אנטיפה נאצים: אירוע דגל כוזב של הסדר העולמי החדש בוירג'יניה

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

אנטיפה נאצים: הסדר העולמי החדש לא נח לרגע ומנסה להביא למלחמת אזרחים בארה"ב שתביא להפיכת שלטון ויישום משטר צבאי "נאור" של האילומינטי. כבר דיווחנו שמארגן ההפגנות שהיו בשארלוט וירג'יניה היה איש של אובמה ותנועת השמאל המטורלל "אוקיופיי וול-סטריט", כאשר פתאום באמצע החיים החליט שהוא איש הזהות הלבנה הגזעני מרגע שדונאלד טראמפ נבחר, עכשיו שימו לב לדברים הבאים.

ג'ייסון קסלר, זה שם המארגן, יש כתבה מלפני חמש שנים בCNN שתומכת באוקיופיי וול סטריט, שכתב מישהו עם בדיוק אותו השם. אבל לפי snopes לעיל CNN טוענים שזה לא אותו האחד. האומנם? תכף תראו מסע הסתרה מחשיד של עוד פרטים בנידון. בבלוג שלו קסלר כתב ב2015, שאין מקצוע שהוא לא מעריך יותר מאשר פרובוקטור מהשמאל, מעניין... מעניין מאוד. מוסיף צילומסך להודאה שלו:

אנטיפה נאצים

להלן כמה עדויות מרעישות שמצביעים על האפשרות הסבירה שהאירוע היה אירוע דגל כוזב קלאסי (מעשה מתוכנן הנועד להאשים שעיר לעזאזל למטרות פוליטיות), ובעיקר על כך שהורו למשטרה לא להתערב באירוע. באותו יום של היתקלויות בין ניאו נאצים לאנטיפה, נתנו לשני קבוצות מאוד אלימות (וראיתם מי ארגן) להכנס אחד בשני והעדויות מספרות שלא היה שום כוח משטרתי שבא לנסות למנוע התנגשויות או בעיות, אפילו לא היה רכב משטרתי באזור שאפשר לראות, עד כדי שלאחר הדריסה גם לא היה שום רכב או נציג משטרה שרדף אחריי הדורס, אכן לקח זמן לתפוס אותו.

להלן סרטון שמראה איך לאחר הדריסה, על אף המצאותם של שוטרים, נראה כאילו פשוט נותנים לרכב לברוח ואין אפילו מרדף, פרסום רשמי של המשטרה בארה"ב:

NEW VIDEO: Car That Plowed Into Charlottesville Crowd Spotted Leaving the Scene:
https://twitter.com/Breaking911

ידוע שג'ורג' סורוס מממן ארגונים מהמטריה של אנטיפה. (ראו תחקיר של אתר ברייטברד). ונחזור שוב לגבי הצד השני, האדם שארגן את הפגנת תנועות הזהות הלבנה והניאו נאצים, מר. קסלר, החליט להחליף את עמדתו הפוליטית תומכת אובמה ופעילותו ב"Occupy wallstreet" של השמאל הקיצוני, ובדיוק בחודש והשנה שדונאלד טראמם נבחר, כך לפי דווח של ארגון די שמאלני ( Southern Poverty Law Center). פליק פלאק פוליטי מאוד אמין לא?

להלן העדויות לגבי ההוראה לשוטרים לא להתערב ולתת לאירוע להגיע לידי פיצוץ.
שוטר אנונימי שמפחד למשרתו, דיווח על מה היה בשטח, ושנאמר להם לא להתערב.
———
"אנו במשטרת שארלוט, קיבלנו פקודה להביא את שני הקבוצות היריבות יחד. ברגע שהם הגיעו לידי מגע אחד עם השני, נאמר לנו לא להתערב. זה היה ממש שערורייתי. לא אפשרו לנו לעצור אף אחד מבלי לשאול את ראש העיר קודם. אסרו עלינו אפילו לעצור את נהג הרכב שברח במהירות".

“We [Charlotesville police] were ordered to bring the rival groups together. As soon as they were in contact with each other, we were told to stand down. It was outrageous. We weren’t allowed to arrest anyone without asking the mayor first. We weren’t even allowed to stop the driver as he sped away.“
—————
כתב פוקס ניוז דוג מקלווי, מאשר את הדברים ונותן את העדות שלו ישר מהשטח על אי ההתערבות של השוטרים. ניתן לראות אפילו בדיווח הבא שלו שהיה מהאירוע על הבעת המחאה נגד אי ההתערבות של השוטרים מכל הצדדים, קטע המעניין מתחיל מ2:40:

https://youtu.be/OQraMfRnFA0

משפט מפתח:

———

"בעוד שפצועים הובאו אל מחוץ לפארק, המשטרה ישבה בנחת"
“As wounded were being brought out of the park police were sitting idly by.”
———–

עוד עדות של אותו הכתב:
http://www.foxnews.com/…/ron-hosko-discusses-police…

I can say, having been in Emancipation Park from early on that morning, that what I saw with my own two eyes confirms what this law enforcement source told us, at least from all visible appearances.

We saw people coming out of the park who had head wounds, who were bleeding from the head. We saw people walking into that park with bats, with sticks. You saw what they were wearing, helmets, body armor. They had come — and this pertains to both sides — they had come to do damage.

And they persisted in doing that. You cannot help but notice from that video that, had police been more proactive, they could have potentially calmed this thing down to some degree.

הוא מאשר את דבריו של המקור המשטרתי הנ"ל.

ועוד עדות, אפילו מפתיעה, מאיגוד זכויות האדם האמריקאי של אותה מדינה בה אירע האירוע,וירג'יניה, (ACLU) וגם הוא מאשר שהשוטרים קיבלו הוראה לא להתערב!

https://twitter.com/ACLUVA/status/896386562484731904

אנטיפה נאצים

עוד עדויות מפלילות:

ראש העיר בשארלוטסוויל היה מייקל סינגר, Michael Signer , יועץ קרוב לג'ון פודסטה (מנהל הקמפיין של הילארי) ובראק אובמה (בין היתר עזר להם עם צוות המעבר של מחלקת המדינה).

(ניתן למצוא גם בויקיפדיה את המידע הזה עליו)
A lecturer at the University of Virginia, he has worked for the Center for American Progress and with John Podesta on Barack Obama's State Department Transition Team.

הראשון לבוא לדווח לכל רשתות המיינסטרים והתעמולה של התשקורת הבולשביקית היה ברנן גילמור Brennan Gilmore
https://www.youtube.com/watch?v=GAgIkuGQeHs

מנסים למחוק מידע עליו באינטרנט,
הארכיונים מצביעים שהוא עבד פה:
https://archive.fo/G72im

מחלקת אפריקה של משרד החוץ האמריקאי!
"Prior to this, Mr. Gilmore served as the Special Assistant for Lord’s Resistance Army (LRA) Issues in the Bureau of African Affairs, "

כיום עובד כרש קמפיין של טום פריאלו( Tom Perrielo),רץ לראשות ורג'יניה, המקבל תרומות מג'ורג' סורוס.

Tom Perriello announces staff for gubernatorial campaign

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *