האם החלו המעצרים של הכתות הפדופיליות?

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

מספר אירועים לא קשורים *לכאורה* התרחשו היום, נפתח ברשימת ה"נעדרים" מהטוויטר:

ג'ורג' סורוס: לא צייץ כבר 30 יום (לשם השוואה, נהג לצייץ מדי יום)

אלכסנדר סורוס (הבן של): לא צייץ 5 ימים, (לא מצייץ מדי יום בדרך כלל, אבל מרווח של 5 ימים אינו אופייני)

מישל אובמה: לא צייצה 15 ימים

ג'ון פודסטה: לא צייץ 9 ימים.

הילרי קלינטון: נעדרת מהטוויטר כבר 3 ימים.

ביל קלינטון: 8 ימים.

ברק אובמה העלה לכבוד חג הכריסמס, תמונה שלו מלפני 4 שנים.

בואו נעבור לנושא השני לפני שנחבר את הנקודות. מי שעקב היום אחרי רדאר הטיסות האינטרנטי, ראה תנועה ערה של מטוסים הנוסעים לכיוון הבסיס/הכלא השמור גוואנטנמו ביי, ומכבות את המעקב שלהן מעט לפני הכניסה למרחב האווירי של קובה:

נעבור לנושא השלישי והמרכזי של היום, והוא עיכובה באוויר של טיסה 175 מלוס אנג'לס לטוקיו, והשבת על עקבותיה 4 שעות לאחר ההמראה. הסיבה לכך היא ששניים מהנוסעים לא רשאי לעזוב את אדמת ארה"ב. במקרה כזה, הנוהל הרגיל הוא לאפשר לטיסה לנחות בחו"ל ולעכב את הנוסע הספציפי. אבל במקרה החריג ביותר שהתרחש היום, הטיסה אולצה לחזור על עקבותיה, ולמעשה להשלים 8 שעות טיסה בקו לוס אנג'לס – לוס אנג'לס. האם היה חשש שלא יהיה ניתן לעקב את אותם נוסעים ביפן, או שעיקובם בחו"ל יוביל למהומה תקשורתית?

במקרה (או שלא?), היו על המטוס לפחות שני סלבים מפורסמים: ג'ון לג'נד ואשתו הדוגמנית כריסי טייגן.

Image result for john legend chrissy teigen

מרגע שהתברר שהטיסה אמורה לשוב על עקבותיה, החל טייגן לצייץ בטוויטר סדרת ציוצים המביעים תמיהה על המצב. לטענתה, עם הנחיתה המשטרה קיימה בירור עם כל מי שישב בסמוך לאותו אדם מעוכב (מאוחר יותר התברר שמדובר בשני מעוכבים), וסיימה את הציוצים שלה בתמונה מחדר חקירות, כאשר לא ברור אם עוד נוספים מלבדה זומנו לחקירה. האם היא ובעלה הם למעשה שני המעוכבים, וכל סערת הטוויטר המזויפת שלה היא למעשה משחק "לא ראיתי לא שמעתי"?

ולפני שנארוז את כל הסיפור, בואו נוסיף את העובדה שהילרי קלינטון עדיין לובשת "מגף רפואי", שאמור להיות אמצעי טיפולי לפציעה קלה באחת הבהונות שלה, מלפני חודשיים וחצי. אף כלי תקשורת מרכזי לא מביע תמיהה על העובדה שאין שום צורך רפואי במגף שכזה לפציעה שכזו, בעיקר לא אחרי פרק הזמן שעבר. וגם, העובדה שג'ון מקיין, שבכלל אובחן עם גידול בראשו, הולך עם אותו מגף בדיוק?

המקרה של מקיין אגב, הוא יותר תמוה, מפני שמאז צולמה התמונה, הוא הספיק להחליף את הרגל שעליה המגף. האם במקרה של שניהם, מדובר למעשה באמצעי להסתרת צמיד מעקב, כזה שמאפשר לוודא כי הם אינם עוזבים את תחומי ארה"ב?

נסגור בידיעה נוספת מהיום, על מעצרו של ראש ממשלת האיטי לשעבר, Jean-Max Bellerive, שכיהן בתקופת קלינטון ואובמה. יחד עמו נעצרו עוד 12 בכירים, והסיבה הרשמית לכך היא ענייני שחיתות. יש לציין כמובן, ש"שחיתות" היה גם שם הקוד למעצרים הנרחבים בסעודיה, שם נעצרו גורמים חשובים בסדר העולמי ותורמים של קלינטון. במקרה של האיטי, רוב הסיכויים שמדובר בזרוע של הרשת הפדופילית העולמית, המונהגת ע"י כנופיית קלינטון-פודסטה.

אנחנו רגע לפני הפיצוץ רבותיי, טראמפ נותן עבודה. נשאר רק לחכות ולראות מי מבין הפוליטיקאים/דגנרלים לשעבר במחוזותינו יעצר באשמת חלקו בפשעים הללו.

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *