יצאת צדיק 2-ראשי הציונות.

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

מסמך ההבנות בין משרד-הבטחון הנאצי לבין "ההגנה", בו היא התחייבה להפוך את יחידת המודיעין שלה לחלק ממשרד-הבטחון הנאצי כדי למנוע את היכולת להתנקש בהיטלר.

הרקע לדין-ודברים זה בין ראשי הציונות לבין אייכמן, מוסבר במסמך שחובר על-ידי פרנז זיקס, מפקדו של אייכמן בשירות הבטחון הנאצי ב- 17.6.1937 למניינם והוסתר במשך עשרות שנים על-ידי המדינה, אך התגלה רק כאשר בשנים האחרונות הועלו לאינטרנט כל הפרוטוקולים, המסמכים והמוצגים ממשפט אייכמן.


זיקס כתב במסמך, שנרקם הסכם בין ראשי הציונות לגרמניה הנאצית, שגרמניה תחוקק חוק שיהודים יוכלו לעזוב את גרמניה רק לפלשתינה. משמעותו המעשית של חוק זה לנוכח הסירוב של ההנהגה הציונית מחד לאפשר ליהודים הגירה לארצות אחרות ומאידך לבצע סלקציה של העלאת מספר מוגבל של צעירים בלבד לארץ, ששאר היהודים בגרמניה ישארו במלכודת-המוות בגרמניה, שאירגנו להם הציוניים. בתמורה לכך, התחייבו הציונים להפוך את זרוע המודיעין "שירות ידיעות" [ש"י] של "ההגנה" (ובראשו פולקס פייבל מ"ההגנה" כמרגל ראשי) לחלק חיוני מהגסטפו הנאצי, ובפרט התחייבותם להגן על היטלר מהתנקשות בחייו, כדי שניתן יהיה להוציא-לפועל השמדת כמה שיותר יהודים (גם כשידעו כבר על השמדת מליוני יהודים), לנוכח נסיונות-התנקשות בהיטלר, שארעו עד אז. בסך הכל בוצעו 42 נסיונות התנקשות בהיטלר, כשרק 2 מהם הבשילו לכדי פיצוצים בקרבתו של היטלר, או במקום בו הוא היה אמור לנאום.

במסמכים שהותרו לפירסום והובאו בארכיון האינטרנטי של "סוכנות הביון המרכזית" (C.I.A) של ארה"ב, הובאה הרשימה של סוכני מחלקת המודיעין של "ההגנה" ששימשו רשמית כסוכני הגסטפו. אחד מסוכנים אלו ז'ק ואן-הארטן נתפס על-ידי הבריטים ושם ברכיון, מצורף מכתבה של גולדה מאיר (ראשת ממשלת ישראל בעתיד) אל הבריטים, המלמד סנגוריה על סוכן נאצי זה, כמו שקסטנר נסע לנירנברג לאחר המלחמה בשליחןת ראשי הציונות, כדי להציל בעדותו את רב-המרצחים נאצי  קורט בכר מחבל התליה.

להלן, פרטי ההתחייבות של "ההגנה", מתוך המסמך של זיקס לעבוד כמערכת ריגול, עבור משרד הבטחון הנאצי:

,,1. מידע על האנשים שמאחורי רצח גוסטלוף (ראש התנועה הנאצית בשוויץ, שנרצח על-ידי סטודנט יהודי). 2. מידע אודות תוכניות העבודה והפעילים החשובים ביותר של היהדות הבינלאומית. א. ארגוני החרם האמריקאים.  ב. הליגה העולמית למלחמה באנטישמיות. ג. אליאנס איזראלית אוניברסל, פריז.  3.  מידע על נסיונות התנקשות בחיי הפירר (= היטלר).  4. עבודת ההתנחלות של היהודים בפלשתינה. יש לחקור ביסודיות. התחקות אחרי עבודה זו מתבררת כחשובה ביותר במיוחד, היות ולאחר ההכרזה על מדינה יהודית או משטר יהודי בפלשתינה, יקום יריב פוליטי חדש נגד גרמניה אשר יוכל להשפיע על המדיניות במזרח התיכון.

https://www.facebook.com/groups/299592993721761/

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *