הביון האמריקאי מקדם את הפתרון הסופי במעטה של שלום?

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

אמיר קטאר

סוכני ONEVOICE בזמנו דחפו אותנו להגיע להסדר בשיחות, בתירוץ שזה כדאי כי איזה ש'ייח עשיר מקטאר חושב ככה. אותה קטאר שעושה עסקאות נשק עם ארה"ב בשווי עשרות מיליארדי דולרים, למרות שאין לה צבא של ממש והיא המגבה הכי גדולה של החמאס. לכאורה נראה כאילו ONEVOICE מקדמים את הפתרון הסופי במעטה של שלום:

כדי להבין את הקשר הסביר ביותר שלהם למערכת הביון האמריקאי, להלן קטע חשוב ביותר מתוך הספר the cultural cold war || Frances Stonor Saunders:

.עמ' 135: על פי דוח סופי של וועדת צ'ארץ'. "קרנות מבוססות כמו קרן פורד, קרן קארנגי וקרן רוקפלור מהוות את הצורה הטובה והמקובלת ביותר של כיסוי מימון…הוסיף ואמר דו"ח פנימי של הCIA , ב1966, שטכניקה זאת הייתה יעילה באופן מיוחד לארגונים הפועלים במדינות דמוקרטיות, כשאנו זקוקים לכך שהן המשתתפים ומשתפי הפעולה והן המבקרים שלהם לא ידעו, וכך יהיו מקור מקורי , אותנטי ו"עצמאי" של מימון".

בשנת 2012 יצאה תנועת השמאל קול אחד בקמפיין חוצות. מטרתו היתה לשכנע את הישראלי הממוצע ש"קטאר סך הכל רוצה לחבק את ישראל". באותו הזמן ממש, קטאר השקיעה הון עתק שנועד לאפשר חטיפה של ילדי ישראל לתוך עזה.

מתוך כלכליסט: 

כלכליסט

בnrg דווח על הניסיון העיקש של ג'ון קרי לצרף את קטאר וטורקיה להסכם רגיעה ב"צוק איתן":

קרי קטאר

החיבור בין ארה"ב לקטאר מסוכן לא רק לישראל אלא למזרח התיכון כולו, מתוך 'וואלה חדשות':

יחסי ארהב קטאר מסכנים את הקואליציה נגד דאעש

מאז פרוץ "האביב הערבי" בסוף שנת 2010, ממשלו של הנשיא ברק אובמה הידק את שיתוף הפעולה עם קטאר. במהלך פרק הזמן הזה השתמשו השלטונות האמריקניים בדוחא כערוץ תקשורת עם הארגונים הקיצוניים באזור, שאותם הצהירה וושינגטון כי מעוניינת להחליש. על פי הגורמים, היחסים הקרובים האלו מעלים ספקות לגבי כוונותיה הכנות של דוחא. בין הארגונים שאותם הביאו הגורמים כדוגמה, מלבד "המדינה האיסלאמית", הם חמאס, ארגון ג'בהת א-נוסרה, הפועל בסוריה ומזוהה עם אל-קאעדה וארגון טליבאן באפגניסטן.

את אותו משחק כפול דוחא משחקת בכל המזרח התיכון גם מול דאעש וגם פה אצלנו מול חמאס. מתוך ויקפדיה:

קטאר נחשבת כיום למשענת התמיכה המרכזית של חמאס – כספית, מדינית ופיזית, כאשר ראשי הארגון שוהים בשטחה ונהנים מהגנתה. התמיכה שמעניקה קטאר לחמאס, היא חלק מפעילות ענפה שמנהלת מדינה זו בשנים האחרונות, במטרה להפוך לגורם רב השפעה במזרח התיכון.

בעוד קטאר מממנת את ארגון הטרור האיסלאמי הפלסטיני חמאס, השואף להשמיד את ישראל היא מעודדת את רעיון יוזמת הליגה הערבית לשלום בין ישראל לרשות הפלסטינית. בתוך כך, בתוכניותיה הדוקומנטריות מסיתה אל־ג'זירה, שבשירותם בקביעות את הפלסטינים לפעול נגד האויב הציוני ולא להתפשר על זכות השיבה.

… את המדיניות שבמסגרתה היא מנסה לקיים קשרים עם כל השחקנים הפוליטיים והצבאיים במזרח התיכון כדי לחזק את מעמדה ולגרום למעצמות העולם והאזור להזדקק לסיוע שלה. כך למשל היא קרובה לסעודיה, מדברת עם איראן, מתחזקת ברית הדוקה עם ארצות הברית בתחום הביטחון כגון עסקת נשק ומארחת את הבסיס הגדול ביותר של צבא ארצות הברית במזרח התיכון, אך במקביל נותנת מקלט לאנשי טרור, מזרימה נשק לארגוני טרור, אויביי אסד וחזבאללה בסוריה – אבל גם מנהלת משא ומתן ומתווכת עסקאות שבוייםעם אנשיו של נסראללה.

התעשיינים הגלובאלים ממועצות הסדר העולמי החדש כמו הועדה התלת צדדית משתמשים באנרכיסטים וארגוני שמאל רדיקאלי כדי לגרום להם להראות ב’מרכז’ בעיני הציבור בעוד הם עוברים לשמאל. שימו לב לתנועת OneVoice.

סרטון הדגל של התנועה:[youtube_sc url="https://www.youtube.com/watch?v=LIERrfz3lb8"]

שימו לב לבוגר ג’ורג’טאון עבדאללה מלך ירדן שפותח את הסרטון  בהפצרה להגיע לתוצאות. בהמשך הסרט מתחיל להתבהר שהתנועה הזאת היא זאת שיזמה והחלה את פגישות האינטגרציה הכלכלית של המנהיגים בועידה הכלכלית העולמית  (כמו אלו בWorld Economic Forum). אותם פגישות כלכליות התוו את הדרך אל עבר יישום יוזמות כדוגמת יוזמת עמק השלום אשר מטרתם להפוך את המזרח התיכון לגוש כלכלי מאוחד וחסר גבולות שיתחיל באותה הדרך של האיחוד האירופאי, איחוד צפון אמריקה (נפט”א) וכו’. ראו כתבה שלנו בנושא “מי מכתיב את מדיניות השלום“.

בסרטון מציגים הרבה אנשים צעירים משני הצדדים, אשר מגדירים עצמם כ”מתונים”, ושימו לב המתינות עבורם לא שונה בהרבה ממה שהכרנו עד כה, פתרון שתי מדינות (לא אומרים לשתי עמים) [Two State solution] המבוסס על גבולות 67 והבנה הדדית שצריך להגיע לפשרה בנושאי סוגיות הליבה כמו ירושלים והפליטים. לאורך הסרט, וגם באתרים שלהם אתם תראו שהם ממש מדגישים את מה שפרס אמר לגבי כך שהגיע הזמן שהצד המתון ייקח על עצמו לקדם את סיום הסכסוך במקום להשאיר זאת בידי הקיצוניים. בסיום הסרטון כבר ממש ניתן להרגיש את בשורת הNew Age שפרס מדבר עלייה  (ראו כתבה חשובה בעניין, סרקו “מרכז פרס לשלום”), כאשר הסרטון נגמר בשיר עם המילים כמו For we are one, and one is blah blah blah….

רובכם אולי שמעו בעבר על OneVoice כאשר כוכבים מארה"ב דוגמת ג’ייסון אלכסנדר (“סיינפלד”) ואנג’לינה ג’ולי (CFR) באו לבקר בארץ בדיוק בזמן שהשיקו את יוזמת ז’נבה. ג'ייסון אלכסנדר בדיוק התארח בתכנית המגמתית “ארץ נהדרת” וקידם את יוזמת השלום של התנועה. רק מעטים החלו לבדוק מהחשד שאנשים מפורסמים כאלה לא באים יחד סתם ככה. המושכים בחוטים יודעים שעולם הזוהר מסנוור את הצי-בור.

1

את הגדרת עמודי התווך של היוזמה ניהלו מומחים בכנס פסגת רוקפלר:

[מקור:http://blog.onevoicemovement.org/one_voice/2003/09/]

2

מי המומחים? 

בין היתר אבישי ברוורמן, גארי גלדסטיין (לשעבר בכיר בקרן ניהול של ג'ורג' סורוס),מרטין אינדיק (מועצה ליחסי חוץ, ואחד ממנהלי הקרן החדשה לישראל!), סטפן היינץ (נשיא קרן האחים רוקפלר).

3

משתמשים בכריזמה של כוכבי הבידור לגייס עזרה וכספים מהשמנת של עמק הסיליקון. (זכרו שהם אלו שכוננו את רעיונות האינטגרציה הכלכלית לקדם את השלום האזורי, ע"ע פרויקט עמק השלום). למי יש את הכוח לנהל כזה אירוע? קרן האחים רוקפלר שוב:

[מקור:http://blog.onevoicemovement.org/one_voice/2004/03/ ]

4

אוניברסיטת בית לחם מביעה תמיכה בתנועת “קול אחד”, דרך סגן הנשיא של האוניברסיטה האח פיטר בריי.

בית לחם

אנחנו מגיעים לליבה. מי ממן את תנועת OneVoice? ובכן, בין היתר, קרן פורד, קרן האחים רוקפלר, וIBM. קצת מפחיד לאור העובדה, שקרן רוקפלר בעבר ממנה את מחקר האאוגניקה הנאצי, הנרי פורד היה אחד הממנים החזקים של הנאצים (אפילו קיבל על כך תואר מסדר נשר הברזל), וIBM בנתה את מכונות התיוג של המספרים בשואה. אבל החשוב מכל כאן הוא קרן פורד! הממנים גם את הקרן החדשה לישראל.

הוא פאונדס ואן וויס

מרכז אל-מזאן (Al Mezan Center) לזכויות האזרח בעזה קיבל 100,000 דולר עבור מה שקרן פורד מכנה כ"עבודה בתמיכה קהילתית על כלכלה, זכויות סוציאליים ותרבותיים בעזה". מרכז אל-מזאן עובד בצמוד עם התנועה הסולידרית הבין-לאומית. [מתוך: New york Sun Oct 20 2003 Funding Hate] (על פי הכתבה גם גורמים באו"ם ממנים את המרכז).

ועכשיו שימו לב לסרטון הבא המציג הפגנה בחסות OneVoice של פלשתינאים בירושלים, הדבר נראה ממש כמו משהו שניתן לכנות “בילעין לייט”,  שם קוראים לפתרון שתי מדינות, הקמת מדינה פלשתינאית שבירתה היא ירושלים. למי שחושב שבכנסת לא עובדים על כך, אז תיזכרו בחוק המדבר על נסיגה מירושלים ושאר חלקי הארץ במשאל עם, חוק זה חותר תחת חוק יסוד ירושלים ומכין את הקרקע, כמו גם האנרכיסטים המתרברבים בחוק הבין לאומי יחד עם הפרופסורים מהפרוייקט המשותף של העברית וג’ורג’טאון בקידום החוק הבין לאומי והיד של קרטר מהוועדה התלת צדדית של רוקפלר :[youtube_sc url="https://www.youtube.com/watch?v=FuWr3xtep3s&hd=1#"]

כפי שניתן לראות לגופים החזקים כמו הועדה התלת צדדית יש יד בשני קטבים של יוזמת פתרון הסיכסוך במזרח התיכון. ומה הכוונה? תוכלו לראות סיקור מלא של מגזין ה”כיבוש” אשר מסקר את המתיחות בין שני ארגונים הISM (ארגון הסולידריות הבין-לאומי.) וOneVoice , וה”קונפליקט” ביניהם. OneVoice טוענים שהISM מהווה צד קיצוני מידי ולכן לא נותן להם לפעול בשטחים בהרמת קונצרט שבו הם רוצים לגייס פלשתינאים לענות על שאלון לגבי עמדתם על תנאים בנושא תהליך השלום (זה אחת הדרכים שלהם להגיע לפתרון צודק על פי מה שהם טוענים).

אז האם יש כאן קונפליקט אמיתי? צפו בקטע הבא המסביר את ה"שיטה".[youtube_sc url="https://www.youtube.com/watch?v=bscUnEfO0os&hd=1"]

מצד אחד הם מעודדים את פעילות הISM בדרכים לפעמים ישירות לפעמים עקיפות, מצד שני משקיעים בפרוייקטים יוקרתיים משלהם ואז נוצר מתח ביניהם. אבל זאת בדיוק המלכודת, כי אם ISM קיצוניים אז בטח ובטח שהפתרון של OneVoice אשר אף אחד לא היה מעלה בדעתו לפני עשר שנים פתאום נראה מאוד הגיוני ובר יישום.

זה גם חלק משיטת הפעולה ההגליאנית , בה יש תזה (OneVoice) יוצרים לה את האנטי-תזה (ISM) והמתח ביינהם בסוף מוביל לתוצר הסופי, הסינטזה, פיתרון שיצליחו ליישם עם הכוחות הבינ”ל (רוקפלר עזר בבניית האו”ם). ראו הרחבה כולל סרטון מלא המציג כיצד קרנות המזוכות ממס בארה”ב כמו רוקפלר, ופורד מתמחות בדיוק בסוג כזה של סינטזה. אפילו בן גוריון דיבר על כך בזמנו.

הסיבה שהם רוצים להחזיר את ישראל לגבולות אושוויץ ולפרק את הלגיטימציה שלה כמדינה יהודית ריבונית היא מכיוון שהארגון הזה הוא זה שיזם את אירועי הWORLD ECONOMIC FORUM בראשות רוקפלר שם מקדמים את האינטגרציה הכלכלית באזור לגוש מדינות הים התיכון. מחפשים להעלים פה למען האמת את כל הגבולות.

מה שמדאיג באמת הוא שלא משנה לאן מסתכלים, תמצאו מרקסיסטים ואת הכס הקדוש הפועלים לשינוי חברתי בארץ. שימו לב להנהלה של OneVoice.

הנהלה 1 וויס

המנהל הראשי דניאל לובצקי קיבל את פרס הכבוד של האיחוד התיאולוגי הקתולי למשכיני שלום. המנהלת הבכירה מתחתיו היא דרייה שאייך, אשר מילדותה היית פעילה בשומר הצעיר למען פיוס במזה”ת. תזכורת קטנה לגבי השומר הצעיר. זה אותו ארגון בעל זיקה בלתי נפרדת לדיקטטור הקומוניסט סטאלין וניתן לראות זאת בדיוקן הבא שהוציאו בבטאון המפלגה ה”משמר” לאחר מותו:

בטאון השומר

פה אנחנו מסיימים. מקווים שאתם מתחילים להבין את "רוח הזמן" לגבי התהליכים המתרחשים בישראל. לCFR אג’נדה מאוד ברורה, דרכי פעולה מאוד יעילים, והם דואגים לפעול בהסתר…

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

8 תגובות

  1. אלדד 2014-11-04

    לא יותר קל להגיע לגוש כלכלי מאוחד של המזרח התיכון דרך שלום אמיתי ולא דרך הקנוניה הזאת?

    הרי באירופה יש איחוד כלכלי מסוים בלי להרוג אחד את השני קודם.

  2. Stromboli 2014-11-12

    כיוון שמה שמתאים לאופי והתרבות האירופאית לאו דווקא תקף, מובן, ומתאים למזרח התיכון.

  3. יוגי 2014-11-06

    בסרטון של ONEVOICE מופיע אחד חרדי בדקה ו37 שניות אלון נוריאל זהו יועץ התקשורת של יעקב מרגי משס מעניין…

  4. ישראל 2014-11-27

    מקורו של האיחוד האירופי בארגון לשיתוף פעולה בין-מדינתי שנוסד לאחר מלחמת העולם השנייה במטרה לשקם את אירופה ההרוסה וזרועת הקרבות ולמנוע מלחמות נוספות ביבשת…

  5. טל 2015-02-02

    מחלת הסרטן שנקראת האילומינטי חדרה אט אט גם למדינת ישראל ויש לטפל בה בטיפול כימותרפי.

    האילומינטי = השמאל הקומוניסטי בעבר וכיום הם מכנים עצמם כשמאל ליברלי. (איזו בדיחה)

    הבונים החופשיים עדיפים בהרבה.
    הבונים החופשיים דוגלים בשמירת האתוס היהודי נוצרי והם רצו להנחיל לכל העולם את התרבות הזו.

    אך לצערי הרב, הבונים החופשיים שהחזיקו בצבא הקונפדרציה של הדרום חתמו על הסכם כניעה לצבא של האילומינטי שהחזיק בצפון.

    צריך לזכור, הדרום לא הובס והוא עדין היה עוצמתי והחזיק ברוב הגוש הדרומי, אך הסכם הכניעה נועד להמנע משפיכת דם נוספת ומיותרת, וההסכם גובש בוושינגטון DC ונחתם על ידי אברם לינקולן, שלפיו על מדינות הדרום וצבא הקונפדרציה להניח את נשקם, תמורה לכך שהצפון ומדינות האיחוד יניחו לדרום ויחדיו יבנו את ארה"ב. כמובן שהסוף היה ידוע וצבא הצפון בהוראתו הישירה של לינקולן טבח ברוב הקצינים ובאצולה של צבא הדרום ולכן אברם לינקולן חוסל.

    חובה לפרסם !!!
    תיעוד היסטורי שמוסתר מעיני הציבור ונקבר על ידי זרועות החנק של התמנון האילומינטי האכזרי.

    כ – 10,000 אלפים חיילים וקצינים יהודים שבינהם אבות אבותי שרתו תחת צבא הקונפדרציה.
    יהודים רבים לחמו ונהרגו תחת צבא הקונפדרציה שבסך הכל רצו לשמור על הנכסים שלהם ולשמר את היהדות, וראו בצפון איום על התרבות שלהם.
    הם הקימו את בית הכנסת הראשון "בית אלוהים" בצ'רלסטון.
    והובטח להם אחרי שהצפון יובס להקים בתי ספר משולבים ללימודי יהדות ושילוב הנצרות המשיחית ולימוד השפה העברית ולימוד ההיסטוריה היהודית.

    אחרי הסכם הכניעה, גורשו רוב יהודי הדרום משטחה של ארה"ב בחזרה לאירופה.

    כנסו לקישור זה, ולמדו אודות חלק מההיסטוריה האבודה של העם שלכם.

    http://www.rense.com/general26/morethan10000.htm

    ופה,

    https://books.google.co.il/books?id=UtiEY4s9n9IC&pg=PA107&lpg=PA107&dq=adolph+proskauer&source=bl&ots=rcgh9-_gp8&sig=HyTr2kuNKNUjfvQRdr3PxXCIEQM&hl=iw&sa=X&ei=2ZDPVNGPC_St7AaCyYD4CQ&ved=0CDsQ6AEwBA#v=onepage&q=adolph%20proskauer&f=false

    ופה,

    http://confederatepictures.yolasite.com/

  6. שמעון 2015-02-09

    הם מתכננים והבורא צוחק… אל תהיו מודאגים חברים. נצח ישראל לא ישקר..

  7. אברהם מוטולה 2015-04-01

    מאמר חשוב ומצויין ! חזק וברוך !

  8. רון דניאל 2015-05-22

    מה קורה אילומינינג'ה…

    האצולה העולמית פעילה גם בצד הימני של המפה הפוליטית בישראל…

    ודווקא שם הם יותר מסוכנים – גם כי הימין הוא יותר לאומי ופטריוטי כביכול, וגם כי הם כרגע בשלטון…

    נתניהו חבר הסי אף אר… מעט מאוד לא אמריקאים חברים בארגון הזה אם בכלל… ואיפה הוא התחיל את הקריירה הפוליטית שלו ? באו"ם… שהקמתו כידוע היא אחד המבצעים הגדולים של הבנייה החופשית…

    מה זה אומר על נתניהו ? מי טיפח אותו ועזר לו להגיע לאיפה שהוא היום ? כנראה אותם אצילים שמממנים את V15…

    האצולה עושה רעש מצד שמאל – ומושכת בחוטים בשקט מצד ימין…

    וזה לא התחיל עם נתניהו…

    גם "התנועה הליברלית" שהיתה חלק ממהלך פוליטי עולמי של האצולה, היתה למעשה חלק מן הליכוד…

    ההסתננות של האצולה העולמית לימין הפוליטי בישראל התחילה כבר אז – הרבה לפני נתניהו…