קיצור תולדות המתנקשים של האילומינטי

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

כתבה זאת תיתן סקירה קצרה על מסורת המתנקשים של ארגון האילומינטי ומספר דוגמאות של התנקשויות שהתבצעו בידי הארגון לאורך כל ההיסטוריה שלו. האילומינטי בעידן שלנו אינם דבר חדש, הם מייצגים דפוס ארכיטיפי שהתגלה בקבוצת הבונים החופשיים כעוד כת רפורמית, הפעם באחווה, אשר נועדה לקדם מטרות פוליטיות ראדיקליות בהתאם למסורות של מינות מהזרם השיעי באיסלאם, מינות שהביאה עד לכדיי מצויינות את אומנות ההתנקשות של חניכים במסדרים חשאיים פוליטיים אשר מסתתרים מאחוריי דעוה (רשת ארגונים לא ממשלתיים הבונים תשתיות אזרחיות ראדיקליות במסווה של עזרה לקהילה).

הבונים החופשיים והאילומינטי

הבונים החופשיים החלו כגילדות של בנאים שבראשם עמדו אבירים טמפלרים, לאחר זמן מה העיסוק הפרקטי בבנייה התחלף יותר ויותר בבנייה ספוקלטיבית, הבנת טיב המהויות של הדברים דרך צפנים שנשמרו בבנייה. לקראת המאה ה18 עם אליהו אשמול הבנייה החופשית החלה מכל מיני קצוות ופיצולים להתאחד תחת לשכה מסודרת עם מערכת חניכה מסודרת. מערכת חניכה נועדה לקחת כל מועמד המצטרף ולהעביר אותו לתהליך שבסופו הוא נהיה רב אומן, בימי אנשי המלאכה זה היה אומר שהוא בעל הדעה במלאכה מסויימת שכולם תלויים בה, בהמשך כשהבנייה הפכה ספקוטלטיבית יותר הדבר השתרש בבניית אופי ותיקון המידות. המערכת העיקרית איתה פעלו הבונים הייתה מערכת פילסופית ששורשייה ידועים כנאופלטוניזם שהם למדו גם דרך תיווכים של סופים(ה-אישראקיון) והקבלה. מנגד האוייב הפילוסופי של הנאופלטוניסטים, הגנוסטים, יצרו מחתרת בניה החופשית שנקראה האילומינטי למדו מתיווכים שבתאיים ועיסמאיליים, תופעת מרד מסוג זה רווחה כמעט בכל קבוצה ודת ממוסדת ידועה בהיסטוריה.

האילומינטי היו פוליטיים מא' עד ת', והשתמשו בכל סמלי ופולחני ורעיונות הבנייה כדי להסתיר את המניעים הפוליטיים הראדיקליים שלהם, במקרה שלהם החניכות לא נועדו לבנות את תיקון המידות, אלא להתיר רסן של המידות ולתת דרור לניהליזם (אמונה שאין אמת בכלל ואין למה לשאוף לטוב, הכל שרירותי, והמטרה לחשוף את השרירותיות על ידי הרס מבני החברה האזרחית).

המלחמה הגיעה לשיאה בין היתר בין הבונים החופשיים בארה"ב לאילומינטי היעקובינים במהפכה הצרפתית. התפיסה האמריקאית והתפיסה היעקובינית צרפתית מראה מה ההבדל היסודי בין שני הגישות. בעוד הבנייה החופשית בארה"ב דאגה לשמר את חופש הביטוי ולעגן אותו בחוקה, הגישה היעקובינית כפי שהיא מתבטאת גם גכיום בגישות השמאל הפרוגרסיבי היא משטרת מחשבות נגד כל מי שלא חושב "נאור" ו"ראציונלי". אותה תפיסה נמצאת בבנייה החופשית למשל שמאמינה בקיום הדדי של כל הדתות זה לצד זה, בעוד האילומינטי שם לעצמו השמדה של כל הדתות מלבד הדת הפרוגריסבית "הנאורה" שלהם.

להלן תרגום של עדות אשר ניתנה על ידי חבר באילומינטי הבווארי מהמאה ה-18, לאחר שהחליטו על סגירת הקבוצה עקב פעילותה החתרני במדינה. העדות הזאת מראה שטקטיקות החששיון של העיסמאיליה לא היו זרים כלל לאילומינטי, וכללו שימוש בהתנקשות כחלק מהמסירות למסדר וההירכיה שלו.

הקטע הוא תרגום של המסמך מהמשפט כפי שהוא הובא מספר שיצא באותה תקופה של האב אייב ברואל, ישנן מחלוקות לגביי פרשנויות והחלקים שלו המתייחסים למהפכה הצרפתית והמשכיות המסדר לאחר שפורק בגרמניה, אך אין שום מחלוקות גם לא בין המבקרים שלו, לגבי המסמכים אותם הוא מביא ומעלה לדיון.

כמובן שבאתר הראנו ללא ספק כי פעילות המסדר המשיכה וממשיכה עד היום לקידום סדר עולמי חדש, וניתן לראות את השימוש בהתנקשות באופן בולט בלשכות הפרופגנדה-1 ו2 של הלשכה המרכזית באיטליה, והיעקובינים במהפכה הצרפתית בצרפת.

להלן התרגום:

" כאן זה קורה (אומר), שהתלמיד עובר עוד שלב קטן בחניכה אל תוך המערכת של המסדר. בכל מקרה, אור, נמסר לו באטיות ובכל אמצעי הזהירות האפשריים. פה הוא מכיר מספר רב יותר של חניכים וסגני מפקחים אך הצ'יפים תמיד נשארים בלתי נראים.

על מנת להתקדם לדרגה גבוה יותר צריך החניך, לפי שפת הכת, להיפתר מכל הדעות הקדומות הדתיות, או לפחות חייב לאמץ מראה של אחד כזה בסביבת המפקחים העליונים שלו. מפני שאין אדם דטיסט [ Religionist ] ( זהו הביטוי שלהם) שיכול להתקבל לדרגה גבוהה יותר.

המפקחים הנעלים הטובים ביותר הם האנשים אשר נותנים את הטון בכל הדרגות שלהם. הפקודות שלהם, העקרונות שלהם, הדעות שלהם, הדוקטרינות שלהם הם הנשמה, הסטנדרט, הרוח, הבורג העיקרי במוסד הזה.

הדרג הנמוך של מפקחים וצ'יפים נבלים מתוחכמים, ושחורים ופושעים סדרתיים. ולפעמים חסידים שהולכו שולל שהומרצו ובאופן מתואב הונו ע"י אחרים. כהוכחה אני אתאר חלק מהעקרונות שלהם בצורה של פתגמים אשר לעולם לא הועלו על הכתב, אך כל הזמן מוחדרים לחניכים מהממונים עליהם:

1. כאשר הטבע נהייה נטל כבד מנשוא בשבילנו התאבדות זו הדרך אותה אנחנו צריכים לקבל בשביל נחמה. PATET EXITUS [ בלטינית: הסוף שלו\ היציאה שלו]. המואר, הם יאמרו לנו, אמור להרוג את עצמו במקום לבגוד במסדר. והם גם מסמלים חושניות סודית הטבועה בהתאבדות.

2. שום דבר מחשבתי, הכל מגיע מהתשוקה: זוהי האמת הכללית השנייה שלהם. התכלית, ההתרבות, ההתקדמות של המסדר שלהם מחליפים במוחם של החניכים את מקומם של אלוהים, מדינה ומצפון. כל דבר שמפריע להתקדמות המסדר הוא המסורת הכי חשוכה שיש.

3. המטרה מקדשת את האמצעים: כך שהשמצה, הרעלה, התנקשות, בגידה, התקוממות, זדוניות וכל דבר אחר אשר יכול לעזור להגיע למטרה הוא ראוי לשבח.

4. אין נסיך שיוכל להציל את האדם המעז לבגוד בנו: ישנם דברים המתבצעים במסדר הזה אשר מנוגדים לעניינם של נסיכים. דברים אשר מרוב חשיבותם אולי יתגלו לנסיכים. כזה גילוי (בלשון הכת) יהיה נחשב למסורת הכי חשוכה שיש. והבוגד מאויים מבעוד מועד לגביי הנקמה. הם גם חייבים שיהוי להם אמצעים להשמיד את מאשימיהם מפטירה מעונשם. ואפשר לנחש בקלות אלו אמצעים אלו.

5. כל המלכים וכל הכמרים הם בני בליעל ובוגדים. ובמקום אחר גם: כל הכמרים הם נבלים. ההשמדה המוחלטת של הדת, של אהבת המדינה וגם אהבה לנסיכות נכנסת לתכניתם של המוארים. בגלל (כך הם אומרים) שדת כמו גם אהבת המדינה ונסיכות, מושכת את חיבתם של הגברים למצב מסויים ומסיטה אותם מהרעיונות המורחבים יותר של האילומניזם.

בין כל התכניות שלהם הבחנתי באחת אשר הם מכנים אותה כאימפריה המוסרית או הממשלה המוסרית שלהם. הממשלה הזאת אשר תיקח את כל כוחם של המדינות ותעביר אותם לידיהם של הקולג'ים שלהם או למועצה הנאורה [ Council Of Illminism ] תוכל, מבלי להתחשב בנסיך, להחליט על כל הקידומים. להסכים או לשלול את כל ההטבות למדינה. באמצעים אלו הם יקבלו את הזכות הבלעדית להכריזבודאות על היושרה והיכולות של כל אינדודואל. באמצעים אלו החילונים יפותרו מבתי המשפט ועבודות אחרות ו, להשתמש בביטוי שלהם, לגיון קדוש יקיף את הנסיך. ישלוט עליו ויכתיב את פקודותיו לפי רצונם והתענוגות שלהם.

הממשל הזה או הקולג' למוסר, ידוע גם כוועדה למוסר או הכספים (מכיוון שהם כמו משרד האוצר של הממשלה של האנשים) ייתן לכת את הכוח הרודני והמטיל אימה על כל קצוות תבל. אשר יוריד שליטים למצב מתועב של רוחות רפאים או עבדים שהומלכו."

הקטע בספר:
עמוד 151

התנקשויות לאורך ההיסטוריה

ג'ורג' וושינגטון כתב בזמנו במכתבים שהאילומינטי חדרו לארה"ב דרך האגודות הדמוקרטיות (לימים הפכו למפלגה הגדולה הותיקה ביותר בארה"ב, המפלגה הדמוקרטית המושחתת). האגודות הדמוקרטיות לחמו בו וניסו להרוג אותו ללא הצלחה.

כאשר המפלגה הדמוקרטית צברה כוח היא יצאה למלחמת אזרחים בארה"ב כדי להפרד משאר הפדרציות ולשמר את העבדות, הם פעלו אז דרך אגודות סודיות העיקרי בהם, אבירי המעגל הזהוב, הם התנקשו בלינקולין לאחר שניצח את המלחמה וקבע סעיף חדש בחוקה לסיום העבדות.

לימים המפלגה הדמוקרטית בשנות העשרים ושושלות מאנשי אצולה עשירים שממנו את האילומינטי בעבר, פעלו דרך ארגונים קומוניסטים בארה"ב. קנדי הזהיר מפני הסכנה של החתרנות הקומוניסטית והפעילות שלהם דרך אחוות סודיות, הוא נרצח בטקס מקודש של האחווה.

מקינלי שהיה עוד נשיא שמת בהתנקשות בתחילת המאה ה20, גם נרצח על ידי האגודות האנרכו קומוניסטיות שהמשיכו את את פעילות לשכות האילומינטי.אמה גולדמן למשל היית מעורבת, צ'רצ'יל בזמן שהיה היסטוריון קרא לה במפורש מה שהיא לא מכחישה גם, כהמשך היסטורי ישיר לאילומינטי (אחד מהחזיתות).

רבין, עשה עסקה עם השטן, לא ערפאת… קלינטון, ראש המפלגה הדמוקרטית ונשיא ארה"ב אז, שהחליט להכניס לישראל את הטרורסיטים הרצחניים ביותר אז (כאשר ערפאת הוא הרוצח יהודים הגדול במאה ה20 לאחר היטלר). כיום דליה רבין אומרת מפורש שבערב הרצח רבין רצה להפסיק את הסכמי אוסלו, נראה כאילו לקחו את התרגיל לקצה והתנקשו בו.

אז נראה שהאילומינטי מאחורי הרציחות הללו, וגם בבסיסם מייחלים להשמדת היהודים.

מקורות.

1) המכתבים של וושינגטון על האגודות הדמוקרטיות:

מלחמת החורמה של ג'ורג' וושינגטון באילומינטי

2) אבירי המעגל הזהוב של המפלגה הדמוקרטית ורצח לינוקלין

 

???/??? ??????, ?????? ???? ????????.

3) הנאום של קנדי והרצח על ידי האחווה:

מי רצח את קנדי?

4) רצח מקינלי ואנשי אמה גולדמן
http'


s://en.wikipedia.org/wiki/Emma_Goldman…

5) צ'רצ'יל מסביר היסטורית על גולדמן והאילומינטי:

Thousands voted him the greatest Briton – but did they know about his views on Gandhi, gassing and Jews…

.
http://www.guardian.co.uk/theg…/2002/nov/28/features11.g21

6) רבין אוסלו קלינטון והרצח

7) הקומוניסטים שפעלו עם האליטה בארה"ב, מי שבעבר נקראו אילומיטי:

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *