חושפים את האור פרק רביעי: בכחוס דיוניסוס!

חושפים את האור פרק רביעי: בכחוס דיוניסוס!

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

אחד הפולחנים והרעיונות העתיקים שמהווה שורשים ויסודות לאחוות הסוד עד היום, ואשר ניתן לחוש בו גם בסביבה הקרובה שלנו. ממה הבונים חופשיים כל כך? מה באמת קורה בתוך הבוהמיאן גרוב? איך הישועים קשורים לכל זה? ולמי אנחנו נותנים להיכנס הביתה בלי לשים לב כדי ללמד את ילדינו?

חושפים את האור פרק שלישי

בתור הקדמה כדאי לכם קצת לרפרף בכתבות שעשינו על הבוהמיאן גרוב – אחד ממרכזי העצבים הפוליטיים של האליטה בארה”ב.

הערב בחרנו להעלות בפניכם כתבות ישנות על הבוהמיאן גרוב, מהניו יורק טיימס. תוכלו למצוא בכתבות את השמות של האנשים הכי משפיעים בזירה הבינ"ל, אשר חלק נכבד מהם מגיעים כבר מאחוות סודיות כאלה ואחרות.  מדובר על מפגש פסגה של המסטריות.

בכחוס דיוניסוס הוא גרסה יוונית  לאל הסולארי המת וקם לתחייה של המצריים, אוסיריס.

הקשר של הישועים:

האנגרמה IHS מסמלת עבור הצי-בור ראשי תיבות ל “IESUShominum Salvator” המיוחס לישו, אך הם בכוונה בחרו באותיות הללו כיוון שIHS הוא שמו העתיק ביותר של האל היווני בכחוס-דיוניסוס, אל סולארי כמובן. בכחוס-דיוניסוס מייצג את שמש הלילה לעומת שמש היום (הליוס) ולכן הראשי תיבות נמצאים על גבי שמש שחורה. הצלב על אות הH יוצר את סמל הTriple Tau שהוא המקודש ביותר עבור דרגת הROYAL ARCH בבנייה החופשית של הסקוטיש רייט:

ihs-logo.jpg

פטרון הישועים של הבוהמיאן גרוב (המסמל את דיוניסוס) יאן מנופומוק (John of Nepomuk). על יאן יש אגדה הדומה לזאת של דיוניסוס, בכך שרדפו אותו בבוהמיאה עד שהוא נאלץ לקפוץ לנהר אל מותו. זה בדיוק אותו סיפור עם דיוניסוס ופייט’ון. מאז ומתמיד הכנסייה הקתולית הסוותה את הפאגניות הפוליתאיסטית שלה מאחורי שמות ופסלים של קדושים אשר בעצם סימלו אלים פאגנים, וכך גם בבוהמיאן גרוב. יאן מנופומוק קיבל את תואר הקדושה שלו (מעמד האל) תודות לישועים. למה אלכס ג’ונס לא מדבר על נושא זה?:

johnnepomuk2.jpg

עוד על הבוהמיאן גרוב בכלל, ועל הפטרון של האגודה בעבודת דוקטורת של פיטר מרטין פיליפס.

כנסייה ישועית ליד הבוהמיאן גרוב:

stxavierplaq1.jpg

מיסה נוצרית בבהומיאן גרוב?

i00397croppedsmall.jpg

האפיפיור עם מטה דיוניסוס, מטה עם אצטרובל:

pope.jpg

מטה של דיוניסוס/בכחוס:

cone06.jpg

מטה של אוסיריס:

cone-staff.jpg

האל פאן

פאן, בן ליוויתו של דיוניסוס. גם עליו מסופר הסיפור על השד טייפון שרדף אחריו עד לנהר אליו קפץ. כאשר הגיע לנהר, חצי גופו התחתון נהיה דג, והחצי השני עז, וזה הסיפור שמסופר גם על דיוניסוס/בכחוס וגם על הסימן האסטרולוגי של מזל גדי. הכוכב השולט על מזל גדי הוא כוכב שבתאי האנדרוגינוס (זכרי ונקבי יחדיו). במזל גדי ישנו הלילה הארוך ביותר בשנה ולכן השמש באותם ימים נחשבת לשמש השחורה, והשמש השחורה עבור האחוות הסודיות מייצגת רוחניות כיוון שבמקום להיות השמש של היום הארוך ביותר המייצג חומריות, היא מייצגת את הקיצוניות שנייה השייכת לרוח. שבתאי בעצם שולט על השמש הרוחנית (השחורה), לכן השמש של הישועים בעלת קרניים ישרות (זיכרי) ועקומות (ניקבי) כי הוא שילוב השניים, לעוד מידע:

pan.jpg

הארכיטקטים הדיוניסיים

הארכיטקטים הדיוניסיים נקראו פעם בין היתר, “בני שלמה”, והשתמשו במגן דוד כסמל שלהם, סמל לאיחוד הניגודים, הזכרי והנקבי, האש והמים, ובאמצע…שוב השמש השחורה, בכחוס דיוניסוס, האל המת וקם לתחייה ביום הנמצא במזל גדי הנשלט בידי שבתאי. לפי האגדה המאסונית, הארכיטקטים של חירם אביף כולל הרב בונה חירם, היו מאותה אגודה אשר בנתה את כל הקתדרלות בעולם, כולל הקתדרלה מנוטרדאם בצרפת שייש בה פסלים של גארגואילים ושדים, כמו גם בהרבה קתדרלות אחרות:

untitled9.JPG

הקשר של הבוהמיאן גרוב:

מישהו לבוש כמו פאן בבוהמיאן גרוב:

bohemiangrove24.jpg

“שימרו על זה אפל”:

bohemiangrove145.jpg

טרנסווסטים, גברים המתהוללים בלבוש נשי היה מאוד מתאים לטקסים במסטריות הדיוניסית/בכחוס, דרך אותם טקסים ניסו להגיע למצב הנקרא ENTHOSIASMOS ולהגיע לדיבוק בידי האל איתו רוצים להגיע במגע:

bohemiangrove180.jpg

bohemiangrove181.jpg

מטה עם אצטרובל בקצה, כמו המטה של הדיוניסיים.

bohemiangrove183.jpg

פסל של דיוניסוס, ומימין לראש של דיוניסוס פסל של ארוס/קופידון הנוצר מזיווג של וונוס(לוציפר) ווולקן, או על פי גרסה אחרת זיווג של וונוס ומאדים. המשמעות האוקולטית האפלה של כל זה מוסבר כאן, שימו לב שבאנגלית שמו של קופידון/ארוס (EROS) הוא אנגרמה של ROSE, ועוד על הקשר של אחוות צלב הורד בפרק ב’ של הלינק המוצא הנ”ל:

bohemiangrove193.jpg

עבודת דוקטורט של פיטר מרטין פיליפס על הבוהמיאן גרוב מגלה שבכחוס היה חלק מהטקס הישן של “שרפת הדאגה” (Cremation of care). לפי אותו נוסח של הטקס ה”דאגה” היה שד שצריך לטהר, ואשר איים עלייהם כל עוד בכחוס לא בא לגרש אותו. אז עכשיו אתם יודעים מי זה בכחוס/דיוניסוס, ומה הפולחן הזה בבוהמיאן גרוב אומר, ומי המושכים בחוטים של אותו פולחן, הישועים!

כהנים בגלימות שחורות, צבאו של כוכב ופולחן שבתאי:

bohemiangrove204.jpg

bohemiangrove215.jpg

bohemiangrove243.jpg

ג’וליאני:

405725964_da4737d7bd.jpg

עוד על הנטיות הביזאריות של חברי הבוהמיאן גרוב.

הבוהמיאן גרוב הוא מקום אשר נבחרים בו נשיאים, אשר אנשים חשובים נותנים את הנאומים וההרצאות המשפיעות ביותר שלהם. נמצאים שם אנשים מאוד משפיעים כגון הנרי קיסינג’ר, משפחת בוש מאחוות הגולגולות והעצמות המאסונית, רוקפלר, ועוד! זה אחד ממרכזי העצבים של האליטה והפוליטיקה האמריקאית, והפטרונים של הפולחן שלו הם הישועים. ניקסון למשל טען שהנאום הכי משפיע שנתן אי פעם היה בבוהמיאן גרוב (כמו כן גם שהמקום היה הדבר הכי מתרומם שנתקל בו בחייו).

קשר של שתיקה.

ומה שקורה אצל הישועים והותיקן בכל מקרה הפדופיליה יכול אולי להיות מובן טוב יותר מנקודת המבט של המסטריות הדיוניסת, שם כאשר המיסטריות הגיעה לשיאה היו משתמשים בפדופיליה כדי לשבור מוסכמות ומחסומים פסיכולוגיים:

נטיות הישועים.

מתוך סרט של דיסני נארניה:

tumnus3-pan.jpg

שימו לב כיצד האל העיזי פאן, מחזיק בידה של הילדה, ממש מחליא. וואלט דיסני היה בונה חופשי בלשכת די מולאי, וחבר באחוות צלב-הורד:

tumnus-pedophile.jpg

מהסרט פנטזיה של דיסני, פאן ובכחוס-דיוניסוס.

fantasia-bacchus.jpg

מתוך ערוץ החינוכית, סדרת ילדים:

53018618-13.jpg

בכחוס/דיוניסוס ידוע ביותר כאל השיכרות ההתהוללות והיין, שימו לב לפיליפין דה רוטשילד מהמשפחה החזקה הפעילה בבניה החופשית, היא בעלת חברה ליין, והנה הסממנים שלה:

philippinederothschild1.jpg

והנה אתר רשמי שלה, שימו לב לעז!

מתוך האתר שלה נכון ל21.5.10:

untitled10.JPG

האם סטאנלי קובריק נרצח כי הוא ניסה לספר לנו על הנושא הזה בסרטו “עניים עצומות לרווחה”?

אנחנו נמשיך לעשות פה את העבודה עד לקריסתה הסופית של אימפריית הרשע…

פרק חמישי – באפומט והאור האסטרלי

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תגובה אחת

  1. אברהם מוטולה 2017-12-03

    השם ישמור,
    מה לגבי ה IHS שזה ראשי תיבות של שלושת האלילים

    אייסיס, I
    אוססיריס, H
    וסת' ? S