מכת מנע: רודף הפדופילים, השחקן קורי פלדמן, מואשם בהטרדה מינית

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

השחקן קורי פלדמן מואשם בהטרדה מינית. אמין? לא ממש… מפתיע? ממש לא!

הדיילי-ווייר מדווח היום שאישה נכנסה לתחנת המשטרה ביום שני והגישה תלונה נגד השחקן בטענה שהוא תפס אותה בישבן בתחילת 2017. דובר מטעמו ציין כי פלדמן "מכחיש בתוקף את הטענות המחפירות".

אז מה מעניין בסיפור הזה?

בכתבות קודמות סיפרנו לכם איך קורי פלדמן ניסה לפני שנים לחשוף את מעגלי הפדופילים בהוליווד אך נתקל בחוסר עניין וספקנות שגרמו לו כמעט לוותר. אלא שפרסום פרשת ויינשטיין החדירה בו מוטיבציה מחודשת למצות עם אותם פדופילים את הדין.

מהר מאד הוא הבין כי לא רק שנשות הוליווד לא משתפות עימו פעולה כלל, אחת המטרות של הקמפיין MeToo# היא להסיח את דעת הציבור ממעגלי הפדופילים בהוליווד ובממסד דמוקרטי.

אז מה אם מיילו אמר ״אני רק מקווה שהם לא יהרגו את קורי פלדמן לפני שהוא יתחיל לדבר"? תמיד אפשר להשתיק קורבן פדופילים שהתבגר ומוכן לחשוף מידע עליהם באמצעים אחרים.

מאז שפלדמן הודיע על כוונתו לחשוף את אותם סוטים הוא הספיק לבלות במעצר סרק ואף כמעט להידרס ע״י שתי משאיות שדהרו יחד לכיוון שלו.

דיווחנו לכם גם שבאוקטובר פרסם פלדמן את כוונתו לגייס כספים מתרומות על מנת לשכור שומרי ראש ועורכי דין במטרה להפיק סרט בו יחשוף את מה שהוא מכנה ׳רשת פדופילים הוליוודים׳.

פלדמן טען במשך שנים שהוא מסר ​​מזמן לבלשים במחוז סנטה ברברה את היותו קורבן התעללות מינית כילד-שחקן בהוליווד, אך הנושא כלל לא עניין אותם.

מהמשטרה הכחישו את דבריו תחילה אך בדצמבר משרד השריף של מחוז סנטה ברברה הודה שהם מצאו הקלטה קולית מ -1993, שבה פלדמן סיפר על ההתעללות ואף מסר להם את שמות הפדופילים.

בנובמבר החל פלדמן לחשוף לציבור את שמות הגברים שלכאורה התעללו בו ובחברו קורי חיים בילדות, ביניהם ג'ון גריסום ואלפי הופמן.

 

 

____________

קריאה רלוונטית:

אליטות פדופיליות , הקנוניה נחשפת (חלק 3 )

פדוגייט: השחקן צ׳רלי שין אנס ילד בן 13

אליטות פדופיליות בבריטניה – תחקיר של 60 דקות האוסטרלית

פדו-גייט: השחקן קווין ספייסי תקף מינית נער בן 14 

אליטות פדופיליות , הקנוניה נחשפת (חלק 3 )

שיוויון מגדרי בפדו-ווד: קבלו את פדו-גירל

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *