חשיפה בלעדית!!! רן תלם הוא הבכיר ברשת שמואשם בשורה של תקיפות מיניות !!!

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

רן תלם שימש במשך שנים כבכיר בקשת  (כלומר האישיות הבזויה הזו עיצבה לכם את התודעה במשך שנים ארוכות) הוא ערך וכתב את מועדון לילה ותכניות אחרות , והיה מאלו שבחרו ועיצבו את התכניות השונות .עכשיו מסתבר שהוא השתמש בכוחו כדי לאלץ נשים צעירות לשכב איתו .

ובל נשכח את התוכן שהוא היה מעורב בו – עבודה ערבית , האח הגדול ומאסטר שף , בכולן ניסו להאכיל אותנו בכפית אג'נדות שמאל שונות ומשונות . בכל אופן מסתבר שהחלאה הנ"ל ,  בנוסף להיותו סוכן פרופגנדה שמאלנית  שמפיץ תכנים נחותים כמו " פרפר לילה " ביצע גם פשעים חמורים אחרים לכאורה , הוא ניצל את מעמדו כדי להציב אוליטמטום לתסריטאית צעירה , נכנה אותה א' ,  אותה הוא ניצל לאקטים מיניים שונים ומשונים .משונים בגלל שהבחור מתקרב לגיל 50 והוא לא ממש הלך על המראה של בראד פיט .

העסקה בינהם הייתה ברורה – סקס תמורת הפקת הסדרה שלה . ואכן א' הצעירה והתמימה נעתרה ללא רצון לבקשתו של מר תלם ושימשה במשך תקופה ארוכה כשפחה מינית לעל דבר ועניין , שכן היא לא מצאה שום פרט אטרקטיבי במר תלם , הוא דחה אותה  והיא שכבה איתו מכח (ומפחד ?) עוצמתו בארגון הפרופגנדה שנקרא קשת .

באתר וואלה  מרחיבים –

"נדרשתי להעמיד פנים שאני מעוניינת וחושקת ביחסי מין עם גבר שסלדתי מכל מאפייניו הפיזיים", סיפרה והוסיפה שהבכיר דרש ממנה לשמור על חשאיות מוחלטת. "הוא הבהיר לי שעלי להסתיר מפני כל מכריי את מה שמתחולל בחיי, ואני, אחוזת אימה, לא סיפרתי אפילו לחברתי הטובה ביותר מה הוא עושה לי. חיי הפכו למסכת של הסתרות ושל שקרים.

"ולמרות זאת, בחלוף הזמן, הרצון לצאת ממעגל האימים ניצח את הפחד. הודעתי לו שאיני מסוגלת להמשיך בקשר המיני בינינו. ניצלתי. מעט לאחר מכן נעלמה ההתלהבות שלו מן הסדרה… והיא התמוססה מאליה. באופן מפתיע, למרות שחששתי כל כך מן הרגע שבו הסדרה לא תתקיים, כשהיא בוטלה באופן סופי חשתי רק הקלה".

לסיום כותבת א': "אני לא יודעת מי יקרא את המכתב הזה. אני לא יודעת אם זה יהיה גבר או אישה, אם עובד בכיר או עובדת זוטרה. אני מקווה שהמכתב הזה ייפול לידיו של אדם, שיקרא אותו וישים את עצמו בנעליי. שיחשוב מה הוא היה עושה אם היה עובד זוטר שנסחט מינית על ידי מי שאחראי במידה רבה על פרנסתו. שינסה לדמיין את הפחד שחוויתי, את ההשפלה, ואת ייסורי הגוף והנפש שהיו מנת חלקי. שיחשוב אם זו הנורמה שהוא רוצה במקום העבודה שלו – שהבכיר שבבכירים יציע הצעות מיניות לזוטרה שבזוטרות. שיתהה האם באמת ישנה "הסכמה" במצב דברים מהסוג שאני מתארת לעיל. בכוונה, אני בוחרת לא לסיים את המכתב הזה בדרישה. עשו כטוב בעיניכם. עשו מה שבעיניכם הוא צודק וראוי".

ושאלה לסיום : איך אתם מרגישים עכשיו שאתם יודעים שהאנשים שממונים על התודעה שלכם הם חבורת חלאות וסוטי מין ? אם הם הרסו חיים של נשים בשביל עונג חולף מה הם מוכנים לעשות תמורת כמה ג'ובות ? כמה הם נתונים לסחיטות מיניות או אחרות ? האם ראוי שאנשים חסרי מוסר לחלוטין הם אלו שיחנכו ויהוו את מדורת השבט ?

 

 

 

 

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תגובה אחת

  1. דורון 2017-11-09

    אני מתחיל לחשוב שרשות השידור הית בית זונות שמציעה שרותי אורגיות