בסדום דרשו לדפוק מלאכים ו׳שוברים שתיקה׳ דורשים לדפוק חיילים

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

בני ציפר:

נפל לא יוסיף קום ארגון "שוברים שתיקה" והשבח לאל שכך קרה. ונפילתו מבשרת – הלוואי – את נפילתן של קבוצות רשע אחרות המהלכות אימים על המדינה בשנים האחרונות, והממשיכות לפעול בחסות הדמוקרטיה ובחסות העקרונות של חופש ההתארגנות. והנה מתברר שמעל לדמוקרטיה ולעקרונותיה יש אלוהים, ואלוהים מספיק שירים אצבע, והרשעים מתבלבלים ונופלים בבור שכרו הם עצמם.

והאמת היא שממש לא מעניין אותי לשמוע את ההצטדקויות ואת הטענות של הארגון הזה, כאילו פרקליטות המדינה התרשלה ולא חקרה כראוי את גירסתו של דובר הארגון ועוד הבלים מהסוג הזה. יש גבול לחוצפה. קם לך ארגון שכל כולו מכוון לעזור לחסל את כוח העמידה של צה"ל, וכל כולו יריקה בפרצופה של המדינה ומוסדותיה, ופתאום – בצר לו – הוא כן מתרפק פתאום על מוסדות המדינה ומבקש את הלגיטימיות שלו ממנה. למה שאזרחי ישראל ישלמו מכיסם חקירות יקרות שמטרתן לנקות ארגון שיורק על פניה השכם והערב? אז יאללה יאללה, תתחפפו לנו מהעיניים.

לפני כמה שנים, כשעוד הייתי לבושתי חלק מהאספסוף השמאלי שונא העם והמדינה, פנו אלי מהארגון הזה בבקשה שאשתתף באירוע הקראה של עדויות חיילים, המספרים איך התעללו כביכול או ראו איך חבריהם מתעללים, בערבים. כבר אז – למרות שהייתי חלק מהאספסוף השמאלי – הרגשתי שמשהו בהתנהלות הזאת לא תקין. שכל תרבות הבגידה הזאת – להלשין על חברים, ולהלשין על הצבא באוזני העולם – היא דבר מגעיל. ולשמחתי סירבתי להופיע בערב ההקראה.

אני לא טוען חלילה שהבחורים והבחורות הנהדרים שהתפתו שלא בטובתם לעבוד בשביל ארגון הרשע הזה הם בוגדים או אנשים שליליים. הרי אנחו רואים אותם. הם בשר מבשרנו. מי שצריך להאשים במקרה הזה הוא את המדינה שאיפשרה למפלצת הזאת לצמוח בקרבה, כמו שהיא מאפשרת לארגונים אחרים החותרים תחתיה בגלוי לפרוח בקרבה, כביכול בשם עקרונות הדמוקרטיה.

דמוקרטיה שממוקרטיה – אם ישראל לא תהיה חזקה ואם חייליה יוצגו כפושעים ורוחם לא תהיה איתנה, תרד לטמיון גם הדמוקרטיה.

תודה לך אם כן, אלוהים, שנתת בי אז בינה לא לשתף פעולה עם "שוברים שתיקה". ותודה לך שהכית את ארגון הרשע הזה בסנוורים כמו את אנשי סדום הרשעים בשעתם. ועוונו של הארגון הזה לא פחות מעוונם של אנשי סדום. אנשי סדום דרשו מלוט שיוציא אליהם את המלאכים כדי לדפוק אותם, וארגון הרשע "שוברים שתיקה" דורש שנוציא אליהם את חיילינו ואת הצבא בכלל כדי לדפוק אותם.

יש שקר שמפיץ האספסוף השמאלי זה שנים, שהצבא מאבד כביכול את החוסן המוסרי שלו בגלל השליטה בשטחים וכל הבלה בלה הזה. אז זהו שההפך הוא הנכון. הצבא שלנו לא רק שנשאר מוסרי אלא בעיני אפילו מגזים בדרישות המוסריות שלו מהחיילים, כמו במקרה אלאור אזריה, שנפל קורבן ללהט המוסרי המוגזם הזה.

אני מאמין שהמכה האנושה שספג "שוברים שתיקה" תפקח את עיניהם של אלה בקרבנו שמנסים להיות – ובעיקר להיראות – יותר מוסריים מהנדרש. והכוונה שלי היא למשל לנשיא המדינה שלא חנן את אלאור אזריה – ולדעתי הוא עשה זאת מאימת האספסוף השמאלי.

והכוונה גם לאנשים רמי מעלה בארץ – בצמרת המשטרה, בצמרת מערכת המשפט. שמאימת האספסוף השמאלי הם נועצים את ציפורניהם בראש הממשלה הטוב ביותר שהיה לנו, וברעייתו, ומענים אותם. הו אל שדי, שמע קולי, בלבל אותם. סנוור אותם. החזר בבקשה את ההיגיון לחיינו. עשה שנכדיי המתוקים יוכלו לספר בבוא היום לנכדיהם אחריהם שסבא שלהם צדק כשעבר למחנה של האנשים הטובים – הלא הם בנימין נתניהו, שרה נתניהו, חיילי צה"ל – וכך ניצל מגשם האש והגופרית שהמטיר אלוהים על רשעי סדום.

נפל לא יוסיף קום ארגון "שוברים שתיקה" והשבח לאל שכך קרה. ונפילתו מבשרת – הלוואי – את נפילתן של קבוצות רשע אחרות המהלכות…

‎Posted by Benny Ziffer on‎ יום שלישי 21 נובמבר 2017