מקורות הכת האקו פאשיסטית שבתאית רפורמית של האילומינטי

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

בזמנו במהלך המאה ה-19, קבוצת האילומינטי המהפכנית הקימה תאים בכל אירופה שהיוו את הבסיס לכל רוח המהפכה של אותה תקופה, לרבות אלה של 1848 (אביב העמים).

 

בספר "קוניננגסבי" של ראש ממשלת בריטניה היהודי, בנג'מין דיזראלי, הוא מתאר דמות בשם צידוניה, אשר לפי האינציקלופדיה היהודית היא אידיאליזציה של הברון ליונל רוטשילד, ושם הוא מספר איך אותו "צידוניה" היה בעל השפעה רבה על כל תנועות המחתרת בעולם, לרבות הקרבונרי (אילומינטי).

ציטוט ידוע מהספר "קונינגסבי":

So you see, my dear Coningsby, that the world is governed by very different personages from what is imagined by those who are not behind the scenes

"אז, אתה רואה, יקירי קונינגסבי, העולם נשלט על ידי אישים שונים לגמרי ממה שמדמיינים אלה אשר אינם נמצאים 'מאחורי הקלעים'".

רפורמים

 

אח של אביו של ליונל רוטשילד היה ג'יימס רוטשילד הידוע כמקים סניף רוטשילד צרפת במאה ה19. הוא היה ידוע היטב במסורת שיתוף הפעולה עם תאים מהפכנים. אחד מתנועות הקרבונארי הידועות ביותר בגרמניה הייתה "גרמניה הצעירה" (לכל התנועות קראו בשם המדינה + צעירה בסוף), ומנהיגיה היו המשורר הידוע היינריך היינה, וחברו הטוב לודוויג ברנה (הידוע גם כלודוויג ברוך).

היינריך היינה מתאר בביוגרפיה שכתב לברנה לאחר מותו  כמה מהאישים החשובים מאחורי התנועה המהפכנית העולמית, ומסביר בפירוט ובבהירות שאחת הדמויות הבולטות היא לא אחרת מאשר ג'יימס דה רוטשילד.

תכף תראו איך כל זה מתחבר לנקודה אחת מרכזית בקנוניה הקומוניסטית הבין לאומית.

רפורמים

ג'יימס דה רוטשילד על פי מקורות רשמיים היה בונה חופשי בנוסח הסקוטי בדרגה הגבוהה ביותר – המעלה ה33 המכובדת, שניתנת לאנשים בודדים בעבור קידום "עבודת המופת" (הלא היא סדר עולמי חדש).

רפורמיםכידוע הראשון שהחל ממש ליישב את היהדות הרפורמית היה אברהם גייגר, אשתו הייתה ממשפחת אופנהיים שהיית ידועה כאחת המשפחות היהודיות המהפכניות של 1848.

הוא נתן את ההספד לג'יימס דה רוטשילד, בונה חופשי סקוטיש רייט דרגה 33 שפיתח את מסורת משפחת רוטשילד בהחדרת והנצחת היהדות הרפורמית.

בהספד הוא ממש מפציר במשפחה להמשיך לממן את בתי הספר של הרפורמים ומכסה את דבריו באלוזיות של האילומינטי (במיוחד לזאתי שהוא נתן בשיא ההספד בסופו), שימו לב למינוחים בהם הוא משתמש והאזכור שלו למי שהיה הראשון לפתח את היהדות הרפורמית, ישראל יעקבסון, הוא מבקש ממשפחת רוטשילד להמשיך במורשתו.

ישראל יעקבסון עבד בחצר עבור הדוכס מברנשוויג, אחד הבכירים באגודת האילומינטי באותו הזמן.

לעומת זאת משפחת רוטשילד החלה את שושלת הבנקאות שלה תחת האריסטוקרטיה של הסן-קסל, גם כן מהאילומינטי הבווארי.

William looked for help in managing his estate. He hired Mayer Amschel Rothschild to supervise the operation of his properties and tax-gathering. The wealth of William's estate provided a good living for Rothschild and the men had a strong relationship; he founded the Rothschild family dynasty, which became important in financing and banking in Europe. Although they had been acquainted since 1775, William IX did not formally designate Rothschild as his overseer until 1801.

The early fortunes of the Rothschild family were made through a conjunction offinancial intelligence and the wealth of Prince William.

ויליאם חיפש סיוע בניהול הירושה. הוא שכר את מאיר אנשיל רוטשילד לפקח על תפעול נכסיו וגביית מיסים. העושר של האחוזה של ויליאם סיפק פרנסה טובה עבור רוטשילד ולאיש הייתה מערכת יחסים חזקה; הוא ייסד את שושלת משפחת רוטשילד, שהפכה לחשובה במערכת הפיננסים והבנקאות באירופה.

למרות שהם היו בהיכרות קרובה מאז 1775, ויליאם  הIX לא מינה באופן רשמי את רוטשילד למנהל העבודה שלו עד 1801.

הונם המוקדם של משפחת רוטשילד נעשה באמצעות מודיעין פיננסי ועושרו של הנסיך ויליאם.

(מתוך Wikipedia )

שניהם היו חברים באילומינטי.

רפורמים

מתוך הספר "הבונים החופשיים והיהודים" של פרופ' יעקב כץ. הוא מראה שהלשכה הראשונה של הבוינם החופשיים שקיבלה לתוכה יהודים הייתה "האחים האסייאטים" (לשכת בת של האילומינטי של וויסהאופט), היהודים שפעלו שם היו שבתאים. במקרה גם פטרוני הלשכה היו משפחת הסן-קסל וברנשוויק המוזכרים מהתמונה הקודמת.

כץ

( *שימו לב לשם שפייער, SPEYER, הידועים מפראנקפורט.

קוויגלי מתאר אותם יחד עם רוטשילד כבנקאים הגדולים שיצרו את רשתות השולחן העגול להשפיע על הפוליטיקה הבין לאומית בסוף המאה ה18. עכשיו אתם רואים את ההוכחה שהם השתמשו בתנועות מהפכניות כחוד החנית שלהם, בלשכות מאסוניות באותה תקופה.קוויגלי מיטיב לתארם כקוסמופוליטים.הציטוט של קוויגלי מתוך Tragedy and hope:

In concentrating, as we must, on the financial or economic activities of international bankers, we must not totally ignore their other attributes. They were, especially in later generations, cosmopolitan rather than nationalistic; they were a constant, if weakening, influence for peace, a pattern established in 1830 and 1840 when the Rothschilds threw their whole tremendous influence successfully against European wars. They were usually highly civilized, cultured gentlemen, patrons of education and of the arts, so that today colleges, professorships, opera companies, symphonies, libraries, and museum collections still reflect their munificence. For these purposes they set a pattern of endowed foundations which still surround us today.

The names of some of these banking families are familiar to all of us and should he more so. They include Baring, Lazard, Erlanger, Warburg, Schröder, Seligman, the Speyers, Mirabaud, Mallet, Fould, and above all Rothschild and Morgan. Even after these banking families became fully involved in domestic industry by the emergence of financial capitalism, they remained different from ordinary bankers in distinctive ways: (i) they were cosmopolitan and international

בספר ה"ממסד האנגלו אמריקאי" של קוויגלי אשר ממנו כל המידע על המלגה והרכב ה"שולחן העגול" עליו אנחנו מדברים. קוויגלי כתב שהקבוצה הזאת מפריכה את התאוריה של מארקס-לנין על אימפריאליזם כי הם היו עשירים בעלי השקפה מאוד סוציאליסטית. להלן הציטוט היישר מהספר:

The Milner Group is a standing refutation of the Marxist or Leninist interpretations ofhistory or of imperialism. Its members were motivated only slightly by materialisticincentives, and their imperialism was motivated not at all by the desire to preserve orextend capitalism. On the contrary their economic ideology, in the early stages at least,was more socialistic than Manchester in its orientation. To be sure, it was anundemocratic kind of socialism, which was willing to make many sacrifices to the wellbeingof the masses of the people but reluctant to share with these masses political powerthat might allow them to seek their own well-being.

לאחר זמן מה במאה ה19, מחוז הסן-קסל הפך לפראנקפורט, והלשכה של האחים האסייאטים עברה גילגול, והליבה שלה עבר ללשכה שנקראה "לשכת פראנקפורט".

מייסדי הלשכה עבדו עבור רוטשילד. וכמו כן לרוטשילד היית פעילות מעמיקה בלשכה. כמו כן… לודוויג ברנה מהקרבונרי של "גרמנינה הצעירה" היה גם הוא פעיל בכיר (פעילותו האינטנסיבית בלשכה מתוארת בפוטרוט בספר).

שוב, שיתוף הפעולה של רוטשילד והתאים המהפכניים של האילומינטי.

לא תמצאו את המידע הזה בשום מקום אחר, אחת הסיבות שחלק מרכזי במחקר נכתב בעברית.

פחות או יותר רוב מוחלט של היהדות הרפורמית מקורה באותה לשכת פראנקפורט.

וממש במקרה, משפחת רוטשילד הזרימה כספים לקמפיין של יאיר לפיד, יהודי רפורמי הדוק .

אז מי מהווים כיום את התנועות הראדיקליות מהפכניות בעולם? הלא הם תנועות ה"צדק חברתי"+"בר-קיימא" הירקרקים חממיסטים, ובמקרה אחד מהמנהיגים שלהם הוא… וואלה… דוד רוטשילד. איזה קטע, גם המשפחה שלו עושה מיליארדים על הונאת התחממות גלובאלית ו"בר קיימא":

רוטשילד

והנה הוא מסביר לנו שבגלל בעיות ה"בר קיימא" ו"התחממות גלובאלית" צריך ממשלה עולמית חדשה, הקונספיטרללות והאקופאשיסטים ימהרו להסכים אתו (כנגד התאגידים ותרבות הצריכה של הקפיטליזם!!!!!), וירוצו לשורה הראשונה של האידיוטים השימושיים של האג'נדנה של ה"סדר העולמי החדש"

לא שמתם לב שהם תמיד מדברים על "עולם חדש"? אז כן… זה אותו חזון…

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *