וידאו: קטע מחוג בית של הליכודניקים החד״שים

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

 

עדי בן-חור:

הסכנה האמיתית לדמוקרטיה – ההפגנות של אלדד יניב ועד המדינה נפתלי נפתלי כנגד ה"שחיתות", הצליחו למשוך אלפים בודדים לרחובות. בכך הוכח, כפי שהוכח בשנת 2011, בשנת 2012 וכל מחאה שבאה לאחר מכן, כי העם לא נמצא עם לוחמי השחיתות מטעם עצמם.

אבל כן קיימת סכנה אמיתית לדמוקרטיה. בשנת 2011 נוצרה תשתית של פעילי שמאל שעלו על דרך להשתלט על מוקדי הכוח במדינה – התפקדות.

כך קם לו בשנת 2011 ארגון בשם מתפקדים. בין החברים בו היו ליאור מאירי – כיום ראש הליכודניקים החדשים – ועופר ברקוביץ', סגן יו"ר עיריית ירושלים וראש סיעת התעוררות בעיריית ירושלים, שלאחרונה פרשה מהעירייה על רקע הקרע ביחסים בינה לניר ברקת.

מאירי הוא בין מקימי הליכודניקים החדשים, שהבין את הלקח של מחאת 2011 – עשרות אלפי אנשים ברחובות לא יצליחו להפיל את מפלגת השלטון השנואה עליו, אבל כמה אלפי מתפקדים בליכוד, שהם רק במקרה מצביעי מרצ ש"נלחמים בשבילי" כפי שהוא אמר, יכולים למוטט את הליכוד מבפנים.

בעוד אישים כגון ברקוביץ' בחרו בעשייה פוליטית בירושלים,חלקה מבורכת ביותר וראויה לשבח, מאירי והליכודניקים החדשים עסוקים משנת 2011 בדבר אחד בלבד – פעילות למען הכנסתם ואישים מטעמם לכנסת. זהו. לא ניתן להצביע על פעילות אחת של הליכודניקים החדשים שראויה לציון פרט לפעילות פוליטית קטנה, זאת בניגוד לפעילותו של ברקוביץ'.

באפריל 2017 הסביר איתי בר יוסף בסרטון מצ"ב, פעיל הליכודניקים החדשים ואיש שמאל מוצהר, כי הליכודניקים החדשים המליצו על מועמדים לפריימריז של הליכוד בשנת 2014, לא משום שהם מזדהים עמם, אלא משום שמדובר ב"רע מיעוטו", ומשום שלא היה להם כוח מספק כדי להציע מועמדים מטעמם, מגמה שהם מקווים לשנות.

השאיפה הסופית, כפי שמסביר בר יוסף, היא הצבת מועמדים מטעם חברי המטה של החדשים כמועמדים לפריימריז. כפי שהודגם פעם אחר פעם, בין חברי המטה מצוי רוב לא מבוטל של אנשי שמאל ומצביעי מרצ.

חברת מטה כזה עד לא מזמן (לפי טענתה) היא שירלי גל, מצביעת מרצ, אישה שהגדירה את אמיר אוחנה – הומוסוקסואל מוצהר, לוחם למען זכויות חד מיניים, יוצא סיירת מטכ"ל ועו"ד מוערך – "מושחת ובזוי". קשה להבין מה הופך אדם ערכי כאוחנה ל"מושחת ובזוי", אולם אם גל הייתה נשארת במטה, היה סיכוי שהיא הייתה הופכת למועמדת לכנסת מטעם החדשים. כך לפי דברי בר יוסף, בכל אופן.

בר יוסף מסביר מדוע הליכודניקים החדשים לא הקימו מפלגה עצמאית משלהם – הם מודעים לעובדה כי אין להם כוח אלקטוראלי להקים מפלגה שלא "תתאדה", לכן הם נכנסו למפלגת שלטון, על מנת להשתמש בכוח שלה, מבלי ליידע בכך את הבוחר.

הכל נאמר במפורש.

הדברים המובאים לעיל נחשפו לראשונה ע"י Offer Binshtok ומופיעים בקבוצה שלו הליכודניקים החדשים נחשפים מבפנים.

הליכודניקים החדשים עוסקים כבר 7 שנים בהכנות לפריימריז, תוך גיוס אנשי מרצ ומפלגת העבודה למטה שלהם. אנשי המטה הללו עתידים להפוך לחברי כנסת מטעם הליכוד, כך לפי שאיפתם.

זאת הסיבה לנוכחות שלהם בהפגנות בפתח תקווה, וזאת הסיבה להצטרפות שלהם לאלדד יניב ומני נפתלי – הם צריכים אנשים שיוכלו להתפקד לליכוד. כמה אלפי אנשים הם כוח חסר משמעות מבחינה אלקטורלית אם הם מצביעים בקלפי, אך אם 5,000 או 10,000 איש יתפקדו לליכוד – עדיף תוך תיעוב עמוק כמה שיותר למפלגה, ועדיף תוך הזדהות עם זהבה גלאון מ"כוחות האור", כפי שמכנה אותה מאירי – אז הם יוכלו "להילחם" בשביל מאירי, ולהכניס אותו לכנסת .

הכל נאמר במפורש.

זאת הסכנה אבל זאת גם אבן הנגף שלהם. בניגוד למצב שנוצר בשנת 2011, כיום אנחנו מודעים למציאות ואנחנו מודעים לנסיבות הללו.

אז מה אתם יכולים לעשות? להיות מודעים ולהפיץ. הפחד הגדול ביותר של הליכודניקים החדשים הן עובדות. הם פוחדים מאור השמש המחטא. אתם יכולים גם לפנות לליכוד ולדרוש ממנו לטפל בדבר הזה, בין אם אתם חברי ליכוד ובין אם לא (כמוני).

אם שלטון החוק והמוסר חשוב לכם, תהיו מודעים ותפיצו. הגיע הזמן לחטא את המחנה.

 

איתי בר יוסף, בקטע מווידאו של חוג בית של תנועת השמאל הליכודניקים החדשים שנערך בשמשית ב 27/4/17.

הסכנה האמיתית לדמוקרטיה – ההפגנות של אלדד יניב ועד המדינה נפתלי נפתלי כנגד ה"שחיתות", הצליחו למשוך אלפים בודדים לרחובות….

‎Posted by Adi Ben Hur on‎ ראשון 3 דצמבר 2017

 

_____________________________________________

קריאה רלוונטית:

נוסח העתירה נגד ניסיון הפוטש של ׳הליכודניקים החד״שים׳

הליכודניקים החד״שים רוצים לפרמט אתכם בשם המהפכה

https://conspil.com//2017/09/%d7%9c%d7%99%d7%9b%d7%95%d7%93%d7%a0%d7%99%d7%a7%d7%99%d7%9d-%d7%97%d7%93%d7%b4%d7%a9%d7%99%d7%9d-%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%aa-%d7%94%d7%a4%d7%95%d7%a1%d7%98%d7%a8/

נוסח העתירה נגד ניסיון הפוטש של ׳הליכודניקים החד״שים׳

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *