על צביעות, עבירות מין ודן בן אמוץ

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

אדם גולד:

על צביעות, עבירות מין ודן בן אמוץ.
1. סוס השיימינג הפראי והמבורך (והמסוכן, ראו בתגובות) שדוהר במחוזותינו ומפיל גברים סליזיים למכביר, ובעיקר הגילויים הלא-באמת-מפתיעים על שתיקה ממוסדת וחובקת כל בקרב הקולגות שידעו ושתקו – כל אלו מציפים אצלי את זוועת הפדופיל דן בן אמוץ שחשפה לעיני הציבור את הצביעות של אליטת השמאל הישראלי.

2. לצעירים שבינינו נספר שבן אמוץ – מצחיקול בינוני, ממציא סלנג וגסויות, ומעין שחר חסון של שנות השישים – היה כוכב לא קטן ופדופיל ענק ואכזרי.
לצד היותו הילד הכי מגניב של השכבה, שהסתובב יחף עם גלביה וזקן, בן אמוץ היה מפלצת דורסנית בעל "נטייה חולנית לקיים יחסי מין עם ילדות" (כדבריו של אמנון דנקנר, החבר והביוגרף שלאחר מותו חשף בפני הציבור הרחב את הזוועות שחולל בן אמוץ)

3. מפלצת פדופילית? אין ספק.
אך בניגוד לאחים קורידו, אחרי בן אמוץ השתרכו מיטב אליטת השמאל הישראלית אשר כדברי דנקנר "ידעו על דברים איומים ומפלצתיים ולא הוציאו הגה".

וואחד אליטה.
בין "ברי המזל" שהתייצבו במסיבת הפרידה וההצדעה לפדופיל שנערך בחמאם ביפו ("המיתולוגית! סופו של דור!") התקבצו ובאו להם אדמורי זכויות האדם ומיטב חותמי העצומות הסדרתיים – מיוסי שריד ועד גרבוז, משולמית אלוני עד חיים חפר מעמוס עוז ועד שלמה אבנרי.
כולם ידעו והגיעו.

4. עזבו ידעו, התגאו בזה.
"אתה שומע על כיבושיו ונהיה צהוב, תגידו מתי יש לו זמן לכתוב – אחרי כל הקטינות?.." כך התפייט יונתן גפן על הבמה במסיבת ההצדעה, לקול צהלתם של חותמי העצומות. גפן אף התנצל כי "המארגנים ביקשו ממני לכתוב שיר קינה, ומה שיצא לי זה שיר קנאה.."
אחח איזה צחוקים שהיו פעם.
שוב ושוב, עקצו משתתפי המסיבה את בן אמוץ השובב והתבדחו על האובסיסביות הפדופילית של חברם הבוהמיין, שכדברי מוטי קירשנבאום נתפסה בעיניהם "כמשובה חברמנית".

5. ולא, אלו לא היו שמועות, ניואנסים גבוליים, או נורמות שונות.
בניגוד למיתוס המעורפל, עמוס עוז וחבורתו ידעו היטב על פשעיו של בן אמוץ שנחשבו כבר אז כפשע מתועב.
לא היו כאן חשדות. רק שנתיים לפני מסיבת ההצדעה המפוארת, הורשע בן אמוץ בבית משפט בביצוע מעשה מגונה בילדה בת 12 שאיתרע מזלה לגור ליד אליל האליטה.

וכולם ידעו צחקו והמשיכו הלאה.

6. אוח יא דן דן דן. איזו חלאה היית!
אז בזכות דנקנר – שחבריו לעולם לא סלחו לו על שחשף את בן אמוץ ובתוך כך את ערוותם – מורשתו של בן אמוץ נקברה עמוק באדמה. המסמר האחרון, חשיפת גילוי העריות המחריד בין הכוכב לאמו אתל, גרם לחבריו הקרובים להתנער ממנו באופן סופי ולברוח מהזירה.

אבל הצביעות של אבירי ההומניות, שאוהבים את 'האנושות' אבל בזים להמון העם, אותם ענקי מוסר שזועקים את זעקתם של הפלסטינים המסכנים אבל עוצמים עיניים כשהאליל הנערץ שלהם הוא מפלצת פדופילית,
הצביעות הזו עדיין אתנו.

על צביעות, עבירות מין ודן בן אמוץ.1. סוס השיימינג הפראי והמבורך (והמסוכן, ראו בתגובות) שדוהר במחוזותינו ומפיל גברים סלי…

‎Posted by Adam Gold on‎ יום רביעי 8 נובמבר 2017