"איפה יוס'לה" ? – 2

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

הסיבה להסתה פרועה זו, שאורגנה על-ידי הממסד השמאלני.

יש לזכור כפי שהוכח כאן בחיבור, שממש באותה תקופה עסק הממסד השמאלני של המדינה, בסיוע מרכזי של התנועה הציונית-הדתית, במלוא העוצמה בפשע מאורגן נגד האנושות  של גזלת למעלה מעשרת אלפים תינוקות וילדים ושיווקם להורים מאמצים בארץ ובחו"ל וכן גזלת נשים צעירות מידי בעליהם. כמו-כן, הממסד השמאלני היה עסוק בניסויים רפואיים מזוויעים בלמעלה ממאה אלף תינוקות, ילדים ונשים, על-פי השיטות שהם למדו מד"ר מנגלה באושוויץ. כמו-כן, הם היו עסוקים בריסוק אישיותם הרוחנית, האנושית והנפשית של כל הילדים והנוער של העולים החדשים, בעיקר מארצות אגן הים-התיכון וסביבתו והפיכתם מחרדים ליהודו-נוצרים מהזן הסוציאליסטי, כדי ליצור רוב חילוני במדינה, כשאת הוריהם הם אונסים להצביע בבחירות למפלגת השלטון – מפא"י.

החרדים אירגנו הפגנות ולחץ בינלאומי נגד השמדת-העם הרוחנית והאנושית הנ"ל, כשהחרדים מייצגים במדינה את שכבת-העל המוסרית והשפויה מול האכזריות הבלתי נתפסת של ממסד השמאל, כשהציונות הדתית עוזרת להם ותנועת-הימין עומדת מן הצד וחוככת-ידיה בהנאה,  שהשמאל מבצע עבורם את המלאכה. לכן, הממסד היה חייב למצוא במהירות עילה כלשהי כדי ליצור הסתה הדרה והחרגה גזענית אנטישמית שתמחוק ותנמיך את הסמכות המוסרית של החרדים שיש להם אצל הרוב במדינה  שהורכב מעולים חדשים ולכך נבחר הסיפור של יוס'לה ובהמשך מחיקה והנמכה זו התבצעה באמצעות הנושא הגזעני-אנטישמי של "השויון הנוצרי בנטל" של מבחר המין האנושי העוסק בנשיאה בנטל, כדי שהעם היהודי בארץ לא יתפרק מכל הבחינות באמצעות עסק התורה.

על אף החוצפה, עזות המצח של ממסד זה, שבו בזמן שהוא עושק ועוסק בפשעים מחרידים נגד האנושות נגד רוב האוכלוסיה במדינה, הוא אינו-מתבלבל ויוצר מתקפה חסרת תקדים נגד הציבור החרדי, על כך שהסב של הילד רוצה לגונן עליו מהרס רוחני, אנושי ונפשי של הילד. עיוות נפשי, מוסרי ופשיסטי זה באמצעות שופרות התעמולה וזרועות השלטון שהסתירו את כל הזוועה המתבצעת בו-זמנית על-ידי הממסד התאפשרה, כי כל הנ"ל נשלטו בידי רודנות טוטליטרית של ממסד השמאל וההשתקה של מפלגות-הימין בארץ שעשו יד-אחת עם הטוטליטריות ששלטה אז בארץ.

 

 

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *