ספרד ואמרוקו: הסוד המלכותי של הבונים החופשיים השחורים באמריקה

אמרוקו אמריקה מרוקו מורים

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

משהו לחשוב עליו עקב פיגוע הדריסה בספרד. על ספרד המורית שמעתם? אנדלוסיה? עבור האחוות הסודיות שמשמרות את רזי האיסלאם האזוטרי לא רק ספרד היא מקום כבוש שיש לשחרר ולהחזיר לתור הזהב המורי שלה, גם אמריקה.

הסוד המלכותי של פרימייסונס השחורים בארה"ב היא שאמריקה, היא בעצם אמרוקו, כלומר הרחבה של האימפרייה המורית של מרוקו.במקור מרוקו היית מגרב אל אקצא (מגרב זה מערב, אזור צפון אפריקה, מרוקו שהיית המקום הכי מערבי בעולם לפני גילוי העולם החדש, וכוללת את ספרד המורית, אל אקצא זה הקיצון ביותר, מסגד אל אקצא נקרא כך כי הוא היה המסגד באזור הקיצון ביותר כשנבנה), על כן אטלנטיס החדשה של פרנסיס בייקון לפי תפיסתם, עוברת בין שני עמודי בעז ויכין, אשר מסמלים את מצרי גיבלטר, שם עוברים בדרך לעולם החדש, וזאת כדי להרחיב מגרב אל אקצא, קרי, אמורוקו, כלומר אמריקה.

למה זה סוד שהוא כמו פצצת אטום? כיוון שהיחס הסמנטי לשחורים בארה"ב באופן גורף הוא שהם או ניגרוז(היום נאמר רק בינם לבין עצמם) או אפריקן-אמריקן, אבל אם אתה אפריקאי אתה לא מורי, והסיבה שחשוב להם להיות מורים הוא כי מרוקו היית הראשונה להכיר בארה"ב (ידעתם את זה?), והם משתמשים בזה כטיעון להצדיק את הנאמר לעיל, אבל יותר מזה, כתוצאה מאותה הכרה והעזרה נגד הפיראטים הברברים, הם חתמו על הסכם הסחר הראשון והסכמי ידידות חשובים שהיו הראשונים של ארה"ב ביחסי חוץ. בהסכמים האבות המייסדים הבטיחו למורים שהם אינם נוצרים ואינם מדינה נוצרית ולכן אינם עויינים אותם, יתר על כן כל אמריקאי בחזקת המורים באזור מרוקו יקבל הגנה מלאה, וכיוצא בזה כל מורי יחשב כאדם חופשי באמריקה ולא יחולו עליו חוקי העבדים.

על כן זה הסוד המלכותי אותו יצר ה"אציל" דרו עלי (Noble Drew Ali) כחלק ממסדר המדע המורי האורתודוקסי שיצר באמריקה, החל להנפיק תעודות זהות מוריות לשחורים, החל לשנות להם את השמות לשמות מוסלמיים, וכך להחזיר מורשת מורית שלהם, כפי שהוא ראה את זה, אבל יותר מזה, כדי להחזיר את ארה"ב למה שהם חושבים, להיות אמורוקו.

זה חלק מהדוקטרינה הסודית גם שמועברת לכל האסירים השחורים שמומרים לאיסלאם בבתי הכלא בארה"ב.

make amorocco great again.

אמרוקו אמריקה מרוקו מורים

 

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *