בדרך למזרח תיכון חדש (חלק ב’) [פוקישימה]

אקו פאשיזם ירוק

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

בדרך למזרח תיכון חדש (חלק ב’) [פוקישימה]

בחלק זה נבדוק למה גרמו למהפכות דווקא במדינות המדוברות, מה המניע, ואפילו את הקשר לאסון אשר קרה לאחורנה ביפן ופוקישימה.

(עדכון: תוספת חשובה ששמעון פרס זכה בפרס יוקרתי מארגון בת של מועדון רומא)

אז כפי שניתן לראות על המפה, רוח המהפכה התפרצה בתוניסיה, מצריים, ולוב(אחת ליד השנייה, מסומנות בצהוב). שלושתם רצף טריטוריאלי על שפת הים התיכון. לא במקרה דובר כאן רבות כבר לפני כמעט שנה על האיחוד הים תיכוני המצופה להיות הרחבה של האיחוד האירופי סביב הים התיכון. על כן המהפכות כפי שתראו הם בעלות קשר ישיר לאותם תוכניות של האיחוד. ומהם התוכניות?

להזכירכם כל הדברים האלה פרצו זמן קצר לאחר סינוד הבישופים של הוותיקן על המזרח התיכון.אך בשביל באמת להבין לעומק מה האג’נדה יש להכיר את מועדון רומא. ממקימי מועדון רומא  הוא דוד רוקפלר, במועדון עצמו יושבים רוב מכתיבי המדיניות של העולם כגון המלכה ביאטריס (ממקימי בילדרברג), אל גור, ג’ימי קרטר, ביל גייטס, גורבצ’ב (שפרב חגג איתו 80 לא מזמן), נסיך בלגיה,קופי ענן,רוברט מיולר  ויחד עם ארגוני הבת כמו מועדון מדריד ומועדון בודפשט תוכלו למצוא את כל השמות החזקים בעולם. עיקר הקבוצה מתמקד באג’נדה הירוקה של שימור הסביבה, והשימוש באיום האקולוגי כדי לשנות את כל החברה על כדוה”א לסדר עולמי חדש, וכמו כן חזית לדהפופולציה ותרמית ההתחממות הגלובאלית וכו’. על כן מהנכתב לעיל ניתן להבין שיש לקבוצה הזאת השפעה עצומה על סדרי העולם ואכן גם יש להם השפעה לא מבוטלת על האו”ם.

http://erc.unesco.org/ong/en/directory/ONG_Desc_portal.asp?mode=gn&code=908

תמונה

חבר בולט נוסף הוא אישיות שכתבנו עלייה רבות כפעיל בהקמת האיחוד הים תיכוני, חבר במסדר הקבר של הוותיקן, הוא בעצמו קתולי, ובעל תואר אבירות בריטי של מלכת ויקטוריה ועל כן בעל התואר “מלך ירושליים”, המלך חואן קרלוס. מדובר בתותח כבד של הסדר העולמי.

cor2.jpg

המלך חואן קרלוס והאפיפיור פאולוס השני

200px-juan_carlos_pope_john_paul.jpg

טוב, אז באמת הרמז הראשון להסתכל על מועדון רומא היה טיסה של שמעון פרס היישר לספרד לפגישה אישית קרובה ומחבקת עם המלך חואן קארלוס בספרד (שמעון פרס זכה בפרס יוקרתי של מועדון-בודפשט, ארגון בת של מועדון רומא).  המלך חואן קרלוס הוא היד הנעלמה של תאגיד הנפט REPSOL הספרדי אשר עושה עסקים עם רוב הדיקטטורים שיש, כולל בוונצואלה. דרך תאגיד זה יש לו נציגים בתוך הועדה התלת צדדית של רוקפלר אשר אחד מהנושאים עלייה עובדים בועדה הוא איחוד מדינות הים התיכון. ועניין אחד מעניין שנראה מהמעקב בפורום קופר על המפגש הוא שפרס אינו שר את התקווה כשהגיע לספרד (המקום שממנו התחילו היחסים הבילטראלים עבור אוסלו, במדריד, והיוו רקע לפגישה). [מקור]

לא שר את התקווה:

juanperes.jpg

אז הפגישה הזאת אכן רמזה על הכיוון ואכן משם נמצא המפתח להבנת לא רק המהפכות במזה”ת אלא גם לאסון פוקישימה עקב הצונאמי ביפן. ותכף תבינו את ההקשר.

על כן עלינו לבדוק מה התוכניות של מועדון רומא בעבור “איחוד מדינות הים התיכון” ואכן יש להם תוכנית הנחשבת לחזית ותוכנית הדגל של האיחוד. תוכנית זאת נקראת Desertec.

COR1.jpg

הרעיון הוא כמובן בשם המלחמה בהתחממות הגלובאלית, תוכנית שהם טוענים שתתרום רבות להפחתת פליטת גזי החממה, ושבה ירשתו את כל מדינות שסביב הים התיכון עם המדבריות שבצפון אפריקה (כולל הנגב בישראל) בפאנלים סולארים כדי לספק כ20% מצריכת החשמל של אירופה (לפני החרמת המכוניות עד 2050…). באזורי אירופה סביב הים התיכון ירשתו בעמדות לאנרגית רוח. המוח המרכזי יושב בגרמניה, הכלכלה החזקה באיחוד האירופי שקובע את הדופק הכלכלי ופעילות הבנק המרכזי של האיחוד (המדינה הראשית של האיחוד במילים אחרות…).

מפה של הרישות:

תמונה

אז, מעניין לדעת שקרן פיטנגו, קרן ההון סיכון הגדולה בישראל שמנהל אותה חמי פרס (הבן של…) משקיע בתחום האנרגיה בעיקר בתחום הסולארי.

[מקור לכל הנכתב לעיל]

בלוף האנרגיה הסולארית – טירוף עולמי
http://www.kav.org.il/100994/b1098

אנרגיה סולארית – פאנלים לחליבת כסף מהממשלה
http://www.kav.org.il/100994/b1016

אנרגיה סולארית אינה “ירוקה” כמו שחשבנוי
http://www.kav.org.il/100994/b1014

כדי שהאנרגיה הסולארית תהיה משתלמת, על מחירי הנפט להרקיע שחקים…בדיוק מה שקורה כיום….לא רק שגם האנרגיה הסולארית עצמה בעלת הספק כה נמוך , ועקב הלחץ האדיר לחסל את הקידמה וצימצום פליטת גזי החממה כדי להציל את גאיה, נראה שדווקא משתלם לסדר העולמי החדש שבעולם יעלו משטרים יותר איסלמיסטים קיצוניים (אשר בהם הם נעזרים בהפיכות, ראו חלק א), כפי שקרה באיראן ב79 כאשר כל הקידמה שהביא השאה נזרקה לפח בידי האייתולות, וזה בעצם מראה שמשטרים אלו  לגמרי הופכים את האזור לבר קיימא מבחינת ההספק התעשייתי.( ראו כתבה שלנו בנושא זה בדיוק! המון ראיות). כמו כן קרטר שעזר להוריד את השאה ולהעלות את האייתולות חבר במועדון רומא.

————————————————————————————-

אז דבר ראשון, כאשר המנהיגים מדברים על לעזור להביא בהזדמנות זאת את הדמוקרטיה למזרח התיכון, מעניין לראות שעל פי ספר הדגל של המועדון הנקרא First Global Revolution (המהפכה העולמית הראשונה…) כתוב בפרוש שהדמוקרטיה אינה המודל האופטימלי ושהוא מלא בבעיות עבור המערכת העולמית המתוכננת, ועבור מילואי המשימות להתמודדות עם שינוי האקלים:

cor332.jpg

על כן בגלל שהממשלות לבדן אינן מסוגלות להתמודד עם המערכת החדשה והמשימה העולמית, יש להביא ולשתף את הממשלות עם NGO’s וכפי שהראנו בכתבה הראשונה על המהפכות שמיד לאחר המפלה הוחדרו בכוח NGO לעזור בשיקום המדינה (מה שמיד מוביל אותם לכס הממשלה, כמו במקרה של אל ברעדי), וקורה גם שאותם NGO עוזרים למהפכה. וכמו כן צריכים לעזור בשיתוף תאגידים בינ”ל, מכוני מחקר (כמו מועדון רומא?), מדענים וכו’. על החדרת הNGO תשמעו כמעט בכל נאום של הילרי קלינטוניסטה. בארץ הNGO המוביל הוא הקרן החדשה לישראל, אשר בכנס 25 שנה שלה ביל קלינטון אמר שהבעיה בעולם הערבי הוא המחסור בNGO….

cor33.jpg

אז כשמדברים על דמוקרטיזציה במזה”ת…משקרים לכם…

על כן השליחה הצמודה של חואן קארלוס, שרת החוץ הסוציאליסטית של ספרד, טרינידד, בפגישה מעמיקה ודיווח על הקורה במזה”ת עם הילרי קלינטוניסטיה, נוגעים יחד בדיוק בנושאים הכתובים לעיל ממדיניות מועדון רומא:

ורק דוגמא אחת מני רבים על הדיבור של קלינטוניסטה על הNGO שצריכים להכנס אחר המהפכה במצריים.

תמונה

עכשיו בניגוד לצי-בור אתם מבינים היטב מה כוונת הרפורמות.

לוב:

אז הפעם דווקא נתחיל עם לוב לראות כיצד מה שקורה משרת את אינטרס איחוד הים תיכוני שאמור להיות הרחבה של האיחוד האירופי סביב הים התיכון. האיחוד הוכרז על ידי סרקוזי קתו-לי נשיא צרפת. היוזמה התקבלה אצל כולם פחות או יותר בברכה, וכולם הסכימו להשתתף בועידות…מלבד אדון קאדפי. קאדפי היה המתנגד החריף ביותר והיחידי שלא הסכים להשתתף בועידות של האיחוד המתוכנן, דבר שכלל את פרוייקט DESERTEC כמובן… קאדפי אף צדק וטען שהאיחוד המתוכנן הוא אימפריאליסטי ויהווה דלק עבור ארגונים איסלאמיסטים מיליטנטים (מוזר, כי בארגונים הללו משתמשים להביא את המהפכות…), וחשוב מכך טען קדאפי שהאיחוד יהיה “אימפריה רומית” חדשה. כנראה שהוא ידע טוב על מה הוא מדבר שכן האיחוד האירופי נשלט לגמרי בידי נציגי וסוכני הכנסייה הקתולית ואף הוקם תחת השגחתה.

נשיא המועצה האירופית (תפקיד מס’ 2 באיחוד), המאאויסט הפורטוגלי מג’ורג’טאון הישועית, חוזה מנועל ברוסו בתואר כבוד היישר מריבון מסדר אבירי מאלטה הצלבני (קדאפי ידע על מה הוא מדבר):

https://conspil.com//forum/viewtopic.php?f=2&t=225
תמונה

היכן חתמו על החוקה הרשונה של האיחוד האירופי? בגבעת הקפיטולין ברומא, יום חמישי 29 באוקטובר 2004 (ההסכם שהוציא את האיחוד לפועל הוא הסכם רומא משנותה50):

אז האם זה מקרי שסרקוזי קתו-לי שיזם את האיחוד הים תיכוני כהעצמת האימפריה הרומית המחודשת, דווקא הוא זה שהכריז על המתקפה של קאדפי, “שחר אודיסאה”, לאחר שקאדפי התנגד בתוקף לאיחוד? התשובה ברורה. אך כאינטרס נוסף ומיידי ניתן לראות שהעיתון הרשמי של איי מאלטה (על שמם מסדר אבירי מאלטה שהתגוררו באיים זמן ממושך) הוציא לאור ממש בזמן סביב הכרזת המתקפה כתבה יפה על הקשר ההדוק וההיסטורי בין מסדר מסעות הצלב המסיונרי הקתולי, אבירי מאלטה לבין הצי הצבאי הצרפתי.זה ממש ממש במקרה  שימים אחדים לפני כן התפרסם שבשטח המים הטריטוריאלי של איי מאלטה, השייכים לאיחוד האירופי הקתולי, גילו רזרבות של גז ונפט “ברמה עולמית”. וממש במקרה השטח הטריטוראילי שלהם במים גובל ממש עם תוניסיה ולוב (באזור טריפולי…).ראו בעצמכם את הגבול.

כמו כן הוסיפו למשוואה שקאדפי בפגישה ב2009, עם המלך חואן קארלוס כ נציג תאגיד הנפט שקדח תחת הדיקטטורה שלו,  REPSOL, אמר כי בכוונתו להלאים את הנפט במדינה שלו (אוייי…) אך שאין לתאגידי הנפט מה לחשוש מכך ושהעסקים שלהם יהיו בטוחים. [מקור]

[מקור לכל הנכתב לעיל]

ובכן מעניין גם לראות שחואן קארלוס פועל בצורה מחושבת וכאשר החלו העניינים בלוב להתחמם הוא טס לרוסיה, לאחר שמדבדב פגש את האפיפיור, וזה כיוון שרוסיה היא מהממנים של הקומפלקס תעשייתי צבאי של לוב, ובגלל שחברת הנפט שלו REPSOL היית צריכה לצאת מהדיקטטורה של קאדפי הוא הגיע לרוסיה לחתום איתם על דיל פיצוי…[מקור]. כמו כן פרס מיד אחרי פגישה עם חואן טס למרוקו שעל שפת הים התיכון וחלק מפרוייקט דזרטק. [מקור]

אז ממש כפי שהפעולות למעלה מעידות, המתקפה על לוב היית בעבור תוכנית האיחוד הים תיכוני של סרקוזי. וזה בדיוק מה שצעקמשגריר ארה”ב לשעבר במרוקו, מרק גינצברג. [מקור]

מצריים:

בין מועדון רומא למהפכה במצריים ישנו אפילו קשר ישיר.

מתוך THE INDEPENDENT העולמי (עיתון בריטי מרכזי):

http://www.independent.co.uk/news/world/africa/protests-continue-in-yemen-algeria-and-morocco-as-strikes-are-banned-in-egypt-2220133.html

indepen.jpg

Prof. Mona Makram-Ebeid היא מדענית ממצריים אשר לקחה חלק פעיל בהפיכה, ואף היית האפוטרופוס של מועצת המהפכה. וזה מעניין, כי היא חברה פעילה ונציגה רשמית של מצריים במועדון רומא:

http://www.clubofrome.org/eng/people/full_members2.asp

COR.jpg
[מקור]

אז כמושבחנו  עם לוב, מה מצריים עשתה כדי לעצבן את מועדון רומא?

דבר ראשון, עניין מרכזי בכתבי מועדון רומא כמו בThe First Global Revolution, וLinits To Growth, הוא כניין הבקרת אוכלוסין והורדת רמת הפוריות לרמה שהיא בר-קיימא עם האלילה שלהם, אמא אדמה / גאיה.  על כן מעניין לראות את הנתון הבא:

EGYPTfert.jpg

כפי שניתן לראות לאחר דאגה לשמור על אוכלוסיה שלא גדלה, ואף פוחתת (ואם תבדקו תגלו שזה המצב ברוב העולם) פתאום ב2010 קפיצה אדירה של 13% בילודה ורמת הפוריות במצריים, דבר שמתחיל את הסטייה מהאג’נדה. הנרי קיסינג’ר בזמנו שהגיח תחת רוקפלר (מועדון רומא) כתב עבור ארה”ב את ממורנדום 200 שהיווה את מדיניות ארה”ב בנוגע לבקרת אוכלוסין ברחבי העולם ברוח אותם רעיונות. הוא אף כתב שיש לדאוג להוציא את הנשים לעבודה במדינות עם רמת פוריות גבוהה (כמו העולם הערבי בעיקר) בשביל לתת להם אפשרות לפתח קריירה ולוותר על חיי משפחה והרבה ילדים. על כן שימו לב שבנאום אובמה האחרון על המזרח התיכון ב19 למאי 2011, הוא דיבר ישירות על העניין הזה שיש להתחי לפתוח את האפשרות הזאת כחלק מהדמוקרטיזציה במזה”ת! וזה לאחר שקלינטוניסטה דיברה, פעם נוספת, על הכנסת הNGO לתוך הרפורמות החדשות בממשלות שהתהפכו….

[מקור: קיסינג'ר ואאוגיניקה] [מקור: נאום אובמה מלא(בלי הקדמה של הילרי)][מקור:ממורנדום200 על נשים]

אסון פוקישימה:

ועכשיו ניגע בעניין העיקרי שלשמו הוצג פרוייקט DESERTEC שאמור לרשת את האיחוד הים תיכוני במיזם אחד משותף שיהווה אנרגיה ירוקה ושייתוף פעולה לאיחוד כולו. מובארק דחה את המטרייה האמריקאית בעניין הגרעין, אשר מטרתו היית למנוע כל התפתחות גרעינית באזור, מחשש לנשק להשמדה המונית וכמו כן נראה שגם אנרגיה גרעינית שהיא בעצמה אנרגיה ללא פליטת גזי חממה, בעלת הספק שעולה באלפי מונים על ההספק החלש של האנרגיה הסולארית, ובהרבה הרבה יותר זולה. אך מעבר לכך שמובארק דחה את ההצעה האמריקאית, הוא מיד חתם על הסכמים עם רוסיה לבניית כורים גרעניים לצרכי אנרגיה במצריים. ההסכם עם רוסיה כבר היה כל כך מתקדם שמדענים מצרים כבר החלו לקבל הכשרה ברוסיה. אך אבוי, מסתבר שמיד לאחר האסון בפוקישימה, ובדיוק לאחר ההפיכה במצריים, ל”אור הסכנות” החליטו לדחות את הפרוייקט לאנרגיה גרעינית במצריים. [מקור על דחיית התוכנית במצריים]

גם לוב היית בדיוק בהכנות לקראת הכנסת אנרגיה גרעינית לפני ההפיכות, נראה אפשר להגיד לתוכניות הללו להתראות.

[מקור: World Nuclear News: Libya moving forward with nuclear power plans 08 January 2010]

ואכן מועדון רומא מיד לאחר האסון בפוקישימה יצאו בהכרזה על כמה מסוכנת אנרגיה גרעינית, על אף שהיא יעילה יותר, אינה מזהמת, וזולה בהרבה, אההה, ואינה עולה בקנה אחד עם מטרות האיחוד. הנה ההצהרה של מועדון רומא על נושא הבעיה עם האנרגיה הגרעינית עקב האסון בפוקושימה. (ויש לציין שהוא בא מיד לאחר הצהרה שלהם בנוגע למהפכות במזה”ת…) [מקור]

CORJAPAN.jpg
 

נוסף על כך מכיוון שאירופה אמורה להיות הצרכנית העיקרית של פרוייקט דזרטק, ושעל פי התחזיות עד לפני אסון פוקישימה העולם היה בדרך לרנסנס של אנרגיה גרעינית, פתאום הכל התהפך, ומדינות בכל העולם כולל אירופה, יפן, סין,מטוקריה ועד דרום אפריקה, ארה”ב, והודו (בדחיפת הישועים) החלו לסגת מתוכניות אלה. [מקור] כמו כן יש לציין שהמתכוונים להשקיע (וכבר נמצאים בתוך התהליך) סכום של כלמעלה מחצי טריליון (עם ‘ט’) יורו בפרוייקט, ועל כן יש לוודא שהתנאים והמשטרים באזור יהיו יציבים לקבל את DESERTEC. על הייתכנות המאוד אפשרית שהאסון היה מלאכותי בידי הסדר העולמי החדש כתבנו רבות באתר והפורום [מקור] (איזה מקרה שהצונאמי, עקב רעידת עדמה חסרת תקדים, פגע באי יפני עם כורים גרעניים). וכדי לסגור את העניין היפני, נזכיר מה שכבר נכתב, שבדיוק האיחוד האירופי הכריז על תוכנית החרם על רכבים פרטיים אשר מכוונת להחרים לגמרי את כלל המכוניות עד שנתון 2050 (ועד אז לעודד מכוניות חשמל), על כן מעניין שהכלכלה היפנית המבוססת בחלק נכבד על מכוניות מונעות דלק נפגעה קשות עקב הצונאמי.[מקור]

אז עכשיו נשאלת השאלה, עם האנרגיה הגרעינית הלכה לה, האם באמת האנרגיה הסולארית ופרוייקט DESERTEC נכנסים למקומות שעברו מהלומה? התשובה היא חד משמעית….כן…

דזרטק (DESERTEC) והאיחוד הים תיכוני:

כמובן שזה נראה מוזר, אך בכל זאת ללא בושה, ממשיכים לקדם את רעיון האיחוד הים תיכוני לאור כל המהפכות באזור, כאילו כבר יודעים מה התוצאה תהיה, ולפחות מה היא אמורה להיות….[מקור]. ועל כן בין ה3-4 למרץ התקיים ועידה גדולה בנוגע לאיחוד הים תיכוני היכן שנחתם ההסכם שהוציא לפועל את האיחוד האירופי, הסכם רומא. לכנס הגיעו נציגים מהאיחוד האירופי ומדינות הים התיכון (כולל ההזייה הנקראת הרשות הפלשתינית),מרוקו ועוד, שהתכנסו לועידות בנושאי “חברה אזרחית” (NGO), פיתוח כלכלי,הגירה, סביבה,זכויות נשים באזור הים התיכון, אנרגיה ומים, ועוד. בקיצור, כל מה שדובר פה כאג’נדה של מועדון רומא. רבותי, זה רק מראה שכל זה תוכנן לפני למעלה מ3 עשורים.

בכנס דיברו גם על יצירת בנק לפיתוח האזור של האיחוד הים התיכוני, שזה בא ישירות לאחר הצעת ספרד שקראה להקים בנק שיעזור למעבר לדמוקרטיה באזורים מוכי המהפכה! הבנק הזה הוא בדיוק על פי סעיף חשוב בהסכמי האיחוד הים תיכוני וכמו כן אפילו בהסכמי אוסלו. כמו כן נשמעו קריאות עבור לתוכנית מרשל עבור האיחוד הים תיכוני. אז שוב בעיה מביאה לתגובה וגוררת את הפתרון לאיחוד שהם תכננו כבר זמן רב. [מקור]

שלושה ימים לאחר הועידה ברומא, השר ליברמן מגיע לאזור לביקור. הוא נפגש עם שר החוץ של ברלוסקוני ברומא, פרנקו פרטיני (Franco Frattini) אשר נחשד כבונה חופשי, ורוב הסיכויים שכן כיוון שברלוסקוני בעצמו היה חבר בלשכת P2 הידועה לשמצה ששלטה מאיטליה מאחורי הקלעים והיית מעורבת בהלבנת הון, רצח, גנבה, שחיתות, ואפילו התנקשות באפיפיור יוחנן פאולוס הI שלא היה לטעמם  לאחר שכהן 33 יום בתפקיד. ליברמן טען שהאיחוד הים תיכוני במקור היה צריך להלחם במפגעים הסביבתיים, לפתח פרוייקטים/מיזמים משותפים,לטפל בהגירה, וכל מה שכתוב למעלה, רק שליברמן נתן ביקורת שהגוף הפך לפוליטי מהר מאוד. דברים אלו נשמעים לא רציניים שכן ליברמן הסכים לא מזמן להכניס כוח אירופי בינ”ל לשמור על יציבות בישראל, וכן לאור השטויות שדיבר כאשר נפגש באותו יום ברומא עם קרדינל טרסיסקו ברטונה  (Cardinal Tarcisio Bertone). הוא אמר שהוא שמח על כך שהאפיפיור בספרו החדש מוריד את האשמה מהיהודים (שזה שטות, הוא מטיל אותה כרגיל מהדלת האחורית), והודה על הגישה המאוזנת של הוותיקן בנוגע לסכסוך ישראלי-פלשתיני…שטויות כבר אמרנו? [מקור]

[מקור: החיסול הישראלי בידי הוותיקן בעזרת יישות-הבולוף הפלשתינית, וליברמן מוכן להסיר הסגר על עזה בתנאי שיוצב שם כוח אירופי בינ"ל]

על כן בדיוק בזמן שליברמן ברומא ב8 למרץ היה כנס איכות סביבה ענק בישראל בו דובר על הבעיה עם אפשרות הפסקת הגז המצרי וחבלה באספקה שקרתה לא פעם מאז ההפיכה במצריים (ראו הרחבה בנושא בהמשך). הכנס דיבר על החלופות שיכנסו, כאשר כמובן שאחת הלופות העיקריות והמדוברות ביותר היא לא אחר מאשר פרוייקט דזרטק.הדבר עולה לסדר היום לאחר שעוד מ2010 משרד התשתיות הישראלי פעל לשילוב ישראל במיזם של דזרטק. [מקור]

ימים ספורים לאחר מכן נציגי מיזם דזרטק כבר נחתו בארץ לכנס מיוחד ונקודתי שלהם (זוכרים את כל הסרטונים באתר בהם שמעון פרס דיבר על להפתח לאנרגייה סולארית? הוא משחק בליגה של הגדולים).  סוזאן ריכטר, דירקטורית בקרן DeserTec (דזרטק) אמרה :“היו לנו שיחות עם לוב, אבל עדיין לא הגענו לדבר על פרויקטים ספציפיים. בטווח הארוך האירועים האחרונים בתוניסיה, במצרים ובלוב יסייעו לפרויקט, כשההנחה היא שהממשלות החדשות שיקומו יהיו מעוניינות בפרויקט כמו דזרטק שיסייע לעתיד המדינה.” היא ידעה טוב מאוד על מה היא מדבר כפי שתראו תכף.כמו כן היא נשאלה:

* אבל במדינות כמו לוב או אלג’יריה אין מחסור בדלק פוסילי כמו נפט או גז טבעי.
“זה נכון, אבל אלה משאבים מתכלים ואנחנו מאמינים שגם במדינות האלה תתפתח מודעות חזקה להשפעה האקלימית שיש לפליטות גזי החממה. אלה מדינות שעתידות להיות מושפעות במידה רבה מאוד מהשינויים האקלימיים”

ואם לא תתפתח המודעות, הNGO ומפגינים סביבתיים ידאגו לכך כפי שקורה עכשיו בירדן ומצריים. אך שיא החוצפה של הגברת מדזרטק הייתה האימרה הבזויה, הנאלחת והדיקטטורית הבאה, ללא שום בושה:

“אם ניתן לתעשייה להתפתח בקצב שלה, ללא עידוד ממשלתי, זה יהיה מאוחר מדי כדי להציל את האקלים”.

[מקור]

טוב נו…אז היא מדברת כמו קומוניסטית. אין מה להתפלא כאשר נשיא האיחוד האירופי, הרמן וון רומפי, המאאויסט הקתולי שהתחנך על ידי הקתוליים לאורך כל חייו, אשר נבחר בכנס סגור לתשקורת של הבילדרברג בעקבות נאום החזון שלו עבור האיחוד ” מימון של רווחה סוציאלית ממיסים ירוקים חדשים”. הדת הירוקה היא ירוקה כלפי חוץ, מבפנים היא אדומה. [מקור]

אז כן, ממש עם כל הארועים הנ”ל פרס המקורב ביותר למארגני האיחוד הים תיכוני (“מייזרח תיכון חדש”) ואנשי מועדון רומא כמו גורבצ’ב, וקרלוס, ידע בדיוק מה הוא אומר בכנס הבא:

פרס: “טעיתי רק במועד של מזרח תיכון חדש”

הכרזתו של שמעון פרס על “מזרח תיכון חדש” קצת לפני פיגועי הטרור הקשים בישראל בתחילת שנות ה-90 אולי היתה מוקדמת מדי, אך כיום מתברר כי היה צדק בדבריו. “צחקו עלי כשדיברתי על מזרח תיכון חדש. אם טעיתי, זה רק במועד. תראו מה קורה כיום מסביב. קדאפי יכול לנסות לשרוד, אבל אין לו עתיד”, אמר פרס בוועידה.

“בתוך עשר שנים יהיה העולם שונה לגמרי. לא ירחק היום שיהיה שלום ושגם סעודיה וירדן ימצאו בנגב הזדמנויות חדשות וזה יהיה מנוף אדיר של תיירות”, המשיך פרס את חזונו מ-93′. “הנגב יכול להיות מרכז של אנרגיה סולארית ושל התפלת מים שתאפשר לכסות את כל הנגב בחקלאות וגם את סיני“.

“בנגב אפשר להתפרק מדעות קדומות”, המשיך. “אפשר ליצור כאן מופת אוניברסלי של קידמה, חופש ואיכות חיים ידידותית לסביבה. לרתום את קרני השמש לאנרגיה שעדיפה על מתחרים. אפשר לראות את זה גם נוכח מה שקורה ביפאן בכורים הגרעיניים. יש למדבר סגולות משלו ומחובתינו לשמור עליו ולא לשנות סדרי בראשית. יש לפתח את ההתיישבות והחקלאות מבלי לפגוע בנגב.

[מקור]

יכול להיות ששמעון פרס קורא בפורום קופר?….חוץ ממנו והפורום לא ממש מצאנו מישהו שעושה את הקישור הנ”ל…כמו כן באותו כנס דיברו על העברת בסיסי צה”ל והמודיעין לנגב להרים שם את התל”ג שיביא לפיתוח כלכלי. דווקא נוף צבאי באמת נראה מתאים ליוזמת איחוד מדינות הים התיכון, נראה כמו העתיד…כמו כן שהעולם יהיה כל כך שונה בעוד 10 שנים, בעיקר במזה”ת, הם מילותיו המדוייקות של קיסינג’ר(CFR).

אז כפי שכבר ניתן לנחש, לדזרטק היו בעיות להכנס למצריים לפני המהפכה, והם נכנסו, ובגדול, ישר לאחר המהפכה. [מקור]. בתוניסיה ( שייצאה את המהפכה למצריים) לא ממש השתנה משהו בפרוייקט, גם לפני וגם אחרי הם היו החלוצים בהכנסת הפרוייקט לתוך המדינה, רק שעכשיו אפילו בהילוך ראשון [מקור]. וכדי לסגור את המשלוש של פרס-קארלוס-מרוקו, לאחרונה ב5 למאי ביקר חואן קרלוס במרוקו, ושבועיים לאחר מכן דזרטק מכריזים שהם מכניסים את הפיילוט הראשון שלהם שאמור להתחיל לפעול במרוקו ב2012.  [מקור]
תמונה

וממש כמו דומינו, מיד לאחר ההכרזה על מרוקו, אלג’יריה מצטרפת לפרוייקט דזרטק. ללוב כמובן שהתנגדה בחריפות לאיחוד הכולל בחזית שלו את דזרטק תצטרך ליישר קו עם הדרישות. [אותו מקור כמו האחרון].

וזה סוגר לנו את המדינות שאמורות להחזיק את האנרגיה הסולארית בפרוייקט:

אז נראה כבר שמעבר עבודה זרה סביב לפולחן גאיה העתיק יומין אנו עדים לתחייה מחודשת ומדעית לפולחן נוסף שהוא לא פחות עתיק. פולחן הסגידה לשמש…

——————————–

גרינפיס:

כידוע ליוזמות שכאלה צריך גם פעילי שטח, ובדיוק בשביל זה משתמשים בארגון שהוא זרוע ה”פעולה ישירה” של היוזמה והארגון, גרינפיס. רא ומקורות למעלה, גרינפיס הם תומכים גדולים של מיזם דזרטק, ולכן בכל מקום שתראו אותם, הם יהיו בחזית התמיכה באנרגיה סולארית ורוח (כולל בתוכנית פוליטיקה, ערוץ 1, 15 למרץ,  היכן ששתי פרופסורים לאנרגיה גרעינית פרקו לגורמים נמושה מגרינפיס שניסתה להראות ראדיקלית), על אף שזה אינו יעיל כלל ואף יקר יותר, וזה כבר אמור לרמז לכם על שובל הכסף שלהם. גרינפיס הם משתפים של הגלובליסטים, בעיקר המלוכה האנגלית. הם בין היתר מחנכים ילדים להתמרד נגד ההורים וה”דור הישן”, דבר שהולך יחד עם עידוד הילדים בבריטניה וארה”ב לרגל אחרי הורים שעושים מעשים לא סביבתיים בעבור הרשויות.

פעילות של גרינפיס מעה הרבה תהיות. למשל העובדה שעזרו לסרס את ישראל בתחום האנרגיה, על ידי “פעולה ישירה” והפגנות מאסיביות נגד הקמת תחנות כוח, דבר שהיום אנו מרגישים את החוסר שלו בכך שלאחרונה לא פעם האספקה של הגז המצרי עברה חבלה, החקירה של מובארק בנושא אשר עלולה להביא למצב בו המצרים יסגרו לנו את שאלטר הגז (ולא ,התגליות החדשות של תשובה יקחו עוד שנים עד שימומשו). הפתרון כמובן שגרינפיס מציעים הוא האנרגיה הסולארית, ונראה שבעתיד הקרוב אנו עלולים להיות עדים להפחתה מאסיבית בפליטת גזי החממה בישראל, היי, כבר שחכתם שפרס חתם בועידת קופנהאגןעל התחייבות להפחית את פליטת גזי החממה ב20% עד 2020? (מסביר גם את דזרטק)…האם זה למה גם חברת החשמל מתקינה בכפייה אצל כולם שעונים חכמים שנותנם בקרה ואף יכולת לסגור חפנים בבית כמו מזגן (כרגע לבקשת הלקוח…)?

[מקור על גרינפיס כחזית של הסדר העולמי החדש,מומלץ!] [מקור על אקופאשיזם בארץ]

בדיקה פשוטה מגלה שגרינפיס מתפקדים כזרוע הפעולה הישירה והאקטיביסטית של ארגון הWWF שהקים אביו של הנסיך צ’ארלס לעיל, מלך פיליפ, יחד עם מקים בילדרברג הנסיך ברנהרד (יו”ר הראשון היה ג’וליאן האקסלי!). ההוקרה והפרס שגרינפיס קיבלו מהאו”ם.

ובאיטליה גרינפיס עושים את אותה עבודה נגד תחנות כוח פחמיות, בעוד שעל אנרגית הרוח השתלטה מאפיה בסיציליה…

והנה הפאשיסטים מגרינפיס עוזרים להביא לסגירה של תחנת כוח גרעינית…בעוד המאפיה של האיחוד האירופי תשתלט על האנרגיה הסולארית:

המשחק הכפול של גרינפיס ברור לכל, ונראה כמבויים לגמרי יחד עם האיחוד האירופי כאשר רואים שהם למשל עושים פעולה ישירה לחסימת הכניסה לאיחוד, בשביל לדרוש פעילה מיידית יותר להצלת האקלים. כן, כמו הילדים הטובים של האקופאשיסטים, עושים את ההצגה שלהם. [מקור]

מסקנה:

ללא קשר מה אתם חושבים על אנרגיה גרעינית, מה שיש לשים לב אליו הוא שהאג’נדה האמיתית פה היא שלא רוצים שמדינה תוכל להיות ריבונית ועל כן להיות עצמאית מבחינה של הספקת אנרגיה. זה חלק מתוכנית האיחוד הבולשביקי של הסדר העולמי החדש.

———————————————————————————

לסיום:

צריך קצת לצחוק, בכל זאת, עם כל מה שקורה. תהנו!

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *