מלחמת החורמה של ג'ורג' וושינגטון באילומינטי

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

רבותי, הערב אנו נכיר את האמצעים דרכם האילומינטי פעלו כדי להסתנן לארה"ב וכבר אז להשתמש בפעולות חתרניות כדי לזרוע את זרעי ההתקוממות במוסדות של המדינה שזה הרגע נולדה, בשביל לכפות את האידיאולוגיה שלהם על הממשלה החדשה בארה"ב, להכריח אותה לשנות את מדיניות החוץ שלה כדי לתמוך במהפכה הצרפתית הטמאה של הג'ייקובינים האדומים, וכמו כן להפיל את ג'ורג' וושינגטון, שכפי שתגלו, נלחם בהם מלחמת חורמה ואף הצביע במדיוק על השם שלהם ומקור הפעילות שלהם, שנשמר עד לימינו. אתם גם תגלו שהאילומינטי עזרו להקים את ארה"ב אך לא הצליחו לתפוס שליטה על המדינה ועל כן החלו בפעולות טרור וחתרנות לנסות ולהשתלט עליה מהדלת האחורית.

164221_446621795408630_245127066_n

הסיפור שלנו מתחיל עם בחור טוב בשם פרופ' ג'ון רוביסון. להלן סקירה קלה עליו כדי לבסס את המהימנות שלו. מדובר על אחד הדמויות הבולטות בתנועת ההארה של המאה ה18 והמהפכה התעשייתית, שכן הוא גם עזר לג'יימס וואט לייצר את מנוע הקיטור הראשון בהיסטוריה, מה שהביא לעולם קידמה מאין כמוהה. כמו כן הוא מונה להיות המזכיר הכללי של האגודה המלכותית למדע באנגליה, תפקיד נחשב ביותר שניתן לאנשי מעלה רציניים ביותר. הוא היה פרופ' לפילוסופיה באוניברסיטת אדינבורג, ולאחר המפכה הצרפתית הוא הפסיק להיות מוקסם ותומך מלא בחלקים מסויימים של תנועת ההארה (אלו שהביאו למהפכת הדמים הזאת). יתר על כן רוביסון בעצמו היה בונה חופשי, ולאחר שהתפכח כשראה מה קרה במהפכה הצרפתית, הוא חקר לעומר את הנושא כדי למצוא את מקורות התופעה של אותה תנועה מהפכנית שהתפשטה באירופה, וגילה זרם ראדיקלי מהפכני בבנייה החופשית בשם האילומינטי אותם הוא חשף בספרו Proof of a conspiracy against all governments and religions. כחבר במסדר הבונים החופשיים שעבר לאורך הלשכות שלהם באירופה, והשתתף בטקסים וחי את הלשכה וחבריה באירופה באותה תקופה, הוא מספר על הדוקטרינות שחדרו לתוכה ושינו את פניה כאשר המקור העיקרי הוא מזהה כאילומינטי, אשר המשיכו לטענתו בצרפת יחד עם הג'ייקובינים להוציא לפועל את המהפכה.

1 2
הספר מציג את המידע של הסופר, ציטוטים ממסמכים כולל אלה שפרסמתי בהודעה הראשונה, המציגים את התפיסה של האילומינטי לבטל ולשמד את כל הדתות, הממשלות, ולהשתית את תפיסת העולם שלהם שתחליף את כל הדברים הללו בפילוסופיה, ההגיון וההומאניזם החילוני כמוסר שיחליף את המוסר הכנסייתי בפרט וכל מוסר אחר בכלל, ביטול הקניין הפרטי וצבירת הון לתעשייה, שיקום האדם למצבו המקורי בו כולם יהיו שווים במעמד רכוש, ללא מדינות(פטריוטים) ודתות(אמונות תפלות לפי דעתם), בו המטרה העילאית היא האדם ורמות האושר אליו הוא יכול להגיע. (זה הסיכום הכי טוב שיכלתי להביא בנתיים, המבוסס ממש על כל הספר). חשוב רק לציין שההגיון שלהם והמוסר מבוססים מאוד על התפיסה הרומנטית שהיא שמה חשביות עליונה יותר על הלב וגחמותיו, מאשר תלם ההגיון הישר והמוסר הנוצרי בו הלך רוביסון.מדובר פה ממש על התנועה הראשונה לעל-לאומיות, שוויון מלא חסר מעמדות, ביטול הקניין הפרטי, וסירוס התעשייה אשר רוביסון כל כך עזר לפתח שהביאה לשיגשוג הכי גדול בהיסטוריה האנושית עקב המצאת הקיטור לעיל. ציטוט של רוביסון הממחיש זאת:
ציטוט:

"הם התכוונו לכונן ממשלת מוסר, כפי שהם כינו זאת (Sittenregiment) היכן שאופי והכשרה (שהם בוחרים על פי השקפתם) יובילו בבלעדיות אל עבר הרצוי. הם התכוונו לבטל את החוק אשר הגן על צבירת רכוש בעזרת תעשייה משגשגת ומתמשכת לאורך זמן, ולמנוע מצבירה שכזאת בעתיד.הם מתכוונים לייסד חירות ושיוויון אוניברסליים, זכויות האדם הנצחיים, וכהכנה לכל זה הם מתכוונים להוקיע החוצה את כל הדת ומוסר רגיל, ואפילו לשבור את שלשלאות חיי הבית על-ידי הריסת קדושת שבועת הנישואים, ועל-ידי לקיחת חינוך הילדים מידי ההורים. זה כל מה שהאילומינטי יכלו ללמד וזה בדיוק מה שצרפת עשתה"

3

שימו לב שזאת ממש המנטליות האקו-פאשיסטית האנטי קידמה,צמיחה.חופש כלכלי, שיגשוג, ותעשייה, ואשר רוצה לראות את כולנו חיים באיזה אוטופיה של נוודים, וסמי-בדואים בבקתות בוץ עם מאוור כגנרטור מינמלי, שנחייה במצבינו המקורי והראשוני שהוא האושר אליו שואף להביא אותנו וויסהאופט (ראו ציטוטים בכתבה קודמת, ויש עוד בדרך).

מתחילים להבין במה דברים אמורים? נשמע מוכר מה שצוטט לעיל? כן…

הספר של רוביסון הועלה במכתב ישירות לג'ורג' וושינגטון על ידי G. W. Snyder בו הוא שואל אותו אם הוא שמע על הקנוניה, ומספר לו על הספר, וטוען שנראה שאנשים כמו אדמונד ג'נה Edmond Genet שנמצאים בארה"ב ככל הנראה מנסים לשאת את הקנוניה לתוך ארה"ב. כמו כן הוא שואל אם לדעתו האילומינטי חדרו לבנייה החופשית באר"הב כפי שעשו באירופה:

ציטוט:
G. W. Snyder to George Washington (August 22, 1798)Frederick-Town (Maryland) Augt 22. 1798.Sir,You will, I hope, not think it a Presumption in a Stranger, whose Name, perhaps never reached your Ears, to address himself to you the Commanding General of a great Nation. I am a German, born and liberally educated in the City of Heydelberg in the Palatinate of the Rhine. I came to this Country in 1776, and felt soon after my Arrival a close Attachment to the Liberty for which these confederated States then struggled. The same Attachment still remains not glowing, but burning in my Breast. At the same Time that I am exulting in the Measures adopted by our Government, I feel myself elevated in the Idea of my adopted Country. I am attached both from the Bent of Education and mature Enquiry and Search to the simple Doctrines of Christianity, which I have the Honor to teach in Public; and I do heartily despise all the Cavils of Infidelity. Our present Time, pregnant with the most shocking Evils and Calamities, threatens Ruin to our Liberty and Goverment. Secret, the most secret Plans are in Agitation: Plans, calculated to ensnare the Unwary, to attract the Gay and irreligious, and to entice even the Well-disposed to combine in the general Machine for overturning all Government and all Religion.It was some Time since that a Book fell into my Hands entituled “Proofs of a Conspiracy &c. by John Robison,”which gives a full Account of a Society of Freemasons, that distinguishes itself by the Name “of Illuminati,” whose Plan is to overturn all Government and all Religion, even natural; and who endeavour to eradicate every Idea of a Supreme Being, and distinguish Man from Beast by his Shape only. A Thought suggested itself to me, that some of the Lodges in the United States might have caught the Infection, and might cooperate with the Illuminati or the Jacobine Club in France. Fauchet is mentioned by Robison as a zealous Member: and who can doubt of Genet and Adet? Have not these their Confidants in this Country? They use the same Expressions and are generally Men of no Religion. Upon serious Reflection I was led to think that it might be within your Power to prevent the horrid Plan from corrupting the Brethren of the English Lodge over which you preside.I send you the “Proof of a Conspiracy &c.” which, I doubt not, will give you Satisfaction and afford you Matter for a Train of Ideas, that may operate to our national Felicity. If, however, you have already perused the Book, it will not, I trust, be disagreeable to you that I have presumed to address you with this Letter and the Book accompanying it. It proceeded from the Sincerity of my Heart and my ardent Wishes for the common Good.

May the Supreme Ruler of all Things continue You long with us in these perilous Times: may he endow you with Strength and Wisdom to save our Country in the threatening Storms and gathering Clouds of Factions and Commotions! and after you have completed his Work on this terrene Spot, may He bring you to the full Possession of the glorious Liberty of the Children of God, is the hearty and most sincere Wish of Your Excellency’s very humble and devoted Servant

G. W. Snyder

ה-מכתב ה-מקורי מהאתר הממשלתי של ספריית הקונגרס:
https://conspil.com//wp-content/uploads/2013/12/1820176.gif
https://conspil.com//wp-content/uploads/2013/12/2000194-1.jpg

562 561
מה שמדהים הוא שג'ורג' וושינגטון הכיר את הקנוניה על בוריה, ולא דרך הספר, אלא על בשרו ומנסיונו! הוא שולח בחזרה שתיי מכתבים, כיוון שאת הראשון כתב מהר מפאת חוסר זמן, בשביל להבהיר את הנקודה שלו ולהיות בטוח שהמסר הרצוי עבר הוא שלח לו עוד מכתב באותו הנושא (הכל הוא מסביר במכתב):

https://conspil.com//wp-content/uploads/2013/12/1820176.jpg

ציטוט:
George Washington to G.W. Snyder, September 25, 1798Sir: Many apologies are due to you, for my not acknowledging the receipt of your obliging favour of the 22d. Ulto, and for not thanking you, at an earlier period, for the Book you had the goodness to send me.I have heard much of the nefarious, and dangerous plan, and doctrines of the Illuminati, but never saw the Book until you were pleased to send it to me. The same causes which have prevented my acknowledging the receipt of your letter have prevented my reading the Book, hitherto; namely, the multiplicity of matters which pressed upon me before, and the debilitated state in which I was left after, a severe fever had been removed. And which allows me to add little more now, than thanks for your kind wishes and favourable sentiments, except to correct an error you have run into, of my Presiding over the English lodges in this Country. The fact is, I preside over none, nor have I been in one more than once or twice, within the last thirty years. I believe notwithstanding, that none of the Lodges in this Country are contaminated with the principles ascribed to the Society of the Illuminati.-George Washington

עונה לו וושינגטון כי הוא שמע הרבה על התוכניות הזדוניות של האילומינטי אך לא שמע על הספר עד שקיבל ממנו את ההפנייה. עוד הוא מסביר שלדעתו הם לא חדרו לבנייה החופשית בארה"ב ממה שהוא ראה, והוא למען האמת כבר כמעט ולא פעיל שם בלשכות אם בכלל.

אבל אז הוא מוסיף עוד מכתב עוד יותר מעניין:

https://conspil.com//wp-content/uploads/2013/12/2000194-1.jpg

2000194

ציטוט:
George Washington to G.W. Snyder, October 24, 1798

Revd Sir: I have your favor of the 17th. instant before me; and my only motive to trouble you with the receipt of this letter, is to explain, and correct a mistake which I perceive the hurry in which I am obliged, often, to write letters, have led you into.

It was not my intention to doubt that, the Doctrines of the Illuminati, and principles of Jacobinism had not spread in the United States. On the contrary, no one is more truly satisfied of this fact than I am.

The idea that I meant to convey, was, that I did not believe that the Lodges of Free Masons in this Country had, as Societies, endeavoured to propagate the diabolical tenets of the first, or pernicious principles of the latter (if they are susceptible of seperation). That Individuals of them may have done it, or that the founder, or instrument employed to found, the Democratic Societies in the United States, may have had these objects; and actually had a seperation of the People from their Government in view, is too evident to be questioned.

My occupations are such, that but little leisure is allowed me to read News Papers, or Books of any kind; the reading of letters, and preparing answers, absorb much of my time.

-George Washington

התייעצנו עם מומחה לאנגלית להבין מה הוא כותב, כי לכאורה הוא כותב משפט שנראה סטירתי. אבל מה שהוא טוען זה שהוא לא התכוון לאמר שאין פעילות של האילומינטי או של הג'ייקובינים במדינה (אם כי מדגיש שנראה שהאחד הוא השני) ושאין מאושר ממנו שהוא שם לב לפעילות החתרנית הזאת, וכי לדעתו הם פעילים באגודות הדמוקרטיות בארה"ב Democratic societies, שאותם הקים כמובן GENET, אדמונד ג'נה שהוזכר לעיל. וושינגטון מתאר התוכניות כממש "שטניות". והוא מתאר את הפעילות שלהם כנסיון ליצור הפרדה בין העם לממשלה, שזה ממש כמו המטרה של יצירת מרד, או זריעת אי יציבות ומחאות פופוליסטיות.

ואכן היה נסיות לעשות הדבר בעיקר בתוך הצבא, דבר שזיהה וושינגטון והצביע עליו לא פעם, הנה שתי דוגמאות מספקות להראות שהוא גם קושר את זריעת האי יציבות הזאת לאותם אגודות דמוקרטיות (במרומז) מה שבעצם מראה הכוונה לאילומינטי-ג'ייקובינים. הקטע הבא נאמר באותה שנה בה הוא כתב את המכתבים לעיל (השנה בה ג'נה נשלח לארה"ב מטעם צרפת).

http://www.pbs.org/georgewashington/collection/post_pres_1798sep30.html

ציטוט:
Letter to James McHenry, September 30, 1798
The motives ascribed [inserted: to them] are, that [2] in such a situation they would endeavour to divide, & contaminate the Army, by artful & seditious discourses, and perhaps at a critical moment, bring on confusion. What weight to give these conjectures you can judge of as well as I. But, as there will be characters enough of an opposite description, who are ready to receive appointments, circumspection is necessary; for my opinion of the first are, that you could as soon scrub the blackamore white, as to change the principles of a profest Democrat; and that he will leave nothing unattempted to overturn the Government of this Country.

ובמקום אחר וושינגטון מתאר שוב את המזימה החתרנית של אותם קבוצות, ומרמז על המקור שלהם בכך ששואל אם מקור פעילותם הוא לא בניו יורק? במקרה ניו יורק היה מקור הפעילות של אדמונד ג'נה. ובדומה לתאורים לעיל מסביר שהחתרנות מנסה להוביל להפרדה בין האזרחים והצבא המגן עלייהם (מצב הדומה למשטר צבאי…). הקטע הזה נכתב כעשור לפני הקטעים הקודמים ולפני שג'נה הגיע, אך הקנוניה המתוארת כל כך דומה לתיאור לעיל ובקרוב תבינו את החיבותשל ניו יורק:

http://www.presidentialrhetoric.com/historicspeeches/washington/newburgh.html

ציטוט:
Newburgh Address
March 15, 1783

My God! What can this writer have in view, by recommending such measures? Can he be a friend to the Army? Can he be a friend to this Country? Rather, is he not an insidious Foe? Some Emissary, perhaps from New York, plotting the ruin of both, by sowing the seeds of discord and separation between the Civil and Military powers of the Continent? And what a Compliment does he pay to our understandings, when he recommends measures in either alternative, impracticable in their Nature?

לקרוא את הקטעים במלואם, זה פשוט מזעזע, הוא נשמע קצת פארנואיד (עבור לפחות התקשורת שלנו והניו יורק טיימס אילו היו קיימים בזמן והמקום של וושינגטון), ושהמזימה והחתרנות ממש מסכנים את המדינה שרק הרגע קמה. אדמונד ג'נה והאגודות שלו ניסו לגרור את וושינגטון על ידי טרור ומחאת אספסוף לתמוך במהפכה הצרפתית הטמאה של הג'ייקובינים (אילומינטי). אין להתבלבל בין האגודות הדמוקרטיות של ג'נה לבין המפלגה הדמוקרטית-רפובליקנית של תומאס ג'פרסון, בעוד לג'פרסון היו קשרים די מבוססים עם הג'ייקובינים, ושהאגודות הללו הסתננו למפלגתו (שברבות הימים הפכה למפלגה הדמוקרטית כיום), לפי המכתב הבא, נראה שג'פרסון לא היה מודע לסכנת המזימה, או לפחות התעלם ממנה. ג'ון אדמס הנשיא השני של ארה"ב מטעם המפלגה הממשיכה של וושינגטון, הפדרליסטים, שסגנו היה ג'פרסון (ממפלגת הרפבוליקנים-דמוקרטים), כתב לג'פרסון מכתב בדיוק על מסעות הטרור כנגד וושינגטון שהנהיג ג'נה בהמולה של 10,000 אדיוטים שימושיים, כדי לכפות תמיכה במהפכה הצרפתית, או שיביאו למהפכה.
המהומות קרו בשנה שוושינגטון כתב את המכתבים לעיל.

מקור

John Adams to Thomas Jefferson, in which he says:

ציטוט:
You certainly never felt the terrorism excited by Genêt in 1793. When 10,000 people in the streets of Philadelphia, day after day, threaten to drag Washington out of his house and affect a revolution in the government, or compel it to declare war in favour of the French Revolution.

4

ג'פרסון היה ידוע כאוייב מושבע של אלכסנדר האמילטון (שנייהם ייצגו את הקטבים של שני המפלגות השונות) אך הם שיתפו פעולה יחד בין הפעמים היחידות והנדירות לעזור לוושינגטון כנגד ג'נה. כמו כן ג'פרסון ללא ספק היה איש טוב למרות שההיסטוריה מראה שהוא ביסס קשרים עם האילומינטי/ג'ייקובינים בזמן שהיה שגריר ארה"ב לצרפת, הוא היה מאוד אינדיבידואליסט בתפיסה ובכלכלה שהוא ייצג שהיית הכי חופשית בזמנו. אך כן שי שדברים אצלו המרמזים על תפיסה אילומיניסטית כמו התפיסה שהלככלה שלו היית מרוכזת חקלאות ונגד תעשייה ועיור (בניגוד לפדרליסטים שאומנם היו בעד יותר כוח פדרלי, אם כי מבוזר בין המדינות, שתמך בכלכלה שהיא לא חושפית לגמרי אך תומכת בתעשייה והתפתחות, ובגדול הביאה לשגשוג אדיר לארה"ב כאשר אנדרו ג'קסון בזמנו כשנבחר לאחר כמה קדנציות של דמוקרטים הצליח להפחית את החוב הלאומי שהם יצרו כמעט בכללותו), וכמו כן שהוא תמך ביצירת מערכת חינוך ממלכתית (תמיד היה אחת המטרות העיקריותשל האילומינטי לאורך ההיסטוריה).

כמו כן יש להזכיר שארה"ב לא נוסדה דמוקרטיה, ואף האבות המייסדים וושינגטון, מדיסון וג'פרסון סלדו עד מאוד מדמוקרטיה, אך חשוב להבין שמשעות המילה באותם זמנים היית דמוקרטיה ישירה, ואכן כיום ניתן לראות שהמדינה שהכי מיישמת את הדמוקרטיה הישירה בארה"ב כיום היא קליפורניה אשר נמצאת על סף פשיטת רגל ומנבאים שהיא הראשונה אשר מנבאים כי תזדקק להצלה.

ובנימה זאת נזכיר שהאגודות הדמוקרטיות של ג'נה היו הזרם הראשון שניסה לקדם באופן מבוסס וחזק חינוך ממלכתי ציבורי שוויוני לכולם.

עד כאן המלחמה הגדולה בין וושינגטון לאילומינטי. יש לזה המשך ישיר שנמשיך בכתבות הבאות.

לקרוא את העדויות ההיסטוריות ולא להאמין….ג'ורג' וושינגטון כאילו מתאר לנו את החתרנות של האילומינטי בימים אלה בארץ!

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

13 תגובות

  1. איזקיס 2013-12-30

    מר קונספיל,האם לא טענת בכתבות קודמות, (רובן מהאתר הישן) שוושינגטון הוא בונה חופשי ? האם לא הראת תמונות ובהן וושינגטון לבוש בגדים ועליהם סמלי הבנייה החופשית? האם לא טענת כי רוב נשיאי ארה"ב הם בונים חופשיים,וושנגטון היה אחד הדוגמאות?
    האם אינך סבור,כי עלייך לעשות סדר,בדברים שאתה כותב ?
    כלום אינך סבור,שכאשר אתה משנה את דעתך,או כאשר גילית טעויות בכתבות קודמות שלך,עלייך לפרסם את הדברים בצורה מסודרת ?!

  2. איזקיס 2013-12-30

    ובהמשך להודעתי הקודמת:אנסה לדייק עוד את הדברים:
    ברוב הכתבות אתה מדגיש כי הבנייה החופשית=המוארים.
    האם עכשיו ,אתה סבור כי יש הבדל בין הבונים החופשיים לבין המוארים ? או שמא רק בעבר היה הבדל והיום הם בעצם זהים ? (כי המוארים השתלטו על הבונים)
    האם אתה עדיין סבור כי הדמוקרטים והרפובליקינים הם היינו הך? האם כך היה תמיד או שזה נכון רק היום ? אני פשוט שואל לדעתך,כי בכל כתבה שומעים דברים שונים ויש הבדלים רבים בניואנסים (ולא רק…)
    אל תשכח שאני כתבתי כאן, בכתבה קודמת:כי לא תמיד הדמוקרטים זהים לרפובליקנים,ראה ערך רומני,שהוא רפובליקן אמיתי.(זה גם הביטוי שהשתמשתי בכתבה הקודמת בה הגבתי)

  3. Stromboli 2013-12-30

    1 דבר ראשון אין שום סתירה בין הדברים, ג'ורג' וושינגטון היה בונה חופשי, ועדיין אתה צריך להתייחס לדבריו בזמן שהמדינה שלו קמה, זה לא סותר, ותמיד חשוב לדייק עם הדברים בפרטים.

    2 חייבים להסתכל על הדברים בצורה כרונולוגית היסטורית, האילומינטי קמו ב1776 זה ממש באותה תקופה שוושינגטון כותב את הדברים, סוף המאה ה18, וזה סך הכל קצת יותר מיובל לאחר שהבנייה החופשית קמה במתכונת שאנו מכירים כיום ב1717. האילומינטי כן הפכו למעגל סודי וחזק בתוך הבנייה החופשית באירופה וכן ניסו להתפשט לארה"ב דרך כל מיניי אמצעים. אין שום ספק שבארה"ב בכל הגלגולים של האילומינטי בין עם זה האגודות הדמוקרטיות שוושינגטון מזכיר, אבירי המעגל הזהוב, הKKK, הנוסח הסקוטי של אלברט פייק, כל אלו היו מזוההים באופן מוחלט עם המפלגה הדמוקרטית, זה נכון, זה נכון שלינוקלין היה מאוד מקורב והשתמש באנשים בפמלייה שלו מהמפלגה האנטי מאסונית, והוא זה שהקים את המפלגה הרפובליקנית שיצאה נגד הדרום אשר אחד משרי הצבא בדרום שלחמו נגדו היו אלברט פייק, זה גם נכון, אבל זה היה במאה ה19, כיום אני לא חושב שיש הבדלים, מלדב איזשהם השקפות עולם… נאמר כמו ההבדל בין שניי הזרמים הקיצוניים בהומאניזם הדוגלים בדרוויניזם חברתי, שנייהם שמים את האדם כמוקד העולם והיקום רק שאחד רואה זאת באופן אבולוציוני השרדותי והשני באופן חברתי מהפכני.

    את הסקירה הכרונולוגית כיצד האילומינטי השתלטו על ארה"ב גם דרך הבנייה החופשית, ובכלל, יש את הסרטון מצוותא, ויש את "עבודת המופת: קולקטיביזם עולמי" .

  4. יוגי 2013-12-31

    עדיין לא מובן איפה עובר הגבול בין האילומינטי לבנייה החופשית, מה זה בנייה חופשית בלי אילומינטי סתם מועדון חברתי? והאם יש אילומינטי בלי בניה חופשית?יש מישהו שחבר במסדר אילומינטי ואיננו בונה חופשי? יש סניפים לאילומינטי או שהאילומינטי הוא רק רעיון מופשט שאם אתה מאמץ אותו אז גם בלי להכיר את ההיסטוריה של האילומינטי אתה אילומיניסט?
    אני במין שבזמן אדם וויסהופט זה היה ממש מסדר שמתכנס עם חברים והכל אבל מה קרה איתו מאז שסגרו להם את המיסדר זה נשאר רעיון מופשט כמו קומוניזם שאתה יכול להיות קומוניסט בלי להיות חבר באירגון כל שהוא או שזה יותר ממוסד?
    עוד שאלה שעולה לי בהקשר הזה, יש את הסרטים של אלכס ג'ונס למשל "אימפריה מאחורי הקלעים" משם נראה שאלה שמניעים חזק את הסדר העולמי החדש לאו דווקא שייכם לאחווה כל שהיא (למשל רוקפלר האם הוא בונה חופשי? אילומינטי? או שהוא סתם עשיר עם תאוות שליטה?)
    אך…. לאלעד פרסמן פיתרונים….

  5. איזקיס 2014-01-01

    מר קונספיל.
    ראשית,אני מציע לך,למצוא את הכתבה בה ציינת שוושינגטון הוא בונה חופשי,יחד עם בגד תואם,בכתבה ההיא הצגת אותו באופן שלילי ביותר ! כבונה חופשי שלילי ביותר,ועכשיו לעומת זאת,אתה מציג אותו בדיוק באופן הפוך,כך שהוא בונה חופשי,אך בהקשר הטוב,והוא בעצם נלחם באילומיניטי.כשאר תמצא את הכתבה "תקפיץ אותה",ותיווכח שדבריי מדוייקים.אני חושב :
    א.עלייך להחליט מהי עמדתך הרשמית.
    ב.אם דעתך הרשמית היום השתנתה ביחס לוושינגטון,עלייך לכתוב זאת בצורה ישירה וברורה,דעתי הייתה כך וכך ,ועכשיו היא השתנה,והדבר נכון לגבי כל נושא ונושא,אני עדיין טוען שישנם שינויי ניואנסים בין הכתבות השונות,לגבי אותם הנושאים(ולעיתים יש מעבר להבדלי ניואנסים…)
    אני אתן לך עוד טיפ,אציין נושאים ספציפיים, בהם אני מתרשם מחוסר אחידות:
    1.הכנסייה-פעם הם הטובים,ופעם הרעים,ופעם נייטרלים.
    2.אותו כנ"ל לגבי ישוע והברית החדשה.
    3.גם בעניין,הקומוניזם,יש לא מעט כפילויות,זכרוני,שהזכרת את המלחמה בקומוניזם בארה"ב,בשנות ה-50 של המאה הקודמת,בדיוק בהקשר הפוך להקשר הנוכחי,כלומר שהבנייה החופשית,המציאה את המלחמה בקומוניזם,כדי שהצי-בור,יהיה עסוק בהם,ולא ירגיש מה מעוללים מתחת לאפו !
    4.ישנם נקודות נוספות,כמובן שאיני זוכר את כולן ברגע זה.

    כך שישנם,גם ישנם סתירות,וישנם אף יותר, שינויי ניואנסים.הצעתי: קרא בעצמך כתבות מהעבר,תיווכח בדברים,ותגבש עמדות יותר ברורות ומוצקות,ותשתף אותנו בהם.

    כמו כן,אני איתן בדעתי,שבבחירות האחרונות היה קרב אמיתי על הנשיאות ולא מכור,לדעתי ההבדל בין רומני לאובמה הוא כמו בין שמיים לארץ,לדעתי רומני הוא לא, בונה חופשי/סוכן אילומינטי/חרא אחר… עם זאת,אני מקבל שהיו, ויהיו מצבים שגם המועמד הרפובליקני וגם זה הדמוקרטי "מכורים".

  6. יניב 2014-01-15

    עד כה שותתי באתר לא מעט ויחד איתך אייזיק גיליתי את הבלגן הסורר.

    אני חושש שמר ״קונספיל״ היקר מחפש בנרות ועושה את מה שרוב בני האדם עושים כשיש בידיהם חלקי פוזל שונים, משלים את התמונה בראשו.

    סדר קצר בדברים הנ״ל. וושינגטון היה ועודינו בונה חופשי.
    האילומינטי, ״המוארים״ היו קבוצה קטנה של אנשים שהיו חברים במסדר הבנייה החופשית אך לא ״היו״ בונים חופשיים בדיוק כפי שניתן להיות בונה חופשי מבלי להיות חבר במסדר.
    אותה קבוצה מצומצמת של אנשים התחילה לקחת את הרעיון המאסוני של חיה ותן לחיות ושנתה אותו לתן לחיות או תפגע.
    מכאן שהתחילה לפגוע בצורה פיזית במתנגדים ללמידה חופשית וברודני הדת והממשל.

    לאחר תם תקופת האינקוויזיציה וימי הביניים לאילומנטי כבר היה פחות ופחות במי להלחם ולאט לאט הם נעלמו מהעולם.
    לאורך השני הוקמו עוד מאות מסדרים שונים ולפעמים אימצו לעצמם שמות של מסדרים ישנים.

    קיים חשד שאחת כזו הוקמה בארצות הברית בכדי לשחרר את העבדים ואת רודנות הצפון על הדרום.
    כמובן שוושינגטון יהיה נגד.. הוא הרי רוצה את הדרום בשליטתו ולכן יהיו השמצות כאלו ואחרות.

    בקיצור, קונספיל ידידי, תחזור ללמוד ואז תפתח את האתר בשנית.

  7. Stromboli 2014-01-15

    אתה אורמ כמה דברים נכונים אבל תן לי לתקן אותך.
    להיות אילומינטי ולא להיות בונה חופשי?
    כל הרעיון של המסדר היה להיות כמו טפיל על הבנייה החופשית, ולהתפתח בתוכה ולהשתמש בתשתית שלה, ואף נסיון לעשות רפורמה וטיהור מבפנים כפי שמאקי מתאר זאת.
    אבל הנה סמכות עליונה בנושא, חוקר אוניברסיטת ייל שעשה מחקר מהמקיפים בהיסטוריה בנושא:
    While fiercely critical of the wider masonic movement and disdainful of masonic ritual, the order nevertheless remained inextricably entwined with freemasonry, developing rather like a parasitic plant, using the parent body as a source of sustenance and recruits and instrument for propagating its ideology.
    – Jonathan I. Israel, Democratic Enlightenment: Philosophy, Revolution, and Human Rights 1750-1790, Oxford University Press, 2011, p. 836

    כתבת:
    "אותה קבוצה מצומצמת של אנשים התחילה לקחת את הרעיון המאסוני של חיה ותן לחיות ושנתה אותו לתן לחיות או תפגע."

    זה יותר בכיוון שהבנייה החופשית בזמנו, היית חלק מתקופת הנאורות וצמיחת הליברליזם, והם באו לקדם סובלנות בין דתית ודו קיום בין מדינות, האילומינטי מנגד באו ממקום ניהליסטי של שלילת הדתות ושלילת הלאומים ולכן הפכו לראדיקליים ואלימים יותר.

    "לאחר תם תקופת האינקוויזיציה וימי הביניים לאילומנטי כבר היה פחות ופחות במי להלחם ולאט לאט הם נעלמו מהעולם."
    האילומינטי? דבר לגופו של הכתבה, מנדובר על המסדר שקם ב1776 זה אחריי ימיי הבניים והאינקביזיציה , ואחריי והרנסאסנס, בעידן הנאורות של סוף המאה ה18.

    לגביי מה שהיה בתקופה של וושינגטון לפי החשד שלו היה האגודות הדמוקרטיות. לגביי החשד לשחרור העבדים או למשהו שקשור לקונפליקט בין הצפון לדרום על עבדים (אתה עושה קצת סלט), זה מאוחר יותר במאה ה19, מלחמת האזרחים בארה"ב, ואלברט פייק שנלחם עם הדרום נגד הצפון ולמען שימור העבדות יחד עם אבירי המעגל הזהוב.

    בקיצור, תחזור ללמוד לפניי שאתה מדבר בהתנשאות.
    אין בעיה עם שאלות, או תיקונים אבל אתה עושה לעצמך בושות עם סגנון ההתנסחות שלך.

  8. יניב 2014-01-16

    או שתקרא טוב יותר.

    יש הבדל גדול בין להיות חבר במסדר הבונים החופשיים לבין להיות בונה חופשי.
    כמו שאמרתי, אדם יכול להיות בונה חופשי מבלי להשתייך למסדר. יותר מזה, אדם יכול להיות בונה חופשי אף מבלי לדעת שהוא כזה או שיש דבר כזה שנקרא בונה חופשי מכיוון שלהיות בונה חופשי זו דרך חיים.
    דרך חיים שונה לחלוטין מזו של החברים באילומנטי.
    לכן, חברי באילומנטי באם היו חברים במסדר הבונים החופשיים או לא, לא היו בונים חופשיים.
    בדיוק מסיבה זו הדגשתי במירכאות כפולות את המילה ״היו״.

    סובלנות בין דתית הגיעה מאוחר יותר.
    זכור שהבנייה החופשית הוקמה הרבה לפני 1717.
    ב1717 היא רק עברה תפנית מאד משמעותית בלונדון אחרי תקופה ארוכה של סכסוך בין שתי לשכות גדולות עקב חוסר הסכמה בנושאים שונים.
    צמיחת הבנייה החופשית ומסדרים רבים נוספים החלה מתוך צורך עז של ג׳נטלמנים להמשיך וללמוד יחד נושאים כמו מדע ופילוספיה מבלי להרדף על ידי הכנסייה הקתולית.
    כשאנשים מסויימים מתוכם ולאו דווקא רק מתוך הבנייה החופשית אלא גם מתוך מסדרים נוספים, החלו לבצע פעולות פיזיות למיטוט האחיזה של הוטיקן בחופש באירופה.
    אחר כך, כמו שכבר אמרתי, היא התפוגגה מפני שלא היה בה עוד צורך.

    לכן, ב1776, יכלו לקום מליון מסדרים, באילומנטי זה לא. התקופה שלהם תמה הרבה לפני.
    כמו שכתבתי, לאורך השנים, קמו מסדרים שונים שלעיתים אימצו להם שמות של מסדרים ישנים ואולי, וושינגטון, שהכיר את הסיפורים על באילומנטי של ימי החושך, שייך להם את השם הזה בעצמו.

    הקונפליקט בין הדרום לצפון החל הרבה לפני מלחמת האזרחים.
    ווושינגטון התחיל את כל זה ברגע שהצפון החליט צריך ממשל אחד לכל ארה״ב והדרום שבתקופה היה רווחי בהרבה, סירב כמובן.
    תחשוב על זה כמו מלחמה קרה שהתפוצצה בסופו של דבר.

    קח בחשבון שוושינגטון כתב את האיגרת בא הוא אומר ש״על כל מדינות לשחרר את העבדים״ רק שנתיים או שלוש אחרי פרוץ מלחמת האזרחים וזה היה כדי להתחיל להגיד לדרום מה לעשות אם הם רוצים בזה ואם לאו מחד ומאידך לצרף לצידו את המפלגות הדמוקרטיות ויחד איתם את הגופים שפעלו לשחרור העבדים בין אם במסווה ובין אם בגלוי.

    תניח לאגו, תקרא ותחשוב.
    לא תמיד צריך ישר לקפוץ.

    בסופו של דבר, מה שבאמת חשוב זו הנק׳ המרכזית והיא שבכתבות באתר קיימים המון חצאי אמיתות, סטירות ומידע מוטעה/מטעה ולכן אי אפשר לסמוך עליו.

  9. Stromboli 2014-01-16

    וושינגטון שייך אותם למהפכנים הראדיקלים בצרפת, כוונתו היית למסדר שקם ב1776 (זה גם המסדר שעליו שאלו אותו בהתכתבות). הוא לא היחיד מבין המייסדים שהתייחס ספציפית למסדר הזה.

    שנית, וושינגטון מת ב1799 מלחמת האזרחים פרצה ב1860.

    אתה מדבר על חצאי אמיתות או שקרים כאשר אתה רווי בשקרים מלאים, אי אפשר בכלל לסמוך על מה שאתה כותב.
    זה כל מה שאני אומר.

  10. יניב 2014-01-16

    התכוונתי ללינקולן.
    כל הדיבורים על וושינגטון שירבבו את השם שלו שוב.

    לא צריך להגזים.

    שנית, כשה להבין על מי אתה מדבר כשאתה אומר דברים כמו ״אותם״.

    בכל אופן, אם מה שאתה מנסה להגיד זה שבגלל שרשום איפה שהו ״אילומנטי״, אפשר להסיק שהמסדר היה קיים, זכור שזה שאתה אומר משהו או כותב משהו על דף לא הופך אותו לנכון.

    האילומנטי היו משאירים את החותמת שלהם בכל פעולה שלהם, אותה חותמת שאף אחד לא ראה מאז תחילתה של העת החדשה.

  11. Stromboli 2014-01-16

    התכוונת ללינקולין, אבל רק לידע כללי וושינגטון בסוף ימיו באמת פעל לכיוון סיום העבדות, גם ג'פרסון, משהו שכנראה לא היה להם באפשר בתחילת הדרך.

    אני לא מנסה להגיד שבגלל שרשום אילומינטי זה גורר משהו, אני מתייחס לדבריו של וושינגטון מפרספקטיבה כמה שיותר רחבה ברוח הזמן שלו, אפשר לזהות די בברור למי הוא מתכוון כשהו במכתבים מדבר על האילומינטי, לזה מוקדשת הכתבה. לגביי האילומינטי בתקופתו של לינקולין, זה כתבות שיגיעו בהמשך, חלקם כבר מוכנות ונוכל לדבר עלייהם כשיפורסמו, זה בהנחה שתרצה להמשיך לקרוא.

  12. קונספיל | Conspil.com » Blog Archive » הכירו את החשישיון: המקורות האיסלאמים של האילומינטי 2014-01-28

    […] העבודה של החשישיון מתאימה 1 ל1 לזאת של האילומינטי הבווארי בראשות אדם וויסהאופט מסוף המאה ה18. ולא מדובר רק במרד נגד דת ממוסדת כמו […]

  13. אי 2021-01-02

    מעולה