ניצני הפיכה צבאית פאשיסטית של ארגון 'דרכנו' ו'הסדר העולמי החדש' – חלק א'

ניצני הפיכה צבאית פאשיסטית של ארגון 'דרכנו' ו'הסדר העולמי החדש' – חלק א'

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

חברים יקרים – איפה היינו? מצאנו את האדונים האמיתיים של רביב דרוקר מלנגלי בווירג'יניה(שם ממוקמת מפקדת הCIA)! הוכחנו כי מאיר דגן מכר את נפשו לשטן, הפך עורו, והיה למשרתו של הבית הלבן! תקענו בשופר כנגד נחום ברנע, 'הזמיר' התקשורתי של הCIA ואובאמה. והיום נשנה את הלו"ז, רצינו לחשוף את סתיו שפיר, מר הרצוג ממתין מעבר לפינה. אבל היום הוווו היום הגיע תור השיבוטים של V15 – מי אתם V15? מה אתם חברי ארגון 'קול אחד'?

דרכנו תנועה פאשיסטית

 

לכאורה, תמיד לכאורה….V15 הם 'ארגון אותנטי', כך בכתבה מעיתון 'הארץ':

" רק לפני חודש פרסם איתמר ויצמן, סטודנט להיסטוריה בן 22, סטטוס בפייסבוק בניסוח סתמי למדי: "היי, יש בחירות. בואו נעשה משהו אחר הפעם". על ויצמן קפץ מיד נמרוד דוויק, בן 33, בעל משרד ניו מדיה. שניהם ארגנו פגישת פעילים זריזה. ראש השב"כ לשעבר יובל דיסקין קפץ לעודד, ומאז הצטרפו עוד ועוד תומכים."
סטודנט תמים מפרסם סטטוס וראש השב"כ לשעבר, שהתבטא נגד רוה"מ נתניהו, והיה חלק מקבוצה שכללה את מאיר דגן, דן חלוץ ואהוד אולמרט[ נזכיר כי השלושה שותפים בחברת EOC Partners [1] חברה בטחונית המספקת שירותים 'בטחוניים' ומסרבת לחשוף בעבור מי היא עובדת] , גבי אשכנזי(מהפוטש)[2] – כולם יצאו בפומבי, בהוראת המפעילים מוושינגטון, ובלמו מהלך ישראלי ב-2011 נגד איראן – מכולם הוא, מר דיסקין, יש מאין מגיע לאירוע. אתם זוכרים את הפעם האחרונה שראש ארגון הביון הפנימי הגיע לEvent שלכם?
V15 גוייס עם ראשיתו, שגם היא, ספק רב אם היתה אותנטית.
תזכורת לסרטון בו איילה חסון חושפת את הקנוניה, ומספרת על אנשי ביטחון 'לשעברים' שעובדים בתשלום עבור סוכניות הביון האמריקאיות (מגמה שהתחזקה מאוד תחת הנשיא חוסיין אובמה):
ראו מ 0:50-

קבוצת הסטודנטים "האותנטית" התמימה, שקיבלה את תמיכת ראש השב"כ לשעבר, נזקקה למשרדים… משרדים עולים כסף. ארגון 'קול אחד' החליט לספק לV15 משרדים, ייעוץ ארגוני, קשר לתורמים ועוד – אין זאת תיאוריה – מנכ"לית 'קול אחד' הגברת פולי ברונשטיין היא לא פחות ממנכ"לית של V15! אם כן, על מנת להבין את V15 עלינו להבין מהו ארגון 'קול אחד'.
ארגון 'קול אחד' הוקם לשם קידום יוזמת השלום הסעודית. יוזמת השלום שקידם הכסף המיזוגני, האנטישמי ותומך הטרור של אמיר קטאר חמד בן ח'ליפה אל ת'אני.[[3]] למי שתוהה מהי קטאר להלן דבריו של המזרחן אלי אבידר[[4]] [[5]] בשנת 2012 יצא ארגון קול אחד לקידום יוזמת השלום, לכאורה…התאבדות, למעשה. יש לזכור שקטאר בוודאות עד לא מזמן היא המסבסדת העיקרית של החמאס – הארגון שירה רקטות. זה האיש שקול אחד, תומך חמאס, מפלרטט עם איראן, אנטישמי, בחרו כפני קידום יוזמת השלום שלשמה הם הוקמו:
הסרט הנ"ל מציג את השיחדש של אורוול 1984 – העיוות הלשוני:


