מהחשישיון לנאצים פרק ב': קן הנשרים

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

עוד פנינה במחרוזת המצביעה על כך שהיטלר בנה את המפקדה שלו בדומה לתורה האזוטרית השיעית של החאשישיון(חששין), הלא הם האילומינטי מהמזרח כפי שהשתמר בתוך כתות באיסלאם.

————————–—————–
ציטוט:

חשיש – אססיון אססינים, המקורות בני האלף של החיזבאללהמאת: צור שיזףאלמות נמצאת בקצה עמק שהדרך אליו מובילה בקניון צר עם נחל שוטף. מעבר לנקיק הקניוני נפתח הנוף לעמק. מעל העמק הניסתר נמצאת הטירה שהיתה לבירת האססינים.מרקו פולו מתאר את האססינים וקורא לטירה מולחת אלמות (כופרי המוות) -קן הנשרים.

————————–————————–——

ציטוט:

אלמות, (בפרסית: قلعه الموت, מילולית: "קן העיט") הוא מבצר הררי עתיק בהרי אלבורז מדרום לים הכספי. הוא שוכן בקרבת הכפר גזור חאן שבמחוז קזוין באיראן, כ-100 קילומטר מטהראן. המבצר מפורסם כמקום משכנם של החשישיון, כת המרצחים השיעית שפעלה משלהי המאה ה-11 ועד חיסולה בידי המונגולים במחצית המאה ה-13.מבצר אלמות בנוי על פסגת הר אלוה אמות בגובה של 2,100 מטרים מעל פני הים. המבצר הוקם לראשונה בשנת 840 והגישה אליו הייתה אפשרית רק בשביל הררי צר ומתפתל מסביב למצוק שעליו היה בנוי המבצר. מדרונות ההר מכוסים באבני מפולות חלקלקות, ואינם מאפשרים גישה אל החומות, ובכך הופכים את המקום לקשה מאוד לכיבוש. המבצר קיבל את מימיו מניקבה ותעלה שנחפרו עמוק לתוך ההר ועד למפלס מי התהום. למבצר עצמו הייתה צורה מוארכת – אורכו היה למעלה מ-400 מטרים אך רוחבו המקסימלי לא עלה על 30 מ'.

————————–———–

http://web.archive.org/web/20111015103206im_/http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/f/fd/Assassins2-alamut.jpg
החשישיון יוצאים לדרכם מאלמות, איור פרסי מהמאה ה-15

http://web.archive.org/web/20111015103206im_/http://upload.wikimedia.org/wikipedia/he/6/60/Ghaleye_Alamoot_Sabbah.jpg
מבט כללי על שרידי אלמות

ועכשיו שימו לב.
http://he.wikipedia.org/wiki/קן_הנשרים

ציטוט:

קן הנשרים (בגרמנית: Kehlsteinhaus – "בית קלשטיין"), הוא כינוי שניתן על ידי האמריקנים לבית נופש, במתחם האירוח והשליטה ההררי של אדולף היטלר באוברזלצברג, השוכן בסמוך לעיירה ברכטסגאדן שבמדינת בוואריה בדרום-מזרח גרמניה.

באנגלית:

http://en.wikipedia.org/wiki/Kehlsteinhaus
ציטוט:

The Kehlsteinhaus (in English-speaking countries also known as the Eagle's Nest) is a chalet-style structure erected on a subpeak of the Hoher Göll known as the Kehlstein. It was built as an extension of the Obersalzberg complex erected by the Nazis in the mountains above Berchtesgaden.

————–

אז כבר ניתן למצוא דמיון מובהק בין שני המבנים. החאשישיון בנו להם את קן הנשרים על סביבה הררית מנותקת. מקום אשר נחשב היה למפואר במיוחד.
האזור של קן הנשרים הגרמני נקרא Berchtesgaden, והאיזור בו היה מקום מגוריו הפרטי של היטלר באותה סביבה נקרא ברגוף:

ציטוט:

בשנת 1933 רכש היטלר את "בית וכנפלד" מכספים שקיבל ממכירת ספרו "מיין קאמפף". בין השנים 1935–1936 בוצעו שיפוצים מאסיביים והרחבה משמעותית של בקתת ההרים המקורית. השינויים נעשו בתכנונם של האדריכל אלואיס דגאנו והיטלר עצמו, והמבנה המחודש קיבל את השם "ברגהוף. למבנה נוספו מרפסת שמש גדולה, חדרי אירוח ועבודה, אולם קולנוע ומרתף. העיצוב הפנימי התאפיין בצבעוניות וקישוטיות מופרזת ובריהוט כבד, ובאופן כללי בראוותנות סרת טעם. בקיר המרכזי של חדר האירוח הותקן חלון גדול אשר השקיף לכיוון אוסטריה, מולדתו של היטלר. תחזוקת הבית הייתה נתונה בידי צוות גדול של עובדים, גננים וטבחים.

היטלר התגאה בברגהוף ובכל הזדמנות הזכיר כי רכש אותו בכספו הפרטי. הוא נהג לשהות בו מספר חודשים בכל שנה, גם בזמן המלחמה. בתקופת שהותו שם נהג לקיים בברגהוף פגישות ודיונים מדיניים וצבאיים, לצד אירועי תרבות מוזיקליים ואחרים.

————————-

יתר על כן קן הנשרים היה בנוי ממש על קצה הר מעל הברגוף של היטלר. ובברגוף ממש בדומה לחאשישיון, היטלר תיכנן פעולות צבאיות, וכמו כן באותו קו של דמיון האליטה הנאצית ההנהגתית התגוררה באזור ההררי מסביב.

http://en.wikipedia.org/wiki/Berghof_(Hitler)

ציטוט:

A Kehlsteinhaus, nicknamed Eagle's Nest by a French diplomat, was built in 1938-1939 (with remarkably lavish government funds spent as a national gift for his 50th birthday) on the mountaintop above the Berghof, but Hitler rarely went there. A large complex of mountain homes for the Nazi leadership with a landing strip and many buildings for their security and support staff were constructed nearby. To acquire the land for these projects, many neighbors were compelled to sell their properties and leave.

————————–

977829_467966643274145_1894556703_o

עד פה מאוד מזכיר את החאשישיון נכון?
אז הנה משהו מעניין ביותר. אחד האורחים המכובדים שבאו לבקר את היטלר בברגוף היה האגא-חאן, מנהיג החאשישיון המודרני, הנצר של המנהיגים שלהם שנשמר עד לימינו. אההה כן… החשישיון לא נכחדו, הניזארי-עיסמאיליה, הם קיימים עד היום ונחשבים לקבוצה הכי אלטיסטית ועשירה בכל האיסלאם. בעתיד נרחיב על האגא חאן והחשישיון בימינו, עם ההשפעה שלהם על אובמה והבית הלבן, והמעורבות העמוקה שלהם עם השולחן העגול והאריסטוקרטיה הבריטית והטמפלרים.

ציטוט:

Guests at the Berghof included political figures, monarchs, heads of state and diplomats along with painters, singers and musicians. The important visitors personally greeted on the steps of the Berghof by Hitler included David Lloyd George (3 March 1936), the Aga Khan (20 October 1937), Duke and Duchess of Windsor (22 October 1937), Kurt von Schuschnigg (12 February 1938), Neville Chamberlain (15 September 1938) and Benito Mussolini (19 January 1941).

ואין מדובר בביקור מקרי או סתמי, מסתבר שהיטלר יצר קשרים טובים עם החאשישיון, ולמען האמת הוא זה שהזמין את האגא חאן לבוא אליו אל אזור קן-הנשרים הנאצי. הנה תיאור המפגש ממסד נתונים רשמי של העיסמאילים, הקבוצה אותה מנהיג האגא חאן שבעבר תפקדה כחאשישיון:

http://ismaili.net/heritage/node/22354

ציטוט:

Aga Khan III Event – 1937-10Posted March 17th, 2009 by heritagein HeadlineDate: Friday, 1937, October 1Location:Autumn 1937 – Sir Sultan Mohamed Shah, Aga Khan III again met with Adolf Hitler, Chancellor of Germany, in Berlin. At that time Hitler claimed that Germany had a moral claim to Tanganyika because African soldiers had fought on the German side during World War I. Sir Sultan Mohamed Shah, Aga Khan III wrote later, 'I went to Germany as a private individual…When Herr Hitler invited my wife and myself to tea at Berchtesgarden, his Bavarian home, we did not discuss politics in any shape or form…I pray for the day when Germany will return to the League of Nations.'note

אבל באותו מסד נתונים מסתירים משהו שהתגלה הרבה מאוחר יותר…שלא רק להיטלר היה עניין באגא חאן, אלא גם ההפך הוא הנכון. למען האמת, האגא חאן הציע להיטלר עזרה במלחה"ע ה-II, ההצעה כללה אפילו תרומה של דיווזיה של כ30 אלף חיילים אשר תעזור לו לכבוש את מצריים סוריה וישראל. האגא חאן לפי המסמכים העריץ את דרך פעולתו של היטלר, בעיקר את הדרך בה כבש את צרפת. כמו כן אגא חאן III היה מקורב מאוד לבריטים באותה תקופה, ולמרות כל זה הם לא ראו לנכון להאשים אותו בבגידה…המממ…..

http://www.highbeam.com/doc/1G1-176328273.html

www.hindustantimes.com/Aga-Khan-III-offered-to-help-Adolf-Hitler/Article1-280815.aspx

ציטוט:Aga Khan III 'offered to help Adolf Hitler' in World War II.

Press Trust Of India

London, March 09, 2008

 

Aga Khan III, one of the founders and the first President of the All India Muslim League, had offered the services of "30,000 armed Arabs to Adolf Hitler" during the Second World War but still evaded treason trial.

 

According to recently released de-classified documents, the Karachi-born spiritual leader of the world's Shia Ismaili Muslims had pledged to raise an army of 30,000 Arab troops to back a Nazi occupation of Egypt, Syria and Palestine almost 60 years back.

 

But despite evidence, Britain had to abandon a plan to charge Sultan Muhammad Shah alias Aga Khan III with treason fearing the move would anger Muslims across the world, the 'Daily Mail' reported today.

 

According to the documents, in a 1942 memo submitted to the German Foreign Office by a Nazi agent, Aga Khan III had expressed admiration for the puppet government in France and then offered to help raise 30,000 troops in the Middle East.

 

"If you give me ten to 15 days warning, I will have for you 30,000 armed Arabs, amongst my most faithful disciples, who will shoot the Gaullistes in the back," the British newspaper quoted Aga Khan III's memo as saying.

 

As the Eton-educated Muslim leader was a British subject, Britain contemplated charging him with treason and the death penalty. But it was eventually decided disloyalty by the then Aga Khan, who died in 1957, "could not be proved".

 

The de-classified documents contain evidence that emerged at the end of the World War II when the Allies had captured German archives and interrogated their intelligence agents.

 

—————

אז עכשיו שאתם יודעים קצת יותר על משמעות קן הנשרים, למי שמעוניין, וזה קשור,  למה כשהאסטרונאוטים של נאס"א נחתו על הירח הם אמרו "The eagle has landed", בתור התחלה מי שמעניין אותו שיברר מי היה וורנר פון בראון.

 

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *