מורה נבוכים מאולתר ומאיר על אחוות האילומינטי הבווארי

מורה נבוכים מאולתר ומאיר על אחוות האילומינטי הבווארי

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

קטע שנכתב בפורום קופר הישן וטוב עבור נבוכה התוהה על פשר אחוות האילומינטי ומתחיל כך: "קשה להתעסק בסוד ולמצוא תמונה ברורה מאוד, ובמחקר גדול שכזה מרוב פרטים לפעמים קשה לראות את התמונה הגדולה. להלן כמה ציוני דרך בהיסטוריה של ארגון האילומינטי. אם זה יעזור להבין אני מקווה שזה יעזור גם לאחרים שחדשים בנושא. אז ככה:"

האילומינטי נוסד ב1 במאי 1776 על ידי אדם וויסהאופט, פרופסור ישועי לחוק קנוני באוניברסיטת אינגלשטאט הישועית. מעניין לדעת שמסדר הישועים הוקם על ידי איגנציוס מליולה שהגיע ממסדר גנוסטים שהתפרק בספרד בשם האלומברדוס (אילומינטי בספרדית), לכן בחירת השם של וויסהאופט מעניינת שכן הוא הקים את המסדר 3 שנים לאחר התפרקות מסדר הישועים.

אחד התסקירים ההיסטוריים הטובים ביותר שישנו על המסדר מתועד על ידי פרופסור רוביסון שחקר את המסמכים של המסדר (אשר אפילו מצאתי ארכיון אמין בו ניתן לקרוא אותם). רוביסון היה בעצמו בונה חופשי שדאג כי מסדר האילומינטי צבר עוצמה רבה ואף חדר לארגון הבונים החופשיים כדי להשתמש בו למטרותיו.

היסטורית ידוע בהחלט שהאילומינטי חדרו לבונים החופשים לדרגים הגבוההים ביותר, זיהו עצמם כבנייה חופשית האמיתית ומשכו לתוכם את האריסטוקרטים והבונים המשפיעים באותו הזמן כדוגמת הדוכס מברנסוויק (שהיה הבונה המשפיע ביותר באירופה, ואשר לו השפעה רבה על תנועת הרפורמים היהודים).

מקור מאינציקלופדיה רשמית של הותיקן (הם ידועים כאוייבים אך המידע מגובה גם מהצד שלהם וגם מצד הבונים כפי שמובא בהמשך):

http://www.newadvent.org/cathen/07661b.htm י

עכשיו השאלה עולה האם ישנם הסמכות למה שכתב למשל ד"ר רוביסון, שכן היה בונה חופשי וטען את הטענה כי האילומינטי אחראים למהפכה הצרפתית. המהפכה הצרפתית קרתה כמה שנים אחדות לאחר שהמסדר התפרק, אך חשוב לציין ששליחיו היו עוד פעילים בלשכות אליו חדרו. יותר הגיוני שהם ירדו למחתרת, כיוון שרוביסון מסתבר צדק במחקר שלו והנה שתי אסמכתאות לגבי דבריו. האחד הוא שלח מכתב לג'ורג' וושינגטון הנשיא הראשון של ארה"ב עם הספר שלו לשאול את דעתו אם האילומינטי הצליחו לחדור לבונים שעשו את המהפכה בארה"ב, והנה מה שהשיב לו וושינגטון:

ג'ורג' וושינגטון זיהה את הבעיה הזאת, והוא מגיב לאחר שקיבל עותק של הספר של בונה חופשי אחר שחשף את הקנוניה של האילומינטי באירופה:

Mount Vernon, September 25, 1798.

Sir: Many apologies are due to you, for my not acknowledging the receipt of your obliging favour of the 22d. Ulto, and for not thanking you, at an earlier period, for the Book 8 you had the goodness to send me.

have heard much of the nefarious, and dangerous plan, and doctrines of the Illuminati, but never saw the Book until you were pleased to send it to me.9 The same causes which have prevented my acknowledging the receipt of your letter have prevented my reading the Book, hitherto; namely, the multiplicity of matters which pressed upon me before, and the debilitated state in which I was left after, a severe fever had been removed. And which allows me to add little more now, than thanks for your kind wishes and favourable sentiments, except to correct an error you have run into, of my Presiding over the English lodges in this Country. The fact is, I preside over none, nor have I been in one more than once or twice, within the last thirty years. I believe notwithstanding, that none of the Lodges in this Country are contaminated with the principles ascribed to the Society of the Illuminati. With respect .

זה ממש מהכתבים הרשמיים של וושינגטון:

http://books.google.co.il/books?id=3IJL … ti&f=false

כפי שאת רואה הוא טוען כי לפי דעתו הלשכות בארה"ב לא זוהמו על ידי הרעיונות של האילומינטי. וחשוב לשים לב שצרפת לאחר המהפכה המאוד אלימה וגרוטסקיט הסתיימה מהר מאוד בדיקטטורה נאורה ברשות נפוליאון, לעומת ארה"ב שבאמת היית המדינה החופשית ביותר בהיסטוריה המודרנית עד לחדירת האילומינטי למדינה בדרכים אחרות להפיל אותה, כאשר היום אנו עדים נסיונות השתלטות האילומינטי על מדינת ארה"ב והריסתה. נקודה נוספת שרוביסון וושינגטון הסכימו עלייה מעבר לכך שהאילומינטי הם אידיאלוגיה הרסנית אשר מזהמת את הבני ההחופשית היא שהם היו קשורים יחד עם הג'ייקובינים שהביאו למהפכה הצרפתית. זה חשוב כי זה מראה גם עד כמה קיצונית וולגארית היית המהפכה שהם האפילו הוציאו להורג בונים חופשיים שתכננו את המהפכה אשר ברגע מסויים חשו כי המהפכה נעה למקום קיצוני מדי (בניגוד למהפכה האמריקאית), דוגמא טובה היא דנטון הבונה שהוצא להורג על ייד רובספייר והג'ייקובינים אותים תכנן את המהפכה:

Mount Vernon, October 24, 1798.

Revd Sir: I have your favor of the 17th. instant before me; and my only motive to trouble you with the receipt of this letter, is to explain, and correct a mistake which I perceive the hurry in which I am obliged, often, to write letters, have led you into.

It was not my intention to doubt that, the Doctrines of the Illuminati, and principles of Jacobinism had not spread in the United States. On the contrary, no one is more truly satisfied of this fact than I am.

The idea that I meant to convey, was, that I did not believe that the Lodges of Free Masons in this Country had, as Societies, endeavoured to propagate the diabolical tenets of the first, or pernicious principles of the latter (if they are susceptible of seperation). That Individuals of them may have done it, or that the founder, or instrument employed to found, the Democratic Societies in the United States, may have had these objects; and actually had a seperation of the People from their Government in view, is too evident to be questioned.

My occupations are such, that but little leisure is allowed me to read News Papers, or Books of any kind; the reading of letters, and preparing answers, absorb much of my time.

קישור:
http://hubpages.com/hub/Georges_Washing … ted_Statesהדף המקורי:תמונה

פה מה שוושינגטון טוען זה שהוא לא התכוון לאמר שאין פעילות של האילומינטי או של הג'ייקובינים במדינה (אם כי מדגיש שנראה שהאחד הוא השני) ושאין מאושר ממנו שהוא שם לב לפעילות החתרנית הזאת, וכי לדעתו הם פעילים באגודות הדמוקרטיות בארה"ב Democratic societies, שאותם הקים כמובן GENET, אדמונד ג'נה שהוזכר לעיל. וושינגטון מתאר התוכניות כממש "שטניות". והוא מתאר את הפעילות שלהם כנסיון ליצור הפרדה בין העם לממשלה, שזה ממש כמו המטרה של יצירת מרד, או זריעת אי יציבות ומחאות פופוליסטיות.

בזמנו באמת ארה"ב הממשלה לא התערבה כלל בעניינהם של האזרחים והם היו חופשיים באמת, היא היית שם רק כדי להגן על הפרט, תו לא, כיום כאמור, עם חוק הפטריוט כמו של בוש וחוקי הFDA והFCC והHR510 וHealthcare של אובאמה הממשלה מיום ליום רק יותר ויותר דוחפת את האף שלה לענייני הפרט. את ההבדל בין המהפכות מתאר בועז ערד ממייסדי התנועה הליברלית (ליברליזם קלאסי) בצורה תמציתית בכותבו:

תלמידי הפילוסופיה של איין ראנד בישראל
ציטוט:
המהפכה הצרפתית של שנת 1789 זכתה ליחסי ציבור נלהבים מטעם האינטלקטואלים, עד כי אלה הצליחו לטשטש את העובדה ההיסטורית שמהפכה זו הייתה צל חיוור של המהפכה האמריקנית אשר קדמה לה ב-13 שנה. המהפכה האמריקנית התבססה על העקרונות של זכות האדם לחיים, לרכוש ולהשגת אושר כעקרונות מטאפיסיים הנובעים מטבע האדם. ואילו הצרפתים הפכו את היוצרות והעדיפו להפקיע זכויות אדם אלו ולהבטיח במקומן זכויות "חברתיות". באותו אופן מתייחסים התקשורת הממוסדת והאינטלקטואלים שלנו בבוז אל תנועת מסיבות התה המודרנית בארה"ב, תוך שהם מתפעמים בהערצה בלתי מוסתרת מן הוונדליזם והניהיליזם האירופי.

כאשר מבינים את ההבדל בין שני המהפכות ניתן מהר מאוד לראות כי רוב ההפגנות הקוראות למהפכה בימינו מושפעות עד היום מהדוקטרינות של האילומינטי, וזה אפילו בולט בכך שכפי שהזכרנו קודם ה1 במאי שהוא יום הקמת האילומינטי כיום הוא חג הפועלים המתאר בדיוק את אותם עקרונות המהפכה הצרפתית.הצהרת הזכויות החברתיות של המהפכה הצרפתית, כפי שתוכלי לראות סמל האילומינטי של הפרמידה עם העין מתנוסס לו למעלה, חשוב לציין כי הוא לא היה כלל בשטר הדולר עד המאה ה20 כאשר כבר האילומינטי חדרו אל תוך המוסדות של ארה"ב.

תמונה

הסעיף הראשון של החוקה אשר יצאה מהמהפכה הצרפתית אומר:

1. Men are born and remain free and equal in rights. Social distinctions may be founded only upon the general good.1."הבדלים חברתיים יבוססו רק על טובת הכלל"

בשביל להבטיח דבר שכזה, טובת הכלל, הממשלה חייבת להתערב.
זה בניגוד לליברליזם קלאסי הגורס איסור מוחלט על הממשלה להתערב בענייניו הפרטיים של האדם.
סעיף 6 אומר
"Law is the expression of the general will."

"החוק הוא ביטוי של רצון הכלל."

אם להדגיש בכלל כיצד החוקה הצרפתית תמכה בזכויות של טובת הכלל על פני הפרט ניתן לפנות למילון הסוציולוגיה הרשמי של אוקספורד:

communism
A political doctrine, originating in the French Revolution, according to which human society can be organized on the basis of the common ownership of economic resources by the direct producers or workers.

ספר שכתב הספרן הרשמי ה13 של ספריית הקונגרס האמריקאי, James Hadley Billington, מתאר ומסביר על ידי אסמכתאות רבות את מקור "אמונת המהפכנות" כיצד התפתחה מהאילומינטי למהפכה הצרפתית והמשיכה. הוא מתאר את עקרונות המהפכה הצרפתית כפי שהסברנו לעיל:מתוך הספר של בילינגטון, Fire in the minds of Men.

עמ' 71

קובץ מצורף:
FIMM1.jpg
FIMM1.jpg [ 179.93 KiB | נצפה 1017 פעמים ]

עמ' 20

קובץ מצורף:
1bill.jpg
1bill.jpg [ 77.68 KiB | נצפה 1017 פעמים ]

ישנם עוד הרבה תומכים במסקנות של רוביסון, אך נמשיך הלאה לאן התקדמו רעיונות המהפכניים של האילומינטי. מה שכן צריך בכל זאת לקחת בחשבון שתי דברים. האחד הוא שרוביסון היה בונה חופשי ושהבונים החופשיים עשירים במקרים לאורך ההיסטוריה בהם הם בלעו לתוך עצמם ארגונים חתרניים ושונים.

אז לאן המשיך האילומינטי להתפתח? הוא יצא ממוקדי כוח כגון הלשכות המרכזיות של הבנייה החופשית הצרפתית והמשיך הלאה להתפשט ובסופו של יום אחת הזרועות שלו נהיה הבנייה החופשית נוסח הסקוטי scottish rite freemasonry אשר מקורה באמת בבנייה החופשית הצרפתית.

האתר הרשמי של הסקוטיש רייט מתאר כיצד יצא כצאצא מהבנייה החופשית של צרפת:

http://scottishrite.org/about/history/

ולהלן ציטוט חשוב מפי של בונה חופשי, History of Freemasonry and Masonic Digest, חלק 2 J. W. S. Mitchell:

http://books.google.co.il/books?id=pMyK … 22&f=false

ציטוט:

It was openly avowed by Dr. Weishaupt that Illuminism was opposed to civil governments, contending that an enlightenment by education of the masses would do away with the necessity of penal laws, and make reason the God to be worshipped.And as the Illuminati were understood to be a secret society, it was not very unnatural for very many weak-minded or mischief-making persons to identify Masonry with Illuminism.

 And thus it was, that by many they were esteemed as being one and thesame thing, although it was then, as now, susceptible of proof thatwhile Illuminism made war upon the Bible, Masons worshipped only throughits inspired pages; that while Illuminism designed the pulling down ofall civil governments, Masonry taught and required its members to liveas peaceable citizens, obedient to the government under which theylived, eschewing religion and politics as subjects for discussion intheir lodges.But after all, with shame-facedness, we are called upon to admit thatthere is some respectable testimony going to show that during the FrenchRevolution of 1798, the Illuminati and Jacobin Clubs each exercised apernicious influence over some of the Masonic Lodges of Paris.Indeed,it seems probable that these political and anti-religious societies notonly sent their members into the society of Freemasons, but

בקצרה, מיטשל, שהוא היסטוריון מאוד מכובד בקרב הבנייה החופשית מזהה בדיוק את מה שהצגנו עד כה, שהאנרכיה והחתרנות, והשנאה/רצון להשמיד את הדתות הם דברים השייכים לאילומינטי ולא למסדר מכובד כמו הבונים החופשיים, בעוד שאין השניים זהים הוא כן מודה בלב כבד שהם חדרו לבנייה החופשית ומזהה את הענף שלהם כזה של הסקוטיש רייט.

ראש הסקוטיש רייט, והיסטוריונים רבים מזהים אותו בצדר כראש האילומינטי של זמנו, היה אלברט פייק. כתבנו עליו רבות ועל רעיונותיו ודעותיו, וכן כיצד משתמש מכתביו הרעיון של הרס כל הדתות למשל. את יכולה לקרוא עליו בקישור הבא, יחד עם כל הקשרים שלו לשאר המוסדות של האילומינטי כגון התאוסופיה.

https://conspil.com//2010/06/01/occultrevival/

פייק הוגדר כבונה החופשי המשפיע ביותר בארה"ב בזמנו, ומי שמכיר את ספריו, ישים לב, כפי שהצבענו בפודקאסטים והכתבות לאחר השוואות ארוכות שהרבה ממה שכתב היה העתקה מספריו של אליפז לוי (ניתן לראות זאת גם בקישור הנ"ל), רב מאג אשר נחנך לבנייה החופשית הצרפתית! זה גם מסמל את הקשר המדובר הנ"ל.

http://www.freemasonry.bcy.ca/biography … evi_e.html

(לחופרים בלבד: אליפז לוי הושפע מהישועים כפי שהוחכנו בכתבה על היכן ניתן ללמוד לעצב את רוח התקופה, כמו כן אייבי סייס הוא עוד חניך של הישועים שנכנס לאותה לשכה והוביל את המהפכה הצרפתית והדיקטטורה של נפוליאון, לישועים ככל הנראה קשר חזק לבנייה החופשית הצרפתית).

לאון זלדיס, סגן נשיא גדול בלשכה בישראל ובונה חופשי דרגה 33 גם הוא מגבה את מה שנכתב עד כה לגבי הסקוטיש רייט:

בזמן שבארצות דוברות אנגלית נכנסו הטקסים הנוספים – מעבר לשלושת הדרגות הראשונות – למסגרות שונות, כגון הקשת המלכותי – שאצלנו תורגם ל-היכל ארון הברית – וכן דרגות נוספות רבות ללא סדר או קשר ביניהם. באירופה הסתדרו הטקסים במסדרים כמו הסקוטי שכבר הזכרתי, וגם אגודות אחרות כגון נוסח Memphis, נוסח Mizraim (שאחר-כך התאחדו בנוסח ממפיס-מצרים בן 95 דרגות), האילומינאטים ואחרים רבים. מכול אלה שרד עד ימינו רק הנוסח הסקוטי.
בטקסים של הנוסח הסקוטי מורגש היטב ההשפעה של אלמנטים אלכימיים ואזוטריים אחרים.

למה לכל הרוחות זמן קצר לאחר נצחונו של אובאמה הוא הלך לנאום במרכז הסקוטיש רייט בIOWA לאחר נצחונו?

DES MOINES – Barack Obama, vying for Iowans' support a week before the caucuses, delivered a pointed message yesterday to his opponents for the Democratic nomination: Don't tell me what it takes to bring change.

By Scott Helman Globe Staff / December 28, 2007

אובאמה והבנייה החופשית : viewtopic.php?f=2&t=65

אז מה השפעה של הסקוטיש רייט באמת על ארה"ב? עצומה, שימי לב:

ציטוט:

Andrew Johnson – 17th President of the USA. Greenville Lodge No. 19, Greenville, Tennessee. Knight Templar and first President to become 32 deg. Scottish Rite.T

Simon Bolivar – South American liberator. Initiated in Cadiz, Spain. Became involved with Knights Templar and Scottish Rites and founded Order and Liberty Lodge No. 2 in Peru.

James Garfield – 20th President of the USA. Columbus Lodge No. 246, Garrettsville, Ohio. Knights Templar and Scottish Rite.

Albert Pike – American lawyer, soldier and author. Confederate General. Sovereign Grand Commander AASR, Southern Jurisdiction.

Warren Harding – 29th President of the USA. Marion Lodge No. 70, Marion, Ohio. Knight Templar, 33 deg. Scottish Rite, first President to become a Shriner.

TFranklin D. Roosevelt – 32nd President of the USA. Holland Lodge No. 8, NY City. Also Scottish Rite. He was present at the raising of his three sons, all of whom were raised in Architect Lodge No. 519, NY City. Honorary Grand Master of DeMolays.T

THarry S. Truman – 33rd President of the USA. Belton Lodge No. 450, Belton, Missouri. Grand Master of the Grand Lodge of Missouri, Knights Templar, 33 deg. Scottish Rite and Shrine Potentate. Honorary Grand Master of DeMolays.T

Gerald R. Ford – 38th President of the USA. Malta Lodge No. 465, Grand Rapids, Michigan.

הרשימה היא רשמית מאתר רשמי של הסקוטיש רייט:http://www.guthriescottishrite.org/scot … asons.aspx

כמה דגשים לשים לב אלייהם. האחד הוא שהנשיא סקוטיש רייט הראשון היה הנשיא ה17, מה שמראה שלקח זמן להשתלטות האילומינטי על ארה"ב. רוזוולט היה הנשיא ה-32 של ארה"ב שהיה חניך של הסקוטיש רייט, שניי דברים בולטים שהוא עשה היו, אישור רשמי לשטר החדש של הדולר הנושא את חותם האילומינטי על גבי השטר, והססמא "הוא מרוצה מהצלחת המשימה שלנו, סדר עולמי חדש" (Annuit copeptus novou ordo seclurum). השאלה העולה כמובן היא מי זה "הוא"? תשובה מפורטת באתר, אפנה לך לקישורים אם תבקשי. הדבר כתוב מסביב לפרמידה עם העין שראינו גם בהכרזת זכויות האדם של המהפכה הצרפתית, דבר אשר ידוע כסמל של האילומינטי (והוא בכלל ישן יותר ושייך למסדרי האחוות הסודיות מימים ימימה), ובבסיס הפרמידה רשום השנה 1776, אומנם באותה שנה ארה"ב הכריזה על עצמאות אך היא לא ממש נוסדה כמדינה עצמאית כעשר שנים לאחר מכן, יותר סביר להניח שה1776 הוא בהקשר לשנה בה הווסדה האילומינטי שמשתמשים בסמלו על אותו השטר שאישר רוזוולט מהסקוטיש רייט.

