מי זה Q?

מי זה Q?

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

בכתבה הזו אנו נשתדל להציג בפניכם את התיאוריה החמה ביותר ברשת כרגע, הלא היא זו של ידידנו "קיו". יש כאן שתי אפשרויות עיקריות: או שמדובר במתיחה סופר-מוצלחת, או שמדובר בהדלפת המידע החשובה ביותר בהיסטוריה של ארה"ב, וכנראה העולם כולו.

אז בואו נתחיל מההתחלה:

ב-28 באוקטובר, משתמש בפורום 4chan אשר מכנה את עצמו/עצמה Q, החל לפרסם סדרה של מסרים באשכול הנקרא "השקט שלפני הסערה". מה שמיוחד באותו משתמש אנונימי, הוא שעל פניו- יש לו מידע פנימי מנבכי זרועות המודיעין של ארה"ב.

קיו טען/טענה שהנשיא טראמפ נמצא תחת איום פיזי מצד סוכנויות הביטחון של ארה"ב, המכונות בשפה העממית "סלט האותיות": CIA, FBI, השירות החשאי, NSA, וכו'.  קיו החל לפרסם רשומות (פוסטים) בצורה של סדרת שאלות, כאשר התשובה לכל שאלה מרמזת על השאלה הבאה, או בונה מעין "מסגרת מחשבה" להעברת רעיון מסוים, ולמיקוד תשומת לב הקורא לאיזשהי התרחשות.

השיטתיות שבה נוהג Q לרשום את הודעותיו, הפכה מהר מאד לשם דבר בפורום האנונימי. במיוחד לאחר שהצליח לחזות התרחשויות עולמיות מבעוד מועד:

  1. ב-3 לנובמבר, רשם: "מדוע ג'ארד קושנר (חתנו ויועצו של טראמפ) נסע לערב הסעודית? למה קשורה ערב הסעודית? מהיכן מגיעות התרומות הגדולות ביותר?". באותו סופ"ש שלאחר פרסום ההודעה, התבצע הטיהור הנרחב ביותר בהיסטוריה של ערב הסעודית. לפחות 14 נסיכים מהבכירים ביותר בממלכה נעצרו, ולפחות 2 חוסלו. 70% מהונם הוחרם. אחד מהנסיכים הללו, הוא המשקיע ובעל המניות הגדול ביותר בארה"ב, שאינו אזרח אמריקאי- הנסיך וואליד בין טלאל, המממן של הילרי קלינטון, קרן קלינטון, והבעלים של "סיטיבנק" (אשר פחות או יותר קבע את הרכב הקבינט של אובמה). "קיו" טען כי שווי הנכסים שהוחרמו בסעודיה הוא בסביבות 4 טריליון דולרים.
  2. ב-31 לאוקטובר, קיו טען כי המיליארדר ג'ורג' סורוס נמצא על הכוונת. ב-3 לנובמבר, האוורד רובין, מנהל השקעות עבור סורוס- נעצר בחשד לאונס וסחר בבני אדם.
  3. טענה שעוד לא אומתה: כתבי אישום הוגשו נגד טוני פודסטה (יו"ר קבוצת פודסטה, אחיו של מנהל המטה של קלינטון) והומא עבדין (בכירה במטה קלינטון). אנחנו יודעים שהם לא נעצרו, אבל הגשת כתבי אישום אינה בהכרח מעצר.
  4. ב-31 לאוקטובר רשם קיו שכל אדם שטוען שלא ירוץ בבחירות ב-2020, משתף פעולה עם החקירה החשאית המתנהלת (כלומר, הוא כנראה מעורב בפשיעה, אבל מסייע להסגיר אחרים). 10 ימים לאחר מכן, ערוץ פוקס מפרסם רשימה של "40 פוליטיקאים שאינם רצים בבחירות".
  5. קיו אמר שיהיו "החשכות" של הרשת החברתית, אך ציין שזו לא סיבה לדאגה. מעט לאחר מכן, חשבון הטוויטר של טראמפ מושעה למשך זמן קצר. גם אשכולות ב-4chan הותקפו, אך הספיקו לחזור מאז.
  6. מעל 1,800 כתבי אישום חסויים נחתמו מאז הודעתו של Q. מדובר במספר גבוה במיוחד, אולי הגבוה ביותר שאי פעם היה ברגע נתון בארה"ב. כתב אישום חשאי ניתן רק במקרים בהם מדובר בארגוני פשיעה, כאשר הממשל לא מעוניין שחברים אחרים ברשת יקבלו התראה מוקדמת בכך שיתפרסם שמו של חשוד אחד. הנוהג הוא לפרסם את כל השמות במכה.
  7. קיו פרסם שתי תמונות שצולמו מחלונו של מטוס. אחת מעל עיר, והשניה ליד איים בים. פורום 4chan, הידוע לשמצה ביכולות המוגזמות של חבריו לזהות כל נקודה בפלנטה באמצעות תמונות (כמו במקרה של שייה לבאף), הצליח לנתח את המיקום ממנו צולמו התמונות. באמצעות חתימת הזמן של התמונה, זמני טיסה, ושעונים מקומיים- הגיעו למסקנה שהתמונות המדוברות צולמו ממטוסו של נשיא ארה"ב, ה"אייר פורס 1", שבדיוק באותו זמן עשה את דרכו בשליחותו באסיה. Q הוא אחד מהאנשים שבצוות המטוס.

אז הגענו למסקנה ש-Q הוא אדם עם מידע סודי שנמצא בסוד העניינים של הממשל הנוכחי.

אבל מה משמעות השם "Q"?

  1. דבר ראשון, Q זו אחת משלושת רמות הסיווג הגבוהות ביותר בקהיליית המודיעין האמריקני.
  2. סדרת "ג'יימס בונד" שעוסקת בפן הבדיוני של קהילת המודיעין, ביססה על כך דמות בכירה בארגון ה-MI6, כזו שאחראית על הפיתוחים והגאדג'טים הטכנולוגים בהם משתמש גיבור הסדרה. בפועל, ארגון ה-CIA האמיתי אימץ לעצמו שיטות עבודה שהיו נהוגות במודיעין הבריטי, אשר בתורו התבסס על כוחות הימייה.
  3. האות הראשונה במילה Question (שאלה).
  4. בסדרת "מסע בין כוכבים", Q הוא השם אותה בחרה לעצמה ישות בעלת כוחות קוסמיות, מעין אל. מה שמאפיין את Q הזה הוא היותו "טרול", שעל אף היותו כל-יכול, נוהג להתל ולקרקס את קפטן פיקארד בשובבות.

כך או כך, אנחנו יודעים שזה שם בדוי, של אדם שמעוניין לדלג על דרכי ההתקשרות הרגילות עם הציבור, ולפנות אליו בדרכים האלטרנטיביות וההמוניות של המאה ה-21. במקרה הזה, פורום 4chan. אבל האם אנחנו מכירים עוד דמות מוכרת שמשתמש בדפוס פעולה דומה, כמו טוויטר למשל?  שימו לב לתמונה החביבה שפרסם הדונלד בחשבונו:

שמתם לב? הנה יותר בבירור:

ומה קורה כאשר מנסים לשמור את התמונה המקורית, כפי שפורסמה בטוויטר? שם הקובץ המתקבל הוא: DOITQJ8UIAAowsQ.

שימו לב לתחילת הקובץ: Do-It-Q ("עשה זאת Q").

ומה קרה לחשבונה של השחקנית האמריקאית רוזאן באר, לאחר שפרסמה את הפוסט הבא:

חשבונה הושעה מטוויטר.

Q השאיר לנו עוד סימן, מעין "מפתח" לזיהוי אמיתותו. באחד הפוסטים שלו, המתוארך ל-6 לנובמבר, רשם:

"שום דבר לא מקרי, להכל יש משמעות +++ "

אותו +++ מסתורי, הופיע פחות מ-10 דקות אחר כך בציוץ של הנשיא טראמפ:

כאן למעשה השאיר לנו Q רמז לכך שהוא עובד מטעם הנשיא ונמצא במעגל הקרוב שלו. עבור תומך טראמפ הממוצע, כזה הגולש בפינות הנידחות של הרשת- יש כאן רמז עבה. עבור 90% מתקשורת המיינסטרים, יש כאן בסה"כ מספר תווים במקלדת. ובכך שוב עוקף טראמפ/Q את תשקורת ההמונים ומגיע ישירות ליעד.

הסימול +++, אגב, לקוח גם כן מעולם המודיעין. זו דרך לומר- "עשה זאת במהירות".

אז מי זה Q? ובכן, יש מספר אפשרויות שהועלו ממעמקי הרשת, אנחנו בחרנו לכם את ההגיוניים ביותר:

  • אנתוני סקרמוצ'י, מי שהיה מנהל התקשורת בבית הלבן ופוטר לאחר 10 ימים בלבד בתפקיד. העברתו לתפקיד Q אומרת שהוא למעשה פוטר רק על פניהם של העניינים, אך תפקידו בפועל הוא עדיין ליצור גשר בין הבית הלבן לבין ההמון.
  • דן סקבינו, מנהל המדיה החברתית של הבית הלבן. עוזר אישי לנשיא טראמפ.
  • סטיב באנון
  • אישיות לא מוכרת הפועלת מטעם הנשיא.

אנחנו נמשיך לעקוב ולעדכן אחר מעלליו של Q, ואתם מוזמנים בינתיים לעיין בארכיון התשובות לשאלות שהוא מעלה:

https://app.smartsheet.com/b/publish?EQBCT=e3d1071b533c412f8bc08ebbb1b444f6

או לחילופין, לקרוא את מבחר רשומותיו:

https://cryptify.us/Book_of_Q_v1.pdf

+++

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

2 תגובות

  1. עדי 2017-11-22

    מדהים!!! וגם מרתק ממשיכה לעקוב

  2. המבאס מבוסטונוליה 2020-03-26

    4chan
    פורום מפוקפק למדי..