הקרן לישראל חד״שה הוקמה שנתיים אחרי מהפך 77’ בארה״ב

הקרן החדשה

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

 

רויטל מאש:

מי שמכנה את הקרן "לישראל חדשה", שהיא עצמה זרוע של "קרן פורד" העולמית, שהיא הזרוע האחראית על כל מה שקשור לעם ישראל, בכינוי "הקרן החדשה", לא הבין דבר ולא חצי דבר על המתרחש וזורע הטעיה בסדר גודל מחריד, בקרב הציבור.
עם ישראל הוא החדש. מדינת ישראל היא החדשה, תורת ישראל היא החדשה ולא הקרן הפיננסית היא החדשה.
זה שקרן פורד ישראל מקפידה להציג עצמה כקרן חדשה, אינו אומר שצריך להירתם ולסייע לקרן פורד להמשיך להטמיע בתודעת היהודים את השקר הנורא הזה.

הסוכנות שקוראת לעצמה "יהודית", כל הפדרציות של "יהדות" צפון אמריקה, התנועה הרפורמית, התנועה הקונסרבטיבית, התנועה לשיקום היהדות, המכנה עצמה "התחדשות יהודית" – אלה כולם אותה הגברת, אותם "יהודים" (לכאורה) שמחנכים אותנו כאן מחדש כבר 37 שנים באופן רשמי והרבה יותר מכך, באופן לא רשמי.
כל התאגידים והארגונים והשמות – הם רק חלק ממנגנון ההטעיה המוצלח שלהם.
לא סתם פנו "יהודי" ארה"ב דווקא אל הנרי פורד ואל ממשיכיו על מנת להקים זרוע "יהודית" לכאורה של הקרן שהוא הקים.
אותם אמריקאים "יהודים" לכאורה, ידעו היטב שהנרי פורד תומך, מממן ומהווה מקור השראה עבור אדולף היטלר.

מי שמכנה את הקרן "לישראל חדשה", שהיא עצמה זרוע של "קרן פורד" העולמית, שהיא הזרוע האחראית על כל מה שקשור לעם ישראל, בכינו…

‎Posted by Revital Tali Mash on‎ ראשון 31 דצמבר 2017

הנרי פורד השקיע הון עתק במטרה לבסס את השקפתו האנטישמית. הוא שכר שירותי בילוש, תעמולנים-כתבים, פוליטיקאים ואנשי קונגרס, ואף חצה ימים ומדינות לשם השגת עוד ועוד מסמכים להוכחת טענותיו. הוא החל לשווק את עיתונו בדוכני העיתונים, ואולם המאמרים הארסיים וההטיה האנטישמית אשר עיוורה את עיניו בשנאה יוקדת, הובילו רבים אל ההכרה כי פורד חוצה את כל הקווים האדומים, שדמוקרטיה כמו ארה"ב יכולה להרשות לעצמה בטענה של "חופש הביטוי". עיתונו, שזכה לתפוצה רחבה למדי, הוסר ממדפי החנויות.
פורד טען שזו קונספירציה יהודית, והוא אף "הוכיח" זאת לחסידיו בכך שהוא נתבע למשפט על דעותיו. עורך העיתון שלו, וויליאם קמרון, אשר חשב להתפטר בתחילה בגלל האנטישמיות של פורד, נסחף אחר הבוס שלו, וליווה אותו שנים ארוכות. יחד הם החליטו להשתמש ברשת "פורד" כרשת שיווקית לרעיונות ולא רק למכוניות. עיתונו של פורד הוחזק, בהפסדים כבדים, בכל חנויות ומשרדי הרשת בעולם, ודרכם הפיץ פורד את טענותיו על האיום לשלום העולם הטמון בעם היהודי. פעולתו כגאון תעשיית הרכב לא תמה. פורד הגשים את חזונו "מכונית לכל פועל", שאימץ היטלר בייסוד "פולקסוואגן" – מכונית לעם. ואולם כל העת הוא טרח לנצל את הונו למען מטרתו העיקרית: הפצת רעיון "הקונספירציה" היהודית העולמית. הוא ראה את עצמו כמעין נביא לדורו, וברעיונותיו האנטישמיים הוא גילה את ייעודו.

בתצלום – כריכת הספר שכתב הנרי פורד "היהודי הבינלאומי", ספר ששימש השראה מוצהרת לאדולף היטלר בספרו "מיין קאמפף" ובהגשמת "הפתרון הסופי".
במשרדו של היטלר, התנוססה תמונת פורטרט של הנרי פורד.

הנרי פורד השקיע הון עתק במטרה לבסס את השקפתו האנטישמית. הוא שכר שירותי בילוש, תעמולנים-כתבים, פוליטיקאים ואנשי קונגרס, ו…

‎Posted by Revital Tali Mash on‎ ראשון 31 דצמבר 2017

ב- 1928 מיזג הנרי פורד את נכסיו עם חברת IG Farben – הקרטל הגרמני הכימי שהיה אחראי על תעשיית גז הציקלון B, הגז שבאמצעותו השמידו הנאצים את רוב היהודים במהלך המלחמה.
רוב היהודים מתוך השישה מיליון שהושמדו ע"י הנציונל סוציאליסטים, הושמדו באמצעות הציקלון B בחדרי הגאזים.
תעשיית ההשמדה היתה שייכת להנרי פורד.
מתוך חשש מתביעות משפטיות שהוגשו נגדו, פרסם "התנצלות" על פעילותו נגד היהודים וחזר בו מהאשמותיו.
קרן הנרי פורד הקימה במדינת ישראל את הממסד שנקרא:
"החברה האזרחית" והיא מממנת עד לרגע זה את רוב העמותות, היוזמות, הארגונים והמנגנונים במדינה.

לא תילחמו בכסף הזר – נמשיך לדעוך ביחד.
דעיכה מנטאלית, מוראלית, לאומית, הלכתית, מדינית, אישית.

ב- 1928 מיזג הנרי פורד את נכסיו עם חברת IG Farben – הקרטל הגרמני הכימי שהיה אחראי על תעשיית גז הציקלון B, הגז שבאמצעותו …

‎Posted by Revital Tali Mash on‎ ראשון 31 דצמבר 2017

 

הנרי פורד היה ידיד אישי של אדולף היטלר. הנרי פורד לא התבייש בידידות הזו. תמונה גדולה של הצורר היתה תלויה במשרדו של יצרן המכוניות הגדול. הנרי פורד האמין בדרכו הרעיונית של היטלר והצלחתו הכלכלית נתנה לו ביטחון. הוא ניצל את הערצת הכסף של ההמון על מנת להעביר את המסר.

בכל הזדמנות הוא הילל את פועלו של היטלר. הוא ראה בהיטלר מנהיג על והזדהה עם רצונו להשליט בעולם "רייך של אלף שנים", שלטון עריצות של הגזע הנבחר.

כמו ידידו הטוב הוא גם שנא את היהודים שנאה פתולוגית. הוא לא התבייש להשמיץ את העם היהודי מעל כל במה אפשרית. הוא הרבה ליחס ליהודים תכונות שטניות.
לשנאה הזו היה גם צד מעשי: פורד השתמש בכספים שהרוויח ממכירת המכוניות על מנת להפיץ את משנתו האנטישמית של רוצח ההמונים היטלר. הוא הדפיס והפיץ באמריקה עשרות אלפי עותקים של "הפרוטוקולים של זקני ציון" ו"הקשר היהודי".

הוא תרם מיליארדים לארגונים נאצים ואנטישמים. חלק מרכזי במערכה שהובילה בסופו של דבר להשמדת ששה מליון אנשים נשים וטף מבני עמנו.

הנרי פורד מת. דעותיו לא מתו. מדפסות הכסף המשיכו לעבוד בידי ממשיכיו. מפעלי פורד המשיכו לשגשג. צאצאיו מנהלים את "קרן פורד". הקרן מחלקת מיליארדי דולרים לכל מיני מטרות. האם הקרן הזו תומכת בזכרו של היטלר או בארגונים נאצים?

לא ולא. הם קצת יותר מתוחכמים. אנטישמי אמיתי אינו מצדיק היום את השואה, זה לא עובר מסך. הוא פשוט מכחיש אותה. כך עשו גם הנאצים בעצמם במהלך המלחמה. אנטישמי אמיתי ממשיך את דרכו של שטריימר: הוא מייחס ליהודים תכונות שטניות כדי שההמון ישנא ויתעב אותו,להכין את ההמון שלא יפריע להשמדתו של עם ישראל ביום הדין.

אחד המיזמים היותר אנטישמיים של האו"ם היה "הוועדה נגד גזענות" שהתקיימה בדרבן. שם כל כך יפה לדבר כל כך מתועב. הועידה הזאת שברה את כל שיאי הציניות והצביעות בתעמולת הכזב נגד ישראל בחסות האו"ם. היא הייתה כל כך מאוסה ושקרית עד שגם מדינות שלא חשודות באהבת ישראל, הדירו את רגלם מועידה זו. השנאה נדפה מכל ישיבה וישיבה שלה. כאילו אין בעולם גזענות אלא בישראל. כאילו אין בישראל אלא רוע, שנאה והשמדת עמים.

מיותר לציין כי את הועידה הזאת מימנה קרן פורד. אותה קרן שהבינה כי אי אפשר בימינו להלל ולשבח את היטלר. אבל בהחלט אפשר לקדם את האינטרסים שלו באמצעים אחרים.

אולי לא שמעתם על פעילותה של קרן פורד בישראל. אבל בהחלט שמעתם על "הקרן לישראל החדשה". ובכן החלק העיקרי מתקציבה של הקרן לישראל החדשה מגיע מקרן פורד. במאות מליוני דולרים מממנת קרן פורד באמצעות הקרן לישראל חדשה ושתי"ל רשת עמותות, ארגונים ופרוייקטים תחת כותרות יפות ומושכות בשם זכויות האדם, האזרח, האשה וכו'.

הנרי פורד היה ידיד אישי של אדולף היטלר. הנרי פורד לא התבייש בידידות הזו. תמונה גדולה של הצורר היתה תלויה במשרדו של יצרן …

‎Posted by Revital Tali Mash on‎ ראשון 31 דצמבר 2017

"Progress together"
פטנט הייצור הרעיוני שהיטלר אימץ מהנרי פורד על מנת לייסד את שיטת "פס היצור" שכינה "הפתרון הסופי".
הציטוט מפי הנרי פורד, הסלוגן של הקרן "לישראל חדשה":

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=313135422533404&set=a.105927703254178.1073741827.100015108455077&type=3&theater

היהודי הבינלאומי – הבעיה הראשונה במעלה של העולם"
מאת: הנרי פורד
מהדורה משנת 1920
תרגום לעברית של פסקה מתוך כרך שלישי, פרק 51, שכותרתו:
"האם הציונות תביא עמה את סוף העולם?"
[פורד מתייחס בפסקה לאירוע ההסטורי שארע בשנת 1917, הצהרת בלפור:]
"הצהרת בלפור שהבריטים פרסמו בשנת 1917 מהווה לא פחות מאשר תכנית של אויבי העולם החופשי.
לתנועת האקטיביזם הציוני הנוכחית המופעלת בעולם ע"י היהודים ישנן השפעות הרות גורל על העולם כולו, השפעות עמוקות יותר מאשר האדם הממוצע מסוגל להבין.
מההיבט הרומנטי שלה, הציונות מערערת את האמונה הנוצרית וגם היהודית, שכן, ישנן נבואות המזהירות מרעיון חזרתם של היהודים לציון. כאשר אירוע זה יתרחש, (חזרתם של היהודים אל ציון), אירועים מהותיים והרי גורל צפויים להתחולל בעולם.
בשל מעורבותם של הסנטימנטים הדתיים בציונות, הגשמת הציונות הפוליטית תהווה בעיה ותערים קשיים.
עקב תהליכי פרופגנדה מאסיביים וממושכים, היהודים כיום חדורי אמונה כי תנועת הציונות המדינית היא יישום חזון הנביאים התנ"כי הנקרא "שיבת ציון".
הטעות העומדת בבסיס תפיסתם של היהודים היא, טענתם ששבט יהודה הוא המייצג את כל עם ישראל, (מכאן בחרו את הכינוי יהודים, כצאצאי שבט יהודה).
תפיסתם מבוססת על טעות בקריאת הכתבים ולפי תפיסתם, כל ההסטוריה והתנופה האנושית מתרכזות סביב גורלו של שבט יהודה.
יהודה היה השבט שבגללו עם ישראל לא היה מסוגל לחיות בשלום לפני יותר מאלפיים שנה ומהווה את סיבת חוסר יכולתם של היהודים לחיות בשלום גם כיום, בדיוק בשל אותן סיבות.
גם כיום אותן סיבות הן הגורמות ליהודים ללבות מחלוקות.
היהודים הם עם מפוזר ומפורד בין העמים גם כיום, בדיוק בגלל ששבט יהודה האחראי לפירוד ולסכסוכים הפנימיים בימי הבית השני, הוא הגורם לכך גם כיום.
ובכל זאת אף אחד לא חושב להאשים את עשרת השבטים האחרים של ישראל ב"אנטי-שמיות".
הציונות מושכת את תשומת הלב של כל העולם כיום, משום שהיא מאיימת לחולל את מלחמת ארמגדון, אותה חזו תלמידי ישו. מה שמתרחש בתקופתנו בפלשתינה, הוא אשר יביא את העולם כולו למלחמת יום הדין בעתיד. התנועה הציונית היא האחראית לכך.
לפיכך, על כל ממשלות העולם, לראות עצמן כעת מחוייבות להציב בראש סדר העדיפויות את ההתייחסות לטיפול בבעיה שיוצרת התנועה הציונית."
||עד כאן תרגום מספרו של הנרי פורד||
תפיסתו של אדולף היטלר עוצבה בעיקר ע"י כתביו של הנרי פורד.
כמה שנים לאחר מכן, מימן הנרי פורד את גז הציקלון B ואף דאג לספק אותו במיכליות ארוזות בתוך קרטוני ענק לממשלת הרייך הגרמני לשם חניקת היהודים בחדרי הגאזים המחופשים לחדרי מקלחת, אשר במפעלי ההשמדה של הסוציאליסט הירקרק חובב הכלבים והצמחוני, שלא נכנס מימיו אל מחנה השמדה בשל רגישות יתר למראות ולריחות מחרידי נפש.
הקרן הפיננסית שהקים כותב הספר, הנרי פורד, שולטת כיום בכל מנגנוני העולם בכלל ובכל המנגנונים בישראל בפרט, החל ממגדלי השן של המחנות לייצור המוני של סוכני שינוי המתקראות 'מוסדות אקדמיים' וכלה באירועי בידור פופוליסטי להמונים בתיאטראות, באולמות הקולנוע, באולפני הטלוויזיה, באולפני הרדיו, במערכות העיתונים המודפסים והוירטואליים, במרחבים הציבוריים בכל עיר וישוב.
הקרן שהקים כותב הספר, הנרי פורד, היא המכתיבה הבלעדית כיום של השיח הציבורי, של סדר היום, של אופני ההתנסחות שלנו, של בחירת המילים שלנו, של מה נגיד, של מה נחשוב ובעיקר של מה לא נעז להגיד ומה לא נעז לחשוב.
הקרן שהקים כותב הספר, הנרי פורד, היא מקימת ממסד האימה המכנה עצמו "החברה האזרחית", שהוכנסה לישראל ע"י המפד"ל בניצוחו הישיר של זבולון אורלב.
הקרן שהקים כותב הספר, הנרי פורד היא המפעילה כאן אלפי עמותות לזכויות אדם, זכויות אישה, זכויות חיות, היא המפלילה כאן רבנים והיא המתעללת ומתסיסה נגד ראש ממשלה מכהן, אשר נבחר ע"י האזרחים (כלומר, ע"י החברה האזרחית האמיתית, כלומר: אנחנו), בבחירות דמוקרטיות.
הקרן שהקים כותב הספר, הנרי פורד, היא ממציאת, מְתַחְזֶקֶת ומממנת את המשברים הכלכליים, המדיניים, הבין-מדיניים, הדיפלומטיים, את המשבר המהונדס שנקרא "הסכסוך", היא ממציאת כל המשברים והיא המְתַחְזֶקֶת והמְשַׁמֶּרֶת אותם.
היא המְשַׁוֶּקֶת את המשברים המומצאים והשקריים באמצעות מנגנון התעמולה שלה, בעיקר באמצעות החטיבה המתקראת "החטיבה החדשותית" ומפמפמת בקרב ההמונים את השקרים החוזרים על עצמם ופוגמים יום-יום, כבר עשרות שנים, באופן ישיר ובוטה באיכות החיים הבסיסית של כולנו, בכל תחומי החיים.
הקרן הפיננסית שהקים כותב הספר, הנרי פורד, השתלטה על הצבא, על המדינה, על החירות להתבטא, להתנסח, לחשוב, לפעול, לנשום.
הקרן שהקים כותב הספר, הנרי פורד, שולטת באו"ם, מוציאה אלפי מוסתים לרחובות באיצטלה של "מחאות למען צדק חברתי, שמירה על הדמוקרטיה ועל זכויות האדם" ומשסה את אותם המונים בכל ממשל קיים ברחבי העולם, תוך ונדליזם אלים וכוחני ומייצרת באמצעים אלה מלחמות אזרחים ברחבי העולם.
כך באוקראינה, כך במצרים, בלוב, בתוניסיה, בישראל, בארה"ב, בספרד, בסוריה, בתימן.
רעשי האיימים הללו והתותחים הרועמים הללו לא ישכחו ולא ייאלמו עד אשר ההמונים יתנו את הדעת על התופעה ולא על הסחות הדעת מן התופעה.
עד אז, תאלץ האנושות לוותר על איכויות החיים הבסיסיות ביותר ועל חירויות האדם הבסיסיות ביותר.
בתמונה קריקטורה אנטישמית של Ted Midward בהשראת הפרוטקולים של זקני ציון ,כתב הפלסתר המזוייף ממנו שאב פורד את השראתו

היהודי הבינלאומי – הבעיה הראשונה במעלה של העולם"מאת: הנרי פורדמהדורה משנת 1920תרגום לעברית של פסקה מתוך כרך שלישי, פר…

‎Posted by Revital Tali Mash on‎ יום שלישי 2 ינואר 2018

היהודי הבינלאומי – הבעיה הראשונה במעלה של העולם"
מאת: הנרי פורד
מהדורה משנת 1920
תרגום לעברית של פסקה מתוך כרך שלישי, פרק 51, שכותרתו:
"האם הציונות תביא עמה את סוף העולם?"
[פורד מתייחס בפסקה לאירוע ההסטורי שארע בשנת 1917, הצהרת בלפור:]
"הצהרת בלפור שהבריטים פרסמו בשנת 1917 מהווה לא פחות מאשר תכנית של אויבי העולם החופשי.
לתנועת האקטיביזם הציוני הנוכחית המופעלת בעולם ע"י היהודים ישנן השפעות הרות גורל על העולם כולו, השפעות עמוקות יותר מאשר האדם הממוצע מסוגל להבין.
מההיבט הרומנטי שלה, הציונות מערערת את האמונה הנוצרית וגם היהודית, שכן, ישנן נבואות המזהירות מרעיון חזרתם של היהודים לציון. כאשר אירוע זה יתרחש, (חזרתם של היהודים אל ציון), אירועים מהותיים והרי גורל צפויים להתחולל בעולם.
בשל מעורבותם של הסנטימנטים הדתיים בציונות, הגשמת הציונות הפוליטית תהווה בעיה ותערים קשיים.
עקב תהליכי פרופגנדה מאסיביים וממושכים, היהודים כיום חדורי אמונה כי תנועת הציונות המדינית היא יישום חזון הנביאים התנ"כי הנקרא "שיבת ציון".
הטעות העומדת בבסיס תפיסתם של היהודים היא, טענתם ששבט יהודה הוא המייצג את כל עם ישראל, (מכאן בחרו את הכינוי יהודים, כצאצאי שבט יהודה).
תפיסתם מבוססת על טעות בקריאת הכתבים ולפי תפיסתם, כל ההסטוריה והתנופה האנושית מתרכזות סביב גורלו של שבט יהודה.
יהודה היה השבט שבגללו עם ישראל לא היה מסוגל לחיות בשלום לפני יותר מאלפיים שנה ומהווה את סיבת חוסר יכולתם של היהודים לחיות בשלום גם כיום, בדיוק בשל אותן סיבות.
גם כיום אותן סיבות הן הגורמות ליהודים ללבות מחלוקות.
היהודים הם עם מפוזר ומפורד בין העמים גם כיום, בדיוק בגלל ששבט יהודה האחראי לפירוד ולסכסוכים הפנימיים בימי הבית השני, הוא הגורם לכך גם כיום.
ובכל זאת אף אחד לא חושב להאשים את עשרת השבטים האחרים של ישראל ב"אנטי-שמיות".
הציונות מושכת את תשומת הלב של כל העולם כיום, משום שהיא מאיימת לחולל את מלחמת ארמגדון, אותה חזו תלמידי ישו. מה שמתרחש בתקופתנו בפלשתינה, הוא אשר יביא את העולם כולו למלחמת יום הדין בעתיד. התנועה הציונית היא האחראית לכך.
לפיכך, על כל ממשלות העולם, לראות עצמן כעת מחוייבות להציב בראש סדר העדיפויות את ההתייחסות לטיפול בבעיה שיוצרת התנועה הציונית."
||עד כאן תרגום מספרו של הנרי פורד||
תפיסתו של אדולף היטלר עוצבה בעיקר ע"י כתביו של הנרי פורד.
כמה שנים לאחר מכן, מימן הנרי פורד את גז הציקלון B ואף דאג לספק אותו במיכליות ארוזות בתוך קרטוני ענק לממשלת הרייך הגרמני לשם חניקת היהודים בחדרי הגאזים המחופשים לחדרי מקלחת, אשר במפעלי ההשמדה של הסוציאליסט הירקרק חובב הכלבים והצמחוני, שלא נכנס מימיו אל מחנה השמדה בשל רגישות יתר למראות ולריחות מחרידי נפש.
הקרן הפיננסית שהקים כותב הספר, הנרי פורד, שולטת כיום בכל מנגנוני העולם בכלל ובכל המנגנונים בישראל בפרט, החל ממגדלי השן של המחנות לייצור המוני של סוכני שינוי המתקראות 'מוסדות אקדמיים' וכלה באירועי בידור פופוליסטי להמונים בתיאטראות, באולמות הקולנוע, באולפני הטלוויזיה, באולפני הרדיו, במערכות העיתונים המודפסים והוירטואליים, במרחבים הציבוריים בכל עיר וישוב.
הקרן שהקים כותב הספר, הנרי פורד, היא המכתיבה הבלעדית כיום של השיח הציבורי, של סדר היום, של אופני ההתנסחות שלנו, של בחירת המילים שלנו, של מה נגיד, של מה נחשוב ובעיקר של מה לא נעז להגיד ומה לא נעז לחשוב.
הקרן שהקים כותב הספר, הנרי פורד, היא מקימת ממסד האימה המכנה עצמו "החברה האזרחית", שהוכנסה לישראל ע"י המפד"ל בניצוחו הישיר של זבולון אורלב.
הקרן שהקים כותב הספר, הנרי פורד היא המפעילה כאן אלפי עמותות לזכויות אדם, זכויות אישה, זכויות חיות, היא המפלילה כאן רבנים והיא המתעללת ומתסיסה נגד ראש ממשלה מכהן, אשר נבחר ע"י האזרחים (כלומר, ע"י החברה האזרחית האמיתית, כלומר: אנחנו), בבחירות דמוקרטיות.
הקרן שהקים כותב הספר, הנרי פורד, היא ממציאת, מְתַחְזֶקֶת ומממנת את המשברים הכלכליים, המדיניים, הבין-מדיניים, הדיפלומטיים, את המשבר המהונדס שנקרא "הסכסוך", היא ממציאת כל המשברים והיא המְתַחְזֶקֶת והמְשַׁמֶּרֶת אותם.
היא המְשַׁוֶּקֶת את המשברים המומצאים והשקריים באמצעות מנגנון התעמולה שלה, בעיקר באמצעות החטיבה המתקראת "החטיבה החדשותית" ומפמפמת בקרב ההמונים את השקרים החוזרים על עצמם ופוגמים יום-יום, כבר עשרות שנים, באופן ישיר ובוטה באיכות החיים הבסיסית של כולנו, בכל תחומי החיים.
הקרן הפיננסית שהקים כותב הספר, הנרי פורד, השתלטה על הצבא, על המדינה, על החירות להתבטא, להתנסח, לחשוב, לפעול, לנשום.
הקרן שהקים כותב הספר, הנרי פורד, שולטת באו"ם, מוציאה אלפי מוסתים לרחובות באיצטלה של "מחאות למען צדק חברתי, שמירה על הדמוקרטיה ועל זכויות האדם" ומשסה את אותם המונים בכל ממשל קיים ברחבי העולם, תוך ונדליזם אלים וכוחני ומייצרת באמצעים אלה מלחמות אזרחים ברחבי העולם.
כך באוקראינה, כך במצרים, בלוב, בתוניסיה, בישראל, בארה"ב, בספרד, בסוריה, בתימן.
רעשי האיימים הללו והתותחים הרועמים הללו לא ישכחו ולא ייאלמו עד אשר ההמונים יתנו את הדעת על התופעה ולא על הסחות הדעת מן התופעה.
עד אז, תאלץ האנושות לוותר על איכויות החיים הבסיסיות ביותר ועל חירויות האדם הבסיסיות ביותר.
בתמונה קריקטורה אנטישמית של Ted Midward בהשראת הפרוטקולים של זקני ציון ,כתב הפלסתר המזוייף ממנו שאב פורד את השראתו

היהודי הבינלאומי – הבעיה הראשונה במעלה של העולם"מאת: הנרי פורדמהדורה משנת 1920תרגום לעברית של פסקה מתוך כרך שלישי, פר…

‎Posted by Revital Tali Mash on‎ יום שלישי 2 ינואר 2018

_____________

קריאה רלוונטית:

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *