המשמעות האוקולטית של ה11 בספטמבר – דון קישוט ובאפומט

המשמעות האוקולטית של ה11 בספטמבר – דון קישוט ובאפומט

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

ערב טוב קוראים יקרים, הפעם ננסה שוב לדחוף את הגבולות ולטשטש את הקו הדק המפריד בין הנסתר לנגלה. הסמליות האוקולטית של אירועי ה11 בספטמבר:

 

מפת הסמלים שתלווה את הכתבה:
באפומט 11 בספטמבר

את הסיפורים הידועים על ה9\11 אתם ברובכם מכירים ובטח מתווכחים כבר שנים בנושאים השחוקים של איך נפל? מתי נפל?, מי הפיל?, למה הפיל?, הסינים?, אל-קאעידה?, הCIA ?, האילומינטי?, הישועים?, וכו' וכו'. מי שרוצה אחר כך לחפור איתנו בנושא מוזמן לכתבה שנפרסם בתגובות שבוחנת את כל השאלות הללו ועוד, אך הפעם עבור הפוסט בדף זה נרצה לבחון את המשמעות הסמלית העמוקה אשר אנו נציע לכם בכל הנוגע ליום הארור ההוא ה11.9.01.

נקודת המוצא שלנו תהיה ג'ורג' בוש הבן, מי שהיה כמובן הנשיא באותו זמן שהאסון הנוראי פקד את ארה"ב. ובכן, נשתמש בז'רגון הסמלים שיש לנו מהחקירה על האחווה המאסונית בה בוש חבר, הלא היא, "הגולגולות והעצמות" של אוניב' ייל אשר נוסדה על יידי שני בונים חופשיים: אלפונסו טאפט (אביו של הנשיא הווארד טאפט) ווויליאם ראסל.

אז מה ידוע לנו על האחווה? ובכן, אנחנו יודעים שהיא משתמשת בסמלים של ההפרייה ההדדית אשר התרחשה בפורטוגל ובעת מסעות הגילוי של ה"עולם החדש" (יבשת אמריקה והקאריביים) בין הטמפלרים והאנוסים של גירוש ספרד מקסטיליה אשר העלו את ספר הזוהר על כתב. (סמל ה"גולגולות והעצמות" קישט גם את הקברים של הטמפלרים וגם את קברי האנוסים אשר נקברו בקאריביים. הקאריביים נתגלו בידי טמפלרים מפורטוגל יחד עם האנוסים שהיו בד"כ הנווטים שלהם). להלן הקישורים הסוקרים את ההיסטוריה הסמלית הזאת:

הגביע הקדוש והזוהר: שורשי האילומינטי בעולם החדש


שודדי ים יהודים כריכה


מתוך הכתבה:


"מה הוא אותו סמל של גולגולת ועצמות? מה הוא אומר?

כידוע (באחווה של ג'ורג' בוש) מתחתיו נמצא המספר 322. גם הוא סוג של מיסתורין. אך עם הרקע שיש לנו על האנוסים הדבר נהיה יותר קל לחשיפה. שכן אם מדובר בתמה של האנוסים והטמפלרים ייתכן והם ישתמשו בקודים של אנוסים. במה דברים אמורים?

אם נקח את המספר ונלך על פיו לספר התורה, ונלך לספר בראשית פרק ג (3) פסוק כב (22) נגיע לפסוק מעניין ביותר:

"כב וַיֹּאמֶר יְהוָה אֱלֹהִים, הֵן הָאָדָם הָיָה כְּאַחַד מִמֶּנּוּ, לָדַעַת, טוֹב וָרָע; וְעַתָּה פֶּן-יִשְׁלַח יָדוֹ, וְלָקַח גַּם מֵעֵץ הַחַיִּים, וְאָכַל, וָחַי לְעֹלָם."

עץ החיים ללא ספק הוא המסר הבולט פה, והוא יושב בדיוק עם סמל הגולגולת והעצמות. העצמות צלובות כמו צלב, ומעלייהם גולגולת. כידוע ישו נצלב על הר גולגותא. ועל פי המיתוסים של המיסטריות, העץ עליו ניצלב ישו היה עשוי מעץ החיים (וזה בדיוק המשמעות של הגולולת והעצמות מהאגדה על האביר מצידוניה של הטמפלרים)."


אז הפעם נסתכל על עוד מספר כדי לנסות להבין אותו לפי קודים הקשורים באנוסים והטמפלרים הידועים כאבירים של"מקדש שלמה" (בית המקדש שבנה שלמה המלך הוא תמה מרכזית גם אצל הבונים החופשיים, אשר בזמנו היה להם דרגת "טמפלרים" שהשתמשה בסינר הגולגולות והעצמות).

המספר שאותו נבחן הוא התאריך 11\9, אשר אם נתרגם לתאריך עברי יוצא בדיוק התשעה באב. מעבר לכך שזה יום שבו מציינים את הרס בית המקדש הראשון והשני, זה גם היום שבו קרה גירוש ספרד אשר החל את הקשר העמוק בין האנוסים לטמפלרים (שנייהם היו בנקאים ואנשי מסחר בינ"ל גדולים באותם זמנים אשר נרדפו בידי הכנסייה בשל דתם הנסתרת). אז כבר נראה שעלינו על משהו עם התאריך, אך אם כך הדבר, מה סימל את בית המקדש באותו יום? די ברור שמדובר במגדליי התאומים אשר נהרסו ובישרו את תחילת המפולת של ארה"ב (מפולת שהעלתה הילוך במשבר הפיננסי של 2008, וממשיכה עד היום במדיניות של אובמה אשר מחלישה באופן מכוון ומחושב את ארה"ב).

אז, האם יש קשר בין התאומים לבית המקדש באופן סימלי יותר?
נראה שכן. מגדלי התאומים מסמלים את משמעות הדואד הפיתגוראי, השניות\קוטביות שבשתיים. זה סמל הנמצא בכניסה לכל לשכה מאסונית, שניי עמודים תאומים המכונים בועז ויכין, וכמובן שהבונים מתהדרים ומספרים שהדבר נלקח מסמליות בית המקדש שבנה שלמה עם אותם שניי עמודים בכניסה. על פי התפיסה המאסונית, בית המקדש של שלמה היה מרכז של מיסטריות מטוהר אשר נבנה בידי הרב בונה שהם מחשיבים מייסד המסדר, חירם אביף, ועל כן מנק' מבטם המקדש גם הכיל סמלים אסטרולוגים כגון באמת סימן התאומים שהיה מיוצג על ידי אותם שניי עמודים.

כך מתאר זאת פוסטר א. ביילי (בונה מהמעלה ה33 הגבוהה) בספרו, The Spirit of Masonry עמ' 32:


"הסבו את צומת לבכם אל המשמעות האזוטרית של שניי העמודים, ב…. י…. כשבוחנים אותם מנק' המבט של המסע האסטרולוגי (הזודיאק). כאשר מעמידים אותם זה לצד זה, שני העמודים יוצרים את הסימן הידוע באסטרולוגיה 'מזל תאומים'…"


אשתו של פוסטר, אליס ביילי, היית יו"ר ארגון התאוסופיה (עוד צאצא מאסוני), וגם היא חוזרת על אותו רעיון בספרייה.

הסימן של התאומים מסמל את הכניסה, כיוון שבאותו חודש מתרחש היום הארוך בשנה של הקיץ, הסימן המובהק ביותר להדגיש את הטבע של השמש החומרית, שמש היום החמה, מה שבמסטריות ובפילוסופית האילומיניסטית של ניטשה מכונה אפולו(לפעמים גם הליוס). לעומתם יש את שמש הלילה מנגד, מה שבאותה מערכת מכונה השמש של דיוניסוס.

מייסדת ארגון התאוסופיה המעוטרת בתארים מאסונים גבוההים, ואשר יסדה את האגודה יחד עם סטיבן אולקוט (גם כן בדרגה ה33) כותבת באחד הספרים החשובים ביותר לבנייה החופשית:


“החיים הנוכחיים בכדוה”א הם נפילה ועונש. הנשמה מתגוררת בקבר אותו אנו מכנים גוף. ובמצבו המאוגד…האלמנט התבוני או רוחני “ישנים”…לכן אנו יכולים להבין למה המערכות הנשגבות של המסטריות תמיד התבצעו בלילה. חיי הרוח שבפנים הם מותו של הטבע החיצוני; והלילה של העולם הפיזי מציינים את יומו של הרוחני. לכן, דיוניסוס/בכחוס, שמש הלילה, נסגד על פני הליוס כדור היום…”


Isis Unveiled כרך א, עמודים Xiii-XiV

דיוניסוס האלמנט הרוחני נחגג בנפילה אל הימים הקצרים יותר בשנה שבחורף. המסטריות ראו מנגד לשמש היום החומרית, את שמש הלילה הרוחנית, והיום שלה הוא היום הקצר ביותר בשנה, והוא נמצא במזל גדי, העז שע"פ אגדה קפץ לנחל לאחר שנרדף בידי טייפון ונבלע בחצי התחתון על ידי דג. זה לא רק הסיפור של מזל גדי, זה הסיפור באמת של דיוניסוס, והוא כבר מסמל את האחדות עם האל (בצורת דיבוק פנתאיסטי), ולא את הטבע הדואלי הנפרד ממנו בחומר. לפי הפליוסופיה האילומינטית של הOTO (ראו פוסטים קודמים, או פנו אלינו בפרטי אם תרצו קישורים), אפולו מסמל את עקרון ההתפרטות, היכולת לייחד אובייקטים נפרדים מהשאר ולזהותם, לזהות ולהבחין בהם כמו גם באני הנפרד, בדומה לאומנות של אפולו הפיסול בחומר של אובייקט נפרד, לעומתו יש את דיוניסוס שהוא העקרון הבראשיתי, ההתמזגות (אנתוסיאסמוזס) מתוך אקסטזה בשלמות, המקום שבו הגבולות לא קיימים, בדומה לאיך שהוא מיוצג, אל עיזי של שכרות וחינגות אקסטטיות.

(רק נזכיר שיהיה ברור, OTO-האילומינטי בתחילת המאה ה-20, פטרוניו הם הפילוסופיה של ניטשה, אדוארד וואיט יוצר הטארוט הידוע במערב, אליפז לוי, והם גם עזרו לנסח חלק מטקסי הבנייה החופשית של הנוסח הסקוטי, לרבות שימוש בשם טומאה המשלב את שם האל עם שמות של אלים פאגנים אחרים).

רק נזכיר שהארכיטקט הגדול של המאסונים, לפי המיתוס שלהם, מי שעל פי התורה בנה את בית המקדש, הגיע מצור, ועל פי המיתוס המאסוני, רבים מהם טוענים שהוא היה חבר באגודת הארכיטקטים הדיוניסיים שרווחה אז בצור, ואשר היית האגודה שבנתה את מירב המקדשים באותה עת.

אם תסתכלו על קלף הDevil בטארוט של הOTO (הטארוט של אדוארד וואיט) אתם תראו בדיוק את שני הסמלים האסטרולוגים הללו, ראש העז למעלה-אחדות, ולמטה הדואליות של התאומים, איש ואישה. כך מנגד למערכת טומאה זאת, ניתן בכל אופן לפרש, בבית המקדש שבנה שלמה נכנסים דרך שניי אותם עמודים (בעז ויכין), ומנגד להם עומד בקצה השני של המקדש חדר "קודש הקודשים", היכן שארון הברית ואיפה שבאופן סמלי יושב האל בשוכנו בבית המקדש. מעניין לציין שכחלק מהפולחן בבית המקדש, לקודש הקודשים אסור היה להכנס מלבד פעם אחת ביום כיפור, אך שימו לב לפרט הבא:


"ביום זה היה מונהג במקדש סדר יום מיוחד, שעיקרו היה התרת כניסתו של הכהן הגדול, שהותרה פעם אחת בלבד בשנה – אל תוך קודש הקודשים, המקום המקודש ביותר במקדש, שאליו נאסרה כניסת מבקרים בכל ימות השנה. עבודת יום הכיפורים כוללת הקרבת קורבנות מיוחדים: מוקרב פר לחטאת ואיל לעולה, ומובאים שני שעירים שעליהם נערך גורל – שעיר אחד משולח לעזאזל ושעיר אחד מוקרב. את דם הפר ודם השעיר מזים לפני ארון הברית בקודש הקודשים ועל הפרוכת בהיכל. על הקרבנות מתוודה הכהן הגדול על עוונותיו, עוונות אחיו הכהנים, ועל עוונות עם ישראל."


השעיר שמקריבים לאל, היה חלק מהפולחן בקודש הקודשים.

אז רגע… למה התעכבנו כל כך על עניין העז?

מה סימל את העז באותו יום של פיגוע ה911?
נזכיר לכם היכן בוש היה כשקרו הפיגועים, ומה עשה כשהודיעו לו על כך מול כל העולם בזמן אמת בכל כלי התקשורת. בוש היה בביקור בבית ספר יסודי של ילדים, הוא קרא איתם ספר, איזה ספר? A pet Goat…. "עז המחמד".
A pet…Goat…

כמו כן אתם יכולים לראות שבקלף הטארוט מעל העז ישנו פנטגרם, הידוע ביהדות כ"חתם שלמה". (תכף תבינו למה התעכבנו על הקלף). יתרה מזאת בהרבה מקומות ופולחנים של המסטריות נוהגים לצייר את ראש העז בתוך פנטגרם הפוך (הפנטגרם ההפוך כביכול הוא העז, הנפילה של השטן- והפנטגרם כלפיי מעלה זה האדם המושלם עומד עם ידיים פרוסות לצדדים). אז היכן היה חתם שלמה בסמליות של פיגועי ה911? ייתכן שבפנטגון, אשר צורתו היא בדיוק המרכז של הפנטגרם.

ובכן, הזכרנו את פולחן השעיר לעזאזל, ומבנה בית המקדש לפי תפיסה של המיסטריות המערבבת אסטרולוגיה וטארוט וכו'. אך אי אפשר להזכיר את כל אלה, ובעיקר פולחן השעיר, מבלי להזכיר את "באפומט", הפולחן הסודי של הטמפלרים, אשר מרחיבים עליו אליפז לוי, פאלמר הול, אלברט פייק (העורכים והפילוסופים הגבוההים ביותר של הפולחן המאסוני של הנוסח הסקוטי). כתבנו כתבה בדיוק בנידון, אשר גם מדגישה את המיסטריות של האילומינטי אשר ממזגת סמליות טמפלרית אל תוך מערכת תאוסופית קבלית של ספר הזוהר.

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=461373127266830&set=pb.243188039085341.-2207520000.1378928942.&type=3&theater

בקישור ^^ מובאים כל הציטוטים והראיות בסיפור זה.

הטארוט של וואיט (OTO) מבוסס על אותו איור של ה"באפומט" של אליפז לוי, רק שימו לב שבמקום תאומים למטה ישנו המטה-קדוסאוס של הרמס. הרמס כמובן הוא מרקורי, והוא הכוכב השולט במזל תאומים. ניתן לראות בקדוסאוס שניי נחשים עולים למעלה באופן דואלי. כמו כן פנטגראם\"חתם שלמה" כלפיי מעלה מעטר את המצח של העז. אותו באפומט על פי הסוד של הבנייה החופשית והאילומינטי, מסמל את ה"שעיר לעזאל", ושניי הירחים, השחור והלבן משניי צדדיו, מסמלים את שני העמודים הקוטביים גם כן, בעז ויכין, שהם במובן העמוק של המיסטריות מסמלים את עמוד החסד והדין הקוטביים על עץ החיים הקבלי. ה"באפומט", העז, מצוייר כאנדרוגינוס, שוב מנגד לקוטביות של התאומים, הוא גם זכרי וגם נקבי, כפי שהקבלה האזוטרית מפרשת את שם האל כמגלם בתוכו אלמנט זכרי י', ונקבי 'הוה' (דומה לחוה).

בהרבה איורים מאסוניים אנו נתקלים כמובן תמיד בשני העמודים, לפעמים שלוש (שוב הכל בדומה לעץ החיים הקבלי, עמוד חסד ודין, ובאמצע עמוד התפארת), כאשר תמיד למעלה יש ייצוג של האל השלם האחד, בד"כ מיוצג כעין הרואה כל.

אליסטר קראולי, ראש הOTO (האילומינטי בתחילת המאה ה20, סוף ה19, ראו כתבות קודמות), מתאר בדיוק את העניין הזה:


"הנחש, שטן, אינו האוייב של האדם, אלא זה שעשה אל מהגזע שלנו, יודעים טוב ורע; הוא ציווה "דע את עצמך!", ולימד חניכה. הוא ה'שטן' מהספר של ט'וט', וחותמו הוא הבאפומט, האנדרוגינוס שהוא ההירוגליף של שלמות ארקאנית… לכן הוא חיים, ואהבה. אך מעבר לכך, האות שלו היא 'ע', העין, כך שהוא אור; והסימן האסטרולוגי שלו הוא גדי, העז המקפץ שתוכנתו היא חירות."


Crowley, Aleister; Mary. Desti, Leila. Waddell (2004). Magick: Liber ABA, Book Four, Parts I-IV. Hymenaeus. Beta (ed.). York Beach, Me.: S. Weiser


בנוגע לבניית מקדשים, מרחיב על כך בהרצאה מאסונית שנתן רב בונה Eugene W. Plawiuk בלשכה Norwood Lodge No.90 A.F.& A.M. G.R.A בתאריך September 3 1991 C.E, תחת הכותרת "Liber Capricornus :The Symbolism of the Goat" [סמליות העז]:


"למען האמת, אותם בבלים שנתנו לנו את הסמל הזה של מזל גדי ומדע [העתיק] האסטרולוגיה היו בוני המקדש הראשונים, והעז עבורם סימל את מהות המקדש או הלשכה. חיה זאת נמצאה מטפסת בהרים. לכן מאז הזיגוראט הראשון ועד מקדש שלמה, ואפילו עד לכנסיות המאוחרות יותר, העז נתפס כסמל האדם אשר שואף להגיע אל האל דרך בניית מקדשים המייצגים הרים. כיוון שבכל הדתות, משכן האל יוצג על ידי ההרים.

היש סמל טוב יותר לייצג עבורנו את השאיפה שלנו [הבונים] להבין את הG.A.O.T.U [אנאגרמה באנגלית ל"ארכיטקט העליון של היקום", כפי שמכונה כביכול האל הפלורליסטי של הבנייה החופשית]. וגם כאן אנו מוצאים אנגראמה לGOAT [עז]."


עד פה כיסינו את סמליות אותו היום.
מה עם ההשלכות?
המלחמה בטרור?
גם כאן יש משהו סימלי מאוד עמוק.

כאמור בוש הגיע מאחוות הגולגולות ועצמות, והסמל שלהם אגב מופיע גם הוא בהרבה מהאיורים המאסונים כפי שניתן לראות בתמונה במרכז הפוסט. הדבר מסמל את הקבר של חירם אביף, הרב בונה מייסד אגודת המאסונים על פי המיתוס שלהם. כאשר הוא מת, ממש כמו במיתוס של אוסיריס המיצרי, צמח עץ על הקבר שלו עד שיקום לתחייה, ועל כן מדובר בעץ החיים. אז לא פלא שעל הקבר של חירם, יש את סמל הגולגולות ועצמות, סמל מאסוני שעד היום מסמל את התמותה והנצחיות של הבונה החופשי הנחנך למסדר במחזה של חירם אביף. המטרה היא להוציא את המקום הרוחני, התבוני, שמש הלילה כפי שנכתב למעלה, מתוך הקבר (שוב נציג את הציטוט):


“החיים הנוכחיים בכדוה”א הם נפילה ועונש. הנשמה מתגוררת בקבר אותו אנו מכנים גוף. ובמצבו המאוגד…האלמנט התבוני או רוחני “ישנים”…לכן אנו יכולים להבין למה המערכות הנשגבות של המסטריות תמיד התבצעו בלילה. חיי הרוח שבפנים הם מותו של הטבע החיצוני; והלילה של העולם הפיזי מציינים את יומו של הרוחני. לכן, דיוניסוס/בכחוס, שמש הלילה, נסגד על פני הליוס כדור היום…”


Isis Unveiled כרך א, עמודים Xiii-XiV

בין שניי העמודים, יש את עמוד האמצע, היכן ששוכנת בעץ החיים הקבלי ספרת התפארת המשולה לשמש. בשביל האמצע צריך לצעוד הגיבור הסולארי. לפי המסטריות המאסונית, שם נמצא שמשון הגיבור, או הרקולס בין שניי העמודים. אך כמו בכל תהליך החניך נכנס בטבע הגס שלו, ורק בסוף יוצא ה"אדם החדש". מעניין להסתכל במקרה זה על החניכה הראשונה באחווה המאסונית של בוש "הגולגולות והעצמות":

(לקוח מהקישור הראשון בפוסט)
מתוך תוכנית התחקירים הידועה 60 דקות.
מציגים את החניכה של מסדר הגולגולות והעצמות. בחניכה עומדים מול השטן, האפיפיור, ובאמצע דון קיחוטה.


https://www.youtube.com/watch?v=ncufWAGNyNo&t=5m10s


את הספר דון קיחוטה כתב מיגל דה סרבנטס, שימו לב, מתוך אינציקלופדיה יודאיקה היהודית, מראים בברור שהוא היה בעל רקע של אנוס, שהוא כתב באופן ביקורתי נגד רדיפת האנוסים בסיפור דון קיחוטה, ואף שימר סימבוליקה קבלית זוהרית בסיפור.

הסיפור דון קיחוטה על אביר מסורבל שיוצא למלחמת חורמה באופל, חסר סיכוי, המשליך את הדמיון שלו על המציאות ואף נלחם בתחנות רוח. לסיפור תמה מאוד ידועה של סיפורי הגביע הקדוש, פרסיוול, שם תמיד האביר הגיבור פרסיוול מוצג כאדם מסורבל ולא יוצלח שיוצא למסע ה"בלתי אפשרי" להשיג את הגביע הקדוש. (ראו קישור הראשון בפוסט לראות איך סיפורי הגביע הקדוש והשולחן העגול משחקים תפקיד חשוב באחווה של בוש).

זוכרים איך בוש מה"גולגולות והעצמות תמיד הוצג? אדם טיפש מסורבל שלא יודע מה הוא מדבר, היוצא למלחמה ענקית נגד הטרור. ממש דון קיחוטה.

מתוך אינציקלופדיה יודאיקה, וזכרו, שמעתם את זה בפעם הראשונה פה:


CERVANTES SAAVEDRA, MIGUEL DE° (1547–1616), Spanish novelist and playwright, whose classic work, Don Quixote, has been used to support theories of its author's New Christian origin and sympathies. The Spanish critic Américo Castro, has suggested that Don Quixote could only be the work of a *New Christian, living on the periphery of Spanish society. The novelist's father, Rodrigo de Cervantes, was a surgeon (a profession adopted by many Conversos). Miguel de Cervantes himself once had a mistress, Ana Franca de Rojas, who was a descendant of Fernando de *Rojas, the Converso author of the Celestina. Another factor cited is Cervantes' aversion to intolerance and to distinctions between "Old" and "New" Christians. In his plays Los baños de Argel and La gran sultana he presents both Christian and Jewish points of view on religion. In Los alcaldes de Daganzo Cervantes sarcastically derides the idea that limpieza (purity of descent) should be the prime qualification for holding office. While Sancho Panza is vocal about his limpieza (Don Quixote, 1, ch. 21; 2, ch. 4) and his dislike of Jews (2, ch. , Don Quixote himself is reticent about his background. Cervantes was influenced by the Dialoghi d'amore of Leone Ebreo (Judah *Abrabanel) and when he writes in Don Quixote (1, ch. 9) about "a better and older language [than Arabic]," he is presumably referring to the Hebrew language. Cervantes' criticism of traditional Christian society and tenets in Don Quixote was clear enough to be noted, but sufficiently mild not to be rejected. Dominique Aubier, a Catholic convert to Judaism, sees Don Quixote as "the standard-bearer of Jewish revolt in the cause of free expression and against the persecution of the Inquisition." On the basis of Jewish mystical sources she has reinterpreted the novel symbolically as a three-sided discussion involving science, Judeo-Christianity, and the Kabbalah. Leandro Rodríguez claims that Cervantes was a Crypto-Jew. Some suggest that Cervantes' choice of a military career was an attempt to assimilate within Old Christian society

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

5 תגובות

  1. נתנאל כהן 2017-09-11

    לפנים!!! האתר הזה פשוט לפנים!!! הרבה אתרי קונספירציות גם בחול וברשתות החברתיות האמריקאיות טוחנות את נושא התאומים אבל פה אני נתקל לראשונה במשמעות האוקולטית. אתם כמה רמות מעל כולם

  2. המקנספל מבוסטון 2017-09-12

    תודה רבה ידידי, יש עוד הרבה חומרים באותם הנושאים, ואתה מוזמן להרצאות

  3. שחור 2017-09-12

    אני יגיד רק דבר קטן שחשוב לומר….הלב של פירפר כשגיליתי זאת.באותו היום ובאותה שעה בדיוק במערכת הכוכבים של מזל תאומים היה את הכוכב שבתאי והירח.וכמובן שבצד המערבי של כדור הארץ אלו היא אמריקה.מה יותר פאגני מי זה?

  4. רונן 2017-09-12

    סליחה ומחילה אבל נתקעתי ב9/11 = תשעה באב?

  5. משה 2018-09-11

    אל תשכחו שזה קרה ביום ג.
    שבתורה רשום פעמיים כי טוב.
    נפלו 2 מגדלים מרכזים.
    הסיפרה 11 יש לה גם משמעות בקבלה היהודית.
    וגם 2 מגדלי התאומים נראים כמו 11 והם פעמיים.
    ופעמיים כי טוב ביום ג.