חושפים את האור: תובל קין ופולחן האש המאסוני.

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

הפעם בחושפים את האור אנחנו ממשיכים את המסע שהתחלנו בפרק שעבר על בני האור ובני החושך. בפרק הראשון אתם תגלו על החניכה הראשונה שהבונה החופשי עובר אל תוך שושלת בני האור, ואנרגיית הלוציפר אותה הוא לומד ליישם כראוי. פרק שני מיועד לאלו אשר רוצים להעמיק עוד בנושא פולחן האש. לאחר שתסיימו לשמוע אתם תבינו למה כל תעשיית הקולנוע והבידור מלאים במיניות ואלימות מוגזמת, זה חלק מפולחן האש אשר מטרתו להפוך את הצי -בור מעופרת…לזהב!

untitled8.jpg

 עדכון[10.5.10]:

בעקבות תלונות על כך שהפרק לא עבד ושלא היה ניתן להוריד אותו סידרנו את הבעיה! אנא הקשיבו לפרקים הם מאוד חשובים, זה מידע שנחשף פעם ראשונה בארץ ואשר לא תמצאו בשום פנים ואופן באף מקום אחר!

עוד עדכנו (שוב) את הדף על הפרק בכחוס דיוניסוס, כך שגם אלה שלא שמעו יוכלו להכנס להתרשם ולהבין במה מדובר! הוספנו גם תמונות מאוד מעניינות!

ועידכנו את הפרק על באפומט לאור תגובות שהוא מלא מידי במידע בשביל פרק אחד, פיצלנו אותו לשני חלקים, שיהיה לאנשים קל יותר לעכל אותו. עוד תוכלו לראות הערות שהוספנו בפוסט של אותו הפרק.

לחצו להאזנה לפרק 7 חלק א.

לחצו להאזנה לפרק 7 חלק ב.

לאתר הפודקאסט.

חשוב מאוד:
סרט זוכה האוסקר, אמריקן ביוטי, מסביר היטב את פילוסופית האש. ראו בתמונה האישה המפתה מכוסה בורדים אדומים (סמל של מסדר צלב הורד), מייצגת את לוציפר, וונוס, הורדים היו מקודשים לאותה האלה, והיא “מושיעה” את גיבור הסרט (והיא בכלל קטינה). גיבור הסרט מתוך תאווה עיוורת להשיג אותה, עושה מהפך שלם בחייו ומצליח להשתחרר מכבלי העבודה והמשפחה שלו, בעוד שהאיש הרע בסרט הוא הפטריות, האיש שאכפת לו מהמדינה, ואשר מוצג כפרימיטיבי (בני החושך), ולבסוף כרשע שהורג את הגיבור, וכידוע היום הקבוצה שהכי נלחמת מול הסדר העולמי בארה”ב היא קבוצת הפטריוטים אשר אלכס ג’ונס מנסה להיות מזוהה איתם. זה ספין גאוני שזכה לסרט הזה את האוסקר, וזה מנחיל את רעיון פולחן האש.יתרה מזאת, תראו את כל הסרטים מסביב זה הכל אותו הרעיון. BEAUTY באנגלית זה תפארת (כמו מרכז עץ החיים), ספרת השמש על פי האחוות, האור….הנה לכם פולחן וונוס מודרני, רוב הציבור מקבל את זה פשוט כבידור, אך זה הנחלה של פולחן האש למוחות הרדומים.( שימו לב שהשחקנית בפוזיציה של אדם צלוב):

wallpapers_cinema_american_beauty_american_beauty-0002.jpg

למי שסיים את חלק א:

וולקן יחד עם וונוס (התבטאויותיו של לוציפר).וונוס היא שם נרדף ללוציפר.ציור מאוד סימבולי המתאר בצורה ציורית את חניך המסדר החשאי”לינוק” ולספוג מהאנרגיות של לוציפר, בכך הוא מאדים (מגיע לאור החיובי) ולבסוף יוצא אל החופשי.

vulcan_venus.jpg

“כאשר בונה חופשי לומד שהמפתח ל’לוחם על המכשול’ הוא היישום הנכון של דינמו כוח החיים, הוא לומד בעצם את המסתורין של המלאכה. האנרגיות המזידות של לוציפר הן בידיים שלו ולפני שהוא יכול להתקדם הלאה ואל-על, הוא חייב להוכיח את יכולתו ליישם את האנרגיה הזאת כראוי. הוא חייב ללכת בעקבות צעדיו של האב הקדמון תובל קיין אשר עם הכוח העליון של אל המלחמה מרקיע את חרבו ללהב המחרשה.”

מאנלי פאלמר הול, בונה חופשי דרגה 33. מתוך Secret teachings of all ages .

קלף הDEVIL בטארות של פיתאגורס, שימו לב לTwo ball cain הפטיש, אוו יותר נכון התובל-קין. תובל קין היה לוטש כל חרש נחשת וברזל, עבור האלכימאים כל מתכת משיוכת לכוכב, הברזל למאדים, הנחשת לוונוס, ולכן הוא מקביל עבורם לוולקן הפאגני שלכד את מאדים וונוס ברשת אשר לא היה ניתן להפריד, ובכך בצורה סימבוליט זיווג את ההפכים. שימו לב שכאן הפטיש כמו בבנייה החופשית הוא סמל פלי:

m14-small-image.gif

קלף הDevil בטארות הידוע של הבונה חופשי ארתור אדוארד וויט.הוא גם תרגם ספרים של אליפס לוי, ולכן הקלף כל כך דומה לציור של בפומט של לוי. באפומט של אליפס לוי היה אדרוגינוס, שילוב הניגודים, משילוב זה מקבלים את הזהב של האלכימאים:

220px-rws_tarot_15_devil.jpg

והנה סימן של גזע הוולקן מסטאר טרק (כמו של השטן למעלה), יוצר הסדרה ג’ין רודנברי היה חבר באחוות צלב-הורד. הוולקנים מסוגלים להתמיר את האנרגיות של הרגש, דינמו כוח החיים, לוציפר, אל עבר ההגיון שמקנה להם שלווה ורוחניות, האינטלקט, הדעת, הוא המושיע עבור מסדרי הסוד, לכן וולקן , תובל קין, הוא אבי הבנייה החופשית.:

spock_giving_vulcan_salute_286x215.jpg

שימו לב ללחיצה מצד ימין למטה :

acodex_64.jpg

אותה לחיצת יד נקראת גם “מה-הבונה”, והיא מתחת ללחיצת היד “תובל קין”:

0929masonicbig.jpg

מלכה ויקטוריה (לשעבר פטרונית של הבריטיש ישראליזם), מחזיקה גם ורד:

vic.JPG

הסיינטולוג הידוע לשימצה, טום קרוז עם אישתו:

kat.JPG

אישתו לשעבר:

nik.JPG

קטע מתוך הסרט של מסע בין כוכבים שיצא ב2009:

silla2.png

הסמל של גזע הוולקנים בתוכנית:

stvulcanidic.jpg

כמובן שהכוונה כאן היא לפרמידה עם העין הרואה הכל של הארכיטקט העליון של היקום…

השמש והירח, הכנסיה והמדינה, לוציפר ואלוהים, מים ואש, בינה וחוכמה, חסד וגבורה, ספוק הוא הירח המשקף את אורו של מפקד האנטרפרייז קירק (יש מסר חבוי בתמונה למי שמסתכל מקרוב :):

startrek.jpg

ג’יימס קירק מדבר עם קפטן פייק (אלברט פייק?) על רצפה משוחמטת מאסונית:

stsuelocuadriculado.png

המלאך שנפל, עזאזל, מסומל על ידי ספוק מהעתיד מלמד את ג’יימס קירק האנגלו סכסי (בריטיש ישראל) את פולחן האש במקום מושלג עם קרחונים, הצפון הרחוק, תולה, מקור הגזע הארי העליון על פי המיסטריות:

antorcha2.png

סצנה בו ג’יימס קירק עובר תהליך אלכימאי שנקרא אלבדו (הלבנה). יש עוד סיבה לסמלים המקשרים את ספוק עם הירח (מיועד למתקדמים בחלק ב’ של התוכנית):

simbolode2lunas2.png

למי שכבר שמע את פרק ב, לאונרד נימוי השחקן של ספוק כתב ספר בשם “שכינה”.

ציור של דייגו ולסקווז, וולקן במלאכתו, כאן תראו את שלב האלכימי רובדו, האדמה, להביא את המתכת לאור החיובי האדום החי:

780px-diego_velasquez_the_forge_of_vulcan.jpg

וונוס,לבושה באדום, מבקרת את וולקן בזמן החישול, זיכרו זה הכל סימבולים המתארים תהליכים באלכימיה:

v_vulcan.jpg

שימו לב, קבוצת יועצים בחירה של ג’ורג’ בוש בשנת 2000 נקראה הוולקנים וכללה את קונדוליסה רייס, דיק צ’ייני, פול וולפביץ, ועוד שמות ידועים במעגלי הסדר העולמי החדש. השם אגב מבוסס על שם האל העתיק.

אגני אל האש ההודי, המקביל של וולקן, רוכב על טלה הסימן האסטרולוגי עליו שולט מאדים!

agni.jpg

היזהרו מאגני יוגה, תרגול אשר תקשר לאנושות המאסטר של הלנה בלבטסקי, מוירה!

מאדים אל המלחמה הנוראה, הקשור לרומן עם וולקן וונוס:

aries.jpg

מקדונלדס, הסימן האסטרולוגי של מזל טלה, על רקע אדום הצבע של “מאדים”:

mcdonalds1.jpg

הנה המנהלים של התאגיד מסמנים לנו עבור מי הם “עובדים”:

mcdonalds-sign.jpg

סטודנטים בארה”ב לובשים כובע בצורת סדן על הראש, כיוון שוולקן מייסד התעשייה וההשכלה מחשל את עבודת המופת על הסדן:

us-graduation.jpg

כרגיל אם יש לכם עוד להוסיף למחקר פה, אתם מוזמנים להשאיר בתגובות, ונעלה מה שטוב ישר לפוסטים. אם אתם מרגישים שהפודקאסט תורם לכם ומעשיר אתכם תשאירו תגובה, זה עוזר מאוד להמשיך את הפרוייקט.

אז הנה לכם פולחן האש המאסוני, בברכה.

צוות קונספיל.


Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תגובה אחת

  1. Janetheera 2015-12-25

    A simple and ineetliglnt point, well made. Thanks!