רוזוולט מאשרר את שטר הדולר החדש:

תמונה

http://en.wikipedia.org/wiki/United_Sta … ollar_bill

תמונה

עוד חוק ידוע שהביא רוזוולט היה חוק הביטוח הלאומי. בעצם הוא ממש סלל את הדרך להפיכת ארה"ב להיות מדינת רווחה, כמובן שאם מבינים את המקור ממנו הגיע זה היה בשם רעיונות נאורים כמו שוויון ואחווה, וכמובן שהוא נכפה בכוח. חוק הביוח הלאומי היה חלק מתוכנית הNew Deal להצלת הכלכלה שרוזוולט החיל בארה"ב אשר הגיע מהכלכלן הפאביאני ג'ון מיינארד קיינס. (נראה עם נגיע לפביאנים). רוזוולט החל להפוך את הכלכלה בארה"ב לקיינסיאנית הדורשת התערבות ממשלתית יותר הדוקה.

http://en.wikipedia.org/wiki/New_Deal

הפביאנים הוא סיפור בפני עצמו, עברו אמלגמציה עם התאוסופיה, ולדברי אחד מחברייהם הבולטים אפשר לקבל רעיון של איך יראה הסדר העולמי החדש כאשר תהיה ממשלה שתדאג לטובת הכלל של כולם על ידי התערבות גסה והתעלמות מחירויות הפרט:

ציטוט:

"הבהרתי די בברור שמשמעות הסוציאליזם הוא או שוויון בהכנסה או כלום, ושתחת סוציאליזם לא יורשה לך להיות עני. בכוח יאכילו, ילבישו, יאכסנו, ילמדו, ויעסיקו אותך, בין אם תרצה או לא. אם יתגלה שאין בך מספיק אופי ויצרנות מספקת בשביל להיות שווה את כל הטירחה הזאת, יכול להיות שיוציאו אותך להורג בצורה נימוסית, אך כל עוד תורשה לחיות יהיה עלייך לחיות טוב"

–ג'ורג' ברנרד שו.

https://conspil.com//2010/12/14/uescodarkside/

לפני שנמשיך עם רוזוולט נמשיך להראות את השפעת האילומינטי על ארה"ב מהרשימה לעיל. כפי שניתן לראות מסדר הטמפלרים המודרני ובעיקר מסדר די-מולאיי, על שם ז'אק דימולאיי ראש המסדר האחרון של הטמפלרים. רבים מהנשיאים שהגיחו מהסקוטיש רייט גם היו מעורבים במסדרי הטמפלרים ובעיקר מסדר די מולאיי. נשיא נוסף למשל הקשור במסדר דימולאיי הוא ביל קלינטון:

http://www.demolay.org/aboutdemolay/halloffame.php

תמונה

קלינטון ללא ספק סוכן רב השפעה של האילומינטי. כמו כן ברשימה תוכלי לזהות גם את וואלט דיסני מקים אולפני דיסני, ועל הנחלת רעיונות האילומינטי דרך סרטיו כתבנו כתבה נרחבת.

נשיא שקיבל תואר כבוד מהסקוטיש רייט הוא למשל רונאלד רייגאן, רונאלד רייגאן הוא זה שהחיל את הקשרים הדיפלומטים בין ארה"ב לוותיקן, נקודה חשובה למחשבה:

http://www.masonicinfo.com/famousnon.htm

סגן הנשיא של רייגאן היה ג'ורג' בוש האב מאחוות הגולגולות והעצמות (תכף נגיע לזה).

פרנקלין רוזוולט שהיה בונה חופשי דרגה 32, היה גם גראנד מאסטר בלשכת די-מולאיי המוזכרת לעיל:

http://www.pagrandlodge.org/mlam/presid … evelt.html

לטמפלרים קשר חזק לאילומינטי. אליפז לוי שהזכרנו קודם כמעין גורו של אלברט פייק, וחניך מלשכה הגדולה הצרפתית של הבנייה החופשית, אומר לנו בספרו כיצד הג'ייקובינים ראו בעצמם המשך ישיר למסדר הטמפלרים של ז'אק די מולאיי.

The History of Magic מאת Eliphas Lévi‏ עמוד 310

http://books.google.co.il/books?id=DIVo … ed&f=false

אז כפי שניתן לראות עד פה דרך הסקוטיש רייט והטמפלרים האילומינטי חדרו ממש עמוק לתוך מוסדות הכוח של ארה"ב. ניתן להמשיך להראות כיצד הקימו את התשתיות להריסת ארה"ב. למשל בנק הפדרל רזרב, הבנק המרכזי הבירוקרטי (בנק מרכזי הוא סעיף חמישי ב"עשרת הדברות" של המניפסט הקומוניסטי) הוקם על על ידי בונה חופשי Nelson W. Aldrich. כמובן שצריך לשים לב לאיזה בניה חופשית, אבל שוב יש לזכור כי הלשכות מהוות קרקע פורייה לגיוס לאילומינטי. בתו של אלדריך התחתן עם ביתו היחידה של ג'ון די רוקפלר (ג'ון די רוקפלר ג'וניור) והיה להם בן, נלסון אלדריך רוקפלר שהיה סגן נשיא של ג'ראלד פורד מהסקוטיש רייט המוזכר לעיל.

http://en.wikipedia.org/wiki/Nelson_W._Aldrich

חוק הפדרל רזרב עבר על ידי הנשיא וודרו ווילסון, סגן הנשיא שלו תומאס ר. מארשל היה דרגה 32 בסקוטיש רייט.

http://www.scottishritemasons-can.org/h … amoffi.htm

תומאס ר. מארשל, רוזוולט, הארי ס. טרומן (שלושתם סקוטיש רייט), ג'ון די רוקפלר (אב ובנו), וודרו ווילסון, הנרי קיסינג'ר (הגיח עם אישתו כאיש של רוקפלר), נלסון רוקפלר, ביל קלינטון (די-מולאיי מייסון), ג'ון פוסטר דולס, ארצ'יבלד מקליש (גולגולות ועצמות), ועוד שמות רבים, כולם היו חברים באחווה הנקראת Phi Beta Kappa.

http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Ph … _admission

ג'ורנל מיוחד של הסקוטיש רייט סוקר את החדירה וההשפעה הרבה שהיית לבנייה החופשית בעיצוב אותה אחווה אקדמאית חשאית. (ומעניין לשים לב לכל האנשים שחברו בה אשר משתייכים לאחוות האילומינטי ברשימה לעיל.

http://204.3.136.66/web/journal-files/I … rich.htm#2

נחזור לרשימת הנשיאים של הסקוטיש רייט, הארי ס. טרומן, בונה חופשי 33 בסקוטיש רייט, הוא היה הנשיא ה33, מספר סימלי מאוד עבור האחוות הסודיות. הארי אס. טרומן הוא זה שהקים את הCIA. אלן דאלס, אחיו של ג'ון מלמעלה, היה ראש הסי איי איי הראשון (וראש הסי איי איי שכיהן בתפקיד הכי הרבה זמן). הוא שנא את ג'וזף מקארתי שניסה לחשוף שחיתויות בסוכנות ומעורבות קומוניסטית בארה"ב ועשה כל שביכולתו לחבל בו, עד היום סנאטור ג'וזף מקארתי ידוע לשמצה באמצעי התשקורת.

http://en.wikipedia.org/wiki/Allen_Welsh_Dulles

אלן דאלס הוא זה שהביא את ריינהארד גלהן לנהל את הסוכנות. ריינהארד גלהן היה איש כבוד של מסדר אבירי מאלטה של הוותיקן.
תמונה

Covert Action Publications, Inc‏— Covert Action Publications‏, 1986 (Covert Action Publications‏, רבעון שהוקם בידי אנשי CIA לשעבר לביקורת הארגון,) :

http://books.google.com/books?id=A3ghAQ … CCcQ6AEwAA

האם למסדר אבירי מאלטה ולסקוטיש רייט משהו משותף? יכול מאוד להיות שכן ואפילו למסדרי אילומינטי גבוההים כמו פולחן ממפיס ומצריים, דרך אישיות הנקראת הרוזן קאגליאסטרו (דורש עוד חקירה). יתרה מזאתיש לשים לב כפי שהצבענו למעלה כי רייגאן איש כבוד של הסקוטיש רייט ביסס את הקשרים עם הוותיקן. מה שחשוב לשים לב הוא שהCIA מנוהל על ידי אנשים מאחוות סודיות מאוד חזקות, ובעיקר האילומינטי.

ג'ורג' בוש האב ניהל את הCIA והוא חבר באחוות הגולגולות והעצמות. מי שהקים את האחווה היה אלפונזו טאפט, בונה חופשי, (יחד עם וויליאם האטנגטון ראסל עוד בונה חופשי), ואלפונזו טאפט הוא אבא של וויליאם האוורד טאפט נשיא 27 של ארה"ב שהיה גם הוא באחוות הגולגולות והעצמות (זה זורם במשפחה). וויליאם האוורד טאפט חב את כל הקריירה הפוליטית שלו לאיש האילומינטי פרנקלין רוזוולט, בכלל כל הקריירה שלו קודמה והנחתה על ידי רוזוולט. גם וויליאם טאפט היה חבר ב Phi Beta Kappa.

מייסדי הגולגולות והעצמות והבונים החופשיים:

https://conspil.com//2008/04/10/%D7%94%D7 … %99%D7%9D/

משפחת טאפט והבנייה החופשית:

http://atlaspythagoras.com/famous.aspx

היסטוריה של וויליאם טאפט:

http://en.wikipedia.org/wiki/William_Howard_Taft

עוד על הקשרים של הגולגולות והעצמות ספציפית למסדר האילומינטי, יש סקירה מעניינת בספר טוב של Antony C. Sutton פרופסור מכובד לכלכה מאוניברסיטת סטנפורד אשר נרדף בגלל מחקרו, אך לעולם לא נתבע. אפילו אנשי הסדר העולמי מודים באמינות כתביו, וזאת לאחר שהרסו את הקריירה שלו.

http://www.antonysutton.com/

http://en.wikipedia.org/wiki/Antony_C._Sutton

ציטוט:

Professor Richard Pipes of Harvard said in his book, Survival Is Not Enough: Soviet Realities and America's Future (Simon & Schuster;1984): "In his three-volume detailed account of Soviet Purchases of Western Equipment and Technology . . . [Antony] Sutton comes to conclusions that are uncomfortable for many businessmen and economists. For this reason his work tends to be either dismissed out of hand as 'extreme' or, more often, simply ignored."

In his book, Between Two Ages: America's Role in the Technetronic Era (New York: Viking Press;1970), Zbigniew Brzezinski wrote:
For impressive evidence of Western participation in the early phase of Soviet economic growth, see Antony C. Sutton's Western Technology and Soviet Economic Development: 1917–1930, which argues that 'Soviet economic development for 1917–1930 was essentially dependent on Western technological aid' (p.283), and that 'at least 95 per cent of the industrial structure received this assistance.' (p. 348)

הספר לקריאה:
http://www.scribd.com/doc/4219811/Ameri … -and-Bones

באחוות הגולגולות והעצמות הרבה מאוד פעילים חזקים בפוליטיקה האמריקאית ובכלכלה של וול סטריט.

http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Sk … es_members

אנשי משפחת הארימן, באנדי, משפחת בוש, היינז-קרי, פרסי רוקפלר (ממשפחת רוקפלר), ארצ'יבלד מקליש (כתב את חוקת אונסק"ו), אוסטן גולסבי (כלכלן הראשי של אובאמה), ג'ון קרי, פייר ג'יי (יושב ראש הראשון של הפדרל רזרב), משפחת טאפט, מקג'ורג' באנדי (נשיא קרן פורד, הנרי פורד היה בונה דרגה 33), ועוד כל כך הרבה שהראש מסתובב…

http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Sk … es_members

חלק מהם עזרו לממן את העלייה של היטלר לשלטון, התמקדות על הארימן ובוש.

https://conspil.com//2008/03/02/%D7%9E%D7 … %99%D7%9D/

כיצד אגודות האילומינטי של בריטניה השפיעו כה רבות על בניית המפלגה הנאציונל סוציאליסטית של היטלר נכתבה כתבה מעמיקה:

https://conspil.com//2010/01/10/hitlernewage/

דברים מרכזיים לשים לב אליהם הם שמקים אגודת טולה שהפכה למפלגה הנאצית, היה רודולף וון סבוטנדטורף שנחנך לבנייה החופשית אשר היית קשורה ללשכה הגדולה של צרפת.

http://www.freemasonry.bcy.ca/anti-maso … rff_r.html

עוד באותה כתבה ניתן לראות כיצד מסמכי האילומינטי עברו לאגודת הרוזקרושנס של אנגליה (מעגל פנימי של הבנייה החופשית של אנגליה), ושהיה רצון להקים מחדש את מסדר האילומינטי באותם רשת לשכות אשר בסופו של יום השפיעו על התיאוסופיה והמפלגה הנאצית, ואפילו להמון מהכתות וארגוני הניו אייג' החדשים כגון הסיינטולוגיה וכו'. יש לציין עוד שרבים אשר הזכרנו כמו אליפז לוי ואלברט פייק השפיעו רבות על המון ארגונים הקיימים כיום כשלוחות של החזון שלהם, כולל התאוסופיה (ראי תחיית המאגיה במאה ה20 שהוזכר למעלה).

אפשר להכנס לנושא הזה אבל נתמקד המשהו יותר חשוב. למהפכה הצרפתית כפי שהוזכר לעיל היית השפעה עצומה על המהפכה הבולשביקית ברוסיה. אותה מהפכה גם היא נוהלה כקנוניה של האילומינטי. ווינסטון צ'רצ'יל זיהה זאת בזמנו בשנות ה20 של המאה ה20, וכתב כתבה לעיתון הSUNDAY HERALD בנושא, וזיהה כמובן קבוצה מאוד מסויימת של "יהודים אוניברסליים" (אשר שונאים את היהדות עצמה) שהניעו את המהפכה הבולשביקית, ובכלל את דת המהפכנות לאור ההיסטוריה. הוא זיהה את אותה מהפכה בולשביקית כהמשך ישיר של הקונספירציה של האילומנטי וכתב:

ציטוט:
"מימיו של ספרטאקוס, וויסהאופט, קארל מרקס, טרוצקי, רוזה לוקסנבורג ואמה גולדמן, הקנוניה העולמית הזאת להקריס את הציבליזציה ולבנותה מחדש על בסיס התפתחות אסורה,קנאות זדונית, ושוויון בלתי אפשרי, גדלה בהתמדה… הקנוניה הזאת שיחקה תפקיד ברור וניתן לזיהוי בטרגדיה של המהפכה הצרפתית. היא הייתה השורש העיקרי של כל תנועה חתרנית במאה ה-19. ועכשיו לבסוף הלהקה הזאת של אנשים יוצאי-דופן מהעולם התחתון של הערים הגדולות באירופה ואמריקה, אוחזים בעם הרוסי בשיער ראשו והופכים לשליטים הבלתי מעורערים של האימרפיה הענקית הזאת."
^ ווינסטון צ'רצ'יל
הגארדיאן מכיר בציטוט הזה כזה של צ'רצ'יל בכבודו ובעצמו:
http://www.guardian.co.uk/theguardian/2 … ures11.g21והנה הקטע עיתנות האותנטי:תמונה

תמונה

הדברים של צ'רצ'יל נופלים בקנה אחד עם מה שנאמר למעלה.

יתרה מזאת מעניין לדעת שטרוצקי אכן בביוגרפיה הרשמית שלו My life עמודים 119-123 רשם על ההתעניינות והמחקר שלו על הבנייה החופשית, כולל האילומינטי.

לציטוטים מהספר:

http://www.freemasonry.bcy.ca/public_pe … otsky.html

המממ…
תמונה

http://he.wikipedia.org/wiki/%D7%90%D7% … 7.95.D7.9F

ציטוט:
האינטרנציונל הראשון
יבשת אירופה סערה לאחר אביב העמים, ובשנת 1864 איחד האינטרנציונל הראשון זרמים מהפכניים מגוונים שכללו בין השאר את תומכיו הצרפתיים של פרודון, בלאנקיסטים, הבונים החופשיים, איגודי עובדים אנגלים, סוציאליסטים וסוציאל-דמוקרטים. עקב העובדה שתנועות עובדים פעילות לקחו בו חלק, האינטרנציונל הראשון הפך לארגון משמעותי.

אנטוני סאטון שמקבל הכרה מבכירים בעיקר על ספרו כיצד אשפי ההון האמריקאים ממנו את המהפכה הרוסית "וולסטריט ועליית המהפכה הבולשביקית" מתאר בדיוק כיצד אנשי המפתח שהראנו הקשורים באילומינטי ושלוחותיו ממנו וביססו את ה"אוייב" הסובייטי:

צ'רצ'יל ידע מה הוא אומר, גם הוא היה חבר בבונים החופשיים, ומסדר דרואידים עתיק. אבל הנה כיצד האילומינטי מתכננים הרבה זמן להקים את המדינת העולמית האחת שתשלוט על אזרחיה:

המסמך הבא הוא מסמך רשמי של ארה"ב, ומהווה ראייה מאוד מאוד חשובה.

המסמך יצא בזמן כהונתו של איזנהאוור, אביר של מלכת אנגליה ובונה חופשי בדרגה 32, וכפי שהראנו למעלה מאסטר עליון במסדר די-מולאיי האילומיניסטי של הטמפלרים:

http://en.wikipedia.org/wiki/Order_of_the_Bath

http://www.pagrandlodge.org/mlam/presid … evelt.html

האו"ם אשר הוקם ויצא לדרך על ידי ארה"ב מהווה שחקן מפתח במסמך כאחד שיפרק את העולם מנשקו, יהווה כוח בין לאומי לשמירת שלום. יתרה מזאת מסביר המסמך כיצד המלחמות והעולם החמוש מביא לכך שעל המערכות הבינ"ל של האו"ם להתחזק ולהוות כוח בין לאומי לשמירת היציבות. המסמך נכתב במהלך המלחמה הקרה כאשר היית המתיחות בין המעצמות!

צ'רצ'יל (דרואיד ובונה 33) (http://www.freemasons-freemasonry.com/beresiner7.html) יחד עם רוזוולט וסטאלין הם אלה שהחליטו על הקמת האו"ם בועידת יאלטה!

המעצמות שייצרו את המלחמה וההפחדה באותם השנים גם יצרו את המנגון שבעקבות המתיחות יהווה מערכת בין לאומי "לשמור על העולם". Problem Reaction Solution.

להלן המסמך, לקרוא בזהירות:

http://dosfan.lib.uic.edu/ERC/arms/freedo


m_war.html

תמונה

ורייגאן איש הכבוד של הסקוטיש רייט, שסיים את המלחמה הקרה, הנה הוא בלחיצת יד בעלת אופן מאסוני ברור עם גורבצ'ב:

תמונה

ישנם גופים המתעמתים בתוך האילומינטי על שליטה וכוח. הבנייה החופשית של אנגליה מול הבניה החופשית הצרפתית נראים במעין מאבק כוחות שכזה. המאבק בולט כשמבינים שהבנייה החופשית של אנגליה מאוד מעורבת בהבניית הציונות, לעומת כאמור הבולשביזם של היהודים האוניברסלים המחפשים להרוס את היהדות עד היום. אך הציונות של הבנייה החופשית הבריטית היא בריטיש-ישראליזם וקשורה בגזענות הנאצית, לכן מעניין לשים לב שבמיין קאף היטלר זיהה את אותה קנוניה שצ'רצ'יל הצביע עלייה, קידם את תורת הגזע שהולכת יד ביד עם הבריטיש ישראליזם, ובגלל השואה נגרמה העלייה וההבנה שרק ישראל תהווה מקום בטוח לעם היהודי (היה הסכם בין גרמניה הנאצית לציונות להעלות את יהודי גרמניה לישראל אם זכור לי נכון). המאבק נראה בולט כאשר רואים את מאבקם של רופרט מרדוך וג'ורג' סורוס, מרדוך ממשפחה יהודית המסתירה את זהותה, כאשר מרדוך הומן לקתוליות, וסורוס קאפו לשעבר בשואה, שנייהם נאבקים על דעת הקהל בנוגע לישראל בתשקורת העולמית.

viewtopic.php?f=2&t=32

הוותיקן, נמצא שם תמיד ברקע (זה האמא של האחוות הסודיות)…

מה הקשר לבילדרברג, בוהמיאן גרוב, וכו'? ראשי הבנייה החופשית של אנגליה הם האריסטוקרטיה של אנגליה, בראשם הדוכס מקנט אשר ניצב תחת מרות המלכה. קשרים אריסטוקרטים בין המשפחות וקשרי דם Aלהם לאנשים כמו נשיאי ארה"ב נותנים תמונה גדולה יותר:

https://conspil.com//2008/02/13/%D7%94%D7 … %AA%D7%99/

ויתרה מזאת רבים מאלה שהזכרנו חברים בכל התנועות החזקות כמו בלדרברג, בוהמיאן גרוב, וכו' וכו' וכו'. כמו כן רבים מהם משתמשים הרבה במונח "סדר עולמי חדש" המופיע על שטר הדולר, שהפדרל רזרב פשוט לא מפסיק להדפיס….

הערה: לא להתבלבל, האילומינטי אינם קומוניסטים, ישנם קומוניסטים רבים שהם באילומינטי. למשל מנהלי האיחוד האירופי.

 

FIMM1.jpg
FIMM1.jpg [ 179.93 KiB | נצפה 1017 פעמים ]

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *