רוצים לדבר על אלימות פוליטית? בואו נפתח את הכול.

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

אדם גולד:

רוצים לדבר על אלימות פוליטית?
בואו נפתח את הכול.
1. אחרי אברושמי הפסיכופט ועמיר המתועב בואו נדבר – למען הדיוק ההיסטורי – גם על נחמני שהורה לרצוח את יוסף לישנסקי, על רצח ישראל דה-האן בפקודת ההגנה, על פלוגות הפועל ועל המילציות האלימות של אבא חושי ששכרו עצמות למתנגדים פוליטיים. נדבר על הסזון, הסגרת לוחמי מחתרות לבריטים, עינויים במרתפי ההגנה, ידידיה סגל.
לא נשכח גם את מעפילי אלטלנה מטווחים למוות, מפאיניקים והפנקס האדום, הדרה והתעלמות. כמובן, נזכיר לצעירים בינינו את יעקב חזן שהקים אינספור תאים חשאיים של מפ"ם במערכת הביטחון ונספר כיצד מעל חמישים קיבוצים הכינו מחסני נשק עצומים כתשתית למחתרת אלימה שתופעל אם חס וחלילה בגין והימין יעלו אי פעם לשלטון. נדבר על עמוס קינן מתנקש בשר פנקס ומביא למותו וגם על מאיר שלו וחבורתו שמייחלים ללא הרף לשובו של התותח הקדוש.
בואו נפתח.

2. בואו נדבר על גבולות המאבק הפוליטי.
על המרגל אודי אדיב משתף פעולה עם חוואתמה מהטבח במעלות, על משה סנה שהתגלה כמרגל סובייטי, על זאב אבני, ישראל בר, מרדכי ואנונו, על טלי פחימה מסייעת לפת"ח בג'נין ברצח יהודים, על עזרא נאווי מסגיר מוכרי קרקעות למותם, האנרכיסטים השמאלנים בבילעין שכבר שנים פוצעים ומוציאים עיניים לחיילי צהל, על תומכי הבידיאס ועל ההתגייסות למען הגרועים שבאויבינו.

3. רוצים לדבר על שיח נקי ומכבד?
סבבה. אבל בואו נדבר גם על פחדני השלום והפלופלורים, גיליוטינה ברוטשילד, חבל תליה בבצלאל, נתניהו במדי אס אס, אגרוף לבנט, לבני עם "זבל" ו-"אפס" בפריים טיים, מתנחלים פאשיסטים, נתניהו כערפד מוצץ דם, מפגינים דורכים ובועטים בפסל מוזהב של נתניהו, איילת שקד נוטפת דם, יאיר נתניהו והנוער ההיטלראי.
יאללה, בואו כבר נדבר. על אינספור אמנים, כלי תקשורת וחתני פרס ישראל מעונבים ובעלי עולם אסוציאציות חדגוני שמשווים ללא הרף את נתניהו והימין להיטלר והנאצים.

4. בקטע של לספור גופות?
רק אל תשכחו לספור גם את מאות המתנחלים שדמם הותר.
כן, בואו נדבר גם על אלימות אידיאולוגית ועל שטרנהל תומרקין וחבריהם המטורללים שממרומי יציע המכובדים, מספקים לגיטימציה לטבח משפחות.
על אמירות מתועבות לפיהם "מי שלא רוצה שישחטו אותו לא חייב לגור בהתנחלויות",
ועל שלל דיונים אקדמיים בהארץ שמסבירים מדוע כל עוד יש כיבוש זה כמובן לגיטימי ש"לוחמי חופש" יפעילו אלימות כנגד משפחות של מתנחלים.
נו יאללה, בואו נדבר.

5. ודבר אחרון.
מכיוון שבהגדרתו טרור הוא מאבק אלים לשם השגת מטרות פוליטיות-חברתיות. כדאי להזכיר למי ששכח שלמרות היותו מיעוט, במדינת ישראל השמאל עדיין מכתיב את סדר היום הפוליטי-חברתי.
רוצים לבחון סובלנות פוליטית?
בואו נמתין ליום שבו הימין יתחיל לשלוט ולהעביר מהלכים משמעותיים, ארוכי טווח, על אפו וחמתו של השמאל. אינשאללה.

ועד אז בואו נסכם שאלימות היא מתועבת,
אבל גם צביעות היא לא משהו.

רוצים לדבר על אלימות פוליטית?בואו נפתח את הכול. 1. אחרי אברושמי הפסיכופט ועמיר המתועב בואו נדבר – למען הדיוק ההיסטורי…

‎Posted by Adam Gold on‎ חמישי 2 נובמבר 2017