מי יצר את האסלאם הקיצוני בארה"ב?

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

הם עשו את זה שוב. בפעם השלישית במאה שנה "האילומנטי" הצליחו להביא את העולם לעוד מלחמת עולם. הם מצליחים ליצור מצב של כביכול מאבק בין טוב ורע שמחייב יציאה למלחמה. כן, המוסלמים הקיצונים הם איום על העולם וצריך לנטרל את האיום הזה, כפי שהיה צורך לנטרל את הנאצים. אך מי יצר את התנועה הנאצית ומי יצר את האסלאם הקיצוני?

כתבה ישנה של ברי חמיש:

במשך מאות שנים הערבים היו משרתים שקטים וצייתנים של האימפריה העותמאנית. בשנת 1917 הבריטים גירשו את העותמאנים ונטלו את השלטון בפלשתינה. הם, והשולחן העגול הסודי שלהם, אישרו הצהרה שמאפשרת ליהודים לייסד מחדש את ישראל, וכך בעצם אפשרו להם מפלט מהפוגרומים של אירופה, שלובו מלכתחילה ע"י ה"אילומנטי", בדיוק למטרה זו. אחר-כך הם שילחו ביהודים את הערבים ויצרו עוינות כזו שגרמה לאסלאם להפוך לבעל ברית של הנאצים. בשלב הבא ה"אילומנטי" הציתו את השואה וכשהיא הסתיימה, המושלים הישועים בוותיקן באישור בעלי בריתם, העבירו את פושעי המלחמה הגדולים ביותר לכל רחבי העולם בעזרת נתיב שנקרא בצדק "רטליין" ( בעברית: נתיב מילוט של עכברים). יהודי אירופה נשלחו לישראל, שם פרצה מלחמה שבה היו אמורים היהודים להפסיד, וכך היה אמור לצאת לפועל שלב ב' של השואה. אך נגד כל הסיכויים ישראל שרדה. מאז, המושלים הנסתרים של כדור הארץ ניסו כמיטב יכולתם להפוך את האסלאם לגירסא משופרת של הנאציזם. השלב הראשון בתוכנית זו כלל יצירת אומה מלאכותית מבוססת על טרור, העם הפלשתינאי. פחות מדור אחרי כן, הם יצרו באותה תבנית את הטאליבן ואת אוסאמה בן-לאדן.

אז מי יצר את הטאליבן? הנשיא ג'ימי קרטר מהמועצה ליחסים בינלאומיים (CFR) הוא שפתח בשלבים הראשונים. הוא פתח במלחמה נגד כוחות סובייטיים באפגניסטן. מי מימן מלכתחילה את פעולות הטאליבן? ראש ה-CIA ג'ורג' בוש מ"חברת הגולגולת והעצמות" הנספחת למועצה ליחסים בינלאומיים (CFR). מי סיפק לטאליבן את כל ציוד התקשורת המוצפן, שאפשר את התקפת הטאליבן על הפנטגון ומגדלי התאומים? הנשיא קלינטון מה-CFR. הוא גם אישר מכירת נפלאות היי-טק לסוריה, כך שבלתי נמנע שקבוצות אסלאם קיצוני יקבלו אותם. מי נתן לטאליבן 48 מיליון דולר לצורך השמדת פרגים, למרות שהיה ברור לחלוטין שלא לזה ישמש הכסף? מי אם לא הנשיא הנוכחי שלנו. התפוח לא נופל רחוק מהעץ, גם בוש הבן הוא בוגר "חברת הגולגולת והעצמות". מי השותף לעסקים של אחיו של בן לאדן? הרי זה פרסי רוקפלר ממשפחת רוקפלר, ממייסדי ה-CFR. למי יש בעלות על השטח עליו עמדו מגדלי התאומים? איזו הפתעה, שוב משפחת רוקפלר המעצבנת. הם אפילו רצו לקרוא למגדלי התאומים "מגדלי רוקפלר". ומי יצר את האסלאם בארה"ב? אותה כנופייה שייבאה את האיסלאם לאירופה. אין טעם שאיזשהו אפרו-אמריקאי יזדהה עם תנועת האיסלאם. הדת הזו כבשה שטחים נרחבים באפריקה בימי הביניים ומכרה את כל התושבים לעבדים. אלמלא סוחרי העבדים הערביים לא סביר שהתעשייה האירופאית הייתה מתפתחת. אפילו היום, המוסלמים מנצלים לעבדות נוצרים אפריקאים בסודן ובמאוריטניה. האפרו-אמריקאים אימצו את האיסלאם בשנות ה-50 המאוחרות. הדת הזו התפשטה בשירות בתי הסוהר. מי אוכף את החוקים, בעיקר חוקי הסמים, שמבטיחים שאפרו-אמריקאים רבים יישבו תקופה מסוימת בכלא שם הם יאלצו לאמץ את הדת האסלאמית או להתמודד עם קשיים מרובים? המושלים הסודיים יצרו קבוצה אנרגטית של מוסלמים בארה"ב, כך שאם ארה"ב תתנגד למלחמה הנוכחית, תהיה מלחמת גזעים בארה"ב. כנ"ל לגבי המוסלמים באירופה: הם יובאו בהמוניהם רק לשם הרגע הזה בהיסטוריה. הכניסו את כולנו לתקופה כאוטית רצחנית עקובה מדם. ואיזה כיף לנו. אנו זוכים למשטר עולמי חדש. ונחשו מי עומד בראשו? ואם לא מספיק אנשים ייקחו על עצמם לחקור איך המלחמה הזאת באמת התחילה, המשטר החדש הממשמש ובא יגיע לנו כעונש על הטיפשות שלנו.

הפסקה האחרונה הודגשה בכדי להסב את תשומת הלב לתופעה המדוברת. הדרך הכי טובה להעצים את כוחה של הממשלה ולהשליט משטר פאשיסטי הוא כאשר יוצרים בעיה/איום ממשי על האזרח. נראה שיש פה הנדסה מאוד מחושבת של האיום אשר יצריך התערבות ממשלתית לאחר תחנוני האזרחים.

שימו לב לנתונים:

מקור: http://bjs.ojp.usdoj.gov/content/pub/pdf/p09.pdf

פריסונר 2009

 

מקור: http://factfinder.census.gov/servlet/DT … &-_lang=en

כנסוס

 

(2005 – race of drug offenders in state prison) Of the 253,300 state prison inmates serving time for drug offenses at yearend 2005, 113,500 (44.8%) were black, 51,100 (20.2%) were Hispanic, and 72,300 (28.5%) were white.

Source: Sabol, William J., PhD, and West, Heather C., Bureau of Justice Statistics, Prisoners in 2007 (Washington, DC: US Department of Justice, December 2008), NCJ224280, p. 21, Appendix Table 10.
http://www.ojp.gov/bjs/pub/pdf/p07.pdf

 

מתוך עדות בועדה המשפטית של ממשלת ארה"ב, אשר נתנה ע"י ד"ר מייקל וואלר (התעלמו מהבורות שלו בנוגע לנושאים מסוימים ושימו לב לעניין הקשור בבתי הכלא).

http://judiciary.senate.gov/hearings/te … it_id=2719

Part 2: Radical Islamist Domination of
Muslim Prison Recruitment Efforts

Radical Islamist groups, most tied to Saudi-sponsored Wahhabi organizations suspected by the U.S. government of being closely linked to terror financing activities, dominate Muslim prison recruitment in the U.S. and seek to create a radicalized cadre of felons who will support their anti-American efforts. Estimates place the number of Muslim prison recruits at between 15-20% of the prison population. They are overwhelmingly black with a small, but growing Hispanic minority. It appears that in many prison systems, including Federal prisons, Islamist imams have demanded, and been granted, the exclusive franchise for Muslim proselytization to the forceful exclusion of moderates.

Appendix 2: Key Organizations Involved in Muslim Prison Recruitment

National Islamic Prison Foundation (NIPF) – Contact: Mahdi Bray; 1212 New York Ave. NW, Suite 525, Washington, DC 20005. This is the same address as the American Muslim Council (AMC).

• "Specifically organized to convert American inmates to Wahhabism."

• NIPF "coordinates a coast-to-coast campaign to convert inmates to Islam. Foundation officials claim an average of 135,000 such conversions per year. More than 10 percent of the 2 million plus U.S. prison population is Muslim. When black American Muslims are released from prison with the customary $10, a suit of clothes and a one-way bus or train ticket, they know any mosque or masjid [Islamic center] will shelter and feed them and help them find a job." T

ערוצי התשקורת והתעמולה כבר מכירים בתופעה כחלק מהנוף הרגיל של התרבות האמריקאית. זוכרים את התכנית OZ של HBO? מציגים שם בצורה טובה כיצד ההמרה לדת עוזרת להגן על האסיר, לחבר אותו לקבוצה שתשמור עליו בפוליטיקה הפנימית של האסירים:

[youtube_sc url="https://www.youtube.com/watch?v=4cZT6LbQ9N0"]

 

חושבים שאין תאים ראדיקלים שיוצאים מכל הסיפור הזה? תראו את הסרט הזה ותחשבו שוב. הכירו את Dr. Khallid Abdul Muhammad לשעבר חבר במפלגת הפנתרים השחורים החדשה בארה"ב.:

[youtube_sc url="https://www.youtube.com/watch?v=biadSUyWr0A"]

http://en.wikipedia.org/wiki/Khalid_Abdul_Muhammad

 

ישנם אנשים שמנסים למנוע את הפצצה המתקתקת כפי שנכתב בכתבה "ואם לא מספיק אנשים ייקחו על עצמם לחקור איך המלחמה הזאת באמת התחילה, המשטר החדש הממשמש ובא יגיע לנו כעונש על הטיפשות שלנו". האדם האמיץ שמדבר מול אותו הקהל שראיתם בסרט הקודם מסביר להם שהגזענות וההפרדה משחקת לידי הכוחות המחפשים רק את הסיבה הכי קטנה להחיל את המשטר הצבאי (FEMA) פאשיסטי על האזרחים:

[youtube_sc url="https://www.youtube.com/watch?v=nzh3d0iILz8"]

 

זה עוד עלול לגלות לנו מה כל כך סודי ברקס84:

[youtube_sc url="https://www.youtube.com/watch?v=G8tQAYYtLok"]

עד כאן לבינתיים לילה טוב.

 

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

6 תגובות

  1. רון דניאל 2014-08-18

    מה קורה אילומינינג'ה האחד והיחיד…

    אני בטוח ששמתם לב לכך, שהשם של הארגון הקיצוני החדש – "דעש" באנגלית זה… ISIS

    ומי את לא אתם, לימדתם אותנו שאיזיס היא ה-אלילה של הבונים החופשיים…

    העין הידועה של האילומינאטי היא הרי העין של איזיס…

    איך שראיתי את השם הזה איזיס, הבנתי שיש פה קטע קנונייתי (קונספירטיבי)… ואז המשכתי לקרוא וראיתי שהם בכלל התפצלו מאל קעידה…

    אל קעידה של הסי איי איי מצד אחד – איזיס של הבונים החופשיים מצד שני – עושה רושם שאנשי קשר השתיקה איך שלא תקראו להם – בילדרברג, סי אף אר, אילומינאטי או מה שלא יהיה (אני קורא להם פשוט "כוחות האופל") הם אלה שעומדים גם מאחורי הארגון הרצחני הזה, ששופך בינתיים בעיקר את דמם של בני עמו.

    השורש של האיסלם הערבי הוא ישמעאל והשורש של ארה"ב זה אדום, הוא עשיו.

    המדרש מספר שעשיו היה הולך לדודו ישמעאל להתייעץ איתו.
    היום זה הפוך – עשיו הוא זה שמייעץ לישמעאל…

    ולפי הנבואות באחרית הימים ישמעאל ועשיו ילחמו ביחד נגד ישראל…

    דומה לתהליך שמתואר בכתבה…

    אוהבים אותכם !!

  2. זוהר 2014-08-18

    גאוני. אגב זה מדהים שלא רק התיאוריות הגיוניות. יש גם מתקשרים בעולם הדת שמספרים על התקופה הזו ועל כנופיית סתרים ששולטת בעולם. אני מאמינה שבזמן הקרוב מאוד היא כבר לא תהיה כל כך נסתרת מה גם שהסונים מתחילים לצאת מהמחילות והכל סבבה וטוב. חפש בגוגל ״מסרים מגליה״ ״מסרים מדניאל״ יש גם אתר שנקרא sod1820. זה יכול ממש לעניין אתכם.

  3. רון דניאל 2014-08-21

    "מתקשרים בעולם הדת" ?! הרי כתוב בתורה… (ספר דברים)

    "לא ימצא בך מעביר בנו ובתו באש, קסם קסמים, מעונן ומנחש, ומכשף וחובר חבר, ושאול אוב וידעוני, ודורש אל המתים"

    מתקשרים = דורש את המתים

    הם לא יודעים שאסור לעשות את זה ?!

    מוזר…

  4. אלדד 2014-08-25

    כתבה טובה ורלוונטית להיום.
    עדיין עם הפלסטינים צריך לעשות שלום.
    לעניות דעתי דרך שיפור המצב של הפלסטינים.
    ככל שמצבם הכלכלי יהיה טוב יותר ככה הנטייה שלהם להיגרר
    ע"י אירגונים קיצוניים תפחת.

  5. טל 2014-09-04

    ככל שמצב הערבים יהיה טוב ככה הם ימרדו יותר ויבקשו פי שתיים ואף יפילו אותך מהר יותר.

    דרך אגב, אין דבר כזה עם פלסטיני.

    הדרך היחידה לחיות עימם בשלום היא שהם יחליטו להתנתק מהדת שלהם ולהפוך לחילונים או שאם הם יובסו לחלוטין.

  6. דביר 2014-09-19

    אלדד, לדאעש הצתרפו גם אירופאים ואוסטרלים משכבות לא עניות בכלל. מה שמוכיח שהתמיכה בטרור לא קשורה למצב כלכלי.

    יש איזה עניין בבחירה בפילוסופיה של מוות