נשבר: סטיב באנון התנצל בפני הנשיא טראמפ

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

אורי זירור:

נשבר: סטיב באנון התנצל בפני הנשיא טראמפ

"תמיכתי הבלתי מסויגת נתונה גם לנשיא ולאג'נדה שלו, כמו שהראתי בשידורי הרדיו שלי מידי יום ועל דפי אתר החדשות ברייטבארט", הודיע באנון.

 

נשבר: סטיב באנון התנצל בפני הנשיא טראמפ"תמיכתי הבלתי מסויגת נתונה גם לנשיא ולאג'נדה שלו, כמו שהראתי בשידורי הרדיו שלי מ…

‎Posted by Uri Zaarur on‎ ראשון 7 ינואר 2018

הראיון שסיבך את באנון עם טראמפ וגרם לקרע המתוקשר הוא חלק מספר חדש של הפייק ״עיתונאי״ מייקל וולף, בשם "אש וזעם: בתוך הבית הלבן של טראמפ" ובו ציטוטים של דברי באנון (כנראה מעוותים) נגד נשיאותו של טראמפ ובני משפחתו.

לא ברור איך אדם מתוחכם כבאנון נפל במלכודת של אותו ״עיתונאי״ הידוע בסילופיו בעבר.

 

גלעד צוויק:

סיכום קצר על ה"ספר" על טראמפ, שנשמע יותר כמו אגדה מרתקת של האחים גרים מאשר ספר עיון מבוסס עובדות (קישורים ב-3 התגובות הראשונות):
1. כוכב הספר, סטיב באנון, חוזר בו מהדברים שאמר ומדגיש שהוא מעריך ותומך בנשיא, כמו גם בבנו.

2. ראש ה-CIA, מייק פומפאו, מדגיש כי הטענות בספר שטראמפ לא קורא / מקשיב לדוחות ואנשי מודיעין זה "קשקוש", וכי טראמפ "שואל שאלות קשות ובקיא בחומר". פומפאו מזלזל בספר ובסופר ואומר שהוא חלק מ"חוסר היכולת של אנשים מסוימים להכיר בניצחונו של טראמפ".

3. קורי לבנדובסקי, יועצו לשעבר של טראמפ, ש*פוטר* על ידי הנשיא וחש נבגד (קרי, יש לו כל הסיבות בעולם לטנף על טראמפ) מבהיר כי הציטוטים שמופיעים בספר נגד טראמפ ומשפחתו, לכאורה בשמו של לבנדובסקי, הם מומצאים לחלוטין ומהווים שקר מוחלט. לדבריו, הסופר מעולם לא דיבר איתו.

4. בפתח הדבר של הספר, הדגיש ה"סופר" שהוא לקח לעצמו "חופש אמנותי" בכתיבת הספר, וכי "הקורא ישפוט" מה באמת קרה ומה לא ממש. כלומר, המצאתי כל מיני סיפורים על טראמפ ומשום מה כולם מתייחסים לספר כאילו מדובר באמת לאמיתה.

5. עצה לחיים: ראיתם "דיווח" על טראמפ ב-CNN / NBC /MSNBC / NYT ותיבות התהודה שלהם בתקשורת הישראלית – תדעו שהאמת מצויה בקצה השני של הסקאלה.

סיכום קצר על ה"ספר" על טראמפ, שנשמע יותר כמו אגדה מרתקת של האחים גרים מאשר ספר עיון מבוסס עובדות (קישורים ב-3 התגובות הר…

‎Posted by Gilad Zwick on‎ ראשון 7 ינואר 2018

בינתיים התבשרנו שאתר ויקיליקס מפרסם עותק pdf של הספר המדובר.
כיוון שהסופר עסק לכאורה בגניבת דעת, אז מעשיו של אסאנג׳ בבחינת ״הגונב מגנב פטור״

עדכון:

ברייקינג! העותק של הספר "אש וזעם" שעלה באתר של וויקליקס, מכיל עריכה בפרקים 6 ו-10, בשתי הפעמים האות O הוחלפה לQ.
יש לנו כאן אישור רשמי מצד הגורם שלא פספס אף פעם- לאמיתותה של פרשיית פדוגייט הקרובה להתפוצץ. האם טראמפ עומד לחון את אסאנג'? #QAnon

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *