ארגון החשישיון השיעי של האילומינטי במערב.

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

להלן תרגום של עדות אשר ניתנה על ידי חבר באילומינטי הבווארי מהמאה ה-18, לאחר שהחליטו על סגירת הקבוצה עקב פעילותה החתרנית במדינה. העדות הזאת מראה שטקטיקות החששיון של העיסמאיליה לא היו זרים כלל לאילומינטי, וכללו שימוש בהתנקשות כחלק מהמסירות למסדר וההיררכיה שלו.

הקטע הוא תרגום של המסמך מהמשפט כפי שהובא בספר של האב אייב ברואל שיצא באותה תקופה , ישנן מחלוקות לגבי פרשנויות והחלקים שלו המתייחסים למהפכה הצרפתית והמשכיות המסדר לאחר שפורק בגרמניה, אך אין שום מחלוקות גם לא בין המבקרים שלו, לגבי המסמכים אותם הוא מביא ומעלה לדיון.

Memoirs_Illustrating_the_History_of_Jacobinism

כמובן שבאתר הראנו ללא ספק כי פעילות המסדר המשיכה וממשיכה עד היום לקידום סדר עולמי חדש, וניתן לראות את השימוש בהתנקשות באופן בולט בלשכות הפרופגנדה-1 ו2 של הלשכה המרכזית באיטליה, והיעקובינים במהפכה הצרפתית בצרפת.

 

Augustin_Barruel
אוגוסטן דה בארואל

להלן התרגום:

" כאן זה קורה (אומר), שהתלמיד עובר עוד שלב קטן בחניכה אל תוך המערכת של המסדר. בכל מקרה, אור, נמסר לו באטיות ובכל אמצעי הזהירות האפשריים. פה הוא מכיר מספר רב יותר של חניכים וסגני מפקחים אך הצ'יפים תמיד נשארים בלתי נראים.

על מנת להתקדם לדרגה גבוהה יותר צריך החניך, לפי שפת הכת, להיפתר מכל הדעות הקדומות הדתיות, או לפחות חייב לאמץ מראה של אחד כזה בסביבת המפקחים העליונים שלו. מפני שאין אדם דטיסט [ Religionist ] ( זהו הביטוי שלהם) שיכול להתקבל לדרגה גבוהה יותר.

המפקחים הנעלים הטובים ביותר הם האנשים אשר נותנים את הטון בכל הדרגות שלהם. הפקודות שלהם, העקרונות שלהם, הדעות שלהם, הדוקטרינות שלהם הם הנשמה, הסטנדרט, הרוח, הבורג העיקרי במוסד הזה.

הדרג הנמוך של מפקחים וצ'יפים נבלים מתוחכמים, ושחורים ופושעים סדרתיים. ולפעמים חסידים שהולכו שולל שהומרצו ובאופן מתואב הונו ע"י אחרים. כהוכחה אני אתאר חלק מהעקרונות שלהם בצורה של פתגמים אשר לעולם לא הועלו על הכתב, אך כל הזמן מוחדרים לחניכים מהממונים עליהם:

1. כאשר הטבע נהייה נטל כבד מנשוא בשבילנו התאבדות זו הדרך אותה אנחנו צריכים לקבל בשביל נחמה. PATET EXITUS [ בלטינית: הסוף שלו היציאה שלו]. המואר, הם יאמרו לנו, אמור להרוג את עצמו במקום לבגוד במסדר. והם גם מסמלים חושניות סודית הטבועה בהתאבדות.

2. שום דבר מחשבתי, הכל מגיע מהתשוקה: זוהי האמת הכללית השנייה שלהם. התכלית, ההתרבות, ההתקדמות של המסדר שלהם מחליפים במוחם של החניכים את מקומם של אלוהים, מדינה ומצפון. כל דבר שמפריע להתקדמות המסדר הוא המסורת הכי חשוכה שיש.

3. המטרה מקדשת את האמצעים: כך שהשמצה, הרעלה, התנקשות, בגידה, התקוממות, זדוניות וכל דבר אחר אשר יכול לעזור להגיע למטרה הוא ראוי לשבח.

4. אין נסיך שיוכל להציל את האדם המעז לבגוד בנו: ישנם דברים המתבצעים במסדר הזה אשר מנוגדים לעניינם של נסיכים. דברים אשר מרוב חשיבותם אולי יתגלו לנסיכים. כזה גילוי (בלשון הכת) יהיה נחשב למסורת הכי חשוכה שיש. והבוגד מאויים מבעוד מועד לגביי הנקמה. הם גם חייבים שיהוי להם אמצעים להשמיד את מאשימיהם מפטירה מעונשם. ואפשר לנחש בקלות אלו אמצעים אלו.

5. כל המלכים וכל הכמרים הם בני בליעל ובוגדים. ובמקום אחר גם: כל הכמרים הם נבלים. ההשמדה המוחלטת של הדת, של אהבת המדינה וגם אהבה לנסיכות נכנסת לתכניתם של המוארים. בגלל (כך הם אומרים) שדת כמו גם אהבת המדינה ונסיכות, מושכת את חיבתם של הגברים למצב מסויים ומסיטה אותם מהרעיונות המורחבים יותר של האילומניזם.

בין כל התכניות שלהם הבחנתי באחת אשר הם מכנים אותה כאימפריה המוסרית או הממשלה המוסרית שלהם. הממשלה הזאת אשר תיקח את כל כוחם של המדינות ותעביר אותם לידיהם של הקולג'ים שלהם או למועצה הנאורה [ Council Of Illminism ] תוכל, מבלי להתחשב בנסיך, להחליט על כל הקידומים. להסכים או לשלול את כל ההטבות למדינה. באמצעים אלו הם יקבלו את הזכות הבלעדית להכריז בוודאות על היושרה והיכולות של כל אינדבידואל. באמצעים אלו החילונים יפותרו מבתי המשפט ועבודות אחרות, להשתמש בביטוי שלהם, לגיון קדוש יקיף את הנסיך. ישלוט עליו ויכתיב את פקודותיו לפי רצונם והתענוגות שלהם.

הממשל הזה או הקולג' למוסר, ידוע גם כוועדה למוסר או הכספים (מכיוון שהם כמו משרד האוצר של הממשלה של האנשים) ייתן לכת את הכוח הרודני והמטיל אימה על כל קצוות תבל. אשר יוריד שליטים למצב מתועב של רוחות רפאים או עבדים שהומלכו."

לכידה
שער הספר

 

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *