנשים, אינה מן הצריכות ראיה. מקריאה ושמיעה של זובידה מעל במות שונות ומגוונות, אני יכול לקבוע בוודאות מוחלטת שהאיש ג'הדו פלשתינו פמניסט לפחות ברמה של מיכאלי. ידוע הדבר ומפורסם שהוא מבין המתראיינים הנבוקשים בתקשורת הישראלית בכל פעם שצריכים מרואויין עם ארומה אקדמית שיצדיק את התהליך המסוכן הזה שעובר על צה"ל.גם בהקשר הזה אין בין מיכאלי לזובידה דאלאל כמלא נימה. זה נבלה וזו טרפה.

ועכשיו לנקודה המרכזית: אם היו מביאים את מירב מיכאלי לפטריוטים הציבור היה יודע שהוא הולך לישון בלילה עם כלבים ולא מתפלא שהוא קם בבוקר מלא בקרציות. עם זובידה הציבור חושב שהוא יושן עם מלאך שרת, ולא מבין שהוא מנמנם כשלצדו אחד הסוסים הטאוייאנים המסוכהים ביותר של הקרן. זו הסיבה שצריך לבעוט אותו מהפטריוטים. ההבדל הוא שמיכאלי היא זאב שאתה יודע שהוא זאב, וזובידה דאלאל הוא זאב בעור של כבש.

על תהליכי המירב מיכאליזציה בקרב מזרחים מהשמאל הראדיקאליאתמול הודיע אבי בוסקילה על כך שבכוונתו לרוץ לראשות מפלגת מר"צ ז…

‎Posted by Yair Bar on‎ יום שני 15 ינואר 2018

____________

זובידה נמנה עם מייסדי הקשת הדמוקרטית המזרחית, מנתמכי הקרן החדשה לישראל

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *