מי אתם ארגון אליאנס?

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

הקמת תת-ארגון "אליאנס" של הארגון הבינלאומי "הבונים החופשים" גם תרמו לגלי ההסתה ויצירת  ה"הפרוטוקולים של זקני ציון" שהוטמעו ברוסיה.

אדולף כרמיה(בכיר מייסדי התנועה)

בשנת 1860 למניינם, הוקם תת-הארגון "אליאנס" של הכנופיה הבינלאומית "הבונים החופשים" הפרוטסטנטים, שנשלטה על-ידי הכנופיה הבינלאומית "האילומינטי", שבראשם עמדו השבתאים-"המשכילים" הפרוטסטנטים, בעיקר מהזרם השבתאי – "היעקוביינים", שחוללו את "המהפכה הצרפתית". זמן קצר לאחר מכן הופץ ברחבי העולם הספר האנטי-יהודי "הפרוטוקולים של זקני ציון" בגירסאות שונות, שסיפרו על כך שהיהודים ובראשם ממשלה יהודית חשאית רוצים להשתלט, כלכלית ומדינית על כל העולם באמצעות "סדר עולמי חדש". סופר שם על דוחו"ת חשאיים של מפגשים בין "הבונים החופשים" ותת-הארגון שלהם – "אליאנס".

עצם הטיעון שבספר היה כאמור לעיל נכון, בדבר הקשר של "אליאנס" כתת-ארגון של "הבונים החופשים", אלא שבגלל הסודיות של אירגונים וכנופיות אלו, לא היה לציבור מידע אמיתי מפורט כיצד מתרחשים הדברים ולכן החלו להמציא סיפורים וקונספירציות על "ממשלה" יהודית וכו', בפרט כשהוקמה התנועה הציונית העולמית בבזל, שהצהירה שהיא התגלמות השבתאות המודרנית הבינלאומית (ראה על-כך להלן את ציוני המקורות לכך).

 תבליט קיר מתוך בית הכנסת של הכנופיה במקווה ישראל

כמו-כן רבים מבני הנוער של תנועת השבתאות הבינלאומית וכן רבים מכת "הדונמה" השבתאית בטורקיה, היו כבר בשנת תרס"ח (1908 למניינם) בזמן מהפכת "הטורקים הצעירים", חברים בכנופיית "הבונים החופשים" הבינלאומית [יצחק בן-צבי, "השבתאים בזמננו", "מצודה" – קובץ לשאלות-החיים, למדע וספרות, בעריכת שמעון רבידוביץ, לונדון, כסלו תשי"ד].

שימו לב לצורת לחיצת היד.

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תגובה אחת

  1. מורן 2018-02-25

    מה בעצם הם עושים כרגע?לפי מה שנראה הם בעיקר עושים פגישות,הרצאות והתנדבות. אני לא חושבת שמי שפעיל בארגון בכלל מודע לקשר לבונים החופשיים. מה שכן הבנתי כי יש להם הליך קבלה עם מועמדים ,ועליהם לעמוד בתנאים מסוימים כגון ארבע שעות התנדבות בשבוע