תיק תקשורת – אנסי מדיה (רשימה מתעדכנת)

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

רבות כבר דבר ועוד ידובר על נפלאות התקשורת\ פייק ניוז – הם מסתירים מידע, מטים ידיעות,  מרדימים את הצי-בור בתוכן מטופש ולא רלוונטי ואפילו משקרים במצח נחושה. אבל יש פן נוסף שפחות עסקו בו , מסתבר שאנשי התקשורת שאמורים להיות כלבי השמירה של הדמוקרטיה , הם סתם כלבים,  ואנחנו בקונספיל  כאן כדי להזכיר לכם ולכן מי הם בדיוק האנשים שמטיפים לכם השכם וערב בכל נושא ועניין תחת השמש.

מסתבר שמעבר למשכורות שמנות ושאר כיבודים אנשי התקשורת הישראלית לא טמנו ידיהם בצלחת גם בכל האמור לתקיפות מיניות , ממש כמו חבריהם מה בי בי סי (ג'ימי סאוויל ואחרים ) עיתונאים , שדרנים שחקנים פרשנים ואנשי תרבות הואשמו לאורך השנים במעשי זוועה מיניים כאשר הם מנצלים את המעמד שלהם הן לפשע והן לטיוח במקרים מסויימים.

חיים יבין

 

1-חיים יבין , מר טלוויזיה . נטען לגביו בפורומים שונים שנגע באיברים אינטימיים של מאפרות ועובדות ברשות השידור . מר יבין הפיק וכיכב בסדרה "ארץ המתנחלים "  ערב ההתנתקות , סדרה שהכשירה תודעתית את אותו מהלך שכן הציגה את המתיישבים ביו"ש  כאדוני הארץ , מנותקים ויהירים , אנשים ששואבים תקציבים  ומשאבים בגלל תפיסה משיחית .

רון שחר

2 – רון שחר – נטען שניצל מינית ילדה בת 14 שהעריצה אותו . דואג לטמטם אתכם בסדרה המירוץ למיליון .

יקיר אביב

3 – יקיר אביב – איש רדיו וותיק ,הורשע באונס קטינה שלמדה אצלו קורס תקשורת . פעיל שמאל בעברו .

עמנואל רוזן

4 – עמנואל רוזן, פרשן ועיתונאי בכיר בערוצים 10, 2 ו 1 .לפחות תריסר נשים התלוננו על הטרדה מינית מצידו, מיותר לציין שהוא אדבוקט נלהב של אג'נדה שמאלית (תמך בהתנתקות ביקר את ביבי  וכ'ו )

יצחק לאור

5 – יצחק לאור, סופר משורר ואושיית שמאל מרכזית, נטען שהיה סוג של אנס סדרתי. לא הואשם בשל חוק התיישנות.

יעקוב העליון

6 – יעקוב העליון, עיתונאי בידיעות אחרונות, הורשע בבעילת קטינה.

הסאדיסט 

7 – יואב אבן, כתב הבריאות של  חדשות 2, הואשם באונס אכזרי ביותר, הדברים תוארו בבלוג  "תיקון עולם" והם קשים מדי להעלאה בפורום זה. למרות תלונה שהוגשה נגדו, הפרקליטות החליטה לא לתבוע אותו מסיבות עלומות .

לא , אני לא מאמין לך.

8 – משה אבגי, בימים אלו מתנהל נגד איש השלום, הרוח והתרבות הנ"ל הליך פלילי בגין תקיפות מיניות לאורך שנים רבות של קולגות  בנות המין היפה .

יוסי פולק

9 – יוסי פולק, מעמודי התווך של התיאטרון והטלוויזיה בארץ, השחקנית לימור גולדשטיין רמזה כי  עברה מצידו תקיפה מינית חמורה במהלך אודישן. היא לא הגישה תלונה כי הוא נחשב באותה תקופה ל "חצי אלוהים " כדבריה. גם מר פולק הוא שם דבר בחוגי השמאל הישראלי.

הכל מותר לי כי אני שחקן חשוב

10 – רמי הויברגר ,שחקן , עבר הליך פלילי בגין תקיפה מינית של סטודנטית שעבדה איתו בסרט סטודנטים .

אליאור גיל

11- אליאור גיל, חזאי בערוץ 10, הואשם שניצל ותקף מינית נערות וקטינות שהכיר בישראבלוג , גם כאן העדויות מציירות פרוטרט של סאדיסט .

אדם שוב

12 – עיתונאי ומגיש, עבר הליך פלילי בגין אונס באמצעות סם אונס

אחי יותם

13 – אחי יותם, פסיכולוג ילדים והמנחה המיתולוגי של התכנית "קשר משפחתי"  מבית החינוכית. אנס(מורשע) חלק מהילדים שטופלו על ידו. אגב , גם הוא בדומה לפדופילים אחרים בעולם היה פעיל למען זכויות לילדים.

ד"ר יוסף זיידל

14- יוסף זיידל ,עוד מנחה מ"קשר משפחתי ", בנוסף להיותו פסיכולוג מבריק ומנחה מוכשר  הוא גם עבריין מין מורשע שניצל מינית את מטופליו .

מה קורה שם מתחת לשמיכה ?

15 – שלמה גרוניך , זמר, מלחין , יוצר וחרמן בלתי נלאה .נטען שתקף מינית לפחות 2 מעריצות.

מימין , חנן גולדבלט

16 – חנן גולדבלט  , שחקן ובדרן , מעמודי התווך של הטלוויזיה התיאטרון והקולנוע הישראלי . אנס סדרתי מורשע  שפגע בתלמידות שבאו ללמוד אצלו משחק .

 

חשוב לציין שהרשימה הזו היא חלקית , רבות מהתלונות לא התפרסמו מסיבות שונות , אם בגלל צנעת הפרט של הקורבנות, אם בגלל רצונן להמשיך לעבוד בתחום, ואם מפאת השתקה תקשורתית .

 

 

 

 

 

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תגובה אחת

  1. משיח 2017-10-08

    במדינות נורמאליות יש עיקור, סירוס, לפדופילים. שחכתי…במדינות נורמאליות סוהרים או אסירים הורגים "בטעות" אנסים ופדופילים בכלא. וכאן? כאן…פדופילים ואנסים חוגגים בכלא ובחוץ. משתחררים חדשות לבקרים כמו האחים קורידו מחיפה, או בורחים מהמשטרה כמו בני סלע. ממליץ לעזוב את הארץ אחרת יאנסו את כולנו.