נשיא הנציבות האירופית: בלי מיליוני מהגרים אפריקאים, אירופה אבודה

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

ז'אן קלוד ג'ונקר הוא נשיא הנציבות האירופית, אביו לחם עבור היטלר בזמן שחתנו היה איש תעמולה ראשי עבור הנאצים שעזר ליישם את השלב הראשון בשואה שכלל בזיזת רכוש היהודים.

 

Nazi link to family of Euro menace Jean-Claude Juncker

 

 

ברייטברט מפרסמים היום ראיון  מתורגם שערך הדוש׳ה וול עם ז׳אן קלוד ג׳ונקר, נשיא הנציבות האירופית.

_________________________________________

בריסל פותחת נתיבים משפטיים למהגרים "שרוצים לבוא", אומר נשיא הנציבות האירופית, ז'אן קלוד ג'ונקר, שהצהיר כי לאירופה יש "צורך ברור" בהגירה המונית מאפריקה.

בהתייחסו לפסגה האירופית-אפריקאית השבוע, בה ייפגשו מנהיגי מדינות האיחוד האירופי ואפריקה כדי לדון בהגירה, אמר לדוש'ה וול כי "אם לא נציע דרכים חוקיות להגר לאירופה, ובתוך אירופה, אנחנו אבודים.

"אם אלה הבאים – שבדרך כלל, הם העניים והנזקקים – כבר לא יוכלו להיכנס לאירופה דרך הדלת הקדמית, הם ימשיכו לעשות את דרכם פנימה דרך החלונות האחוריים". בטענה כי היבשת "תצטרך בבירור הגירה בעשורים הקרובים", אמר כי מדינות האיחוד האירופי "חייבות לספק [לאפריקאים] שרוצים לבוא, ויכולים לבוא, ומצבם מאפשר להם לבוא, נתיבים להגיע לאירופה".

כשנשאל על ידי השדרן הגרמני מדוע יש "התנגדות כה רבה" באירופה לשאלת הגבולות הפתוחים עם העולם השלישי, ומדוע האיחוד האירופי עדיין לא הצליח "להכריח" בעניין ההגירה ההמונית את המדינות ברחבי היבשת, אמר יונקר שבריסל "הסבירה למדינות החברות מה האחריות שלהן". "אנו נראה מה המדינות החברות עושות בעניין זה", הוא אמר והכריז על העלייה ההמונית "האתגר הגדול בעידן שלנו" ורמז כי מדינות אירופה יגיעו לאותה מסקנה כמו זו של הנציבות האירופית.

ראש ממשלת לוקסמבורג לשעבר דחה את פרשנות כתב הדוש'ה וול כי "הפחד מתגבר על התבונה" בנוגע להגירת המונים, והצביע על התפתחויות כמו האימוץ האחרון של הפרלמנט האירופי של שינויים במערכת המקלט של הגוש, אשר יכפה לצמיתות את מהגרי העולם השלישי על מדינות שמתנגדות.

"עכשיו זה תלוי במדינות החברות אם ללכת בדרך התבונה," אמר יונקר בראיון, ורמז כי לפי התוכניות על אירופה ואפריקה להיות יותר מחוברות. "אפריקה היא לא יבשת שתהפוך לחלק מההיסטוריה שלנו מחר. אפריקה תמיד הייתה חלק מההיסטוריה", אמר למראיין מקס הופמן. "אירופים מסוימים פשוט לא ראו את זה ככה."

נשיא הנציבות גם ציין כי "פופוליסטים" הם "מסוכנים", אך טען כי "זה מסוכן הרבה יותר" כאשר המפלגות המיינסטרים מאמצות "הצעות מזיקות" לקיצוץ ההגירה מאירופה החיצונית ומדיניות שמרנית אחרת. "אם המפלגות המסורתיות נגררות אחרי הפופוליסטים, הן הופכות להיות פופוליסטיות בעצמן, תופעה שאנחנו כבר רואים בכמה מדינות באיחוד האירופי", אמר. "לא, אנחנו לא צריכים לפחד מהפופוליסטים; אנחנו צריכים לאמץ את אלה בהם הם נלחמים ".

בראיון, ג'ונקר לא הרחיב על השאלה מדוע יש לאירופה "צורך ברור" בהגירת המונים ממדינות העולם העניות והסוערות ביותר, אך נתונים אחרים של האיחוד האירופי ציינו בעבר כי היבשת זקוקה למיליוני מהגרי עולם שלישי כמענה לבעית ה״אוכלוסייה המזדקנת". בחישוב זה, לא ברור אם הוועדה האירופית חשבה על כך שגם מהגרים מזדקנים, או ההשפעה של אוכלוסייה מתרחבת על ׳פליטות׳ היבשת, או אם היא שקלה את השפעת האוטומציה – תקופה שבה מומחים מזהירים שמיליוני משרות יילקחו על ידי רובוטים בשנים הבאות.

בנוסף, מחקר שנערך לאחרונה במכון הטכנולוגי של מסצ׳וסטס (MIT) לא מצא דבר כדי לתמוך בטענה כי כלכלות נפגעות על ידי אוכלוסיות מזדקנות. "אין עדות לקשר שלילי בין הזדקנות לתוצר לנפש", כתבו אנשי אקדמיה במאמר שכותרתו "קיפאון חילוני? השפעת ההזדקנות על הצמיחה הכלכלית בעידן האוטומציה".

"להיפך, המתאם הוא חיובי באופן משמעותי ברבים מהפרטים", הוא מוסיף.

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *