פעילי הצדק חברתי – הכומתות החומות של הסדר העולמי החדש

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

הערב גבירותיי ורבותיי, אנחנו הולכים לחשוף בפניכם כיצד המקור של מחאות אוקיופיי‫‬-וול-סטריט, ה99%, מחאת רוטשילד ספרד וכו' הגיעו הישר מארגוני השולחן העגול, ממש ממש משם דרך מי שנקראים הRhodes Scholars, מלגה מיוחדת של ארגון השולחן העגול הניתנת לסוכנים שלהם ל"שינוי חברתי".

ערוץ התעמולה הערבי של אובמה (זה שעזר לארגן גם את הפיכת האביב האיסלאמיסטי במצריים) AL JAZEERA, פרסם כתבת תעמולה בעד המחאה של ה"99%" בוול סטריט, וכמובן הציג באור שלילי ומבזה את השוטרים וכוחות הביטחון ששומרים על הסדר מול פורעי החוק שהתיישבו בסקוואטים לא חוקיים בשטח ציבורי. מנסים להציג מראית עין של מאבק מעמדות בארה"ב, כי המטרה היא לדרדר את המצב עד למלחמת אזרחים שתכריע את נצחונם.

הכירו את האויב

SANDRA NURSEסנדרה נורסי האויבת המוצגת בסרטון התעמולה פה היא אחת מהמארגנים העיקריים של המחאה, עוד מלפני שהחלה, שהייתה פעילה ב"לבשל" אותה יחד עם פחות מ10 אנשי מפתח המוצגים באותו סרטון תעמולה. כמובן גם היא מדברת בטון מזלזל נגד השוטרים, כאשר ברוב חוצפתה, חלק מהקו"ח שלה הוא שהיא עובדת בכלל בNATO, ממחרחרי המלחמה הגדולים בעולם, שבכיוון לחרחר מלחמת אזרחים בארה"ב.

אהה, והיא עבדה עבור ארגון האם של התאוסופים (אנשי העידן החדש) המוביל את הסדר העולמי החדש, האו"ם.

קו"ח: Bio: Sandy Nurse is an OWS organizer primarily working with the Direct Action Working Group. She came to OWS on Saturday September 17th and camped out for three weeks. Sandy comes from a big institutions background, having previously worked for the United Nations, NATO, the US Federal Government, community based organizations in East Africa, State Senator Edward M. Augustus, and the American Anti-Slavery Group

 הכירו את האויב 2
בוטס ריילי
האויב המוצג בסרטון מוצג שם לראשונה בסביבות השנייה 25, ומשם והלאה מוצג כאחד המארגנים הקהילתיים הראשיים של כל קבוצת ה99% (99% קומוניסטים).
קוראים לו Boots Riely, והוא הבחור מצד ימין בתמונת האלבום שאתם רואים. ללהקה שלו קוראים COUP (ההפיכה) עם הסמל של האילומינטי של הכוכב האדום (שער אדום הפראנקיסטי). מה שמעניין בעטיפה הוא שהאלבום יצא בחודש ספטמבר, 2001, כמה ימים לפני הפיגוע בתאומים עם העטיפה הזאת שהכותרת שלה הוא ה"מהפך" ושימוש בפצצות לפיצוץ מגדלי התאומים (מה שקרה ימים ספורים לאחר יציאת האלבום). שיריו מציגים רטוריקה אנטי מערבית ואנטי אמריקאית מובהקת, הסינגל הידוע מהאלבום המדובר נקרא "5 מיליון דרכים לרצוח CEO (מנכ"ל)".
Riely פעיל במעגלים קומוניסטים וכאלה של מארגנים קהילתיים המקושרים לממסד. הוא אפילו חבר בקבוצה המיליטנטית הקוראת להקמת מדינה אסלאמית של שחורים בתוך ארה"ב כחלק מתגובה מהפכנית, אנו מכנים אותו ואנשים שכמותו "פנתר החצר" של הממסד וקרן פורד.
הרזומה המהפכני שלו כסוכן שינוי של האו"ם: http://en.wikipedia.org/wiki/Boots_Riley
_______
להב המחרשה
זהו פוסטר ההזמנה הראשון שהוציאו ADBUSTERS, הרשומים במועצה האקולוגית של האו"ם בסתר. איש המחשל את חרבו ללהב המחרשה…פטיש ולהב המחרשה… אתם יודעים כמו בסמל הקומוניסטי הידוע (תבדקו מי הקימו את האו"ם. תתחילו עם אלג'ר היס).
מבוסס על פסל ידוע ביותר של האו"ם:
האום
"מגיע היום שבו החבר למלאכה חייב לדעת וליישם את הידע שלו.     כאשר בונה חופשי לומד שהמפתח ל'לוחם על המכשול' הוא היישום הנכון של דינמו כוח החיים, הוא לומד בעצם את המסתורין של המלאכה. האנרגיות היוקדות של לוציפר הן בידיים שלו ולפני שהוא יכול להתקדם הלאה ואל-על, הוא חייב להוכיח את יכולתו ליישם את האנרגיה הזאת כראוי. הוא חייב ללכת בעקבות צעדיו של האב הקדמון תובל קיין אשר עם הכוח העליון של אל המלחמה מרקיע את חרבו ללהב המחרשה."
 [Manly P. Hall, 33rd Degree, K.T., The Lost Keys of Freemasonry or The Secret of Hiram Abiff , Forward by Reynold E. Blight, 33rd Degree, K.T., Illustrations by J. Augustus Knapp, 32nd Degree, Macoy Publishing and Masonic Supply Company, Inc., Richmond, Virginia, p. 48; Emphasis Added]
המחאה של ה15 באוקטובר היית הפעילות הראשונה לנסות להוציא מחאה חברתית בכל העולם סימולטנית בזמן שפרסת וולסטריט היית בחודש הראשון להתנחלות שלה על קרקע ציבורית במרכז ניו יורק. הפעילות הייחודית הזאת יצאה מסתבר מתוך שרתי האו"ם.15 באוקטובר
הסרטון הבא מעמיק על התגלית הגדולה בעניין של מי החל את תנועת 15 באוק' המגוחכת. הוא מראה על התגובה כביכול של התנועה בנוגע לתגלית ומציג איך הם מפילים עצמם בפח, גם מאמתים את העובדה שהשרתים הגיעו מהמשרד לעיל ששימש בעבר את משרדי LUCIS TRUST הראשיים וכיום משמש את… BRAHMA KUMARIS!! [youtube_sc url="https://www.youtube.com/watch?v=3EgxDDOkGks"]
קוראינו הותיקים רואים אזעקות ואורות לנוכח גילוי זה. LUCIS TRUST הוא הוא אבן יסוד הרוחניות הגנוסטית אנטישמית שנמצאת בבסיס האו"ם. הם אחווה סודית מאוד חזקה, זרוע נוספת של הסדר העולמי החדש, על העמקה בנושא זה (מיותר לציין שמשמעות שמם הוא אלוזיה ללוציפר).
שימו לב, הכומתות החומות המודרניות שמוציאות את הפגנות הענק כלחץ מלמטה למדיניות הסדר העולמי החדש (אג'נדה21) פועלים בחשאי כארגונים חברתיים כלכליים של האו"ם. ככה הם החביאו את העובדה שADBUSTERS יוזמי האירוע OCCUPY WALLST רשומים בפאנל הסביבתי של האו"ם כבר זמן רב.
http://www.uncsd2012.org/content/documents/353WSSD2002.pdf
Consolidated List of Non – Governmental Organizations and Other Major Groups Accredited to the World Summit on Sustainable Development at Prepcoms II, III and IV(This list excludes organizations accredited with the ECOSOC and on the CSD List, and includes corrections to names and coordinates received by the Secretariat) …. Adbusters Media Foundation 1243 West 7th Ave. Vancouver, BC V6H 1B7, Canada Tel: 604.736.9401 Fax: 604.737.6021 E-mail: dave@adbusters.org Website: www.adbusters.org
פירוט השיטה בסרטון קצר ומתורגם:[youtube_sc url="https://www.youtube.com/watch?v=aPp68BzoM38"]
שימו לב לקטע הבא מהסרט, שוליית המכשף שיצא כשנה לפני שהחלה ההתקוממות בוול סטריט אתם לא תאמינו עד שלא תראו.[youtube_sc url="https://www.youtube.com/watch?v=QCgPpYsegSs"]
 ואם כבר על פאגניות תאוסופיה בניה חופשית והמחאה, הסמל העיקרי בסופו של דבר היה האישה הרוכבת על השור, האלילה יורופה, הסמל של האיחוד האירופי בעיקר:[youtube_sc url="https://www.youtube.com/watch?v=JYENDd2h7rc#t=181"]
לסיום נציג לכם תגובה שלנו לכתבה מניפולטיבית שפורסמה בעבר בTHE MARKER
שימו לב איך היא בתוכה מגלמת דווקא את האמת שאכן המחאה היא תוצר מחושב ומאורגן של הסדר העולמי החדש. נשים כאן מקורות ראשוניים כדי שתוכלו לראות פעם נוספת שכל מה שאנו אומרים לכם הוא אמת לאמיתה.
http://www.themarker.com/markerweek/1.1905177
הFBI יצא נגד מחאת OCCUPY, בו-הו אנו עוד רגע מזילים דמעה, ממש מפתיע. דבר ראשון שימו לב שהכותב של המאמר כופה על הקורא את הדעה שלו שהמגזר הפיננסי הוא האשם במשבר הכלכלי העולמי, שום איזכור לפדרל רזרב או לבנקים מרכזיים, או לתוכנית הדיור של בוש שהשתמשה בבנקים הסמי-פדרלים פרדי מאק ופאני מיי, שום כלום הוא כבר הכתיב לכם את דעתו. כבר שם את הכתבה בקטגוריה מניפולטיבית קלאסית.
אחר כך הוא טוען שתקשורת ה"מיינסטרים" "תאגידית" (למה תקשורת מרכזית ממשלתית עדיף? אורוול?) התעלמה לחלוטין מהסיפור, אך מודה שהם פשוט לא שמו את זה במרכז החדשות בגלל הירי האחרון שהיה והמצוק הפיסקאלי, אבל באותה נשימה טוען שהיו גופי תקשורת שכן התייחסו, גופיי תקשורת שהם שיא המיינסטרים בארה"ב הנתמכים על ידי ארכו-"טייקונים", הCNN של הגלובליסט,מיוזמי אג'נדה21, טד טרנר, אשר רוצה שכל אחד ממכם יוכל שיהיה לו רק ילד אחד (בעבור כדוה"א), וכמו כן גם העיתון הידוע והמשפיע ביותר בארה"ב, הניו יורק טיימס (יחד עם האפינגטון פוסט שגם הוא אחד העיתונים המרכזיים). לא במקרה הניו יורק טיימס בחר לעשות זאת.
אלה ממכם שעוקבים אחרינו בשנים האחרונות יודעים שכתבנו רבות על פרופ' קארול קוויגלי, המורה שהכשיר את קלינטון לנשיאות ועוד מנהיגים רבים, ואשר נבחר להיות ההיסטוריון הרשמי של ה"סדר העולמי החדש" אותם הוא מכנה קבוצת השולחן העגול. אז הוא כותב בספרו "טרגדיה ותקווה" (טרגדיה לאלה מאיתנו שיתנגדו למהפכה החברתית העולמית, תקווה לאלו שיצטרפו אליה), ומסביר על זרועות התעמולה הראשיים של הקבוצה כאשר אחת מהעיקריות היא הניו יורק טיימס. נו, ומה אנו מגלים? שאותו ניו יורק טיימס הוא קודקוד במכונת התעמולה המשומשנת ומכוונת של ה"שולחן העגול".
tragedy-and-hope
הציטוט:

The American branch of this "English Establishment" exerted much of its influence through five American newspapers (The New York Times, New York Herald Tribune, Christian Science Monitor, the Washington Post, and the lamented Boston Evening Transcript).

לאחר מכן הוא הולך וכותב על אחת הכותבות הראשיות לחשיפת העניין אשר תומכת באופן פאנטי במחאת וולסטריט, הלא היא נעמי וולף. איזה צירוף מקרים, במקרה נעמי וולף חונכה באוקספורד תחת מלגת רוהדס. מלגת רוהדס היא המלגה הייחודית המיוחדת שעוצבה על ידי מי שקוויגלי מכנה "השולחן העגול" בעבור יצירת סוכני שינוי קליברים שיניעו את הסדר יום הגלובלי שלהם. ציטוט מתוך ספרו של קוויגלי "הממסד האנגלו אמריקאי": על בעלי מלגת רוהדס כחלק מהאחווה הסודית של השולחן העגול אשר התוכנית שלה התוותה בצוואתו של ססיל רוהדס הידוע:

will, are known to everyone. What is not so widely known is that the Rhodes in five previous wills left his fortune to form a secret society, which was to devote itself to the preservation and expansion of the British Empire.”

על פעילות השולחן העגול וסוכניהם בעלי מלגת רוהדס בקידום האחווה הסודית לקידום הסדר העולמי החדש:

“From this point onward, the Milner group increasingly emphasized the necessity for building up the oceanic block. In England the basic propaganda work was done through the Round Table and Lionel Curtis while in the U.S. It was done through the Rhodes Scholarship organization, especially through Clarence Streit and Frank Aydelotte. In England, Curtis wrote a series of books and articles advocating a new federal organization built around English-speaking countries… The chief work of this nature was his 'Civitas Dei' which appeared in three volumes 1934-37.”

בהמשך אותה קבוצת שולחן עגול התקדמה להקים את ארגון האו"ם כעוד פלטפורמה לפעולה, וכפי שהתחלנו עם הכתבה, הזרוע המבצעת הגיחה מהאו"ם בביצוע הנדסת מחאות אוקיופיי.

בכתבה לעיל שאנחנו מבקרים, מוזכרים ארגוני חדשות קטנים שהתעסקו בתעמולה הזאת, כמו דמוקרסי-נאו, ערוץ חדשות קומוניסטי ידוע בתוך ארה"ב, בעל תפיסה אנטי אמריקאית מובהקת בכל כתבה שלהם, שנאה עזה לקפיטליזם בצורה פתולוגית, ומזומנים זרמו אליהם לא פעם ולא פעמיים מקרן פורד, החשוד המיידי של כל מימון פעילות חתרנית. קרן פורד גם נכללת כאחד מארגוני השולחן העגול. חוץ מנעמי וולף, היו עוד בעלי מלגת רוהדס שתמכו בOCCUPY בחזית, למשל ביל קלינטון, ולמשל רייצ'ל מדאו הכתבת הראשית בחוד החנית של MSNBCommunism, וכמו כן גם E.F. Schumacher, ועוד ועוד ועוד. בעלי מלגת רוהדס הוציאו לפועל את אג'נדה 21 בריו 92 יחד עם טד טרנר, ע"ע ריצ'ארד גרדנר אשר גם טען כי הסדר העולמי החדש יצטרך להיבנות על ידי תנועה שורשית (ממש כמו מחאות הצדק חברתי של Occupy):

In short, the "house of world order" will have to be built from the bottom up rather than from the top down. It will look like a great "booming, buzzing confusion," to use William James' famous description of reality, but an end run around national sovereignty, eroding it piece by piece, will accomplish much more than the old-fashioned frontal assault. Of course, for political as well as administrative reasons, some of these specialized arrangements should be brought into an appropriate relationship with the central institutions of the U.N. system, but the main thing is that the essential functions be performed." Richard N. Gardner "The Hard Road to World Order" Foreign Affairs 1974

יתר על כן, הכתב מנסה להראות כאילו מדובר במחאה אוונט גארדית שורשית נגד הממסד, כפי שאתם רואים היא יציר כלאיים של הממסד, ואפילו הכתב טוען בברור שאובמה תמך בגדול במחאה ואף השתמש בה לקדם את המיסים השערוריתיים החדשים שלו אז.

כפי שאתם רואים רשת השולחן העגול אחד לאחד, ועוד מתוך הכתבה עצמה כפי שהיא הציגה את הנושא, היא שמקדמת את המחאה, ומקדמת את הפארסה הזאת. אין הדבר חדש. אותו דבר עשו עם מחאות הצדק חברתי של זעם הסטודנטים ב68 בכל העולם, אשר התחילו באוניב' קולומביה. הקבוצה שהפעילה אז והיית אחת המארגנות של OCCUPY כיום היית הSDS הידועים אשר היו הראשונים לתכנן פיגוע בפנטגון בעבור הסינים נגד ארה"ב (לפני 911, והם הצליחו להוציא כמה פיגועים אחרים, והמנהיגים שלהם פעלו במשך שנים כמארגנים קהילתיים עם אובמה בשיקאגו, ביל איירס ואשתו ברנדין דורנס). אחד מפעילי הSDS ב68 היה ג'יימס קונן, והSDS גם היו תחת מעקב הFBI, אפילו צמוד יותר, אבל משום מה חבורה של סטודנטים סטלנים הצליחו לחמוק ממאסר עולם שהגיע להם על פי דין. קונן מסביר בביוגרפיה שלו The strawberry statement בדיוק את מה שאובמה עשה עם OCCUPY לקדם את המדיניות שלו, הוא מסביר כיצד רוקפלר ואנשיו (קוויגלי מזהה אותם בשולחן העגול) הציעו את הכסף שלהם לSDS לקומם מחאות ענק ראדיקליות, שהממשל יראה במרכז בעוד הוא נע שמאלה לאג'נדה סוציליסטית.

[youtube_sc url="https://www.youtube.com/watch?v=hwrPP-3×538&feature=youtu.be"]

אגב מה שהוזכר בסרטון על היהודים, גם במחאה הנוכחית לא חסרים אלמנטים אנטישמיים:

מגמה חוזרת

כמו כן מתואר כיצד המחאת זעם אז שהפכה להתקתשות אלימה עם שוטרים, יכלה להעצר תוך כמה שעות בודדות ממש בתחילתה לפני שהחלה ההסתגרות והמצור. גם במקרה של OCCUPY ידעו מראש על האירוע, הודיעו עליו לפני, והמשטרה יכלה בקלות מאוד תוך שעות בודדות להפטר ולעצור את המחאה, הם התנחלו באופן לא חוקי בשטח ציבורי, הפריעו לעסקים (יש עסקים קטנים שממש פשטו את הרגל עקב האירוע), ולכן המגמה להכיל אותם מראה פעם נוספת שיש כאן רובד עמוק יותר לנושא.

אז למחאה המהונדסת הבאה שיארגנו לנו אתם כבר מוכנים…
לילה טוב.

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

6 תגובות

  1. Stromboli 2016-04-05

    הוווו כן B|

  2. Thor Savitr 2016-04-08

    אכן יש לכם הרבה ידע…אחרת לא הייתם מצליחים לחבר את כל הנקודות לבנייה החופשית.(שנכון מבחינה חלקית) לכן נראה תמוה בעיניי שדאגתם להראות את האנטישמיות של התנועות הנ"ל מבלי להזכיר את מקורותיהן באסכולה של פרנקפורט שממנו נולדו המרקסיזם התרבותי ו critical theory.באסכולות האלה וגם בתשתית הבנקים הנוכחית ששולטת בתנועות הגלובליסטים למרבה חוסר הנוחות לא תמצאו שם תיאוסופים נאצים אלא יהודים כשרים.

  3. Stromboli 2016-04-09

    הרעל המרקסיסיטי של אסכולת פראנקפורט פותח על ידי יהודים שבתאים מהאילומינטי.

    משה דוברושקה מנהיג השבתאות קרא לעצמו junius frey, בזמן שהיה חבר באילומינטי הבווארי של וויסהאופט דרך לשכת האחים האסייאתים (לימים לשכת פראנקפורט).
    יוניוס היה שם העת של יהודיה מרקסיסטית, רוזה לוקסנבורג (הקרן שעל שמה מממנת פעילות של אדומים כמו ספיר). כמו כן שם הארגון המרקסיסיטי שלה נקרא ליגת הספרטקיסטים על שם ספרטקוס, השם של אדם וויסהאופט באילומינטי. חבר בליגה היה לא אחר מאשר הרברט מרקוזה. אחד מהקודקודים של אסכולת פראנקפורט. האסכולה התפתחה באוניברסיטת גטה (שהיה מנהיג האילומינטי לאחר וויסהאופט). ואז מרקוזה עבר עם חבריו לארה"ב, היכן שנהיה ראש החוגים הסוציולוגים שהכשירו את אנשי הצדק חברתי באוניברסיטת ברנדייס, על שם היהודי השבתאי הידוע במאה ה20, לואיס ברנדייס שנשא פטרט של אשתו של יעקוב פראנק מנהיג השבתאות אחר ש"ץ.

    הפער בין יהודי אסכולת פראנקפורט ליהודים עצמם הוא לאין גישור. וגם הם היו מודים בזאת בשמחה.

  4. Thor Savitr 2016-04-09

    stromboli,תודה רבה על המידע, כמובן שיש פער בין אסכולת פראנקפורט ליהודים עצמם(ובפרט למסורתם העתיקה שהיום אנו מכירים רק בצורתה המנוונת ביותר) אך הללו האחרונים בין אם במודע ובין אם לא במודע באופן קולקטיבי משרתים אסכולה זו…כאשר הבולט ביותר הוא התפקיד הנוכחי של 'דת השואה' בתור נשק פסיכולוגי נגד אומות העולם…

    אך החולי הזה בתרבות המערב החל הרבה לפני השבתאות. השורש של כל התנועות המהפכניות והאנטי מסורתיות הללו שאנו עדים להם היום החל בנצרות ובהחדרתה לאימפריה הרומית כסוס טרויאני בידי היהודי שמעון בן יונה או בשמו הידוע יותר פטרוס -'האפיפיור הראשון'

    http://www.shoresh.org.il/spages/articles/article1943.htm

    https://archive.org/details/ARealCaseAgainstTheJews

  5. עמית יצחק ויינשטוק 2016-04-10

    כתבה מעולה! מעניין אחת מהתגובות למטה הזכירה את המעורבות של הפרנקיסטים בפיתוח תיאוריית סוציאליזם..

  6. אבוקדו בישראל 2016-04-11

    נראה שאתם חוזרים לזירה. מעולה אתם מהווים את המקל החזק ביותר בגלגלי הסדר העולמי החדש. כאן בארץ.