ה-פלוט

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

היום נביא לתשומת לבכם את ה-ס-ר-ט-ו-ן ה-ח-ש-ו-ב ביותר שתראו בזמן הקרוב. אנו מודעים לכך שרבים יפקפקו בו אולם הצדק לצדנו. אנו מזמינים אתכם לבדוק כל טענה וטענה. הסרט שאנו מביאים לכאן מורכב משלושה חלקים ושמו 'הפלוט' – למען נחסוך לכם חלק מזמן הצפייה, סיכמנו את שלושת החלקים והוספנו תרשים קצר על מנת לסייע לכם לנווט במהלך הצפייה או הקריאה.

שלושת חלקי 'הפלוט' עוסקים בעסקי המהפכה ובמהותם הם מראים את מה שמסתתר תחת פני-הים, את רוב רובו של הקרחון המתקרא 'תהליך האביב הערבי'.

לכתבה הישנה בנושא הפלוט.

החלק הראשון 

החלק הראשון בפלוט עוסק בבסיסו במקרה הבוחן של המהפכה במצרים. בניגוד למיתוס שהתקבל אנו מוכיחים כי המהפכה במצרים הייתה פעולה מכוונת נגד משטר מובארק – סביב מקרה הבוחן המצרי אנו רואים את רשת הפעולה נטווית: הטקטיקה והכוח שיזם אותה, המומחים שפיתחו את האידאולוגיה שבבסיסה ומי הכסף שמאחורי המהפכה – אנחנו נהיה לכן 'גרון עמוק'.

בשנת 2000 נפל הרודן הסרבי סלובודן מילושביץ', נפילתו באה לאחר הפגנות סטודנטים סוערות. בתוך הפגנות הסטודנטים צמח תא-פעולה, קבוצה מחתרתית שלקחה את הפלת מילושביץ' כמקרה בוחן , קידמה אותו, וחקרה אותו. לאחר מחקר רב ופיתוח יצאה הקבוצה לאוויר העולם ושמה 'אוטפור!'.

בספרה "בגבה לעולם" מתארת הגיבורה, אוסנה סיירסטאד, את פעילת 'אוטפור!' קאתרינה אותה פגשה. קאתרינה אמרה כך: "הרבה זמן הייתי סקרנית לגבי האגרוף הקפוץ, ויום אחד שמעתי על אוטפור. הלכתי לפגישה והחלטתי שאני רוצה לתרום את חלקי…המסר שלנו מאוד ברור:'חייבים להיאבק, חייבים להתנגד' "

Otpor

מה יפה יותר ממאבק רומנטי למען חירות-העם? השלטון הרודני ראה את הסכנה באוטפור! והגיב כך: "יום אחד כוסתה בלגרד בכרזות כמו-נאציות, המראות חייל אס-אס שאגרופו קפוץ והסמל של אוטפור על חזהו. הכיתוב על הכרזה היה 'מדלן יוגנד'. מדלן אולברייט, מזכירת המדינה של ארה"ב…הייתה מושא השנאה המועדף על השלטונות ביוגוסלביה ובאמצעות הכרז ניסו השלטונות לומר כי "גברת אולברייט הפשיסטית" מממנת את אוטפור.
כמה ציניות בטיעון הרודני נגד 'אוטפור!' – כמה רוע יש ברודנות המבזה את לוחם החירות? אולם מה אם הרודנות צדקה?

בסרטון 'הפלוט 1' אנו רואים את החוקר מאוניברסיטת פרינסטון היוקרתית וויליהם אנגדל מפרט על מעורבות המשטר האמריקאי. בסופו של דבר הפכה "אוטפור" לאחת התנועות הפוליטיות הפופולאריות ביותר בסרביה, בעיקר הודות למרץ והיצירתיות של פעיליה הצעירים.

אנו יודעים כיום, משלושה מקורות שונים, הניו יורק טיימס, החוקר וויליאהם אנגדל ומחלקת המחקר של התאחדות הסטודנטים בישראל כי מאמץ התנועות השונות להדחת מילושביץ' באמצעות בחירות, זכה לתמיכה וסיוע משמעותיים מצדם של ארגוני מגזר שלישי וארגונים הממומנים ע"י הממשל האמריקאי. הממשל האמריקאי סיפק ל"אוטפור" ולתנועות אחרות מידע ומשאבים חשובים אחרים (לרבות תמיכה כספית) שבלעדיהם לא הייתה מהפכת אוטפור מצליחה!

האידאולוגיה של ארגון 'אוטפור!' נוסחה על ידי החוקר האמריקאי ג'ין שארפ ממכון אלברט איינשטיין, לדידו של שארפ נדרש מאבק לא אלים בצורה הפוכה מהתפיסה המסורתית של מאבק. לפי שארפ רשת ענפה של עמותות יכולה ליצור מצב בו השלטון מאבד את הלגיטימציה להפעיל כוח ובכך הוא הולך ומאבד שליטה.

ארגון 'אוטפור! השתקע לבסוף באוניברסיטת נובי סאד בסרביה והחל ללמד את האסטרטגיה הנ"ל לשינוי חברתי במסגרת תואר מוסמך (MA) אקדמי.

בכיר הארגון סרדר פופוביץ' מופיע בסרטון ובקולו שלו פורש את הטקטיקה המרכיבה את המהפכה, לאחר שהוא מסביר את הכלים (עליהם נפרט בהמשך) הוא אומר מפורשות שראשי הארגון "ממוקדים במזה"ת… ב-8 או 9 מדינות שונות", לכשנשאל הוא אומר שהם אחראים עד היום לחמש מהפכות מוצלחות: גיאורגיה, אוקראינה, לבנון, תוניסיה והאיים המלדיביים. ולבסוף, במהלך הרצאה שהוא עורך באוניברסיטת קולומביה בניו-יורק הוא אומר מפורשות על המהפכה במצרים כי "זאת לא מהפכה ספונטנית".

לא בכדי מתחיל הסרט בסרטון התפרצות הקהל לתוך המון המפגינים בתחריר, הרגע בו המהומות החלו לצבור תאוצה שהתגשמה בהפלת שלטון מובארק, את הפריצה הנ"ל ייחסו לכוחות המשטר אולם היא הייתה פרי יוזמתם של מהפכנים מקומיים שאומנו, וקיבלו הוראות מארגון 'אוטפור!'. החוקר אנגדל מופיע ואומר מפורשות כי הפלת שלטון מובארק היה "אינטרס של הפנטגון" – קשה לחשוב על הסבר אחר, המתקבל על הדעת, ליחסו האוהד של ממשל אובמה לאחים המוסלמים.

עולה מכאן השאלה: האם לאובמה יש אינטרס כלשהוא בשינוי המשטר בישראל? ….

לסיכום: יש לנו מוח – הממשל האמריקאי, יש לנו ידיים – ארגונים וקרנות המעבירים תקציבים, יש לנו כדור משחק – ארגונים יוצרי משברים כגון 'אוטפור!'. יש לנו מקרי בוחן מסרביה ועד האיים המלדיביים, ממצרים ועד גיאורגיה. יש לנו שלושה מקורות מבוססים התומכים בטענה, יש לנו איש רוח המהווה אב-אידאולוגי: ג'ין שארפ'.

החלק השני

כאן אנו מגיעים לחלק השני של 'הפלוט' ומתחילים לרדת מהרקע התאורטי למעשה.
בחלק השני של הפלוט נתחבר מהתאוריה והעולם לישראל ולמחאה החברתית. נתחיל בהבנת עבודת הידיים: ג'ורג' סורוס, קרן פורד, הקרן החדשה ושתי"ל.

ג'ורג' סורוס – מדובר במיליארדר יהודי אוטו-אנטישמי לפי עדותו שלו בסרט(חפשו את תיאור תקופת השואה בסוף הסרט). הוא הקים ארגון בשם 'המכון לחברה פתוחה' המסבסד ארגוני שמאל רדיקליים לשינוי חברתי בכל העולם כולל ארגון 'בצלם', ארגון 'שוברים שתיקה' הידוע לשמצה ועוד. אחד מהארגונים שזכה למימונו הוא 'אוטפור!', כמו כן הוא התורם המרכזי ללובי היהודי האנטי-ישראלי, ג'ייסטריט (עדויות בסרטון).

יש לציין שסורוס וקרן רוקפלר תורמים מרכזיים לג'ייסטריט.מה שמעגן את פעילות הקרנות הללו עם מחלקת המדינה האמריקאית והCIA.
קרן פורד – קרן פילנטרופית אדירת ממדים, מהווה זרוע של משרד החוץ האמריקאי, קרן פורד העניקה שני מענקי ענק על סך של 20 מיליון דולר לקרן החדשה לישראל. קרן פורד גם סייעה לפעולת 'אוטפור!'.

הקרן החדשה לישראל – קרן ישראלית ותיקה המהווה גג לכל עמותות השמאל הרדיקלי בישראל לצד עמותות למאבק חברתי במה שכינה הכותב עקיבא ביגמן 'אסטרטגיית הדעווה' שם הוכיח כי 75% מהתקציב של הקרן הולך לפעילות פוליטית. בסרטון אנו רואים את יו"ר הקרן החדשה לשעבר, נעמי חזן, אומרת מפורשות כי הקרן החדשה וג'יי סטריט 'התחתנו' והפכו לאחד, כמו כן, הקרן החדשה מהווה, לפי לשון בכיריה, זרוע ביצועית עבור קרן פורד בישראל.

שתי"ל – הגוף המבצע של הקרן החדשה.

עתה נראה דוגמה לפעילות אוטפור בישראל:

שרה בנינגה הנה אחת מפעילות תנועת 'סולידריות שייח ג'ראח' אשר הפגינה מדי שבוע נגד התיישבות יהודים בשכונת שמעון הצדיק. היא קיבלה פרס על מאבקה החברתי מארגון 'ג'ייסטריט' של ג'ורג' סורוס, מסתבר שבעבור ארגון ג'ייסטריט הפעילות הזאת חשובה ממפעלי צדקה אדירים ומאבקי ענק נגד רודנים בבורמה, סין, קובה, רוסיה וכו'.

מדוע אנו מתמקדים בתנועת סולידריות שייח ג'ראח, מכיוון שהיא עונה, אחד לאחד, לשיטת הפעולה אותה תיאר סרדר פופוביץ' בפלוט 1 – שימוש בבגדים דומים, שירים, שימוש בתופים, שימוש במשרוקיות, התקבצות לידי קהילת-מחאה אשר הולכת ונדמית, בלשונו של פופוביץ', ל"מצעד אהבה". והנה בסרטון מובאת לנו דוגמה לצעדת 'סולידריות שייח ג'ראח' בה השיטות של 'אוטפור!' מיושמת אחת לאחת!. – מיותר להוסיף שארגון/קבוצת סולידריות שייח ג'ראח נתמכה על ידי הקרן החדשה . ראו את הסרטון וראו חיקוי של הנחיותיו של פופוביץ'.

בכל הנוגע לתפקידן של איה שושן וסתיו שפיר במחאה החברתית כבר כתבנו בהרחבה, עתה נקשר את הנושא מהזווית של אוטפור.

במהלך ראיונו של נתי נתנזון אצל רזי ברקאי בזמן המחאה החברתית כמו גם לפי פרסומים של הקרן עצמה, הקרן החדשה הייתה מעורבת במחאת האוהלים למן התחלתה, ניתן למצוא חשד סביר בהחלט שהיא גם יזמה אותה ברוח 'השתלמות למחאה חברתית' אותה קיימה כמה חודשים לפני המחאה שם דיברו מפורשות על אוהל ככלי מחאה. אנו רואים כתבה המתארת איך הוקם 'חדר המצב'(ממנו צמחה אורלי בר-לב הנאבקת הבלתי נלאית במתווה הגז – בדירה שנתרמה ברוטשילד(!!) לארגון שהוקם על בסיס פעיל ממטה הבחירות של נשיא ארה"ב אובמה!). המוח מהצוות של אובמה שבא לחלוץ את הקמת חדר מצב מתואר גם בספר "רוטשילד: כרוניקה של מחאה" המהווה עדות של פעיל ממבט ראשון על הנעשה שם בפועל.

(כך יוצא שגם ב2011 וגם ב2015 עם וי15, OneVoice וכסף של דניאל אברמס עם בכיר במטה הבחירות של אובמה באים לעשות קמפיין עם שתולים וגורמים חתרניים בארץ).

החלק השלישי

בסרט השלישי אנו מתחילים במכת המחץ – הודאה טלפונית של המיליארדר דניאל אברהם כי הוא מימן את הפגנות רוטשילד(בחלקן) תחת הנחת היסוד כי מדובר בהפגנות מדיניות!. מר דניאל אברהם הנו תורם ידוע למפלגה הדמוקרטית כמו גם חבר ושותף בקרן קלינטון, מיותר לציין שמזכירת המדינה האמריקאית באותה תקופה הייתה הילארי קלינטון ואף אמרה מפורשות, כפי שנחשף בפרשת הדואר האלקטרוני כי 'נתניהו מכשול לשלום'. שגריר ארה"ב אף הציע לה(והיא לא סירבה) להפעיל "מאמץ גדול להשתמש בהפגנות לא אלימות ובמחאות כדי להחזיר את השלום לשאיפותיהם של אנשים ולמחשבותיהם". . דניאל אברהם לקח חלק מרכזי במימון ארגון V15 עליו דיברנו. קוראים יקרים, האם התמונה מתחילה להתבהר?

נחזור למחאה, את הקרן החדשה מלווה הלוויין שהקימה – שתי"ל. שתי"ל הנו ארגון בת של הקרן החדשה מהווה למעשה את הזרוע הביצועית שלה, מכאן אנו מבינים כי הוא גם הזרוע הביצועית של קרן פורד בישראל.

מיכאל שטרנברג הינו מנהל תחום הייעוץ לפיתוח ארגוני ומרכז הניהול לתהליכי קונפליקט ושינוי בשתי"ל [שרותי ייעוץ ותמיכה לארגונים לשינוי חברתי]  – מישהו רוצה לנחש היכן מר שטרנברג עשה את התואר השני שלו? אכן, באוניברסיטת נובי-סאד, בתואר שפותח על ידי בוגרי 'אוטפור!' – מכאן בלתי נמנע להסיק אחרת מאשר העברת הידע הארגוני של 'אוטפור!' לשתי"ל.

אנו נוכל למצוא כי ב-2005 פרופסור ג'ין שארפ, האב הרוחני של 'אוטפור!' הוזמן לנאום בארץ, כמו כן נוכל לראות כי ספרו ותיאור המהפכה המוצלחת בסרביה היו זמינים כחומר להשראה באתר שתי"ל למען יוכלו המהפכנים לקרוא את הספר האדום הקטן של מאו-שארפ!
לסיכום: אנו רואים ברמת המאקרו, את פעולתו של 'אוטפור!' בשירות האינטרס האמריקאי – הן ברמת המקומות בהם הוא פעל והן ברמת מקורות המימון שלו כגון ג'ורג' סורוס, המקורב לאובמה, והן קרן פורד. (חשבתם שפוטין מוציא את ארגוני החברה האזרחית מחוץ לחוק כי הוא פשיסט? חשבתם שא-סיסי הוציא את ארגוני החברה האזרחית אל מחוץ לחוק כי הוא פשיסט? שניהם מבינים את כלי הנשק החברתי של ארה"ב!)

ברמת המיקרו אנו רואים את הקרן החדשה המהווה ארגון שותף לג'ייסטריט (המקדם את הקרן במסדרונות השלטון האמריקאי), ובמקביל הזרוע הביצועית של קרן פורד לפי הודאת ראשי הקרן עצמה ולפי מפת התקציבים. הקרן החדשה פועלת באמצעות שתי"ל, בכיר בשתי"ל הוא בוגר תכנית הלימודים המהפכנית של 'אוטפור!' ואנו יודעים כי היה מעבר של ידע ארגוני! אנו רואים כי מקור מקורב לקלינטונים סייע למחאה החברתית בעבר ול-V15 בהווה(דניאל אברהם).
המחאה החברתית גם היא התנהלה לפי הטקטיקה שפרש פופוביץ': שירה, נגינה בגיטרה, בלוני הליום בצורת לבבות, מיצגי מחאה הומוריסטים, זירת היכרויות, נוכחות של מטבחי-תמחוי וסמים קלים. סולידריות שייח-ג'ראח הייתה פעולת 'הפיילוט', המחאה החברתית הייתה הדבר האמתי!

זהו הסרטון בכלליותו –זוהי האמת שאף כלי תקשורת רציני לא רצה לשדר או שמא לא היה מסוגל לסקר בהיקף כה נרחב. תחברו את המידע של 'הפלוט' ואת 'עסקי המהפכה' לכל מה שקראתם בכתבות האחרונות  שלנו ותתחילו להבין מי ומה שולט כאן!

אנחנו שמחים להציג בפניכם את הסרטון שכן המסר הנובע ממנו והמסר הנובע מהתחקירים שלנו הוא יקר ערך, די לעדריות – המחאות הללו הן מחאות של 'אידיוטים שימושיים' המשרתים את האינטרסים של האליטה האמריקאית נוסח סורוס-קלינטון-אובמה. במקרה הטוב מדובר בשירות עיוור לאינטרס הלאומי האמריקאי, במקרה הרע מדובר ביצירת נזק ממשי לאינטרס הלאומי הישראלי תחת אצטלה של אורים ותומים מוסרי.

אנחנו בקונספיל נמשיך להיות הפטיש הקטן, התחקירים הרבים שלנו והסרטון המצורף הם שני הפעמונים – ואנו, כשעון מעורר, נכה בהם בקצב הולך וגובר – ראו הוזהרתם!

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

4 תגובות

  1. עמית יצחק ויינשטוק 2016-05-12

    כתבה מצויינת כרגיל.. אבל לא ציינתם מה מטרה הסופית של הפעילות החתרנית כנגד מדינת ישראל, חורבן ח"ו או הפיכה שמאלנית?

  2. אלדד 2016-07-29

    מה עם ביבי,איך הוא מחזיק שנים?

  3. EESTHER SHOVAL 2020-07-01

    אובמה חלף עבר.אך מה שקורה בארה"ב עכשיו בעילת מותו של פלויד ,הוכן בהדרכה מזמן.
    BLM. מתגלים כאירגון מרקיסיסטי ,המשתמש בצבע עור כ עילה לפעולה.
    הדמוקרטים וטיפשיהם יורדים לבירכיים וטראמפ "משתפן ' להפעיל צבא!! ,כפי שבוצע במקרה רודני קינג.השטן חובש את מסכת זכויול האדם.

  4. גלית שלוש 2022-09-05

    הייתי שמחה אם היה פוסט יותר מתומצת
    ובו קישורים לאימות , כדי שיהיה ניתן להעביר לאנשים מפקפקים.
    תודה רבה