וכך מגדירים פעילי 'קול אחד' את עצמם: "לפני פחות מחמש שנים, קבוצה של חברי הפורום הכלכלי העולמי ומנהיגים צעירים כלל עולמיים, סייעו לנו לבנות פלטפורמה לשינוי…."
ככה זורעים את הפלטפורמות לפעולה – הביון האמריקאי בונה ארגונים בהם הוא משתמש בעתיד.
הממשל האמריקאי, באמצעות הCIA, באמצעות קרנות להעברת הכספים ——>משתמשים במסרים מסנוורים ובונים תשתיות ארגוניות במדינות היעד לפי האסטרטגיה של סוכנות הביון. נזכיר לכם את דבריה של פרנסס סטונר סנדרס, חוקרת ידועה:
"קרנות מבוססות כמו קרן פורד, קרן קארנגי וקרן רוקפלר מהוות את הצורה הטובה והמקובלת ביותר של כיסוי מימון…הוסיף ואמר דו"ח פנימי של ב-CIA ב-1966, שטכניקה זאת הייתה יעילה באופן מיוחד לארגונים הפועלים במדינות דמוקרטיות, כשאנו זקוקים לכך שהן המשתתפים ומשתפי הפעולה והן המבקרים שלהם לא ידעו, וכך יהיו מקור מקורי , אותנטי ו"עצמאי" של מימון".

– קול אחד עונים לפרופיל ב-110%.

מבחינה מוסדית – המבנה הארגוני של קול אחד תואם אחד לאחד למבנה העמותות ששימשו את הCIA למהפכות בכל העולם מגיאורגיה ועד סרביה, ממצרים ועד אוקראינה. הרשת נסגרת כשמגלים שמומחים מקרן רוקפלר, קרן שהוכחנו ששימשה צינור להעברת כספים מהCIA, סייעו לייעוץ הראשוני של הקמת העמותה, כולל ארגון כנסים עצמם,מימון ושותפות עד עצם היום הזה[6].
לצד יועצי הCIA/רוקפלר יש את מבנה הצוות המייעץ שמורכב ממרטין אינדיק – שליח אובאמה למזה"ת, בכיר לשעבר בקרנות של ג'ורג' סורוס(אותו הצגנו בפוסט הקודם על נחום ברנע – מי שלא קרא, צוות קונספיל מזמין אותו לקריאה), תורם בשם דניאל אברהמס שסבסד את מחאת האוהלים ברוטשילד [ http://www.haaretz.co.il/news/elections/1.2559139] וסטפן היינץ נשיא קרן רוקפלר[7] – שלוחה של ה-CIA. מבט בשותפיו של הארגון יגלה לנו קבוצות מהאיחוד האירופי ועד מפלגת הלייבור הבריטית – אפשר להגיד על 'קול אחד' דברים רבים – ישראלי הוא לא, אותנטי הוא לא, עצמאי…..הוא לא.[8] כמו כן בהיסטוריה שלו תוכלו לראות את התמיכה והייעוץ הרב שקיבלו מקרן פורד (עוד אחת מהקרנות המסומנות לעיל בגיבוי תרגילים מלוכלכים של הCIA) וג'ורג' סורוס.

https://conspil.com//2014/11/הביון-האמריקאי-מקדם-את-הפתרון-הסופי-במ/

נזכיר רק, שקרנות רוקפלר כיום הם מהתומכות הגדולות בBDS נגד ישראל (אך לא ראינו אותם תומכים מי יודע בחרם על איראן), ובעבר תרמו לנאצים כנגד החוק בזמן מלחמה, ואפילו מענקים למעבדות של ד"ר מנגלה. אלה הפטרונים של "קולאחד":

קול אחד נאצים דרכנו

בשנת 2014 – ארגון 'קול אחד' קיבל ממשרד החוץ האמריקאי שתי תרומות על סך מאות אלפי דולרים: כפי שהכתבה הנ"ל מאתר 'מידה' חושפת[9] תרומות שהלכו ונערמו והפכו בסופו של יום לנושא היום בארה"ב, נושא שהוביל לוועדת חקירה של הסנאט, וועדת חקירה של המפלגה הדמוקרטית והרפובליקנית [10]. ארגון קול אחד נבדק כי פועל בניגוד לחוק האמריקאי ותיעל כספים למטרות פוליטיות – חברי קול אחד, אנו, חברי מערכת 'קונספיל' שמחים לראות אותכם מואשמים בעבירות שבגינן נאסר אל קפונה, הגנגסטר הידוע – העלמת מס.

כאן אנחנו מתחברים לV15 – שימו לב לתמונה הנ"ל:


תראו. V15 התחיל יש מאין, הפך לאימפריה כלכלית הכוללת שכירת שטחי פירסום בכל רחבי הארץ, הוצאה על אלפי שלטים, חולצות, מדבקות, פלאיירים, פירסומי אינטרנט, פייסבוק, עיתונות ועוד ועוד ועוד…על כל זה נוסף הנשק הסודי, ג'רמי בירד, אמריקאי בן 36 שהגיע עם צוות של ארבעה יועצים וכוון את האנרגיות במתודולוגיה מסודרת. בירד היה מנהל קמפיין השטח של אובמה בבחירות המוקדמות של המפלגה הדמוקרטית בדרום קרוליינה[11] – חברי מערכת 'קונספיל' זוכרים את פרשת ווטרגייט האמריקאית, שם, המקור שחשף את הנשיא ניקסון אמר: "Follow the money – עקבו אחרי הכסף" – חברים, מהיכן הכסף לקמפיין בקנה מידה כה נרחב באם מדובר אכן בקבוצה שהתחילה בפייסבוק של סטודנט בן 22 וקופירייטר?
על מנת לחמוק מהמכ"ם של יו"ר וועדת הבחירות המרכזית, השופט סלים ג'ובראן, ציינו בקול אחד שהם "בעד שינוי" אבל כמובן שהם "לא נגד נתניהו"…הם לא קוראים להצביע שמאלה…לכאורה…רק לכאורה…כשאותגרה המנכ"לית המשותפת של קול אחד וV15 הגברת פולי ברונשטיין על ידי ירון לונדון מצאה את עצמה אובדת עצות, תצפו בסרטון ותבינו איך נראה פוטש – אנו, חברי צוות קונספיל מבינים דבר או שניים 'בפוטשים'…


מר לונדון שואל אותה בקרירות של דור הפלמ"ח:"את חושבת שאנשים מטומטמים?"

 בהחלט לונדון במיטבו, ואנחנו לא מחמיאים הרבה, 
מה קורה הלאה? הסנאט האמריקאי מצא שארגון V15-קולאחד השתמש בכסף שניתן לו ממחלקת המידנה בארה"ב שלא כראוי למטרות פוליטיות, אך עמד בכללים, שכן המענק ניתן לקולאחד לבנות פלטפורמה גדולה ומסד נתונים של מצביעים בנוגע לפעילות ה"שלום" שלהם (למי שמכיר את "המרכז פרס ל'שלום'" מבין שהמילה 'שלום' כאן מתפקד יותר כהלבנת הון). וכך בתרגיל ביון מלוכלך, הכסף משמש לעירעור המערכת הפוליטית בארץ והפלת נתניהו שהתנגד להסכם הגרעין אשר עלול להמיט שואה על המדינה, בין אובמה לאיראן, זאת בזמן שהשותפים של הארגון JSTREET עשו לובי נגד סנקציות על איראן ובעד ההסכם. הנקודה המרכזית בחקירת הסנאט הוא שמחלקת המדינה עברה על הנהלים כאשר לא סיפקה את כל ההתקשרויות בדוא"ל בינה לבין ארגון "קול אחד", ואף מחקה בניגוד לחוק התכתבות עם התגובות שלה שהיית אמורה לשפוך אור על הפרשה. לא סתם אתם מריחים שיש כאן טיוח. ועדת החקירה של הסנאט הסיקה בסופו של יום שלמרות הפעילות הפוליטית של קולאחד מ2013, מחלקת המדינה של אובמה החתרנית לא דאגה למנוע שימוש פוליטי במענקים שהיא נתנה להם, דבר שהוא חמור מאוד.
https://www.congress.gov/congressional-report/115th-congress/senate-report/12/1
Despite OneVoice's previous
political activism in the 2013 Israeli election, the Department
failed to take any steps to guard against the risk that
OneVoice could engage in political activities using State-
funded grassroots campaign infrastructure after the grant
period.
שימו לב שימו לב, האליטה בארץ בכוונה מכוונת את השיח והתשקורת להתעלם מהממצאים שיצאו כיום מועדת הסנאט בה ניתן לראות מעבר לכל צל של ספק, כי מחלקת המדינה האמריקאית (משרד החוץ שלהם) השקיעה מענקים כספיים בצבא של סוכני שינוי במהלך הבחירות בארץ כדי לכונן "פוטש" בפועל. עברנו על המסמכים, והפלא ופלא מדובר בשחיתות מדרגה ראשונה …

אם כן, צוות קונספיל יסכם את הממצאים:

ארגון 'קול אחד' מוקם על ידי אישים מרכזיים מקרנות שהוכח שהיו צינור העברת כספים של הCIA, הארגון מקדם יוזמות על פי האינטרסים האמריקאים(על פי הלובי הקטארי-אמריקאי), הארגון קיים לצד ארגונים נוספים כמו "מיליון ידיים להסכם", "מפקדים למען בטחון ישראל", "המועצה לשלום ובטחון" ועוד ארגונים רבים שהוקמו בצורה דומה[12] -ארגון 'קול אחד' מהווה תשתית פיסית(משרדים), ממסדית(קשרים כמו יובל דיסקין) וכלכלית(תורמים) לארגון "אותנטי", כמו שהחוקרת פרנסס סאונדרס חשפה, כמו V15.
בבת אחת ארגון V15, מפקדים למען הסכם, מיליון ידיים להסכם – בבליץ כלכלי אדיר בכל חזית אפשרית – מתחילים בקמפיים למען 'שינוי' – שינוי שמשרת, מי אם לא…את מדינת העומק של האליטה הפרוגרסיבית אנטישמית המחפשת פוטש פאשיסטי בישראל. 

 

ככה זה עובד.

——————————————————-

[1] http://www.calcalist.co.il/local/articles/0,7340,L-3626734,00.html – החברה – להרחבה קראו את הפוסט הקודם שלנו.
[2] http://news.walla.co.il/item/2837701
[3] מצורפת להלן תמונה של כרזת התמיכה, עם לוגו של 'קול אחד' של אמיר קטאר: https://conspil.com//wp-content/uploads/2014/08/אמיר-קטאר.jpg
[4] http://mida.org.il/2014/12/04/עסקי-הטרור-והגז-של-קטאר/
[5] https://www.youtube.com/watch?v=_QjgfkaApaYראיון בו אלי אבידר מסביר מהי קטאר.
[6] http://blog.onevoicemovement.org/one_voice/2003/09/ – כותרת שלישית – קרן רוקפלור, שלוחת הCIA מקדמת את קול אחד.
[7] https://conspil.com//wp-content/uploads/2014/08/3.jpg
[8] http://www.onevoicemovement.org/partners
[9] http://mida.org.il/2015/02/05/קול-אחד-v15-העמותות-חוזרות-העבודה/
[10] http://www.nrg.co.il/online/1/ART2/683/494.html
[11] http://www.haaretz.co.il/news/elections/.premium-1.2548465
[12] http://www.millionhands.org.il/שותפים-לדרך/

 

ייסודה של ארגון דרכנו.

והנה אנו כיום עדים לנסיון של החתרנים להסוות את עצמם בשלישית! לא ייאמן החוצפה, והפעם? האפסים האלה קוראים לעצמם "דרכנו".

 

ארגון דרכנו נאצים

 

 

ולא רק שמחלקת המדינה לא דאגה שהכסף והפלטפורמה שבנו הארגון קולאחד, לא יופנה לפעילות חתרנית פוליטית כפי שקרה, היועץ שך V15 המשיך עוד לייעץ לארגון דרכנו, נו, היועץ מטעם אובמה.

https://www.270strategies.com/our-team/jeremy-bird/

על הפוטש הצבאי הפאשיסטי שהם מתכננים עם מדינת העומק וגנרלים, בכתבה הבאה.

 

 

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *