הבנקים של האילומינטי – חלק ב'

הבנקים של האילומינטי – חלק ב'

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

בחלק א' הראנו כיצד הפדרל רזרב שולט בכלכלה האמריקאית וכיצד הוא הוקם על ידי האילומינטי. היום נראה איך באותם שיטות הם שינו את כלכלת ארה"ב, ומחזקים את כוחו של הממשל המרכזי והפדרל רזרב ממשבר למשבר שהם יוצרים.

דיברנו לא מעט על שטר הדולר של ארה"ב והסמליות האילומינטסית המוצגת בו בחותם הגדול עם הפרמידה והעין. הסברנו כמובן שמי שהחדיר את הדולר החדש הזה עם הסמל לארה"ב היה פרנקלין ד. רוזוולט אשר היה בונה חופשי בנוסח של הסקוטיש רייט, בדרגת השריינרים המתארים את עצמם כאחוות האילומינטי אשר החל אותה אדם וויסהאופט ב1 במאי (חג הסוציליסטים) 1776.

מתוך ספר היסטוריה של השריינרים

רוזוולט אחראי לשינוי המגמה הכלכלית בארה"ב מהיסודות הקפיטליסטים עלייה היא הייתה מושתת אל עבר כלכלה קיינסיאנית אשר בה המדינה, שימו לב, לוקחת כסף מהאזרחים כדיי להשקיע את הכסף חזרה בתמרוץ הכלכלה.

צ'רצ'יל סיכם זאת כשאמר:
"אנו גורסים שניסיון של אומה להטיל מס על עצמה עד לשגשוג, זה כמו אדם העומד בתוך דלי ומנסה להרים עצמו עם הידית."

כמובן שכאשר מס ישיר הוא לא כל כך פופולארי, תמיד אפשר להדפיס כסף בתמרוץ הכלכלה, מה שמתרגם לאינפלציה, מס סמוי אשר ניתן להרגשה בעליית מחירים במשק, ואשר אפשר אחר כך להטיל את האשמה בדברים כגון "מזג האוויר".

אז מי מדפיס את הדולר? מי מדפיס כל כך הרבה את החותם של האילומינטי? הפדרל רזרב כמובן. ומי הקים את הפדרל רזרב? ויותר חשוב מזה, מה היה התפקיד של האילומינטי בהרכבתו?

בנק הפדרל רזרב, הבנק המרכזי הבירוקרטי (בנק מרכזי הוא סעיף חמישי ב”עשרת הדברות” של המניפסט הקומוניסטי) הוקם מתוקף חוק הפדרל רזרב שיצר,קידם והוציא לפועל בונה חופשי ידוע בזמנו, Nelson W. Aldrich. כמובן שצריך לשים לב לאיזה בניה חופשית, אבל שוב יש לזכור כי הלשכות מהוות קרקע פורייה לגיוס לאילומינטי. בתו של אלדריך התחתנה עם בנו היחיד של אב שושלת רוקפלר, ג’ון די רוקפלר, והיה להם בן, נלסון אלדריך רוקפלר שהיה סגן נשיא של ג’ראלד פורד (סקוטיש רייט שריינר גם כן). נישואים כאלה הם דרך של האילומינטי להכניס אנשים שתרמו ל"סדר העולמי החדש" אל תוך ה"משפחה".

אלדריך, שימו לב, בשילוב עם הנשיא וויליאם הווארד טאפט (חבר באחוות הגולגולות והעצמות המאסונית, אשר אביו הקים!) הכניסו את התיקון ה16 לחוקת ארה"ב… מהו אותו תיקון? אהה, התיקון ה-16 לחוקת ארצות הברית זה הבסיס החוקי לפיו נגבה מס הכנסה בארצות הברית. הם גם אלה שהחדירו למערכת את מס החברות בארה"ב. מעניין איך אלדריך השתמש באותו תרגיל מסריח שבו האילומינטי קידמו את חוק הפדרל רזרב עליו עבד בנוגע למס ההכנסה, כעשור לפני שהוא קידם את התיקון לחוקה (משהו שהרבה יותר קשה לבטל או לשנות מחוק רגיל) הוא טען שמס הכנסה יהיה מהלך "קומוניסטי" והפלא ופלא הוא אחראי לכך שזה חלק מהחוקה.

בנק מרכזי, מס הכנסה, מס חברות, היו חלק מהתכנית ההתחלתית של האילומינטי להפוך את ארה"ב למדינה סוציאליסטית. התכנית הזאת נכתבה בפרטי פרטים על ידי אחד הפעילים הבולטים בCFR, קולנל מאנדל האוס, מי שוודרו ווילסון טוען, וכפי שההיסטוריה מראה, כי היה יועצו הראשי ומי שליווה אותו לאורך נשיאותו ביישום תכניות ה"סדר העולמי החדש" עליו דיבר כשיצא למלחמת העולם הI (זה אחד המקורות הראשונים לשימוש במונח).

התוכנית נכתבה על ידי קולנל האוס בספרו Philip Dru: Administrator אשר הוסווה כרומן. בספר מתוארת הפיכה בארה"ב המופעלת על ידי מעגלים סודיים שיוצר פיליפ דרו (מחאות לחץ מלמטה, ואנשי ממסד לחץ מלמעלה), כאשר התכנית אותה הוא מיישם היא בדיוק התכנית שתוארה לעיל אשר האילומינטי הוציאו לפועל דרך ממשל וודרו ווילסון. הספר מתאר בדיוק כיצד פיליפ דרו מיישם בממשלתו "מס הכנסה", בנק מרכזי השולט במטבע סחר חליפין "גמיש" (כפי שכתוב בספר), ובגדול "סוציאליזם לפי חזונו של מארקס" בשילוב עם "התעוררות" רוחנית אצל בני-האדם בכל העולם שתתמוך באותו חזון של מארקס (אג'נדת הניו אייג' של הסדר העולמי החדש).

 פיליפ דרו מנהלן

 

חוק הפדרל רזרב עבר בזמן כהונת הנשיא וודרו ווילסון. סגן הנשיא של ווילסון היה תומאס ר. מארשל היה דרגה 32 בסקוטיש רייט. תומאס מארשל נראה שגם כן כיוון מהצללים את העברת החקיקה של הפדרל רזרב:

Recollections of Thomas R. Marshall, vice-president and Hoosier Philosopher
by Thomas Riley Marshall
The Bobbs-Merrill Company, 1925

passed the Congress of the United States, in December, 1913, and I had signed it, I went into one of the cloak rooms and said that Was the best piece of work Congress had accomplished in many years

לעומתו וודרו ווילסון חש שהוא מנוהל כבובה על חוט בידי כוחות האילומינטי, אך לא ממש יכל לשים על כך את האצבע:

Since I entered politics, I have chiefly had men's views confided to me privately. Some of the biggest men in the United States, in the field of commerce and manufacture, are afraid of somebody, are afraid of something. They know that there is a power somewhere so organized, so subtle, so watchful, so interlocked, so complete, so pervasive, that they had better not speak above their breath when they speak in condemnation of it.

דיברנו בחלק הקודם על ה"שולחן העגול", וכיצד בארה"ב הזרוע שלו היית הCFR וקרנות קרנגי-פורד-רוקפלר. כדיי להגיע לארגוני ה"שולחן העגול בארה"ב" לדרגות בכירות רצוי להגיע מהאחוות הסודיות של האילומינטי, כאשר הבולטים הם הסקוטיש רייט, והגולגולות והעצמות המאסונים מאוניב' ייל (את כספי האחווה כשנוסדה ניהל יו"ר קרן קרנגי). אנשים מהגולגולת והעצמות לא רק מגיעים לעמדות בכירות בCFR, נשיאים, וכו', הם גם מוצאים עצמם באליטה של עולם הבנקאות, וכמו כן בפדרל רזרב (הסניף של הפדרל רזרב בניו יורק פחות או יותר נשלט על ידי האחווה).

לכל הדעות, היום כולם מסכימים שמשבר 1929 נגרם על ידי הפדרל רזרב (אפילו כבר ברננקי אינו יכול להכחיש עובדה זאת). כמובן שבאותו הזמן האשימו את הקפיטליסטים, ומיד רצו לשנות את המערכת של ארה"ב מן הקצה אל הקצה כפי שתואר לעיל כאשר החזון כפי שראיתם היה "סוציאליזם על פי החזון של מארקס" עם נופח רוחני יותר (ואכן מס הכנסה פרוגרסיבי, בנק מרכזי, מערכת חינוך ממלכתית שהחלה להתגבש באותם שנים, אלה הם סעיפים במניפסט הקומוניסטי של מרקס). בעקבות המשבר נכנס ה"ניו דיל" של רוזוולט בנסיון לשקם את הכלכלה, אך כפי שהחותם שהוא שם על הדולר אמר "סדר עולמי חדש", כך הדיל החדש בא לשקף את ערכיהם הקולקטיביסטים של האילומינטי. עוד צעד בהפיכת ארה"ב למדינה סוציליסטית שכיום נמצאת בפשיטת רגל, היה החלת הביטוח הלאומי של רולזוולט (מוסדתרמית-פרמידה שבעצמו פשט את הרגל באמריקה) אשר על הדרך גם ביטל הרבה מרשתות הביטחון הסוציאליים הפרטיות שהתפתחו בארה"ב במהלך השנים ואשר נתנו מענה הולם לאינספור מהגרים שהגיעו בעוני מרוד לארה"ב (ע"ע Friendly society).

 

שר האוצר של רוזוולט, הנרי מורגנט'או מתאר בפירוש את הכישלון של הניו דיל:

"אנו מוציאים יותר כסף משאי פעם השקענו וזה לא עובד… לא עמדנו בהבטחות שלנו אף פעם…. אני אומר, לאחר 8 שנים של הממשל הזה, יש לנו בדיוק את אותו מספר מובטלים כפי שהיה כשהתחלנו…וחוב עצום לכסות".
May 6, 1939
—Henry Morgenthau, Jr.

בעקבות המשבר, אחת ההצעות שעלו הגיעה מכיוונו של אאוגניקן פרוגרסיב ידוע בשם ארווין פישר, חבר באחוות הגולגולות והעצמות, והרעיון שלו היה לחזק אפילו יותר את הפדרל רזרב והממשל הפדרלי המרכזי, ולדאוג, בין היתר, שבנקים פרטיים לא יוכלו להנפיק אשראי על ידי כך שיחס הלימות הון יהיה 100%. מה היה עם התכנית שלו שכבר מביאה לפחות או יותר הלאמה מלאה של המערכת הבנקאית?
עם השאלה הזאת אנו מגיעים למשבר 2008 ששוב נגרם על ידי הממשל הפדרלי והפדרל רזרב, המאשים את הקפיטליזם ה"חזירי", ומציע את הפתרונות לקולקטיביזציה של הכלכלה ושעבוד האזרחים במערכת כלכלית סוציאליסטית של הסדר העולמי החדש.

אהה, וכמובן, אותם אחוות סודיות מעורבות באותו התרגיל.

משבר הסאב-פריים 2008

קודם כל להבין איך התרמית עבדה, מה זה סאב פריים?

בשוק ההון בארצות הברית, המונח סאבּפְּרַיים (subprime) מתייחס להלוואות שניתנות ללווים שלא החזירו הלוואות בעבר או שאין להם נכסים או מקורות הכנסה טובים מספיק כדי לשמש ערבויות להלוואה.
אז איך התרגיל עבד?

בדקה 4:20 (אכן צרוף מקרים משעשע) של הסרטון הבא תראו את בוש מכריז על תכנית לדיור בר השגה, כאן תוכלו לראות אותו מכריז על התכנית שתביא למשבר 2008, ומציין את שניי הבנקים שהחלו את המפולת, פרדי ופאני:

[youtube_sc url="https://www.youtube.com/watch?v=AqeJNov1r0w&feature=youtu.be"]

ג'ורג' בוש מכריז על התכנית הממשלתית ל"דיור בר השגה" (נשמע מוכר אה? תהיו בטוחים שגם בארץ מדובר בשם קוד להרס הכלכלה במסווה של מחאה חברתית). בהנהגתו של בוש, משרד הדיור האמריקאי (HUD) לחץ על הבנקים פרדי מק (FHLMC) ופאני מאיי(FNMA), (הF בשניי שמות הבנקים מסמל FEDERAL, כיוון שאלו הם בנקים בחסות פדרלית), להרחיב ב56% את רכישות הדיור בר השגה עד לשנת 2008 (שנת המשבר בדיור). בנוסף לכך HUD הציבו לפרדי ופאני מטרה לספק כ12% מהפורטפוליו שלהם להלוואת "מיוחדות", הלוואות הניתנות לאנשים עם פחות מ60% מהשכר החציוני באזור בו הם גרים, ולהגדיל את אותם הלוואות "מיוחדות" ל28% עד2008 (שוב, שנת המשבר בדיור).

בכדי לעמוד בתכתיבים של הממשל הפדרלי במסגרת תכנית "דיור בר השגה" בממשל בוש, פרדי ופאני הכריזו על התחייבות למתן הלוואות למיעוטים בעלי הכנסה נמוכה. התכנית כפי שראיתם בסרטון סובסדה על ידי הממשל הפדרלי תחת בוש, ואף הורחבה לעוד בנקים פדרלים מלבד פרדי ופאני. יש לציין שזאת לא הייתה התכנית היחידה, ותכניות דומות היו גם במהלך שנות ה90, כאשר המשמעותית האחרונה שהייתה לפני המשבר הייתה התכנית של בוש, כל התכניות הללו ניתבו טריליוני דולרים (כן, עם 'ט') להלוואות שספק היה אם הלווים יוכלו לעמוד בהם. הבנקים לא חשו את הסיכון שיש בשוק החופשי, הם עשו דברים שאף אדם שפוי בדעתו לא היה עושה בשוק החופשי, הם פעלו עם בטחונות של הצלה מצד הממשל הפדרלי כפי שקרה כשפרץ המשבר (כשהפדרל רזרב הציל את הבנקים הפדרלים מקריסה), וכמו כן תמיכה של הממשל הפדרלי על ידי סבסוד ורגולציה אשר הכריחה את הכסף להיות מנותב לאותם הלוואות גרועות.

אז עכשיו כשאנחנו רואים כיצד בועת ההשקעות התנפחה, נכנס הפדרל רזרב להכניס אוויר לבלון ואז לנפץ אותו. כבנק המרכזי, לפדרל רזרב שליטה על הריבית במשק, ובמשך זמן רב גרינספאן ולאחריו ברננקי החזיקו את הריבית נמוכה, מה שגרם לספקולנטים להזרים כספים להשקעות ולעודד אנשים לקחת הלוואות (מבינים לאן זה הולך?).

הבועה מתפוצצת כשהפד מתחיל לפחד שמרגישים אינפלציה ומעלה את הריבית מעט. אז הלחץ מצד הביקוש להשקעה יורד, המחיר יורד והמשקיעים שסיימו כבר בתים כבר לחוצים למכור (עד אז הם רגועים, כי המחיר בסה"כ עולה, אז עוד קצת זמן המתנה, שבה הם יכולים לחיות על חובות בריבית נמוכה, אבל המחיר יהיה גבוה יותר כשימכרו). מתברר שאין ביקוש מספק לכל הבתים שנבנו. אין לציבור מספיק כסף לקנות דירות בכלל… ואז העסק מתפוצץ.

זה תיאור הבעיה ואיך יצרו אותה.

התגובה:
מתחילים מחאות אוקיופיי וולסטריט ותעמולה מטורפת כנגד הערכים הקפיטליסטים של ארה"ב אשר כוונו ויצאו לפועל על ידי האילומינטי.

הפתרון:
ומה הפתרון שהסדר העולמי החדש מציע לנו?

"אז באיזה פתרון מדובר? הדוח של קרן המטבע מציע להחליף את מערכת הבנקאות הפרטית – האחראית על כ-97% מהיצע הכסף בעולם – במערכת פיננסית ממשלתית. למעשה, "פתרון הקסם" של שמציע הדוח הוא כלל אינו חדש, אלא חוזר לשיטה שהייתה נהוגה לפני יותר מ-400 שנה, בתקופה שבה המלך צ'רלס השני השתלט על המערכת הפיננסית באנגליה. (בחוזה Coinage ב-1666)

באופן מעשי יותר, הדוח מציע שהבנקים יעמידו בטחונות של כ-100% כנגד הפקדונות של הציבור, ובכך למעשה ישחק מעמדם…"

לא במקרה הפתרון הוא התקדמות בצעד ענק נוסף אל עבר כלכלה מתוכננת על ידי ה"נאורים". כזו שדומה לתקופה שבה המלך צ'רלס השני השתלט על המערכת הפיננסית באנגליה, איזה יופי, ממש חזרה לימיי הבניים.

