אחח.. זכרונות המחאה החברתית ה״א-פוליטית והא-מפלגתית״

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

 

עדי בן-חור:

אחח.. הזכרונות. בשנת 2012 המחאה החברתית ה"א-פוליטית והא-מפלגתית" כמו ארגון ממומן ע"י מחלקת המדינה של אובמה הייתה כבר אלימה, ופוליטית ומפלגתית באופן ברור.

הנה לוחמי החופש שוברים חלונות, חוסמים כבישים, עוצרים נהגים. עכשיו הם רוצים לחזור על ניסיון הפוטש הכושל שלהם.

אבל יש הבדל אחד – בשנת 2012 כבר קם לו גרעין של אנשים שהקימו את הליכודניקים החדשים, מתפקדים, מתפקדים לעבודה, כאשר יש משהו משותף לכל הגרעין הקשה שלהם – אנשי שמאל שהבינו שאת הבחירות הם לא יצליחו לקחת, העם לא מאחוריהם, וניסיון הלינץ' שלהם בדמוקרטיה הישראלית באמצעים אלימים נכשל.

אז הם התפקדו למפלגות שונות, כולם אנשי שמאל בגרעין הקשה שלהם, שמטרתם לרסק את הליכוד, לחזק את היסודות הסוציאליסטיים והאנטי-ציוניים במפלגת העבודה בעזרת אנשים כגון מירב מיכאלי, סתיו שפיר, יוסי יונה, זהיר בהלול, ולהקים סוג של "מפלגת על". ממש כמו הבולשביקים. עם מפלגת העבודה זה עבד קצת יותר. הליכוד המרושע הזה סירב לוותר על אופיו הציוני והדמוקרטי.

את האלימות הפיזית הם המירו באלימות מילולית, בהתלהמות כנגד הדמוקרטיה הישראלית, ב"לא מעניין אותי מוסר" כפי שאמר ליאור מאירי, ראש הליכודניקים החדשים בריאיון לערוץ 2 בפברואר 2017, ב"אני לא עושה צחוק מהמשחק הדמוקרטי! הוא עושה צחוק ממני! הוא התחיל! הוא התחיל!", כפי שהוא אמר באותה כתבה.

עכשיו גם הבלוף הזה נכשל. אז כל מה שנותר להם לעשות הוא לצאת לרחובות, ולומר לכם כי האדם שאמר שהוא רוצה "15, 20 אלף איש שילחמו בשבילי", ויקדמו את המטרות הפוליטיות שלו ושל הקבוצה שהוא מנהיג שעסוקה ברמייה של הציבור הישראלי, הם לוחמי שחיתות.

מצביעי שמאל שמתפקדים לליכוד, מודים בזה, אנשים שצמחו ממהפכה אלימה כושלת, שמנסים לעבוד ולשקר לציבור הישראלי באופן בוטה, הם לוחמי השחיתות החדשים.

קשה לדעת אם הם באמת חושבים כי הציבור מטומטם או בעל זכרון קצר. מה שבטוח הוא שהאנשים שצמחו מערוגות האלימות הללו בזים לציבור, הם מתעבים אותו, הם לא הצליחו לשכנע אותו, לא הצליחו להכניע אותו, לא הצליחו לאיים עליו, ולא הצליחו גם כעת להחריב את הדמוקרטיה הישראלית כי כמה אנשים טובים התעוררו. במפלגת העבודה אבי גבאי החליט לנסות להתנער מהם, כי הוא הבין שעם בולשביקים אולי אפשר לבצע מהפכה, אבל אי אפשר לנהל מדינה מבלי להחריב אותה או לכל הפחות אי אפשר לצבור אהדה.

בתקשורת טוענים כי הוא "שבר ימינה". גבאי לא שבר ימינה. הוא מנסה לחזור על הססמאות השפויות שהיו פעם הבסיס של מפלגת העבודה, לפני שהבולשביקים הסתננו אליה.

מסקנה: הכשלון שלהם הוא בלתי נמנע והמראות האלימים של שנת 2012 עתידים לחזור בקרוב בעקבות הכשלון הזה. זאת הדרך היחידה שהם מכירים לפתרון סכסוכים.

הם יאשימו אתכם שלא נכנעתם לרמייה שלהם.

אנחנו מאשימים אתכם.

אחח.. הזכרונות. בשנת 2012 המחאה החברתית ה"א-פוליטית והא-מפלגתית" כמו ארגון ממומן ע"י מחלקת המדינה של אובמה הייתה כבר אלי…

‎Posted by Adi Ben Hur on‎ ראשון 3 דצמבר 2017

_____________

״פורום סבן זה ה'שבת-תרבות' של השמאל הישראלי באמריקה״

הפוטש: מה מכינים לנו סוכני הסדר העולמי החד״ש?

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *