טריילר ראשון לסרט אודות שני קורבנות למעגל פדופילים בהוליווד

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

אתר ורייטי מדווח היום כי נקבע מועד להקרנת הבכורה של הסרט על זוג החברים-שחקנים, קורבנות מעגל הפדופילים בהוליווד, קורי פלדמן וקורי חיים.

הסרט ״הסיפור של שני הקוריז״ מבוסס על עלייתם ונפילתם של 2 הנערים-שחקנים, אותו צמד חברים איקוני של שנות השמונים, קורי פלדמן וקורי חיים.

פלדמן המפיק בפועל והסרט יוקרן ב -6 בינואר בשעה 8 בערב.

צפו  בטריילר ראשון:

פלדמן (אליהו מרקנו וסקוט בוסלי) וחיים (ג'סטין אלינגס וקייסי ליץ ') התפרסמו, בשנות העשרה המוקדמות שלהם, כששיחקו יחד בסרט שובר הקופות ״הילדים האבודים״. הם השתתפו גם בקומדיות פופולריות, כולל ״רישיון לנהוג״ ו״חלום חלום קטן״.

אבל יחד עם הפיכתם לכוכבי-על, חייהם נעו סביב הסמים. ככל שהתהילה והעושר שלהם גברו, סודות אפלים רדפו אותם. צמד הנערים-שחקנים סבלו שנים של התעללות מינית בידי אנשי התעשייה שהקיפו אותם.

בסופו של דבר פלדמן הצליח לתפוס חזרה שליטה על חייו, להיגמל מהסמים ולהקים משפחה. חיים, חבר מאז גיל הנעורים שלו, מת לפתע תוך כדי ניסיון לעשות קאמבאק להוליווד ב-2010.

פלדמן חזר לאחרונה לתודעה הציבורית במקביל לגל חשיפות ההטרדות והתקיפות המיניות בהוליווד. הוא הצהיר שוב ושוב כי הוא וחברו חיים היו קורבנות התעללות מינית בנעוריהם, ולאחרונה השיק קמפיין למימון סרט תיעודי שיחשוף את שמות חברי מעגל הפדופילים  בהוליווד. 

למרבה האירוניה, אותו קמפיין נגד תקיפות והטרדות מיניות נגד נשים #MeToo הצליח לקבור עד עתה את ניסיונות השחקן להעלות את נושא מעגלי הפדופילה לתודעה הציבורת.

אותנו, חברי קונספיל, הדבר כלל לא מפתיע…

 

________________________________________________

כתבות רלוונטיות:

אליטות פדופיליות , הקנוניה נחשפת (חלק 3 )

פדו-גייט: השחקן קווין ספייסי תקף מינית נער בן 14 

פדוגייט: השחקן צ׳רלי שין אנס ילד בן 13

אליטות פדופיליות , הקנוניה נחשפת (חלק 3 )

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תגובה אחת

  1. עדי 2017-12-08

    מעולה תודה על המידע תמישכו לחשוף קונספיל התותחים!