בעיה החלה בממשל בוש:
בוש – חבר הגולגולות והעצמות

תגובה בממשל אובמה:
אוסטן גולסבי (יועץ כלכלי ראשי לאובמה)+ג'ון קרי (שר החוץ החדש של אובמה) – חברים בגולגולות ועצמות

הפתרון המוצע:
ארווין פישר (הצעת הIMF לשינוי מוניטרי עקב המשבר) – חבר בגולגולות והעצמות

ארווין פישר היה אאוגניקן טכנוקראט שהאמין שהמדינה צריכה להיות מנוהלת על ידי "מומחים" והשבחה גנטית של החברה, להפטר מ"חלשים" באמצעים ממשלתיים. (לא במקרה כאשר בארה"ב לראשונה בשנות ה40 הממשלה החלה להשתתף במימון מחקר מדעי באוניב' וכו', אחד המחקרים הראשונים המקיפים היה אאוגניקה, תחשבו על זה…).

אז, כלום לא השתנה. הראנו בחלק הקודם איך אותה שיטה שימשה להקמת הפדרל רזרב, איך היא שימשה אחר כך באמצע המאה ה20 להפוך את ארה"ב לכלכלה מעורבת ומדיניות חברתית קולקטיביסטית, ואיך כיום אם לא ניזהר, אותם אחוות סודיות של האילומינטי יוכלו להגשים את חזון ה"סדר העולמי החדש שלהם" מדינת עולם אחת סוצאיליסטית טוטליטרית.

1381311_528862603851215_1480821421_n

לילה טוב.

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תגובה אחת

  1. אנו 2016-05-22

    נפילתן של המונרכיות במלה"ע ה-1 קשורה לכך שהם התנגדו לתוכנית ההשתלטות העולמית!
    הקייזר וילהלם השני והצאר ניקולאי השני שניהם היו אנשים מאוד אדוקים באמונתם, וייצגו את המלוכנות המסורתית שהאילומינטי שנאו מהקמתם. המונרכים הללו התנגדו לבונים החופשיים או כל מה שכרוך בהשתלטות העולמית שלהם. לא לשכוח שארה"ב תחת וילסון הצטרפה למלחמה בדיוק כשהמונרכיה ברוסיה נפלה והם חגגו (הבנקאי יעקב שיף, יהודי רפורמי, וחבריו המצוינים לעיל, מימנו את המהפכה הקומוניסטית ברוסיה).

    הם אחרי זה הפילו את הבסבורג והעות'מאנים (שלושת הפאשות שדחפו להתערבות במלחמה בעצמם היו קלוברטורים במהפכה של 1908 ושל אתאטורק מאוחר יותר, אני בטוח שהם היו סוכנים חשאיים מטעם, לגבי הבסבורג לא סתם אמר פרנץ יוזף לנשיא ארה"ב: "התפקיד שלי הוא להגן על האנשים מהפוליטיקאים שלהם"). גברילו פרינציפ, היה חבר בארגון ה'יד השחורה', זרוע מטעם הבונים החופשיים!

    ברור שהקשרים הם פשוט אינסופיים והמלחמה הזאת הייתה הפח שהם טמנו והוא היה הוי הראשון (אם לא מחשיבים את המהפכה הצרפתית או האמריקאית) בתוכנית ההשתלטות העולמית! תסתכלו על המאה ה-19 ומאוחר יותר, לפני מלה"ע, הכל היה טמון בנסיונות הכושלים שלהם לחסל את השלטון הקיים ולהחליפו בסדר העולמי החדש שרצו לבנות (לדוגמה מלחמות העצמאות בדרום אמריקה, "אביב העמים", מהפכת 1830 בצרפת, 1910 בפורטוגל, 1905 ברוסיה, 1911 בסין ולא לשכוח את ההתערבות האמריקאית בנפילת האימפריה המקסיקנית למען עלייתו של בניטו חוארז המסוני והאנטי-קלריקלי). אחרי תקופת האינטרבלום (בין המלחמות), העולם החל להשתנות לרעה עם תפיסתם של הבנקאים עוד ועוד מקומות מפתח בעולם וככה הגענו למציאות הקיימת היום.

    סליחה על התגובה הארוכה, אני לא חדש פה, אני קורא ותיק של כבר כמה שנים שנהנה מהאתר ובין היתר מתעניין בהיסטוריה, או כפי שנפוליאון אמר "שקרים שפשוט כולם הסכימו עליהם". סה"כ אני מקווה שמצאתם את דבריי מעניינים שבטוח את חלקם אתם כבר יודעים 🙂