ברית איראן ארה"ב

עיקרי דת השיעה -איציק מגרפתה

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

בימים אלה שווה אולי להציף מחדש סרטון שעשינו בזמנו אשר נפל בין הכסאות ובקושי הגיע לקוראים באתר, ותיקים וחדשים כאחד. הסרטון מרחיב על מה שנראה כסוג של ברית חשאית מאחורי הקלעים בין איראן של האייתולות לבין ארה"ב, ברית שהחלה עם הגיבוי למהפכה ב1979 שחומייני קיבל ממשלת קרטר (השגריר האמריקאי באיראן, וויליאם ה. סוליבן אפילו טען שהאייתולה הוא "אשיות כמו גאנדי" לא פחות ולא יותר), ועד לימים של ממשלת בוש הצעיר אשר שיתף פעולה באינטנסיביות עם איראן ועזר להפוך אותה למעצמה אזורית, כל זאת מאחוריי המעטה של ה"מלחמה בטרור". נשמע מטורף? ברוכים הבאים לקונספיל.

1212

להלן הסרטון:

 

אולי נוסיף רק שתיי נקודות רלוונטיות המעידות על שת"פ הפעולה בין אנשי מפתח בסדר העולמי החדש לבין איראן בשנים האחרונות. הקשר המחבר בין שתיי הנקודות הוא אחד האוליגרכים של הסדר העולמי החדש, המיליארדר ג'ורג' סורוס, מי שהיה דירקטור בCFR בשנות ה90.

אחד האנשים הבולטים בחיפוי על תוכנית הגרעין האיראנית עד 2009, ואף זכה על כך בפרס נובל, היה יו"ר סבב"א (סוכנות לאנרגיה אטומית של האו"ם), אל-בארעדי, מי שבמקרה הCFR הציע להיות ה"מושיע" של מצריים כחצי שנה לפניי פרוץ המהפכה אשר הפילה את מובארק, בין היתר בהובלתו של בארעדי. אל-בארעדי גם חבר ב"Crisis group" של ג'ורג' סורוס, היכן שיושב במועצת המנהלים זביגניו בריזנסקי, היועץ הבכיר ביותר לקרטר בתקופת מהפכת 79 באיראן (גם שמעון פרס יושב שם כיועץ).

עוד על בארעדי ועבודתו כסוכן של הסדר העולמי החדש (כבו רמקולים, הסרטונים מהכתבות הישנות בארכיון האתר הישן מופעלים אוטומטית):

https://conspil.com//?p=1085

https://conspil.com//?p=1106

כמו כן ג'ורג' סורס שם כסף להקמת ארגון הלובי היהודי החדש הליברעלי J-street אשר במהלך 2009 התנגד בתוקף להידוק סנקציות על איראן ואף שימש כשדולה אשר באה לחזק כל צעד ושעל של אובמה בצורה מתרפסת ומעוררת רחמים. ג'יי-סטריט גם קיבלו כסף מהשדולה האיראנית NIAC איתם הם נמצאים בקשרים צמודים ושיתופי פעולה רבים אשר סוקרו על ידי הג'רוזלם פוסט בכתבה: [ Wednesday Oct 27, 2010  Street has no shame  By Lenny Ben-David].

אז מה מבשלים לנו כאן? האם זה חלק מהעצמת כוחה של סין באזור ובכך הגשמת חזונו של ג'ורג' סורוס כי סין הקומוניסטית צריכה להוביל את הסדר הכלכלי החדש בעולם? או שהפצצה האיראנית הופכת לקלף מיקוח וסחיטה בידיי האמריקאים מול ישראל? או למה לא גם וגם? מה שבטוח, הברית הזאת בין איראן לארה"ב לא מריחה טוב בכלל. נסיים בציטוט של מנהל בCRISIS GROUP, מהיועצים המשפיעים ביותר על אובמה, ומי שהיה יועצו לבטחון לאומי של אובמה, הזכרנו אותו קודם, זביגניו ברזינסקי שסוגר את הבריח:

Published 21.09.09 Brzezinski: U.S. should forcibly stop IAF flying over Iraq to reach Iran(ברזניסקי:) את ישראל צריך לעצור אפילו במחיר של הליברטי במהופך. (ראו תקרית הליברטי להבין במה מדובר)."(אמריקה) חייבים להיות רציניים למנוע מהם (ישראל) את הזכות הזאת (לתקוף באיראן)"."זה אומר מניעה שאתה לא רק אומר את זה. אם הם טסים מעל (עיראק), אתה חייב לעלות למעלה ולהתעמת איתם"

בכתבות הבאות נראה לכם כיצד אובמה יחד עם קרי מפעילים ארגונים תומכיי טרור בתוך ישראל לזריעת אי יציבות. במקרה של ג'ון קרי מדובר ממש בהמשך של מורשת, שכן גם השורשים שלו בעניין השבתאות יידונו בהמשך.

 

 

 

עוד כתבות בנושא איראן תוכלו למצוא כאן

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

4 תגובות

  1. יויו גם 2013-11-12

    ברוך שובו של האתר!

  2. יהודה 2013-11-17

    אם האמריקאים עזרו למהפכה האירנית למה האירנים חטפו להם
    והחזיקו בשבי את הקונסוליה באירן ולמה הם העבירו טכנולוגיה
    אמריקאית של המלטים שהם תפסו לרוסיה?

  3. Stromboli 2013-11-17

    זמן קצר לאחר התקרית השיתוף פעולה החשאי המשיך ואפילו לימים התגלה כשערוריית איראן-קונטרה.

    http://he.wikipedia.org/wiki/%D7%A4%D7%A8%D7%A9%D7%AA_%D7%90%D7%99%D7%A8%D7%90%D7%9F-%D7%A7%D7%95%D7%A0%D7%98%D7%A8%D7%90%D7%A1

    סרט שמרחיב על כך עם קטעי ארכיון:
    http://www.youtube.com/watch?v=vsYt2rX_p34

    עוד מידע:
    * U.S. & Iran: Enemies in Public, but Secret Allies in Terror: The US and Iran have long cooperated to sponsor Islamist terrorism
    Despite a public appearance of acrimony, the US and Iran have cooperated in sponsoring Islamist terrorists. Perhaps the best example is what they did together to Yugoslavia. Why the mutual public denunciation, then? Because it's good theater, and Muslims are watching. Iran accuses the US of doing anything and everything for Israel, a message calculated to incite Muslim audiences around the world and increase the strength of Muslim extremism, which both the US and Iran foster for geopolitical ends.
    http://emperors-clothes.com/analysis/deja.htm

    Grand Theater: The US, The PLO, and the Ayatollah Khomeini.
    Why did the US government, in 1979, delegate to the PLO the task of negotiating the safety of American hostages at the US embassy in Tehran?
    http://www.hirhome.com/iraniraq/plo-iran.htm

    Strengthen Iran, Contain Iraq
    In 1988 and 1989, Zalmay Khalilzad called for the U.S. to intervene to swing the balance in the Iran-Iraq conflict in favor of Iran: the reason for 'Desert Storm'
    http://emperors-clothes.com/analysis/gulfwar.htm

    Why Bush Sr.'s 1991 Gulf War? To Protect Iranian Islamism.
    Like father, like son: this is also the purpose of Bush Jr.'s war.
    http://www.hirhome.com/iraniraq/gulfwar.htm

    If the Ayatollah Khomeini was an enemy of the United States ruling elite, why did he adopt the CIA's security service?
    http://www.hirhome.com/iraniraq/savak.htm

  4. Houssine 2015-12-25

    We deintifely need more smart people like you around.