אליטות פדופיליות , הקנוניה נחשפת (חלק 3 )

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

שמותיהם של עשרות שופטים, בני מלוכה אינטלקטואלים ועוד רבים ומשוחתים נקשרו בפרשה המזעזעת הזו שטלטלה  את בלגיה והעולם כולו באמצע שנות ה 90'  וכללה גם עשרות עדים שנעלמו או נרצחו, שופטים וחוקרים שחששו לחייהם, משטרה ש"מפספסת" עשרות רמזים והזדמנויות, ועצרת מחאה המונית של מאות אלפי בלגים זועמים. מיותר לציין שהתקשורת הבלגית טייחה הכל לפי מיטב מסורת הפייקניוז.

כרונולוגיה של מפלצ(ו)ת

 

ב24 ליוני 1995  נחטפו מליסה רוסו (Melissa Russo) וג'ולי לז'ון (Julie Lejeune)   שתיהן בנות 8 . הן הוחזקו באחד המרתפים של דוטרו . בזמן אמת  החקירה המשטרתית לא סימנה את דוטרו  כחשוד, בנוסף , לאחר שהתגלו גופותיהן של הילדות ב96' בדיקה שלאחר המוות גילתה שמליסה  נאנסה שבועיים לפני מותה בשעה שדוטרו היה אסור בעוון גניבת מכוניות( ל4 חודשים)  , הדי אני איי מעולם לא נבדק, כמו גם השאלה  מי האכיל את  ודאג לבנות בתקופת מאסרו של דוטרו .

מליסה רוסו וג'ולי לז'ון ז"ל

ב22 לאוגוסט 1995 נחטפו אן מרשל An Marchal)) בת 19  ואפי למברק( Eefje Lambrecks),17 .

אן מרשל ואפי למברק ז"ל.

דוטרו שהיה נתון באותה עת למעקב משטרתי וביתו צולם , הצליח "לחמוק " גם הפעם ,למרות שחיפוש משטרתי שנערך בביתו הצליח לפספס באורח פלא את המרתף שבוא היו כלואות הנערות אן ואפי , ולמרות שבאותו חיפוש המנעולן שמע קולות של קריאה לעזרה , הבלש שניהל את הפשיטה רנה מישו (Rene Michaux) פטר זאת ב"ילדים משחקים בחוץ ". הבלש שהצליח לפספס את המרתף שבנה דוטרו מתחת לביתו הצליח למסמס גם  ראיות כמו קלטות וידאו שנתפסו בבית ותיעדו את דוטרו בונה את אותו מרתף – והן לא נצפו בטענה שאין במקום וי סי אר שעובד .

רנה מישו – שוטר מושחת ?

בנוסף ביתו של דוטרו היה נתון באותה תקופה למעקב מצולם , שהיה אמור לצלם גם את הבאתן של אן ואפי , למרבה התדהמה המצלמה כוונה לפעול   רק בשעות היום (?!)

ב96   (כאשר היה כבר עצור) הצהיר לילייבר  , עוזרו של דוטרו ,שהוא(דוטרו ) חוטף נערות בהזמנה מיוחדת ללקוחות מסויימים , ואן ואפי נרצחו כי הלקוחות לא היו מרוצים מה "מוצר " שהם קיבלו .

28 למאי 1996 – סבין דרדן בת ה 12  נחטפה והוחזקה באחד ממרתפיו של מארק דוטרו, סבין שלאחר מכן שוחררה סיפרה כי מארק לא הכה אותה או איים עליה אלא סיפר לה שהוא עתיד להציל אותה מכנופיה אחרת שאחראית לחטיפה שלה , וביקש בתמורה כל מיני "טובות" . רק אציין שמבחינת פתלוגית יש כאן דפוס של גרומינג יותר מאשר דפוס של רוצח פסיכופט , אותו גרומינג שעבר דוטרו הנער , ואותו התהליך שעברו ילדות ונערות אחרות בכניסתם לעולם הזה , התהליך מנטרל את התנגדותן ויוצר תלות בסרסורים .

ב 9 לאוגוסט 1996  נחטפה לטיסיה דלהז (Laetitia Delhez) בת ה 14 על ידי דוטרו ואחד העוזרים שלו- מישל  לילייבר((Michel Lelièvre) – ונכלאה ביחד עם סבין.

מישל לילייבר- נרקומן סוג ג' שיעשה הכל  בשביל עוד מנה

עד ראיה שזיהה את מכונית הוואן הלבנה של דוטרו ברחוב העביר את המידע  למשטרה שעצרה  את דוטרו ב13 לאוגוסט 1996 , ביחד עם אשתו מישל מרטין   ועוזרו מישל לילייבר .

דוטרו שנעצר ע"י השופט החוקר ז'אן מארק קונראט(Jean-Marc Connerotte)  הודה בחטיפות והוביל את המשטרה למקום הימצאן של לטיסיה וסבין, שחולצו, בריאות ושלמות,לעיני מצלמות התקשורת הבלגית . כמה ימים אחר כך הוביל דוטרו את החוקרים למקום קבורתן של ג'ולי ומליסה, כמו גם למקום קבורתו של ברנרד ווינסטיין – נרקומן ועוזר של דוטרו , שנרצח לדבריו בגלל שלא האכיל את הבנות בשעה שדוטרו  היה אסור על גניבת מכוניות בסוף 95'. בהמשך הוביל דוטרו את המשטרה למקום קבורתן של אן ואפי  שגם הן נטמנו באחד מנכסיו הרבים של דוטרו .

קונראט , שנראה  שהיה אחד האנשים ההגונים היחידים בפרשה,  החל לחקור את הקשרים של אליטות פד'  ופוטר זמן קצר לאחר מכן . התירוץ היה שהוא  השתתף בארוחת ערב עם משפחות הקורבנות ולכן  הוא לא ניטרלי . תירוץ עלוב שכן עיתונאים בלגים מציינים עשרות ומאות מקרים שבהם השופטים חוקרים עשו זאת. בהזדמנויות אחרות הביע קונראט חשש ממשי לחייו .

ז'אן מארק קונראט
 כמה הערות :

– כל סטודנט לפסיכולוגיה סמסטר א' יאמר לכם שפדופילים מתחלקים לקבוצות גיל שהחלאות  מעדיפים. דוטרו כאמור חטף ואנס נשים ונערות בגילאים שונים מגיל 8 ועד 19, דבר זה מחליש את ההנחה שהוא פדופיל קומפולסיבי.

-אין שום עדות להיותו של דוטרו רוצח פסיכופת . למרות שלתביעה היה מאוד נח לתאר אותו בתור המפלצת היחידה שתשא את כל האשמה , דוטרו שהודה ברצח אחד (ב. ווינסטיין )ולא הודה ברצח הבנות עצמן , וגם לא הראה סמנים של רוצח פסיכופת , אלא יותר של פרגמט שרוצח בכדי להיפטר מעדויות מפלילות או ממניעי מלחמות פנים עברייניות .   לא מדובר כאן באיזה ג'ון גייסי או בטד באנדי  שרצחו נשים וגברים באורגיה של דם ומין .  הנערות ו נרצחו ע'י מתן סמים מסויימים , וב. ווינסטיין נרצח בשיטות שמזכירות מודוס אופרנדי של חברי מאפיה .

ברנרד ווינסטיין , נרקומן נוסף בשירות דוטרו , נרצח בגלל שלא האכיל את החטופות .

-שימו לב לתהליך הגרומינג שהוא מעביר את הניצולה סבין דרדן ,מה הצורך בתהליך כזה אם הקרבן כלוא? האם האחרות עברו תהליך דומה , ולאיזה צורך ? ראוי לציין עדויות שניתנו יותר ממאוחר וסימנו את דוטרו כסרסור בפועל , האיש שמשכנע \ מפחיד את הבנות .

– בזמני החטיפות  קיבל דוטרו הפקדות של אלפי יורו מאת ז'אן מישל ניהול  שהיה כאמור בעל פאב, איש חיי לילה  ואדם שמקושר לחיי הפשע כמו גם לפוליטיקאים וקציני משטרה. הונו של דוטרו בתחילת ה90' היה בסביבות ה 6 מיליון פרנק , די הרבה לחשמלאי מובטל שרק השתחרר מהכלא .

– כל התנהלותו של דוטרו שידרה זחיחות וביטחון – חטיפות לאור יום  , שיתוף אנשים אחרים במזימות שלו (אשתו , חבריו , פושעים אחרים ) , הוא היה רגוע ומבודח בחקירה , כל זאת מחזק את ההנחה שמלאכים שומרים מהחלונות הגבוהים הגנו עליו .

 

 

הכרונולוגיה הזו היא מין הסתם חלקית , כי ידוע שחלק גדול מפשעיו של דוטרו התבצעו במזרח אירופה , לנערות וילדות יתומות ו\או עניות במצב אולטרא מוחלש . מז' אירופה והעולם  השלישי הן  לדעתי גם הזירות הנוכחיות בהן מתבצעים פשעיהם של האליטות כיום.בכל מקרה  ניתן להניח שמספר קורבנות החטיפה שלו הוא גדול הרבה יותר  .

 

תיקי ה x של בלגיה

"דוטרו היה בסך הכל נער שליח שהביא סמים וקוקאין למסיבות האלו . הוא הביא כמה נערות ושמר על הנערות. באירועים האלו ז'אן מישל ניהול היה חיית המסיבות בשעה שדוטרו היה יותר בצד "( x1 הידועה גם כרג'ינה לוף)

רג'ינה לוף

 

לפני שפוטר במפגיע , יצא השופט חוקר קונראט בפניה לציבור בה ביקש מידע מכל מי שיש לו נגיעה לפרשה , לא עבר זמן רב ו 10 עדות\קורבנות באו לתת את עדותן , הן כונו בשם קוד x1 ; x2  וכך הלאה .  כולן ידעו לספר שם דברים שדעת אדם לא יכולה לסבול , הן ידעו לנקוב בשמות , בזמנים ומקומות בהן התבצעו הפשעים הנוראיים ביותר שאפשר להעלות על הדעת .  למרות שחלקן לא הכירו אחת את השניה הסיפורים תאמו וגם הוצלבו עם ממצאים מתיקים לא מפוענחים .

כולן סימנו את דוטרו כנער שליח או לכל היותר פונקציה במערכת שבראשה עמד ז'אן מישל ניהול .

 

 

 

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *