הקונספירציה הישועית

הקונספירציה הישועית

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

כרגיל כמו תמיד עם האחוות הסודיות והמסטריות, הדת הנוצרית של הכנסייה הקתולית בוותיקן היא רק הפרשנות האקזוטרית לדת ולרעיונות האזוטרים של הכנסייה, ואותם רעיונות ועקרונות הם מדעיים. הכנסייה לא רדפה אנשים שגילו דברים המנוגדים לדעת הכנסייה, הכנסייה רדפה אותם כי הם גילו מה שהיה שמור לאליטה.

הקונספירציה הישועית

בתחילת הדרך, הסמלים של הדת היו אלו גם של המדע, שאז היו בהסתר. (מאגיה עבור האחוות הוא מדע בפני עצמו, אחד המדעים הגרעיניים)

"מי יתן והמדע והדת יאוחדו מחדש בעתיד, יעזרו ויתנו אהבה אחד לשני, כמו שתי אחיות, שכן יש להם עריסה משותפת”.
(ההיסטוריה של המאגיה, עמוד 374)

להגיד שהיום הכנסייה היא במלחמה עם המדע זאת הטעייה מאוד מחוכמת לגרום לנו להמשיך לבחור בצד אחר שרוצה להביא לסדר עולמי חדש.

הכנסייה מבססת את רעיונותיה הסוציו-אקונומים על בסיס הרעיונות הפילוסופים של יוון העתיקה, רעיונות שניסו לפתח לפי מדע ההיגיון, כך גם הכנסייה ביססה את בתי הספר הסכולסטים שלהם בימי הביניים. יתרה מזאת ישועים ואנשי כנסייה רבים היו מאלו שפיתחו עד מאוד את המדע בעולם והגיעו לתגליות בכל התחומים של המדעים לאורך כל השנים, כולל מתמטיקה, אסטרונומיה, פיזיקה, ביולוגיה, ועוד.

הם השאירו את שאר האנשים בבורות כפי שעושים היום עם טלביזיה ואוכל מתועש, רק שאז הם מנעו מאנשים לדעת לקרוא (כולל את התנ”ך), לכתוב, וללמוד.

האחוות הסודיות תמיד האמינו שהבינה של האדם היא כמו השמש שזורחת ומוציאה אותו לחופשי מהחשכה והבורות, שאת הבינה קיבלנו במתנה מלוציפר (אוחז האור) ושבעזרתה אנו נוכל להיות כמו אלוהים ולצאת לחופשי מהשעבוד שלו [תוכלו לקרוא על כך בספר הראלים, האמת על האלוהים…].

הכנסייה מאמינה שאותו לוציפר הוא ישו, האחוות הסודיות מנגד כמו הבנייה החופשית חושבים שזה לוציפר עצמו והוא שונה מישו, האחת מאמינה שאת המתנה קיבלנו מבני קין, השנייה מבני שת, אבל שניהם מאמינים באיחוד הצדדים המנוגדים במערכה, כאשר כל אחד עמוד קוטבי לשני במקדש השלם אותו הם בונים, מקדש של המסטריות העתיקות, והמלחמה בניהם היא רק מסך עשן המסתיר את הבעיה האמתית והמהותית של הסודיות האופפת אותם.

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *