האג'נדה האזוטרית של האילומינטי מאחורי המדיניות של קלינטון כלפי מקסיקו

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

הלילה גבירותיי ורבותיי אנו מביאים לכם צילומים נדירים שהשגנו היישר ממסמך נדיר אשר נקרא Fundamental Laws, דיווח על הכינוס ה68 של מסדר הצלב והורד בארה"ב. הלילה אתם תבינו לעומק מהיכן מגיעה ההתנגדות לחומה של טראמפ במקסיקו ולביטול נאפט"א ומדוע…

בתמונה תוכלו לראות משמאל את שער הספר, ודף לידו את ההודאה שהגיעו אליו אנשים מכל וכל רשתות המיסטריות בעולם, לרבות בונים חופשיים מהדרגות הגבוהות. אחד המנחים וראשי הכנס והמסדר הוא אדם מעניין בשם ר. סוויינבורן קליימר, כהן מאוד ידוע במסטריות בארה"ב, אנגלופיל המשייך את עצמו ומסדרו לזרם הבריטי של הבנייה החופשית.

Fundamental Laws

 

קליימר בעצמו כתב מיסות רבות עבור הבנייה החופשית היותר אזוטרית, היו לו חילוקי דעות עם חלק מהזרמים, אך היה מיודד עם כמה מהבונים הגבוהים ביותר בזמנו, אחד מהם Ivan G McDaniel אשר היה שריינר במקדש האיסלאמו-מאסוני-ערבי, "מקדש אל מאלאיח'ה", והוא כתב עבור קליימר הקדמה לאחד מכתביו הבולטים בהזמנתו.

Initiates & the People May 1928-June 1929
edited by R. Swinburne Clymer

 

הקשר לשריינרים חשוב ביותר כדי להבין מה שקורה כאן.

אנו מביאים לכם ציטוט של קליימבר מתוך הספר בנוגע לחותם הפרמידה עם העין הידוע של האילומינטי על גבי שטר הדולר. החותם לא היה שם תמיד והוכנס על ידי פרנקלין דלאנו רוזוולט בזמן כהונתו והרפורמות הסוציליסטיות שלו (New Deal) שהרסו את ארה"ב (על הכישלון החרוץ של הניו דיל הודה אפילו שר האוצר של רוזוולט, הנרי מורגנט'או [Henry Morgenthau] ביומנו האישי).

אך רבותי הקשר אל השריינרים לא פוסק כאן, וכדי להעמיק ולהבינו יש לקרוא את הקטע הבא שכתב סווינבורן קליימר אשר אנחנו מביאים לכם כאן [ראו תמונה מצד ימין הקטע תחום במסגרת שחורה].

"וכעת, הבה נסתכל אל העתיד, לא רחוק, אך מעט מעבר לאופק. אנו מוצאים שמלומדים מגנים את עיצוב החותם האחורי של ארה"ב [הכוונה לפירמידה עם העין שעל הדולר, כפי שמובא בפתיחת הספר ומוצג בתמונה מוקטנת מתחת לכתוב מצד ימין], שמעולם לא נחתך, ובמקום נשאר מוחבא כאילו היה דבר להתבייש בו.

למרות שהאמת נראית כך, אין זו האמת. הסיבה שמעולם לא נחתך היא כיוון שכל עוד אבן הראשה [המשולש עם העין בקצה הפירמידה] עדיין לא הונחה [נראית מנותקת משאר הפירמידה], עוד לא הגיע הזמן.

ומה היא אבן הראשה ?
קורא יקר, הכן את עצמך לקראת הלם.

כאשר אטלנטיס שלטה בעולם, מה שכיום ידוע כאמריקה היה מחובר לאזור מצריים דרך מה שידוע היום כמקסיקו, ובמקסיקו, באזור Yucatán, ישנה פירמידה היכן שהפילוסופים של האש סגדו לאל כנשגב-אש-וחיים ממש כפי שעשו החניכים במצריים, שכן השתיים היו אותו האחד.

אמריקה אינה שלמה,
לא תהיה שלמה,
לא תוכל להיות שלמה,
עד אשר מקסיקו תהיה פעם נוספת חלק מארה"ב,
ואז אבן הראשה תהיה מונחת על הפירמידה והחותם האחורי של ארה"ב ייחתך."

עכשיו גבירותיי ורבותיי אתם מבינים מה המשמעות של הסכמי איחוד ארה"ב ומקסיקו (יחד עם קנדה) אשר מתחילים עם NAFTA,

[להרחבה כנסו לכתבה 'מי מכתיב את מידניות ה”שלום”?'ותריצו חיפוש (Ctrl F) על השם NAFTA]

עכשיו אתם מבינים למה מדיניות כלכלית עקבית סוציאליסטית נועדה לפרק את ארה"ב ולהורידה על הרגליים עד למצב בלתי נסבל שבו לא תהיה ברירה לאנשים אלא לקבל את האיחוד,
עכשיו אתם מבינים למה מיליוני מהגרים לא חוקיים ממקסיקו נשפכים כל שנה אל ארה"ב ואף אחד לא נוקף אצבע,
עכשיו אתם מבינים את המצב הבלתי נסבל שמנציחים עם קרטלי הסמים במקסיקו ומביאים למשבר תמידי באזור (כיצד המלחמה בסמים של ארה"ב תומכת בזה בפוסט בעתיד),
עכשיו אתם מבינים את הדיבורים על האמרו (שטר שלאט לאט מטפטפים את הרעיון שלו לצי-בור אשר יהווה סחר חליפין בגוש נאפט"א),
עכשיו אתם יודעים שזה הכל תוכנן במחשכים בחדרי חדרים על ידי האחוות הסודיות והמסטריות כמה עשורים קודם לכן,
ועכשיו אתם יודעים מה המשמעות של המהלך הפוליטי הזה בעיניי דת המיסטריות הניו אייג'ית של אותם אנשים.

אך פה חברים יקרים הסיפור אינו נגמר, כפי שהסברנו, לשריינרים של הנוסח הסקוטי בבנייה החופשית, שהוא נוסח בנייה חופשית ערבי אוריאנטלי (נוסח אוריאנטלי של הבנייה החופשית היה עיסוק מרכזי של קליימבר בספרו הידוע מכל Ancient Mystic Oriental Masonry. – R. , Swinburne Clymer , וכמו כן הוא עוסק עמוקות במסדר החששין בספרו Initiates Of The Flame).
הראנו לכם את הצד האמריקאי הקשור בשריינרים אצל רוזוולט ששם את החותם על הדולר, אך מה עם הצד המקסיקני? ובכן בדיקה שיגרתית מגלה לנו שלכל הפחות 5 נשיאים של מקסיקו היו חברים במסדר השריינרים של הבנייה החופשית, והם:

Aleman, Miguel
Diaz, Porfirio
Rodriquez, Abelardo
Rubio, Pascual
Valdes, Miguel

ובארה"ב?
פרנקלין דלאנו רוזוולט היה שריינר
הנשיא לאחריו טרומן היה שריינר
ג'ראלד פורד הנשיא גם היה שריינר
רייגאן היה חבר כבוד של מסדר השריינרים

הרשימה מופיע באתר הרשמי.

אובמה כפי שתכף תראו נהיה נשיא הודות לאחים Stokes ממסדר השריינרים של פרינס הול.

האחים סטוק

אז עד הפעם הבאה לילה טוב.

 

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *