אהוד בר-קאק מפחד מסייבר-טרולים וממצנקש? צודק! ;)

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

מתן חמיש:

פחחחחחח,
הבנתם?

לא טרור, לא גרעין, לא יחסי חוץ, לא כלכלה, האיום הכי גדול על אהוד ברק? טרולים! חחחח, איזה מפסידן,
זוכרים שכתבנו לכם שהקוק0ינלים מבלאק קיוב כנראה מסתובבים בקבוצה?

 

ציטוט מהכתבה המצ״ב:

5. מערך הסייבר

לאהוד ברק הייתה תוכנית סדורה. תמיד יש לו. ברק הוא איש של תוכניות מוקפדות, עקלקלות, יצירתיות. לפעמים זה מצליח, לפעמים לא. הפעם, כנראה שלא, אף על פי שאחד היועצים האסטרטגיים המשובחים ביותר בשוק סייע לו בגיבושה של התוכנית הזו. בקיץ האחרון עשה ברק סיבוב ארוך בין בעלי הון כדי לנסות לאסוף מימון לצורך ביצוע תוכניתו. מדובר באנשי ממון ישראלים, אבל גם יהודים תומכי ישראל. אנשים כאלפרד אקירוב, רמי אונגר, פרנק לואי, דניאל לובצקי. לפגישות איתם הגיע, כמעט תמיד, עם קובי ריכטר, ההוגה והמייסד של תנועת "דרכנו". ריכטר, מכר ותיק ומעריץ נלהב של ברק, נחלץ לסייע. גם עו"ד גלעד שר, הפעיל אף הוא ב"דרכנו", היה בסוד העניינים. שר היה ראש לשכת ברק בחלקה השני של הקדנציה הקצרה שלו כראש ממשלה, וניסה "לביית" אותו, בהצלחה מוגבלת.

נתניהו, סיפר ברק לבני שיחו, מחזיק באיזה אולם בירושלים חבורה של כמה עשרות טרולים שיושבים ומפעילים מערכת סייבר מתוחכמת ששולטת ומתפעלת את הרשתות החברתיות. ברק פירט והביא דוגמאות. הם תוקפים ומטרילים כל מי שכותב משהו נגד ביבי (כמו ברק עצמו), הם מסמנים לייקים, מהללים ומשבחים את כל מי שבעד ביבי, הם מטריפים את המערכת כולה. אל תתבלבלו, אמר ברק, בעידן הנוכחי זה הרבה יותר חשוב מהמדיה המסורתית, מהעיתונים והטלוויזיה והרדיו. מי ששולט ברשתות החברתיות יכול לנצח בבחירות ולשלוט במדינה. ביבי עושה את זה והגיע הזמן לתת לו פייט. נאום ברק.

הוא הציע להקים קונטרה. צוות מתחרה שיישב וישיב מלחמה שערה. ברק הציג אפילו תוכנית מפורטת, מתוקצבת, שתכלול בניית אשכולות של אנשי סייבר, האקרים צעירים וגאוני מחשב שיעשו בדיוק מה שעושים אנשיו של ביבי, רק להפך. לגאוני המחשב צריך לשלם טוב, על פי ברק, סביב כל אחד מהם יועסקו כמה סטודנטים צעירים בשכר מינימלי. בסך הכל, מדובר על גיוס של כמה עשרות אנשים, בתקציב של 10 עד 15 מיליון שקל. כסף קטן, במונחים שאליהם מורגלים בני שיחו של ברק, כל אחד מהם שווה מאות מיליונים מינימום, לאו דווקא בשקלים.

זה היה שלב א'. על פי ברק, הוא אמור להימשך בסביבות שנה, עד שיושג איזון במה שמתרחש ברשתות החברתיות. אחר כך, אמר, צריך לעבור לשלב ב'. לצאת אל הציבור. לקיים מספר גדול של מפגשים עם הציבור, חוגי בית, הופעות באולמות גדולים, לגעת באנשים. לא, לא מדובר בי, הוא הדגיש, צריך לרכז את כל מי שחושב שצריך להחליף את נתניהו, אנשים כלפיד, גבאי, קצינים בכירים שפרשו, כל הכוחות השפויים שחושבים שביבי מסוכן לישראל. כשנשאל מה איתו, השיב ברק שאם יקראו לו להצטרף לפלטפורמה הזו, ישקול בחיוב, אבל לא זו הכוונה. הוא לא מנסות לבנות לעצמו מפלגה. הוא מנסה לאחד את כל הכוחות הציוניים השפויים לאגרוף אחד שיפיל את נתניהו. זה הכל.

הייתה בעיה אחת. כמעט כל האנשים שאליהם פנה ברק, מכהנים גם כחברים קרובים מאוד של אהוד אולמרט. הם היו סקפטיים מלכתחילה. תמיכה כזו, אמרו, לא תוכל להישאר סמויה, לא תהיה אפשרות להסתיר את זה, אהוד (אולמרט) יגלה אותה. כמה מהם גם פנו לאולמרט, שהגיב רע. בין שני האהודים, אולמרט וברק, זורם סמבטיון של דם רע מאוד, והוא לא עומד להתייבש בקרוב. ברק היה זה שהראה לאולמרט את הדלת וגדע את הקריירה הפוליטית שלו בשנת 2008, המשימה שעליה דובר בפתיחת הטור הזה בהקשרים של כחלון, בנט ונתניהו. לאולמרט אין תוכנית לשכוח את זה בעתיד הנראה לעין. אז הוא המליץ בפני חבריו לדחות את הצעותיו של ברק, בכל הכבוד וכו'. כך היה.

אז מה עכשיו? ברק ממשיך לעשות מה שהוא עושה הכי טוב מכולם: לזנב בנתניהו ברשתות החברתיות. הוא עושה את זה, ככל הידוע, בלי אגרוף סייבר של כמה עשרות בוגרי 8200, שהציע להקים. נראה שהוא מסתדר לא רע לבד. הקשר שלו עם תנועת "דרכנו" ירד פאזה, חלק גדול מתורמי התנועה הביעו מורת רוח מהחיבור הזה. נכון לעכשיו ברק עדיין נטול פלטפורמה, עדיין על המדף פנוי להובלה, רוטט מבשלות ויצירתיות. אבל גבאי, בינתיים, לא מטלפן.

https://www.facebook.com/groups/48012808906/permalink/10155199721533907/

 

שתפו בכל הטורבו:

אהוד ברק יודע. מה הוא יודע אתם שואלים? כנסו http://rotter.net/forum/scoops1/444259.shtml

עכשיו אתם מבינים למה מפילים לנו את העמוד כל פעם מחדש, יש מי שחושש!
הארווי ווינסטיין => בלאק קיוב => אהוד ברק => ג'פרי אפשטיין => הפלת מצנק"ש => הפלת שלטון הימין = השיטה!

שתפו בכל הטורבו: אהוד ברק יודע. מה הוא יודע אתם שואלים? כנסו http://rotter.net/forum/scoops1/444259.shtml עכשיו אתם מבינים למה מפילים לנו את העמוד כל פעם מחדש, יש מי שחושש! הארווי ווינסטיין => בלאק קיוב => אהוד ברק => ג'פרי אפשטיין => הפלת מצנק"ש => הפלת שלטון הימין = השיטה!

‎Posted by ‎מצנקש מצייצים‎ on‎ ראשון 24 דצמבר 2017

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *