מאיפה משתין הדג?

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

הכתבה הבאה נכתבה בזמנו כתגובה לשאלה של אחד מקוראינו ,מתן מלדה למי שמכיר, אשר שאל "קונספיל שלום, האם תוכל להראות לי מאיפה משתין הדג?", ולכן לקחנו על עצמינו את הפרוייקט הזה, ולאחר מסע מפרך ושנים של התבוננות אנו מביאים לכם את התשובה האולטימטיבית לשאלה שהעסיקה את המין האנושימאז ומתמיד. כמובן שכדיי לענות על השאלה, כפי שתראו, עלינו לגשת לחקור את הצד הנשי של המיסטריות, שם גלומה התשובה בריש גלי למי ש"יכול לראות". ובכן…

אז אם בבואנו לחקור את הצד הנשי של המסטריות, הרי זה ברור שעלינו להתחיל את החקירה מהזרם הנשי שהידוע ביותר בו הוא הכנסייה הקתולית, ושם טמונה תשובה לשאלת מיליון הדולר.

אז כדברי רודולף שטיינר:ציטוט:

…חייב לעלות בלבול כאשר קם מסדר…אשר חיפש להשיג מחדש את החכמה הנשית… מי שרוצה להשאיר את החכמה הישנה כפי שהיא, יצטרך לכבוש את העולם בעבור הכוחות הישנים. ישנו מסדר כזה, זה מסדר הישועים. הוא שם לעצמו במודע את המשימה הזאת, זה למה הישועים והבנייה החופשית מתעמתים אחד עם השני בכזאת מרירות.

The Temple Legend: Freemasonry and Related Occult Movements from the Contents of the Esoteric School. by Rudolf Steiner. p. 225.

על מעורבתו העמוקה של שטיינר בממפיס ומצריים והמיסטריות של הבנייה החופשית ראו [1] בסוף הכתבה.
למה חכמה נשית? כפי שהוא מעמיק להסביר לנו וכמו גם מאקס היינדל (עוד רוזקרושן מאוד ידוע מזמנו של שטיינר במאמר שלו "בנייה חופשית וקתלוסיזם") הכנסייה הקתולית מסמלת את הירח, המים, הנשי לעומת הבנייה החופשית שהיא השמש, אש, הגברי. המסמלת את המים היא לא יותר מאשר מרכז הכובד של הכנסייה, האלילה האמיתית שלהם, הבתולה מריה הקדושה, זה לא במקרה ששורש המילה מריה הוא מים מלשון MAR. במים שוחים הדגים, וכן על פי המסטריות אנו עוברים בין עידנים של אלפי שנים כאשר העידן אותו אנו עוזבים היה העידן של הכנסייה בו היא שלטה, עידן זה הוא עידן הדגים, הפלא ופלא יש לנו את האפיפיור לובש כובע של דג. פילוסופית היינדל ושטיינר מסבירים את הדיציפלינה של הכנסייה כמנותקת מהאש הארצית, ואשר מגיעה לחכמה שלה דרך המים של האמונה. ניטשה שאגודת הOTO הצהירה במניפסט שלה כי הוא מהפילוסופיה המכוננים שלה (מייסדי המסדר היו גם תאוסוף,פרנץ הרטמן, ותאודור ראוס חבר קרוב של שטיינר , יו"ר ממפ-יס ומצריים של גרמניה בזמנו) הסביר בפילוסופיה שלו כיצד הנצרות שיצאה נגד הארציות בכל המוסר שלה, קידמה רעיונות נשיים של הכלה, הטיית הלחי השנייה, איפוק, צניעות וסילדה מכעס ומאגרסיביות.

fish1

ד"ר ארנסט ברנשוויק בSEX SYMBOLISM AND THE STARS מסביר כיצד יהושע התנכ"י ידוע כיהושע בן נון, דומה להפליא לישו, שכן השם של האות נון מגיע ממשמעות המילה דג כפי שהוא מראה בספר.
fish2

יש לזה עימות בויקיפדיה:

ציטוט:

נ' היא האות הארבע-עשרה באלפבית העברי. שמה, נו"ן בא כנראה מהמילה "דג" בארמית (ראו אמנון (דג)).

הערך הגימטרי של נון, אימו של יהושוע, כפי שמוסבר בספר הוא 50 6 50 , שזה אותו ערך כשל הוה 5 6 5, העקרון הנשי בשמו של ה' (י' הגברי)

ישו גם ידוע בכינויו כדייג, וכמו כן חסידיו כדייגים.

יתר על כן (ואל דאגה תכף נגיע למהות העניין), עוד סמלים נשיים בהיררכיה של הכנסייה הם השמלות שלובשים שם כל הכמרים, והדלתות למבנים ולכנסיות אשר נראים כמו פתח הנרתיק הנשי, קשתות מחודדות.
3

השם המקצועי של אותם קשתות בכניסה לכל המבנים הללו גיאומטרית הוא VESICA PICIS, ידוע לחלקכם כבר מהכתבה על סימן יד הקורונה. משמעות המילה VESICA PICIS הוא שלפחוית השתן של הדג, ויוצרים אותו משתי עיגולים הנוגעים כל אחד במרכז של השני:

http://en.wikipedia.org/wiki/Vesica_piscis

4

נחזור לספר של ד"ר ברנשוויק על הסמלים. כפי שניתן לראות, אותה הצורה צויירה כהילה של כל מיני אלילים, בעיקר מיניים, שהמשמעות היית הפתח הנשי, והדג היה סמל של אלילות מיניות כמו ישתאר בין היתר כי הפה שלו (דג) נראה כמו פתח הרחם. ומשם כנראה החיבור לקרוא לאותה צורה כ"שלפוחית הדג". הנה תמונה מתוך הספר שמראה את התפתחות הסמל המיני עד להתגלגלות לכנסייה מהמסטריות של הודו:

5

על כן שימו לב מה יצא בסוף מהציורים של מריה הקדושה בתוך מה שאקזוטרית עבור המאמינים הרגילים נראה כמו "ההילה שלה", מנגד, במובן היותר אזוטרי לכמרים… שים לב איפה הראש שלה מונח, הוא מונח על מה שבעברית נקרא דג-דג-נון, ודי לחכמיא ברמיזא:

6

אז מתן ידידנו… מהיום אני חושב שבוודאות אתה יודע, מאיפה משתין הדג. כי עכשיו הראתי לך….

67

[1]הבאנו את הממצאים לגבי חברותו של רודולף שטיינר באגודת הרוזקרושנס, וממפיס ומצריים שם הדרגות של הבוניםן החופשיים מגיעים עד לדרגה ה90, והם נוסחו על ידי כמה מהחניכים הבולטים ב200 שנים האחרונות של האילומינטי, לרבות רודולף שטיינר שאת דרכו במסיטריות החל באגודה התאוסופית של בלבצקי. שטיינר קיבל אישור מיוחד מהמועצה המיוחדת של הדרגה ה33 של הסקוטיש רייט של הבונים החופשיים לנסח דרגה שלמה עבור ממפיס-מצריים. [Illness and Therapy: Spiritual-scientific Aspects of Healing  By Rudolf Steiner עמ' 221-222].

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

3 תגובות

  1. יוגי 2013-12-31

    קונספיל אתם צריכים לתת פה הרחבה רצינית על כל הנושא הזה של הכנסיה והישועים גם בפורום כמעט ואין בנושא משהו מסודר בעיברית
    לא הבנתי מה זה אומר הצד הנשי והצד הגברי ומה כל הסיפור הזה חוצמיזה הערה קטנה נון זה אבא של יהושוע ולא אמא שלו
    כמו כן לא הבנתי "הכנסיה מסמלת את הירח המים והבניה החופשית את האש והשמש"
    מזתומרת מישהו הינדס את שתיהם ביחד? אצל מי הם מסומלים ככה
    אשמח לתשובות
    ותודה על ההשקעה שלך בנו

  2. Shmual Noam 2014-01-03

    Bravo finally showed him urinating baked fish

  3. קונספיל | Conspil.com » Blog Archive » המיסטריות של האש מול המים ודרך האמצע של התלמוד הירושלמי 2014-02-23

    […] בעוד במרוצת השנים המיסטריות ייצגה את הצד השמאלי של הקור והקיפאון בכנסייה הנוצרית שערכיה הנשיים של הכלה (לחי השנייה), צניעות, חמלה וכו' היו מחסום ל"אור האסטרלי"- כוח הרצון הפנימי המתפרץ (הרצון לעוצמה יש יגידו), מנגד אחוות המיסטריות מצבו עצמם בעמוד הקוטבי לכנסייה בעמוד הזכרי של האש וה"קידמה" כביכול. אנו יכולים למצוא בתלמוד הירושלמי תשובה הולמת למיסטריות שניסו לצייר את הכוחות העולם כמאבק בין שתיי ראשויות, כאשר כל אחת הציעה נתיב שבמתכונתו הקיצונית למים יוצר נזירות בקיפאון (מסדרי הנזירים הקתוליים ההנוקשים כגון אופוס דאי) ומנגד לכך בצד השני עלול ליצור ניהליזם קיצוני אנארכי (פראנקיזם, קבוצות קצה בבנייה החופשית כמו אלה של אליסטר קראולי, וכו') : […]