זהירות, אקו-פאשיזם גלובאלי בדרך

אקו פאשיזם ירוק
כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

כתבה זאת סוקרת בקצרה את התהוות האג’נדה האקו-פאשיסטית של הסדר העולמי החדש. כולל עדכון בנושא מאירועי הזמן האחרון.

עדכון: הוספנו סרטון בתחתית הפוסט, ועוד הערות לאורכו. וחפשו את המשפט “מועדון רומא מהווה קבוצת חשיבה בעבור האו”ם”

ראו כיצד משפחת רוטשילד עושה רווח על הונאת/כנסיית ההתחממות הגלובאלית

מתוך עיתון הטלגרף:

Louise Gray, Environment Correspondent 7:30AM GMT 29 Nov 2010

בסדרת מאמרים שיצאו לאור על ידי האגודה המלכותית “Royal Society” [קונספיל: שהוקמה בעזרת הבונים החופשיים], פיזיקאים וכימאים מכמה מהמוסדות המדעיים המכובדים ביותר בעולם, כול אוניברסיטת אוקספורד ומשרד מט, הסכימו שהתוכניות הנוכחיות להתמודדות עם ההתחממות הגלובאלית לא מספקים.

אם פליטת גזי החממה לא יופחתו באופן דרמטי בעשור הקרוב, העולם יתחיל לראות טמפרטורות שעולות ביותר מ4 מעלות צלזיוס כבר בשנת 2060, דבר שיגרום להצפות, בצורת, והגירה מאסיבית.

בעוד שהעולם נפגש בקנקון, מקסיקו, לכבוד סבב השיחות העדכני ביותר של האו”ם בנושא תופעת שינוי האקלים, האקדמאים המשפיעים קראו להקשחה בנקיטת האמצעים להורדת פליטת גזי החממה.

באחד הדוחות, פרופ’ קווין אנדרסון, מנהל של מרכז טינדל למחקר שינוי האקלים, אמר שהדרך היחידה להפחתת הפליטה הגלובאלית, היא לעצור את הגדילה הכלכלית במדינות העשירות בעולם במשך העשרים שנים הבאות.

זה אומר שינוי דרסטי בהלך החיים עבור הרבה אנשים במדינות כמו בריטניה היכן שכולם יצטרכו לקנות פחות מצרכים “מגברי פחמן” ושרותים כגון טיסות ארכות  ומכוניות זוללות אנרגיה.

פרופ’ אנדרסון מודה ש”זה לא יהיה קל” לשכנע אנשים להפחית את צריכתם.

הוא אמר שפוליטיקאים צריכים לשקול מערכת הקצבה הדומה לזאת שהוצגה ב”זמן המשבר” האחרון שהיה בשנות ה30 וה40.

זה עלול להתבטא במגבלה על חשמל כך שאנשים יאולצו להנמיך את החימום, לסגור את האור ולהחליף מוצרי חשמל ישנים כמו מקרר גדול במודלים יותר יעילים. אוכל שהגיע מרחוק עלול להיות מוגבל, ומוצרים שדורשים הרבה אנרגיה לייצור.

“מלחמת העולם השנייה והרעיון של הקצבה הוא משהו שאנו צריכים לשקול ברצינות אם אנו רוצים להתמודד עם גודל הביעה מולה אנו ניצבים” הוא אומר.

פרופ’ אנדרסון התעקש על כך שעצירת הגדילה בעולם העשיר לא משמעותו לא בהכרח מיתון או סגנון חיים גרוע יותר, זה פשוט אומר לעשות שינויים בחיי היומיום כגון להשתמש בתחבורה ציבורית וללבוש סוודר במקום להדליק חימום.

“אני לא אומר שאנו חייבים לחזור לחיות במערות” הוא אומר. “הפליטה שלנו היו הרבה פחות לפני עשור והסתדרנו יפה אז”.

סבב השיחות האחרון בקופנהאגן שנה שעברה נגמר בהסכם פוליטי חלש לשימור עליית הטמפרטורות מתחת לנקודת הסיכון של 2 מעלות צלסיויס.

הפעם 194 מדינות נפגשות שוב לנסות ולהגיע להסכם למחוייבות חוקית והסכמה על מטרות של הפחתה בפליטה.

בזמן זה מאמצים ממוקדים על נסיון להביא את המדינות להפחית את הפליטה ב50 אחוז עד 2050 ביחס לרמות של 1990.

אך דוקטור מיילס אלן מהמחלקה לפיזיקה באוניברסיטת אוקספורד, אמר שזה עלול לא להספיק. הוא אמר ש אם הפליטה של גזי החממה לא יופחתו מהר מספיק, אפילו שינוי קל בטמפרטורה יהיה מהיר מידי עבור מערכות אקולוגיות לעמוד בקצב. כמו כן מדידת הפליטות ביחס לבסיס מסויים במקום ליישם גבול על הכמות הכוללת שאי פעם תוכל להפלט לאטמוספירה, יכולה להווצר הבעיה שהגבול יחרוג.

פסגת ההתחממות נקבעת על ידי הכמות הכוללת של פחמן דו חמצני שאנו משחררים לאטמוספירה, לא הקצב בו אנו משחררים אותו בכל שנה נתונה”, כך אמר. “אך שינוי אקלים מסוכן תלוי גם בכמה מהר הפלנטה מתחממת, לא רק כמה חם נהיה, והקצב המקסימלי של התחממות לא תלוי בקצב פליטה מקסימלית. זה לא רק כמה אנו פולטים, אלא כמה מהר אנו עושים זאת”.

עוד דוחות ששוחררו על “4 צלסיוס ומעבר” ב”טרנסקציה הפילוסופית” וה”אגודה המלכותית A” הזהירו מעליית גבול הים, בצורת , שקיעת נהרות והגירה מאסיבית.

————————————————

תזכורת:

ילדים נתונים לאחיזה תודעתית כבר מגיל קטן כמו למשל שאלון האינטרנט של תאגיד ABC (חברה שהתמזגה עם דיסני), אשר מוצג כתמים, מלמד אותם שהם חזירים בזבזנים אשר הורסים את כדוה”א, ועל פי התשובות שלהם אומר להם מתי הם צריכים למות על פי חישוב פליטת הפחמן שהם יפלטו עד אז, מה שעוד הפעם מחדיר את הלגיטימציה לתודעה שלהם שזה טוב לחסל אוכלוסיה למען הצלת כדוה”א.

ראו סרטונים למטה לראות כיצד בירוקרטיה קומניסטית לאט לאט נבנת להגביל צריכת חשמל ושינוי אורך החיים במדינות מפותחות, כמו גם את הכתבה שלנו על הונאת ההתחממות הגלובאלית.

ג’ון ג’יי רוקפלר משושלת טייקוני הנפט, יחד עם עוד סנטור שלח מכתב חריף לתאגיד אקסון-מובייל שיפסיקו לממן תעמולה המכחישה את ההתחממות הגלובלית. אותו תאגיד קם בכלל מתוך האימפריה של משפחת רוקפלר. מה שמעניין הוא שהמכתב הגיע כהמשך ישיר ממכתב אחר של ה”ועדה המלכותית” המוזכר למעלה, והוא נכתב כדי להשפיע יותר. [מקור]

מי התורמים שהקימו את מכון המחקר הCRU, אחד ממכוני המחקר המובילים את היסטריית ההתחממות גלובאלית מעשה ידי אדם? קרן משפחת רוקפלר, שההון שלה מגיע מתעשיית הנפט האמריקאית, ותאגידי הנפט,  British Petroleum וRoyal dutch shellשנשלט בידי המלוכה האירופאית. ככה שלא ינסו להטעות אתכם שההתנגדות לשקר ההתחממות הגלובאלית מגיע מאנשים העובדים בשירות תאגידי הנפט. אגב אם תבדקו אתם תגלו שחברת N.M ROTHCHILD מעורבת בייעוץ וטיפול פיננסי לחברות הללו ולעוד הרבה חברות נפט נוספות. [מקור: Climates of the British Isles: present, past and future By Michael Hulme, Elaine Barrow p.XXVii]

דויד רוקפלר[1], והמלכה ביאטריס של הולנד, יושבת ראש Royal Dutch Shell, הם גם חברים בקבוצה הקסקלוסיבית, Club of Rome (לחצו עלהשמות להגיע למקורות). ואנו מאוד ממליצים לכם להתחיל לבדוק את החברה האלה, הם לא פחות חשובים בהתווית מדיניות הסדר העולמי מאשר המועצה ליחסי חוץ/ועדה התלת צדדית ובילדרברג.

[1] , מקור: Peter Moll. From Scarcity to Sustainability: Futures Studies and the Environment: The Role of the Club of Rome. Peter Lang. 1991. 328pp.

עוד חבר כבוד בולט במועדון רומא הוא המלך חואן קרלוס, מלך ירושליים.

ניתן למצוא שם גם את ג’ימי קרטר, ביל גייטס ואל גור (עכשיו אתם מבינים מאיפה הוא התחיל להיות גורו של הכנסייה הירוקה). [מקור].

ומה בין היתר אומרים שם במועדון רומא? הנה קטע קטן ומעניין מתוך אחד הספרים שלהם:

“האוייב המשותף של האנושות הוא האדם עצמו.

בחיפוש אחר אוייב משותף אשר כנגדו נוכל להתאחד, עלינו על הרעיון שזיהום אוויר, איום ההתחממות הגלובאלית, מחסור במים, רעב וכו’, יתאימו למטרה. במחולטות שלהם ובאינטרקציה שלהם, התופעות הללו מהווים איום משותף שאיתו צריכים להתמודד כולם יחד. אך באבחון בעיות אלו כאוייב, אנו נופלים למלכודת אשר ממנה הזהרנו כבר את הקוראים, והיא בלבול הסמפטומים בגורם. כל הסכנות הללו נגרמות על ידי התערבות האדם בתהליכים הטבעיים, וזה רק דרך שינוי היחס וההתנהגות שניתן להתגבר עלייהם. האוייב האמיתי אם כך הוא האדם.”

———————————————–

זוכרים מי מפחיד תמיד על המחסור במים בארץ? שימו לב כיצד שמעון פרס מזכיר את התופעה בשתי אירועים שונים. במקרה של ההשקעה שלו בטכנולוגיה ירוקה אפשר לראות גם התאמה לאג’נדה, אבל אין ספק שכך או כך זה חיובי.

———————————————–

חבר במועדון בודפשט (ארגון תאום למועדון רומא) הוא רוברט מיולר,סגן מזכ”ל האו”ם לשעבר ומי שבנה את תשתית הקנין הרוחני והחינוכי של האו”ם. הוא כתב “אתה מכיר ואוהב את ביתך נכון? ובכן, עלייך גם לאהוב את ביתך הכוכבי/פלנטרי”. יכול להיות, אומר מיולר “זאת תהיה האידיאולוגיה הרוחנית החדשה שתגבש את הגזע האנושי…עלינו לבסס מחדש את האיחוד של הכוכב והבריות שלנו יחד עם….האלוהות”.[The New Genesis: Shaping a global spirituality by robert muller p.37].

מתוך מופע הפרופאגנדה הענק Live Earth:

6a00d8341c4f1253ef00e54f1ae9588833-800wi.jpg

רוברט מיולר הוא גם מי שהביא את אג’נדת הניו-אייג’ אל תוך ארגון האו”ם.

————————————————————-

הועידה הנ”ל של האו”ם היא לא סימן טוב. האו”ם כבר לא מתבייש להסתיר את פרצופו האמיתי, ולמשל במסמך של מדיניות חלוקת האוכלוסיה שלהם אשר יצא במרץ 2009, הם פותחים בכותרת “מה ידרש בשביל להאיץ את קצב ירידת הפוריות בקרב המדינות הפחות מפותחות”.

untitled6.JPG

רוקפלר שטרם את חלקת האדמה להקמת בניין האו”ם טען את הדברים הבאים:


רוקפלר אומר בנאום שאוכלוסיית כדור הארץ גדלה בקצב מהיר ושעד 2020 אוכלוסיית העולם עלולה להיות מעל 8 מיליארד איש. ההתרבות של האוכלוסייה מהווה בעיניו איום על כל המערכות האקולוגיות של הסביבה, בין היתר בגלל צריכת יתר של אנרגיה וזיהום אוויר וסביבתי שנגרם כתוצאה מאוכלוסייה גדולה.עוד הוא מוסיף בנאומו שצריך “לייצב את כמות האוכלוסין בעולם”, ושכמות האוכלוסין תנוהל הכי טוב בידי “חברות פרטיות” (אלו המילים שלו). לבסוף הוא אומר שבשביל שבקרה כזאת תצא לפועל צריך שיהיו את התקנות המתאימות למדינות ולממשלות, ושהאו”ם צריך לזרז ולפקח על התהליכים הללו.

——————————————————————–

תזכורת, סרטים שערכנו ותרגמנו ממזמן :


לסיום, הטרוריסט אוסאמה בין לאדן, שנראה כי הוא מתפקד כנכס של הסי.איי.איי (כתבת עומק של האתר), החליט שהגיע הזמן גם להיות חסיד הכנסייה הירוקה, הפציר בטרוריסטים שלו לא לפגוע בסביבה, ונתן דרשה לחסידיו שההתחממות הגלובאלית היא לא נושא לדיון, זאת עובדה!  עוד הוא האשים את ארה”ב בכך שלא חתמה והתחייבה בהסכמי קיוטו של האו”ם (נו באמת…), ושיבח את נעם חומסקי (עוד תומך נלהב באג’נדת ההתחממות מעשה אדם, ומבקר את ארה”ב שלא מתחייבת בהסכמי קיוטו של האו”ם) על ההתנגחות שלו באימפריאליזם האמריקאי.  [מקור: January 29, 2010 Bin Laden Bashes U.S. on Climate Change Posted by Sean Alfano]

הנה לכם, הגלובליסטים והאריסטוקרטים מתווים את המדיניות והאג’נדה, וה(כביכול) אוייבים והמבקרים שלהם מקדמים אותה.

שימו לב, מועדון רומא מהווה קבוצת חשיבה בעבור האו”ם [מקור]:

ישנם טרוריסטים המסתובבים חופשי בעולם הידועים כאקו-טרוריסטים, שהם מבצעים פגועים למען איכות הסביבה, ומשום מה כמו בין לדן לא ניתן לתפוס אותם. אך ידוע שהסדר העולמי החדש משתמש בארגונים קיצוניים כמו שמאל רדיקאלי שיקים מהומות בשביל שהציבור לא ישים לב שהממשלה עוברת שמאלה אל עבר סוציאליזם, לכן יכול להיות שכל הארגוני האקו-טרוריסטים הללו נועדו כדי שלא ישימו לב כמה הממשלה העולמית המתגבשת הופכת לאקו-פאשיסטית [מקור].

שימו לב לאופוזיציה המהונדסת. שנה שעברה ועידת האו”ם בנושא התחממות כדוה”א הייתה בקופנהאגן, ולשם הגיעו אלפי מפגינים, שהפגינו במחאה על כך שהממשלה צריכה להגיע להסכם ולעשות יותר בועידה. פשוט דורשים את האקו-פאשיזם העולמי במסווה של מחאה. מתוך עיתון הגארדיאן:

גם בועידת הG20 אלפי מפגינים אנרכיסטים וסוציאליסטים הגיעו עם סמרטוטים אדומים במחאה לבקש את העבדות שלהם:


ככה זה, תזה= ממשלה אימפריאליסטית מזהמת, אנטי תזה= אנרכו-סוציאליזם והרס העולם המתועש, סינתזה = ממשלה אקו-פאשיסטית סוציאליסטית שמתערבת ומגבילה מדינות שלמות כראות עינייה. וזה הפילוסופיה של הגל בשימוש הסדר העולמי החדש!

newworldorder.jpg

ומכונת התעמולה עובדת!

תזכורת, שימו לב לסרט הכי פומפוזי שיצא בעשור האחרון, אווטאר :

Veritas News Service Exclusive

Contributed by The Ghost

קודם כל, זהו סרט מדהים. מעל ל15 שנים של עשייה ובעלויות הפקה של יותר מרבע ביליון דולר, אווטר חולל מהפכה בקולנוע המודרני ועבר את טיטאניק והפך לסרט בעל ההכנסות הגבוהות ביותר בכל הזמנים. כהפקה תיאטרלית זוהי חוויה מהממת ומרהיבה של החושים. בקיצור, מבחינה אסתטית זוהי יצירת מופת. ובכל זאת, מכל בחינה אחרת הוא במהותו בדיוק ההיפך. מבחינה פילוסופית ופוליטית, אווטר הוא אנטי אינדיבידואל, אנטי קפיטליסט, אנטי צבא ובעיקר זיבול נאור אנטי אמריקאי.
ג’יימס קמרון, שכתב וביים את הסרט, הודה בגלוי על הנטיות סביבתיות הכלולות בתוכו. שדיבר בתכנית של אנ.בי.סי, קמרון הסכים עם המארח שהעלילה מתמקדת על איך “תאבת בצע” ו”אימפריאליזם” “נוטים להרוס את הסביבה” ואמר שהדמויות האנושיות בסרט “עושות את אותו הדבר, בעולם ראשוני וטהור, שעשינו בכדור הארץ”. לא רק שקמרון מפיק תעמולה ירוקה שוברת קופות, הוא הרחיק לכת עד כדי תמיכה בגלוי בטרור סביבתי(אקו-טרוריזם). ההערות להלן הן חלקים מראיון שהופיע בגיליון מ22 לינואר של אינטרטינמנט וויקלי

מגזין: אווטר הוא כלי גיוס מושלם לאקו-טרוריזם.
ג’יימס קמרון: טוב מאד. אהבתי את זה. אני מחשיב אתה זה כביקורת חיובית. אני מאמין באקו-טרוריזם

————————————————————————-

נראה שמנטליות האקו טרוריסטים נפוצה יותר משנדמה, שימו לב לפרסומת חדשה המסתובבת בעולם בנוגע להתחממות גלובאלית:

לכתבה המקורית בקונספיל הישן

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *