משרד החוץ האמריקאי מטייח שימוש בסוכני v15 בארץ.

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

שימו לב שימו לב, האליטה בארץ בכוונה מכוונת את השיח והתשקורת להתעלם מהממצאים שיצאו כיום מועדת הסנאט בה ניתן לראות מעבר לכל צל של ספק, כי מחלקת המדינה האמריקאית (משרד החוץ שלהם) השקיעה מענקים כספיים בצבא של סוכני שינוי במהלך הבחירות בארץ כדי לכונן "פוטש" בפועל.

עברנו על המסמכים, והפלא ופלא מדובר בשחיתות מדרגה ראשונה ובה הנציג האמון על הקשר בין מחלקת המדינה לארגון קול אחד נתפס כאשר הוא מטייח (מציג עצמו תמים, אך בפועל זה מה שעשה) ומוחק רשומות (עברה חמורה על הכללים) בהתכתבות בין מחלקת המדינה לארגון "קול אחד" שהקים את צבא סוכני השינוי בארץ דנן לרבות את V15 המנוונים העלובים.

 

ואן וויס

1

"The State Department was unable to produce all documents responsive to the Subcommittee’s requests due to its failure to retain complete email records of Michael Ratney, who served as U.S. Consul General in Jerusalem during the award and oversight of the OneVoice grants. The Subcommittee discovered this retention problem because one important email exchange between OneVoice and Mr. Ratney—described in Part III.C—was produced to the Subcommittee only by OneVoice. After conducting additional searches, the Department informed the Subcommittee that it was unable to locate any responsive emails from Mr. Ratney’s inbox or sent mail.17 Mr. Ratney later elaborated, “[A]t times I deleted emails with attachments I didn’t need in order to maintain my inbox under the storage limit.”18There was an option to archive emails to stay below storage limits, but Mr. Ratney stated that he “did not know [he] was required to archive routine emails.”

[תרגום – "מחלקת המדינה לא היית מסוגלת להפיק את כל המסמכים שיועדו על פי בקשת הועדה עקב כשל לשמר את כל רשומות הדוא"ל בכללותן של מייקל רטני, מי ששרת כנציג הקונסוליה בירושליים בתקופה בה המענקים ניתנו לארגון "קול אחד".

הועדה גילתה את בעיית שימור הרשומות דנאן כיוון שהתכתבות אחת חשובה דרך הדוא"ל בין ארגון 'קול אחד' (כיום 'דרכנו') ומר. רטני – המתוארת בחלק III.C – הונפקה עבור הועדה אך ורק על ידי ארגון 'קול אחד'. לאחר שנקטנו בחיפושים נוספים, המחלקה דיווחה לוועדה שהיא אינה מסוגלת לאתר את ההתכתבויות המבוקשות מחשבון הדוא"ל של מר. רטני או תיבת ה'הודעות שנשלחו'. מר. רטני הרחיב על כך בהמשך באומרו, "היו עתים בהם מחקתי אימיילים כדי לשמור על תיבת הדוא"ל תחת גבולות האחסון". היית אפשרות להעביר את אותם רשומות לארכיון בשביל להימנע מלעבור את גבולות זיכרון האחסון, אך מר רטני טען ש"הוא לא ידע כי נדרש ממנו להעביר לארכיון רשומות דוא"ל שגרתיות".]

ארגון One Voice

ואן וויס 2

כיום 'דרכנו'. אותה מהות, פנים רבות. דרכנו

נו, ועכשיו שהשימוש במגזר השלישי נחשף על ידי ציבור מודע בארץ, כפי שהראינו בדף שלנו, נראה שחוסיין אובמה והאליטה הפרוגרסיבית של האילומינטי עוברים להשתמש בזרוע הצבאית במדינה לכונן הפיכה צבאית ומשטר צבאי בארץ.

כדי למצות את נושא הקשר, בין ארגון 'קול אחד' לתעשיית הנשק והטרור ולסדר העולמי החדש, אנחנו ממליצים בחום לעבור על הכתבה שפרסמנו בעניין:
"הביון האמריקאי מקדם את הפתרון הסופי במסווה של שלום" (באמצעות סוכני השינוי לעיל. )

פה אנחנו מסיימים. מקווים שאתם מתחילים להבין את "רוח הזמן" לגבי התהליכים המתרחשים בישראל. לCFR אג’נדה מאוד ברורה, דרכי פעולה מאוד יעילים, והם דואגים לפעול בהסתר…

לילה טוב, תפיצו, והשארו זהירים.

 

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

2 תגובות

  1. עמית יצחק ויינשטוק 2016-07-15

    מצויין כרגיל