האג'נדה האזוטרית

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

האג’נדה האזוטרית
הפעם תרגמנו לכם סרט שאולי יוציא את המבקרים החדשים מהיסטריית זייטגייסט אשר גבתה מספר לא מבוטל של קורבנות מידע, ולמרות זאת, כמו תמיד נמליץ לכם להקשיב לכולם לשמוע הכל ולא להאמין לאף אחד עד שלא הוכחתם זאת בעצמכם. עוד נתמקד בפוסט על דיסאינפורמטורים, בין היתר גם בארץ!

הסרט מחולק ל-13 חלקים, הנגן הבא אמור להפעיל אותם ברצף:

 

נושאים המדוברים בסרט:

השליטה של הוותיקן בזמן, לוח השנה שלהם אשר מכתיב לנו את קצב החיים ואשר מוציא אותנו ממחזורי זמן טבעיים יותר כמו לדוגמא לוח השנה של המאיה. לוח השנה של המאיה מוסבר בהרחבה וכמו כן נושא 2012 המסקרן קוראים רבים של האתר מפורט גם הוא בסרט. בכל הנוגע לעניין 2012 ולוח השנה של המאיה נבהיר שכדאי מאוד שתבדקו את העיניין בעצמכם, אין ספק שייש לאליטה איזו אובססיה לתאריך הזה (לא סתם האולימפידה הבאה של 2012 תתנהל באנגליה, באופן די צפוי ניתן לומר) אבל הסיבה “למה?” היא נורא מעורפלת. האובססיה של האליטה עם התאריך הזה של המאיה צריך להדליק נורה אדומה, אבל בהחלט ישנו סיכוי שההיסטריה מאחורי התאריך הזה נדחפת באופן מלאכותי, ומנחילה לנו בכוח רעיון שהסדר העולמי החדש לוקח ברצינות. יתרה מזאת, ישנן המון טענות לגבי ההתייחסות בנושא בקרב קהילות רבות העוסקות במאיה באינטרנט, בין היתר אחת הטענות העולות היא שלא באמת יצא מידע רישמי בנושא לוח השנה של המאיה מפיהם של ראשי השבט אשר שרידיו עדיין קיימים בדרום אמריקה.

בניגוד לזייטגייסט, כן מדברים ב”אג’נדה האזוטרית” על אחוות סודיות! מדברים על האילומינטי, אדם וויסהאופט, הבונים החופשיים, רוטשילד והקשר ביניהם. מדברים על האובססיה של האחוות בפאגניזם וחדירת הרעיונות שלהם אל תוך הדתות. שימו לב שבזייטגייסט לא נוגעים בכלל בנושא האחוות וגם לא מדברים על הבונים החופשיים, תשאלו את עצמכם טוב טוב למה, מי שיבדוק יגלה שהמקום היחיד שהבונים החופשיים מוזכרים בו בסרט זייטגייסט הוא בקרדיטים בסוף! זאת מכיוון שיוצר הסרט כפי הנראה מאמין בכתבים שלהם ולא מפריד בין הרעיונות של הבנייה החופשית על דת ופאגניזם, הכלכלה, ההליכה לקראת אוטופיה והגישה המדעית בה דוגלים אנשי פרוייקט וונוס, לבין דעתו שלו, דבר אשר מחשיד מאוד. גם באזוטריק אג’נדה מצאנו כמה נקודות מחשידות כמו הקשר המאוד לא יציב שהוא מצא בין רוטשילד לאדם וויסהאופט מייסד האילומינטי, הוא מזכיר שם של קבוצה אשר הם הקימו יחדיו שכרגע לאחר מאמצים רבים לא הצלחנו להוכיח בעצמנו, ומעלה חשדות. קשרים בין רוטשילד לאילומינטי קיימים בהחלט וניתן לקרוא זאת באתר שלנו עם עדויות מוצקות בנושא, ועוד נעמיק על כך בקרוב. לכן שוב נחזור על מה שנאמר בהתחלה, הקשיבו לסרט הזה, ובאופן כללי הוא מומלץ מאוד, אך תאמתו אותו עם המחקר שלכם, ואם מצאתם הוכחות לקשר המדובר הנ”ל אנא שלחו לנו ונכניס אותו פה. לעומת זאת, עניין חשוב המוסבר בסרט בצורה טובה הוא הקשר החזק בין האילומינטי והבונים החופשיים לעומקו, דבר אשר נגענו בו גם בכתבה על האילומינטי והותיקן.

הנושא המרכזי המדובר ב”אזוטריק” הוא הגישה הביולוגית לתכנות תודעתי. פה מדובר על כל מה שהרגילו אותנו להכניס לפה אשר מדרדר את התודעה שלנו ומרגיל אותה למצב של עבדות. בין היתר מדובר במפלצות כמו אספרטיים, הממתיק המלאכותי אשר דונאלד ראמספלד דאג להכניס לכל כך הרבה מזונות ומשקאות מסחריים בכל העולם (דיאט קולה לדוגמא), הפלואריד protesta_codex.jpgהמעכר והמטמטם אשר הוחדר למים גם בישראל תודות למשפחת עופר (ואפרופו אחוות, סמי עופר קיבל תואר אבירות מהמלכה של אנגליה), אוכל מהונדס גנטי, ועוד מידע רב בנושא. נוסיף עובדה מעניינת אשר נקווה שיהיה לנו זמן להרחיב עליה בהמשך, ואשר תוכלו להוסיף למכתבי התלונות שלכם למשפחת עופר וזה שפלואריד הוכנס למי השתייה בפעם הראשונה בגרמניה הנאצית בגטאות! עוד ב”אג’נדה האזוטרית” באותו הנושא, ואולי הדבר הכי חשוב בסרט, מפרטים בהרחבה על קודקס אלימנטריוס! תוכלו לקרוא על כך גם מעלים את התדר רק שתבינו במה מדובר

ב-31 לדצמבר 2009 יכנסו לתוקפם המלצות ועדת הקודקס.
למרות שבהגדרתן אלו רק המלצות, כל מדינה החברה בארגון הסחר העולמי – WTO, תדרש למלא אחריהן כלשונן.
מדינה שלא תסכים למלא אחר חלק או כל ההמלצות תיאלץ לשלם קנס עצום.

שימו לב לחלק מהמלצות הוודעה:

  • כל מזון (כולל מזון אורגני) יהיה חייב לעבור עיקור בהקרנות.
    למי שלא יודע, הרבה מזונות כבר היום עוברים הקרנות כדי לעקר אותם מחיידקים.
    עיקור בהקרנות לא נבדק מספיק ולאורך זמן כדי לוודא שהוא אינו מזיק לגוף.
  • כל חיה שמשמשת למאכל תהיה חייבת לקבל אנטיביוטיקה והורמון גדילה.
    היום ידוע כבר שהאנטיביוטיקה הניתנת לחיות בתעשיית הבשר/הדגים/והעופות מגיעה לגופינו ויוצרת זני חיידקים אלימים ביותר שעמידים לאנטיביוטיקה. הורמון גדילה משמש להגדלת התפוקה (חיה גדולה יותר משמעותה יותר כסף לכיסי המגדלים) והוא גורם לשיבוש המערכת ההרומונלית בגוף של מי שצורך בשר המכיל את ההורמון.
  • יותר השימוש ברעלים מסוכנים ביותר שנאסרו ע”י רבות ממדינות העולם בתעשיית המזון והחקלאות.
  • לא תהיה חובת סימון על מזונות שיש בהן מרכיבים מהונדסים גנטית ומוקרנים.
    במילים אחרות, הצרכן לא יוכל לדעת אם המזון שהוא קונה מכיל מוצרים מהונדסים גנטית או כאלה שעברו הקרנות. מזונות מהונדסים גנטית מהווים סכנה ממשית לגופינו ולסביבה. מומלץ לראות את הסרטים על ההנדסה הגנטית באתר.
  • חלק גדול מתוספי המזון והויטמינים הנמכרים היום ייאסרו לשיווק ולמכירה
    הוועדה תפרסם רשימת ויטמינים ומינרלים מומלצים. תוסף מזון שאינו נכלל ברשימה, לא יימכר בצורה חופשית כמו היום.
    רשימת המוצרים המותרים תושפע בוודאי מהלחצים של חברות התרופות ותושפע מאינטרסים כלכליים ולא בריאותיים.
    כבר היום ישנה רשימה כזו באיחוד האירופי וצופים ש-300 מתוך 420 סוגי המוצרים הנמכרים היום באירופה ייאסרו לשיווק.
  • המינון המקסימלי המותר של הוויטמינים יופחת בצורה דראסטית עד למצב שבו לא תהיה כמעט תועלת בלקיחת וויטמינים, מינרלים ותוספי מזון.

נוסיף שכל הרעיון של אוכל מהונדס גנטי הוא אחד הסכנות הגדולות ביותר שהעולם ניצב בפניו בימים אלה, ולעוד מידע בנושא נמליץ לכם לראות את הסרט התאגיד. הסרט “האג’נדה האזוטרית” בא להסביר שכל הסכנות הטמונות בדרך בה האליטה והשילטונות מתמרנות את התזונה שלנו הם חלק מאג’נדה כוללנית הבאה לטמטם ולצמצם את האוכלוסייה בכל העולם, וספציפית תוכנית הקודקס אלימנטריוס באה לחסל אחוז מאוד גבוהה של האוכלוסייה. לעוד מידע בנושא זה ושפעת החזירים נפנה אתכם לחבר’ה חדשים שעושים עבודה טובה ואשר עשו ככל הנראה את הסרט הישראלי הראשון המתעסק בנושאים הללו, AHAVA528. תאמינו לנו שחניכים במסדרים לעולם לא ייגעו באוכל במצב כמו שמוכרים לכם, רק לדוגמא תוכלו לראות שאובאמה דואג לעצמו ולמשפחתו ודואג שתהיה לו חווה ושף של אוכל אורגני בריא. לכן כצעד ראשון ביציאה ממטריקס השיעבוד של הסדר העולמי החדש היינו ממליצים לקוראים לחקור טוב את מה שאתם מכניסים לפה, ולהתחיל לפתח הרגלים בריאים יותר. למי שחושב שסעיפים הנמצאים בקודקס לא יוכלו לעבור כגון מניעת האנשים משימוש בויטמינים ותוספי מזון, תדעו שכבר בארה”ב למשל ילדה נכנסה למעצר על כך שחילקה ויטמין לחבר כיתתה. קודקס הוא בהחלט אחד האיומים הרציניים בהם אנו צריכים להלחם כיום.

עוד כחלק מהאג’נדה האזוטרית לצימצום אוכלוסיה מפורט בסרט על התמיכה האמריקאית במשטרים אשר מחקו אוכלוסיות שלמות של אנשים אשר חיו חיים מאושרים בצורה עצמאית ופחות מודרנית, דבר היכול להוות דוגמא לעולם כיצד לחיות חיים מאושרים יותר ומנותקים יותר מהמטריקס התזונתי והמשעבד של הסדר העולמי החדש. עוד נוגעים בהשפעתו של הנרי קיסינג’ר באותו עיניין וכיצד בדיוק גרם למחיקתן של אוכלוסיות גדולות בעולם. אנו הרחבנו על מעורבותו יחד עם רוקפלר בנושא, וכיצד הוא אפילו רמז על שימוש במלחמה כאמצעי לצימצום אוכלוסיה וקידום האאוגניקה בדו”ח שחיבר למען הבטחת עתידה של ארה”ב כאימפריה בעולם.

הסרט מתמקד גם בתרמית ההתחממות הגלובאלית אשר הציתה היסטריה שנתונה לתמרון אנשי הסדר העולמי החדש. לאחר שתרמית המלחמה בטרור התחילה להחשף ולאבד את השפעתה על הציבור, קמו הגלובליסטים עם אחת התוכניות היותר מבריקות שלהם והמציאו אויב חדש בשם “התחממות גלובאלית”. הדבר הוא ללא ספק תרמית אחת גדולה מיסודה אשר נועדה לקדם מס בין לאומי על פליטת פחמן (ובכלל עצם קיומו של מס בין לאומי) ויצירת לגיטימציה אצל האזרחים בכל הקשור לצימצום אוכלוסיה, שכן הכיוון בו מתמקדים אנשי הסדר העולמי הוא שבני האדם הם האשמים בכל הקשור להתחממות, דבר אשר אין לו שום בסיס מדעי מוצק נכון להיום. האמת היא שההתחממות הגלובאלית נגרמת בעיקר בגלל השמש והקרינה שלה, ומי שלא יודע ישנה התחממות גלובאלית גם בשאר הכוכבים במערכת השמש שלנו כחלק ממחזור טבעי. הדבר דומה לימים בהם אנשים לא ידעו כיצד מתבצע ליקוי חמה והיו נתונים למניפולציה של הכוהנים, רק שהיום במקום ליקוי חמה מדובר בהתחממות גלובאלית, ובמקום כוהנים מדובר במדענים. לא מזמן אל גור (באמת חשבתם שהוא יפעל לטובתכם?) נתבע בידי 3000 מדענים באשמת הטעיית הציבור, בנוסף על כך סרטו הוגדר על ידי בית משפט באנגליה כמטעה, ולמרות זאת הוא מוקרן שם לילדים בבתי ספר. אהה, ואם לא ידעתם האדם שמנסה לדחוף את שטיפת המוח הזאת לילדים הוא לא אחר מאשר רוטשילד הצעיר אשר עזר לארגן גם את מופע שטיפת המוח הגדול ביותר שהיה בשנים האחרונות בשם “LIVE EARTH”. נושא ההתחממות הגלובאלית, כפי שמוסבר ב”אזוטריק אג’נדה”, הוא חלק מתוכנית ה”בר-קיימא” של הגלובאליסטים אשר אין לה שום קשר ליציבות המשאבים וכדה”א, אך יש לה קשר עם צימצום אוכלוסייה וניפוי בני אדם אשר אינם “מוארים” מספיק לסדר העולמי החדש.

2007-05-18gore.jpg

ילדים נתונים לאחיזה תודעתית כבר מגיל קטן כמו למשל שאלון האינטרנט של תאגיד ABC (חברה שהתמזגה עם דיסני), אשר מוצג כתמים, מלמד אותם שהם חזירים בזבזנים אשר הורסים את כדוה”א, ועל פי התשובות שלהם אומר להם מתי הם צריכים למות על פי חישוב פליטת הפחמן שהם יפלטו עד אז, מה שעוד הפעם מחדיר את הלגיטימציה לתודעה שלהם שזה טוב לחסל אוכלוסיה למען הצלת כדוה”א. התופעה הזאת קיימת גם בהמון ממעגלי הניו-אייג’ שם מוחדרים רעיונות של הסדר העולמי החדש והמאגיה השחורה של האחוות הסודיות בתפאורה של אור ואהבה. הגלובליסטים מזמן יכלו לשפר את מצבה של “אמא אדמה” (כפי שהם מכנים את כדוה”א) בעזרת שימוש נכון בקאנביס, מציאת תחליפים לפלסטיק ונייר אשר עשוי מעצים, שימוש במשאבים אשר הולכים לחלליות של נאס”א ,אשר בדרך כלל מתרסקות בדרך למאדים, בשביל מציאת תחליף לנפט, ועוד הרבה דברים שהם לא בוחנים כלל וכלל. זהו בהחלט אחד הנושאים המעניינים בסרט אשר אנו בטוחים יפתח את הראש לאלה ממכם אשר לא ממש מתמצאים בנושא.

עוד בסרט מקבלים נקודת מבט מאוד מעניינת בכל הקשור למניפולציות של פיגועי טרור ומלחמות אשר קרו בעולם. למשל מעניין לראות את התאריכים בהם בחרו לבצע או לצאת לאותם פעולות, שכן הם מצביעים על אג’נדה פאגנית כגון הקרבת קורבנות בצורה טקסית. לדוגמא המקרה המזעזע שקרה בWACO ב29 לאפריל בו נשרפו למוות משפחות אשר שמרו על זכויות הבסיס שלהם מפני הממשל בדומה לטקסי הקרבת קורבן באש שהיו לאורך השנים מבוצעים בידי פאגנים באותו תאריך. עוד תקבלו מידע על תאריכים מסויימים בהם אנשי הסדר העולמי יצאו למתקפות ופתחו במלחמה בהתאמה לטקסים פאגנים ודרואידים עתיקים. כפי שתבינו הגלובליסטים הם אנשים אשר מתעסקים הרבה ברובד הטקסי והאזוטרי.

בנוסף על כך מספרים בסרט על התכנות התודעתי הנגרם לאנשים ברובד האינפורמטיבי והתפיסתי באמצעות מוזיקה (להעמקה רבה יותר בנושא תכנות תודעתי של האחוות הסודיות במוזיקה ראו את הכתבה “הגברת באדום”), טלויזיה, צבעים וסמלים. האליטה וחניכי האחוות יודעים בדיוק איך לגרום למניפולציות אצל האזרחים בעזרת הכלים הללו.

אחד הנושאים המרגשים ביותר אשר מדוברים בסרט הוא לוחם החופש הגדול “וויליאם מילטון קופר”. הסרט עושה כבוד לאחד ההשראות הגדולות ביותר להקמת האתר הזה. מדובר באדם אשר חשף את המידע אשר עד היום בקושי מדברים עליו במעגלי המידע הקונספירטיבי. ולכן ככל הנראה הוא גם נרצח, דבר המאשש הרבה מדבריו. כפי שאמר באחד השידורים שאנו זוכרים שלו מאמצע שנות ה-90 “אני מעביר לכם את המידע הזה, ובכך גורלי נחתם”. עוד וויליאם קופר ידוע כאיש שחשף את אלכס ג’ונס כמעורר מהומות, אך הוא גם אמר עליו שהוא איש מבריק וחכם אשר יכול לתרום הרבה מאוד לקהילה, אך כרגע הוא רק מוציא שם רע בכך שהוא זורק הרבה מידע ומעלה מאזינים אשר הוא אינו מאמת לגמרי. מה שכן אלכס ג’ונס באמת לעולם לא נגע בנושאים הקשורים לאחוות הסודיות אשר קופר חשף במשך שנים, אולי מכיוון שהוא פוחד לחייו ואולי כי הוא שומר הסף של המידע הזה, חשוב גם לשאול כיצד הוא באמת היחיד שהצליח לחדור לבוהמיאן גרוב בהצלחה. אחד הקטעים המעניינים באזוטריק הוא הסצינה בה מראים כיצד וויליאם קופר, בדומה לאלכס ג’ונס אך ביתר דיוק, חוזה את אסון התאומים! שווה לראות, ובכלל מומלץ להתחיל לחפור במידע שקופר חשף מכיוון שזהו המידע שלפי דעתנו גם מהווה את האיום הרב ביותר לאחוות כמו הבונים החופשיים וגם חשוב מאוד להפצה.

וויליאם קופר החל את דרכו כחוקר עבמ”ים וכתוצאה מכך פורום הקונספירציות המגוחך של NRG (לא נטרח בכלל להציע לכם קישור) הציג אותו כאחד שהפיץ מידע חשוב בכל הנוגע לנושא זה, ואינו מזכיר לרגע את עיסוקיו בנושאים החשובים באמת. וויליאם קופר טען בסופו של דבר שרוב קהילת העב”מים מורכבת מבונים חופשיים והם אלה אשר אובססיביים בנושא, ורוב הסיכויים הם שאם תהיה פלישה של עבמי”ם היא תהיה מבויימת, במטרה לאחד את העולם לסדר עולמי חדש, ולגרום לכולם לוותר על המדינות שלהם ועל הדתות ולהתאחד למדינה ודת אחת בין לאומית! האמת היא שהפורום החובבני הזה בכלל לא מסוגל לדבר על הנושאים החשובים אותם וויליאם קופר חשף באמת, וזה כל הקשור לאחוות הסודיות! לא עבמ”ים, כפי שהם הנציחו את עבודתו. לא רק זה, ברוב חוצפתם הם קוראים לעצמם פורום קונספירציות כאשר הם מגחכים על מי שטוען שה-11 בספטמבר הייתה קונספירציה, ומאמינים לגרסא הרשמית בכל הנושא של נפילת הבניינים, בעוד שהם מתעסקים בנושאים הזויים כמו חייזרים וצלחות מעופפות. העיוות הזה שהם יצרו הוא פשוט חוסר כבוד בלשון המעטה לאדם כל כך דגול בכל הקשור ללוחמת המידע והחופש כמו וויליאם מילטון קופר ז”ל, וזה חבל שעד היום עבודתו המדהימה הונצחה בארץ רק אצלם בצורה כל כך חובבנית. הנה קישור לוויליאם קופר חוזה את אסון התאומים, מה שפורום הקונספירציות של קטגוריית הניו-אייג’ במעריב יעדיף שלא תראו (מאוד מחשיד כמאסוני שהרי הם האובססים באמת לכל הקשור בעידן חדש ועבמי”ם).

וויליאם קופר ז”ל (6 במאי 1943 – 5 בנובמבר 2001) האיש והאגדה:

williammiltoncooper.jpg

הנושא הכלכלי מאובחן בצורה מעניינת בסרט (ויש לבדוק את הנושא בצורה עצמאית!)  בהנחייתו של ג’ורדן מאקסוול. שם הוא מסביר כיצד חוק הים, אשר לטענתו זהו החוק הבין לאומי של העסקים, משעבד אותנו מהרגע בו אנו נולדים בעזרת מניפולציה ושימוש במונחים בצורה ערמומית המתאימה למערכת המשפט. זהו קטע אשר יציג לכם באמת כמה ידע הוא כוח, העמקה על שיעבוד למטריקס ברובד הכלכלי שאנו מסכימים לו ללא מודע, אך בעזרת הידע הזה תוכלו לקבל מפתחות לצאת מהכלא הזה. חשוב להדגיש שההתמקדות היא על הנושא בארה”ב, אך בהתחשב שחוק הים הוא בין לאומי שווה מאוד לכולם לבחון את המידע הזה. עוד בענייני כלכלה וארה”ב מוסבר כיצד המהפכה האמריקאית ומלחמת האזרחים נתנה לבנקים של אנגליה שליטה על ארה”ב מרחוק, ללא צורך להיות נוכחים באזור, לכן רק נוסיף משהו שכבר מדגדג לנו הרבה זמן וזה: היזהרו ממהפכות! כל מי שמבטיח לכם מהפכה בין אם זה בקונטקס סוציאליסטי או אנרכיסטי, תמיד משחק לידיים של הסוציאליסטים והאנרכיסטים המקוריים, והם האילומינטי והבונים החופשיים (סדר מתוך כאוסאנרכיה)! עוד נרחיב על הנושא הזה בעתיד.

בכל מקרה רק נזהיר שוב שכמו זייטגייסט (וזייטגייסט הוא באמת דוגמא לסרט שיכול להיות עשה יותר נזק מתועלת), יש לראות את הסרט הזה בעין ביקורתית. תהנו.

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

87 תגובות

  1. ניר 2009-10-14

    האם תתרגמו בעתיד גם את חלקו השני של הסרט החשוב הנ"ל, קיימאטיקה?

    יישר כוח, אתם עושים עבודה מצויינת!

  2. ציונות 2009-10-14

    אלכס גונס כן מדבר על אחוות סודיות הפעם הראשונה שניתקלתי בחומר היה בסירטו "MARTIAL LAW" כשהוא הזכיר שהיטלר היה שייך לאחווה סודית ושהסמל של הנאצים נלקח מאותה אחווה.

    עובדה שאפילו משרד החינוך של המדינה הישודית משום מה לא הזכיר -למה?

  3. אלי 2009-10-15

    לא הבנתי סוף הסרט,מה הפתרון שמציעים לנו? איך אפשר להתמודד עם הבעיות שהוצגו בסרט?

  4. אלי 2009-10-15

    ועוד מה ששחכתי להוסיף, לדוגמא מה הפתרון להתמודד עם הבעייה של המזון? ואיזה מים לא נגועים בפלואוריד, אם יש כאלו?

  5. lloyd 2009-10-15

    יש מים בלי פלואריד… והמסר שאני הייתי נותן לך ובכלל לכולם זה תתחיל לבחון את ההרגלים שלך, מאיזה משחת שיניים את משתמש ועד מה הטמפרטורה של המים איתם אתה מתרחץ, אני לא צוחק, אם אתה רוצה לחזק את עצמך מול כוחות הסדר העולמי ולחיות חיים מלאים יותר משאר האנשים בארץ ובעולם…או שאני אפילו לא יקרא להם אנשים, אלה זומבים שסוגדים ללא מודע לבכחוס/דיוניסוס. ועזוב את מכבסת המילים הניו-אייג'ית של אזוטריק אג'נדה בסוף. אין פיתרונות קסם, ורק לחשוב טוב לא באמת ישנה את כל העולם, ובטח ובטח לא להיות אפאטי ולחכות ל2012…. תדאג לעצמך, תראה שאתה חי בלי הרעלים שמסביב, ותעזור למי שאתה אוהב…חוץ מזה…"לא לפחד כלל" 🙂

  6. ציונות 2009-10-15

    טיהור גטו וורשה גם כן התרחש ב 19 לאפריל.

    "המרד הערבי הגדול" גם כן החל ב19 לאפריל …….

  7. הפתיע אותי,בחלק של הסרט מסבירים לנו על כך שהמערכת מכפילה אותנו ויוצרת אדם שני כמונו עם אותו שם כמו שלנו, רק באותיות גדולות. וברגע ששמנו כתוב באנגלית באותיות גדולות זה אומר שאין לנו זכויות? האם הבנתי נכון? והאדם בסרט אומר שאם קיבלנו זימון לבית משפט ושואלים אותנו אם זהו השם שלי אני יכול להגיד לא, השם שלי כתוב באותיות קטנות? אפשר להסביר את הנושא קצת יותר בבקשה?

  8. lloyd 2009-10-15

    אני שמעתי הסבר ארוך שלו על הנושא. כמדובר בחוק העסקים, חוק הים, ניתן לטפל חוקית רק באובייקטים שהשם שלהם כתוב כולו באותיות גדולות. לכן אם תשים לב אם תהיה בארה"ב כשאתה ממלא תפסים בבתי מלון ובכלל תמיד ידאגו שאתה כותב את השם שלך באותיות גדולות, ככה בעצם אתה מסכים לכך שיתייחסו אליך כאל אובייקט עיסקי שחוק הים חל עליו. אבל ג'ורדן מקסוול סיפר פעם שהוא היה עד במשפט של חבר שלו אבל על משהו יחסית פשוט כמו איזה דוח תנועה, או שיכול להיות משהו יותר רציני, אבל הוא אמר לשופט שזה לא השם שלו שככה לא כותבים את השם שלו, והשופט קלט אותו אז הזמינו אותו שוב והיה רשום את השם שלו כרגיל עם AKA (הידוע גם כ) והשם שלו עם אותיות גדולות, אז הוא אמר, רשום פה את השם שלי אבל מישהו השתמש ב AKA ללא הרשות שלי, שזה באמת דבר לא חוקי… אז וויתרו לו… מי שיודע את הזכויות שלו בארה"ב חי בד"כ חיים יותר חופשיים…ג'ורדן מאקסוול ווויליאם קופר למשל לעולם לא שילמו מס הכנסה… נחכה עד שיהיהו חלוצים גם בארץ…

  9. פרומיתאוס 2009-10-15

    שלום לכולם כמה תוספות
    1.בנו של רוטשילד דויד רוטשילד אשר בתחילת ניסיון שטיפת המוח על הגלובל וורמינג הוקלט בשיחה עם אלכס גונס

    2.חברות מים מינרליים כגון, מי עדן,סאן בנדיטו,עין גדי=לא ניכנעו לתחתיבי משרד הבריאות ואינם מחדירים פלואוריד למים חברות מים עולמיות מסוימות מוכרות מים בבקבוקי זכוכית באיכות גבוהה

    3.נביעות ושאר מי הבאר המזוקקים מכניסים פלןאוריד ונביעות בבקבוקי ילדים סמים כמות כפולה

    4.אלכס דיבר רבות על הבונים סמלים סודות אך כולם הישלימו את כולם בחומר הרי היא אפשר למלא את כל
    החסך החסר
    5.מקלחת חמה מגבירה פי מונים את כמות תרעלת הפלואוריד כלור במים

  10. ציונות 2009-10-16

    מל גיבסון כיסה בצורה מבריקה את המניפולציה של הכוהנים וליקוי החמה בסרטו אפוקליפטו. הוא אפילו הראה את הכוהנים קורצים אחד לשני וצוחקים על ההמונים בזמן טקס ההקרבה(אותו דבר ההיסטוריה היהודית עם השכבה התורשתית והפרזיטית של הכוהנים) – שום דבר לא הישתנה מאז!

    http://www.youtube.com/watch?v=kNBN52YDatU

    http://www.youtube.com/watch?v=XUMDhwXHCQw&NR=1

  11. דרקו 2009-10-17

    צוות קונספיל שלום

    אני תוהה אם אתם הולכים לפרסם את התגובה שלי. והסיבה היא שאני לא רואה שום הבדל ביניכם לבין רשתות המדיה שנשלטות על ידי האליטה, כלומר זה ברור שגם ב"קונספיל" יש מישהו שסופר את הכסף שנכנס מהפרסומות שאנחנו רואים כאן באתר ומחליט מה נכנס ומה לא.
    על כל פנים, הקונספירציה החדשה שפרסמתם לאחרונה היא בדבר – "פיטר ג'וזף(יוצר זייטגייסט) הוא בונה חופשי שבעצם מקדם את היווצרותו של סדר עולמי חדש באמצעות פרוייקט ונוס השטני." רמת הביסוס של התיאוריה הנ"ל שואפת לאפס. אני לא הולך להיכנס לדעות שלי על התיאוריה ולמה אני חושב שהיא לחלוטין מופרכת, מה שמציק לי יותר מהכל זה חוסר האובייקטיביות הקיצונית של הכותבים כאן באתר. האם אתם מבינים שאין שום הבדל ביניכם לבין כתבים בצהובון שמחפשים את הרכילות הבאה? אתם רוצים שנתלהב, שנתעניין, שנגיד וואו עוד קונספירציה! רבותי זו שטיפת מח! תנו לנו להחליט במה אנחנו מאמינים ובמה לא… תנו לנו לחשוב ולהגיע למסקנות בעצמנו… תציגו לנו כמה שיותר עובדות וכמה שפחות מילים מפוצצות… אם אתם באמת חושבים שסרטי זייטגייסט מקדמים את חורבן העולם – למה אתם עדיין שמים אותם ברשימת סרטי החובה שלכם? הרי זה ברור למה – כי זייטגייסט מושך הרבה קהל, וכמו שאמרנו יש גם מישהו בקונספיל שסופר את הכסף לא?
    יש לי רעיון לקונספירציה חדשה! קונספירציית הקונספיל!

  12. lloyd 2009-10-17

    אתה אמרת "בותי זו שטיפת מח! תנו לנו להחליט במה אנחנו מאמינים ובמה לא… תנו לנו לחשוב ולהגיע למסקנות בעצמנו… "

    בכותרת של הכתבה כתוב
    "כמו תמיד נמליץ לכם להקשיב לכולם לשמוע הכל ולא להאמין לאף אחד עד שלא הוכחתם זאת בעצמכם."

    חוץ מזה אני רק יגיד שאתה נשמע כמו זוטר בעינייני הקונספירציות, וש התגובה שלך אומרת עלייך הכל ולכן אני לא חושב שצוות האתר צריך לענות לך בכלל. חוץ מזה עובדות ראיתי בינתיים בכתבה הזאת ולא בתגובה שלך….

  13. יונתן 2009-10-17

    אני הייתי רוצה לדעת מה הבסיס הראייתי לטענה שיוצר הסרט של צייטגייסט הוא בונה חופשי. ציד המכשפות שלכם המבוסס על כינוי כל מי שאתם לא מחבבים כ"בונה חופשי" עבר כבר את גבול הבדיחה. לצערי אנשים אשכרה קוראים ומאמינים לכל מילה שיוצאת לכם מהפה.

    חמור מכך אני חושב שאתם פשוט מפחדים שצייטגייסט לקח המון קונספירטורים נאמנים והפך אותם לאנשים פרודקטיביים שיש להם פיתרון ולא רק מתעסקים בקונספירציות, ועל כן אתם מנסים לשמר את עצמכם. שימור עצמי הוא החטא הראשוני ביותר של כל ממסד. אם אתם לא מבינים מה זה אומר – אם מחר בבוקר מישהו ינסה לחסל את האילומינטי כולם, אתם תתנגדו כי אתם רוצים שהם ימשיכו לפעול כדי שתוכלו להמשיך לכתוב עליהם באתר.

    אם הקיום של האתר חשוב יותר מהמטרה – עולם ללא מנצלים ומנוצלים – אז אנשים פה צריכים להרהר ארוכות על מה משמעות האתר הזה בכלל. לרטון ולהאשים כל אחד יכול. למצוא פיתרון זה האתגר האמיתי.

    וכאמור אני ממש הייתי שמח לשמוע על מה אתם מבססים שפרוייקט ונוס הוא האילומינטי ושפיטר ג'וזף הוא בונה חופשי.

    דר"א אפילו אם פיטר ג'וזף בונה חופשי, מה שהוא לא, כפי שציינתי בעבר אין זה משליך על פרוייקט ונוס משום שפיטר רק גילה אותו בשלהי 2008 בעצמו. תצטרכו להוכיח שז'ק פרסקו הוא בונה חופשי כדי לומר משהו על פרוייקט ונוס. פיטר ג'וזף קשור לפרוייקט ונוס כמו שביבי קשור להסכם אוסלו.

  14. lloyd 2009-10-17

    איפה נאמרו המילים שפיטרג'וזף בונה חופשי? נאמר שהוא מציג את האמונות שלהם בלי להדגיש שאלו אמונות שלהם, ומציג אותם כאמת לאמיתה, מדובר בכל הייצוג של ישו כשמש, הכיוון של ההפשטה של האדם ממה שמגדיר אותו כמו דת ולאום, ובכלל כל הרטוריקה התיאוסופית. זה שאתה כנראה מעולם לא טרחת לקרוא ספר של בונים חופשיים ולכן אינך רואה את זה זה משהו אחר. קוראים של האתר שלקחו את ההמלצה ללכת ולבדוק בעצמם בניגוד למה שאתה עושה, מהר מאוד יבינו בעצם שזייטגייסט בסופו של דבר מנחיל את רעיונות הסדר העולמי בפרצוף. אפילו שייש בו מידע יפה מאוד על ה11 בספטמבר והכלכלה, אבל כמו רעל עכברים זה ה2% אשר הורגים.

    זה כל כך מצחיק לראות את כל הCheerLeaders של זייטגייסט ופרוייקט וונוס מגינים עליו בצורה כל כך מגוכחת.

  15. יונתן 2009-10-17

    אבל הוא בדיוק מפריך את כל זה! הוא מראה שהאמונה בישו נבעה מאמונה אסטרולוגית.

    ראית בכלל את צייטגייסט? הוא אומר שם שלפי העדויות ייתכן שאפילו לא היה אדם בשם ישו ושזה הכל מיתולוגיה. איך אתה יכול לומר "הייצוג של ישו כשמש", כאילו שפיטר ג'וזף מאמין בישו (כמו אלכס ג'ונס למשל!).

    אולי להפשיט מדת ולאום זה טוב? לומר שחייבים דת ולאום זה לחשוב שיש רעיון שיכול להיות נצחי. לומר שהפשטה מדת ולאום זה משהו שהאילומינטי לקחו עליו בעלות זה פשוט שערורייתי.

    הבונים החופשיים, כמו כל אמונה, גנבו מהרבה אמונות אחרות, אז לא קשה למצוא דמיון, ובמיוחד אם ממש מחפשים.

    אתה יודע מה באמת מצחיק? שסרט שלחלוטין יוצא נגד הNWO בסוף אומרים שהוא הNWO. זה רק מראה לאיזו רמה של פרנואידיות אנשים מגיעים. והרי אף אחד לא טען את זה עד שיצא אדנדום. ולמה? כי כל עוד סרטים רק מדברים על הקונספירציות בלי להציע פתרונות זה סבבה. אבל ברגע שמישהו מציע פיתרון מיד חושדים.

    זה לא ברור לכם שהפכתם למגיניו הבלתי ממונים של הסטטוס קוו? האם ייתכן סרט שיציע פיתרון שלא תתנגדו לו?

    ואני אשמח אם לא תוריד את הדיון לעלבונות אישיים.

  16. lloyd 2009-10-17

    "אבל הוא בדיוק מפריך את כל זה! הוא מראה שהאמונה בישו נבעה מאמונה אסטרולוגית.
    ראית בכלל את צייטגייסט? הוא אומר שם שלפי העדויות ייתכן שאפילו לא היה אדם בשם ישו ושזה הכל מיתולוגיה." אתה לא מבין?!?! זאת האמונה של הבונים החופשיים! מתי יפול לך האסימון!!! הבונים החופשיים מאמינים שישו לא קיים ושהוא השמש! זה לא אומר שזאת האמת, זה פשוט מה שהבונים החופשיים טוענים!! ואתה מקבל את זה ומקבל על עצמך חניכה מאסונית כשאתה מאמין לזה כמו עיוור! אז לך תצטרף לבונים החופשיים אם זה כל כך נראה לך.

  17. placibo 2009-10-17

    "כל עוד סרטים רק מדברים על הקונספירציות בלי להציע פתרונות זה סבבה".
    אני מסכים, זה בדיוק המצב. אם מישהו מתיימר להציע פיתרון למצב אז הוא כנראה הוזה, או שיש לו אינטרס. "שימור הסטטוס קוו", כפי שאמרת, משמעותו להמשיך ולהתעקש על האשלייה המודרנית של "פתרונות קסם". אין פתרון קסם, לא בשכבת המציאות הרדודה שאנחנו מדברים עליה כרגע ושזייטגייסט מדבר עליה. צורת הדיבור שלך והדרישה שלך לפתרון מידי מאלו שרק רוצים להפיץ את המידע ולתת לפתרון לצמוח מעצמו, היא דוגמא קלאסית לבעייה עצמה ומהווה את הבסיס למה שמשמר בינתיים את הסטטוס קוו. רק כשאנשים ישתחררו מזה ויבינו שהם לא אמורים לחפש את האחריות לפתיתרון בחוץ אלא בפנים, אולי נתחיל להתקדם לאנשהו. וסרט שיגיד את זה יהיה סרט שאני אתמוך בו בשמחה ולא אחשוד בו כלל. וזה בעצם מה שזייטגייסט הראשון אמר ולכן לא היה לאף אחד בעייה איתו. זייטגייסט 2 לעומת זאת קפץ קצת מעל הפופיק.

  18. יונתן 2009-10-17

    החוקרת (שאת שמה אני לא זוכר) שעל הספר שלה ובעזרתה התבסס פיטר על כל נושא המקורות של הנצרות בסרט צייטגייסט קשורה איכשהו לבונים החופשיים, את זה אני יודע. פיטר מסכים איתה על זה. מכאן ועד לומר שהוא מנסה לקדם את האג'נדה שלהם? לא יכול להיות שאנשים פשוט מסכימים? הרי זה מבוסס על מקורות היסטוריים, אפשר להסכים ואפשר למצוא מקורות אחרים ולטעון שהם יותר מהימנים.

    אני לא מקבל את זה כמו עיוור קודם כל, אני בכלל לא מתעסק בזה כי זה לא מעניין אותי. אם היה קיים מישו בשם ישו או שהוא מיתולוגיה אסטרולוגית… אני בכל מקרה לא מאמין בנצרות.

    גם אם הבונים החופשיים מאמינים בזה – זה לא אומר שזה אוטומטית לא נכון, אתה מסכים על זה? הבונים החופשיים הם לא נציגי השטן, אני בכלל לא מאמין לא באלוהים ולא בשטן אז אין אצלי רע אבסולוטי. כמו שאמרתי קודם. הבונים החופשיים שואבים מידע מכל מיני מקורות, חלקו נכון חלקו לא, המטרות הזדוניות שלהם (זה גם שנוי במחלוקת אבל נניח) הן סיפור אחר לחלוטין.

    דוגמא נוספת לעניין דומה רק כדי שתבין את הנקודה שלי. קרל מרקס האמין ביצירת חברה הוגנת ושיוויונית. אני לא אומר שאני מסכים עם הדרך שלו או לא מסכים, אבל עובדה היא שבחור בשם סטאלין עיוות אותה והקים דיקטטורה שרצחה מיליונים בשמה. האם זה אומר שמרקס רצח מיליונים או שמרקס אחראי לזה באיזושהי צורה?

    עוד דוגמא רק אם זה לא היה מספיק ברור. מחר בבוקר אני קם נניח ואומר שהושפעתי מאתר קונספיל ואני יוצא למסע הרג המוני. אני חושב שעכשיו הבנת בטוח.

    הבעיה שאין לכם מושג שאתם למעשה מצדיקים אותה התייחסות אבסורדית למצבים כאלה בזה שאתם הופכים כל מה שנוגע אפילו קצת לבונים החופשיים ל"מרושע" ושמים עליו אות קלון. פשוט תנסה לחשוב על זה קצת ותגיד לי אם אין בזה קצת מן האמת.

    עכשיו בנוגע לפיטר ג'וזף. הבנאדם היה מאמין בקונספירציות בדיוק כמוכם (לדעתי האישית הוא עדיין, אבל מחביא את זה כדי לא להסית את הדיון ושלא יקשרו את התנועה עם קונספירציות). הוא עשה סרט אנטי קונספירציות ממש כמו שכל אחד מכם יכול היה לעשות. הוא מדבר בסרט הזה על רוחניות בדיוק כמו שאתם מדברים. הוא מזכיר שם את ההיסטוריה הלא מדוברת להקמת הממשלה העולמית, מתאר את אירועי ה11 בספטמבר באופן שאתם מסכימים איתו, אבל עוסק גם ביסודות הנצרות. יכול להיות שזה טעות. אולי היה ישו. אבל האם זה אומר שאוטומטית כל הסרט כולו חייב באות קלון ובהתייחסות לפיטר ולכל מילה שיוצאת לו מהפה מעתה כשליח השטן?

    יתרה מזאת, כשמסתכלים מה פיטר ניסה לומר בזה שהוא צירף את החלק הזה לסרט, אז באמת שאי אפשר לראות בזה זדוני. פיטר ניסה לומר שמשתמשים בדת היום כדי להפריד אנשים (הפרד ומשול) ושזה נועד כדי לקדם את האג'נדה של הNWO. תגיד לי עכשיו, בשיא הכנות, שאתה מסוגל לפחות לראות את זה, ולקבל את זה כאופציה קבילה, כי אחרת זה יהיה ממש עצוב בעיני. באמת ולא בציניות.

  19. יונתן 2009-10-17

    פלסיבו, אם אתה חושב שצייטגייסט אדנדום מציע פיתרון קסם רדוד יש לך פשוט טעות.

    אם אתה רוצה אתה יכול ליצור איתנו קשר באתר ונסביר לך למה הוא לא פיתרון קסם, ולא רדוד.

    http://www.zeitgeist.co.il

    הפיתרון לא מגיע רק מבחוץ וגם לא רק מבפנים. הוא מגיע משני הכיוונים ביחד. ואף כיוון אחד לבדו לא יכול לשנות כלום.

  20. דרקו 2009-10-17

    המיתוס של זייטגייסט:
    האגודה הסודית "הבונים החופשיים" הגיעה להבנה שעל מנת להגיע לשליטה טוטאלית בבני אדם היא חייבת ליצור כאוס ברמה כזו שבני אדם יהיו מוכנים לאבד את דתם, גזעם ומדינתם ולהפקיד בידי האליטה את השליטה המלאה בגורלם באמצעות מטבע אחד, דת אחת ומדינה אחת. אחת מהדרכים כדי להשיג מטרה זו היא הקמתו של ארגון מדעי בשם "פרוייקט ונוס" שנבנה על ידי אחד, ג'ק פרסקו, האחרון הינו מדען אך בעצם בונה חופשי שמטרותיו זהות למטרותיה של האגודה. פרסקו המציא עולם חלופי שכביכול מבוסס על עקרונות של שיתוף, אהבה והרמוניה במקום תחרותיות, ניכור ורדיפת כסף(שהם העקרונות שהוא באמת מאמין בהם). לשם כך הוא שקד במשך 8 שנים על הכנת מודלים שמתבססים על משאבי כדור הארץ והטכנולוגיה העומדת לרשותנו כדי לגרום לנו להבין שאנחנו יכולים להשתחרר מהעבדות שהמערכת הקפיטליסטית מכתיבה לנו. אדם נוסף, פיטר ג'וזף, שגם הוא משתייך לאגודה הסודית, התבקש לעשות סרט שיקדם את מטרותיו הזדוניות של פרסקו. ג'וזף, כמו פרסקו, הוא בונה חופשי דרגה 33 – הדרגה הגבוהה ביותר של הבנייה החופשית, שרק מעטים זוכים להגיע אליה ולשמוע את הסודות האמיתיים של התנועה. ג'וזף השתמש בסודות אלה על מנת לחשוף את המרמה והשחיתות שקיימים במערכת הכספית ואת התוכניות לביסוסו של סדר עולמי חדש, כשבעצם הוא עצמו חלק מהאליטה וחותר לאותן מטרות הרסניות של הבונים החופשיים, לכן הוא גם הסתיר את שם משפחתו כדי שלא יעלו עליו . ג'וזף חושף את כוונותיו הזדוניות האמיתיות בעזרת המודל של פרסקו שמדבר על החיבור של בני האדם לטבע ואחד לשני, תוך ויתור על ערכי הדת והלאום, מתוך הבנה כביכול שמסגרות אלה, בצירוף עם מערכת קפיטליסטית מושחתת, מביאות את בני האדם למאבק מתמיד אחד בשני. פיטר ג'וזף וג'ק פרסקו הם סוכנים כפולים.

    האמת של זייטגייסט:
    זייטגייסט אדנדום הוא הסרט הראשון שהביא להתעוררות אמיתית בעולם והוא הסרט השני בגודלו בסך הצפיות באינטרנט(אחרי 9/11 ההבדל הקטן). הוא הרבה יותר מסרט – הוא הפך לתנועה. הסיבה המרכזית להצלחה הפנומנלית שלו היא העובדה שהוא משתדל לצאת ככל האפשר מדיון בקונספירציות לא מבוססות עובדתית, וממקד את כל מאמציו בדיון רלוונטי ומוכח עובדתית(אני מזכיר שוב שמדובר בזייטגייסט אדנדום). הסרט לא רק חושף את השחיתות והמרמה במערכת הכספית אלא אף מציע מודל אלטרנטיבי שהמציא מדען בשם ג'ק פרסקו. המודל הזה(כלכלה מבוססת משאבים) יוכל להצליח רק אם התפיסה האנושית של תחרותיות, כח ושליטה תעבור מן העולם. אחת הדרכים לגרום לבני האדם להפסיק להילחם אחד בשני היא על ידי ההבנה שהם כולם אחד. וזוהי אינה דת כי דת מדברת על העולם הבא ומתוך כך היא מבוססת אמונה. התפיסה שכולנו אחד מוכחת מדעית. היא עובדה. כאשר המהפכה התודעתית הזו תקרה, בני האדם יבינו שהמוסדות הדתיים נמצאים שם על מנת לשעבד אותם לתפיסת תודעה שקרית שמציבה אותם מלכתחילה בעמדה של שונים וזרים אחד מהשני. פיטר ג'וזף וג'ק פרסקו הם אנשים נאורים.

    מה נשמע לכם יותר אמין?

  21. placibo 2009-10-17

    דרקו בוא תגיד לי איפה בכתבה נטענת הטענה המגוחכת שהכנסת לפה של הכותבים?
    איך עם כזה חוסר הבנה אתה יכול לחשוב שהבנת משהו מזייטגייסט, יש לי תחושה ששנינו ראינו את אותו הסרט, אבל ראינו דברים שונים לגמרי, ואותו הדבר גם בכתבה הזאת…
    ויונתן, אני חושב שאתה ממש מזלזל באינטליגנציה של מי שעומד מולך, אבל למי שיודע על מה מדובר (כלומר, מי שכן יודע קצת על הבונים החופשיים ומה שהם מאמינים בו) זה בולט מאוד שאתה חופר לעצמך בור יותר ויותר עמוק עם כל תגובה שלך. אתה פשוט לא עשית את שיעורי הבית שלך ואתה ומי שמתווכח איתך פשוט באים משתי תפיסות שונות לחלוטין שמבוססות על מידע שונה לחלוטין. וזה לא כל כך חשוב מי מכם צודק, מה שחשוב זה שהוא מנסה להגיד משהו ואתה לא מקשיב, ואתה חושב שגם הוא לא מקשיב אבל בעצם אתה מפספס פה משהו שהוא בתחום שאתה טוען שהוא ממש לא מעניין אותך. אז פשוט תעזוב את זה… או שתתחיל להתעניין ואז תוכל להבין גם את הצד השני. אבל לא חבל על האנרגיה? אם זייטגייסט מנסה להסית את הדיון מקונספירציות לדברים יותר מוכחים ומוצקים, אז למה לבזבז את התעמולה שלך באתר קונספירציות? זה לגיטימי שאנשי ההארד-קור קונספירציות לא יאהבו את מה שזייטגייסט 2 עשה. מותר להם. וזה לגיטימי שאנשים שלא באו מעולם הקונספירציות כן יאהבו את זייטגייסט ויהללו אותו ויצטרפו לתנועה. הכל סבבה אגוזים וזהו.

  22. דרקו 2009-10-18

    פלסיבו ראשית לדעתי הטחה של עלבונות אישיים גורמת לבני אדם להרגיש יותר טוב מבחינת האגו שלהם וחבל… כי זה מסיט את תשומת הלב מהדברים המעניינים שהם כן אומרים.
    אני אענה על השאלה שלך:
    ציטוט מהכתבה: "בניגוד לזייטגייסט, כן מדברים ב"אג'נדה האזוטרית" על אחוות סודיות! מדברים על האילומינטי, אדם וויסהאופט, הבונים החופשיים, רוטשילד והקשר ביניהם. מדברים על האובססיה של האחוות בפאגניזם וחדירת הרעיונות שלהם אל תוך הדתות. שימו לב שבזייטגייסט לא נוגעים בכלל בנושא האחוות וגם לא מדברים על הבונים החופשיים, תשאלו את עצמכם טוב טוב למה, מי שיבדוק יגלה שהמקום היחיד שהבונים החופשיים מוזכרים בו בסרט זייטגייסט הוא בקרדיטים בסוף! זאת מכיוון שיוצר הסרט כפי הנראה מאמין בכתבים שלהם ולא מפריד בין הרעיונות של הבנייה החופשית על דת ופאגניזם, הכלכלה, ההליכה לקראת אוטופיה והגישה המדעית בה דוגלים אנשי פרוייקט וונוס.
    – הנקודה המרכזית שהעליתי היא בקשר לאתר ולנטייה המתמדת של הכותבים שלו לחפש אחרי קונספירציות חדשות בכל מחיר. כתוצאה מזה אנשים שנכנסים לאתר ובאמת מבקשים לגבש את הדעה שלהם ולמצוא את האמת שלהם יסתובבו זביב הזנב של עצמם. יש לזה שם לתופעה הזו – קוראים לזה שטיפת מח. הדגמה קטנה: בפיסקה שציטטתי יש סימן קריאה בסוף השורה הראשונה ואיפשהו לקראת הסוף – נסה לדמיין שהסימן קריאה מתחלף בנקודה. זה כבר נשמע יותר אובייקטיבי לא? נסה לדמיין שבמקום לכתוב – "תשאלו טוב טוב למה." יכתבו לך -"אתם מוזמנים לשאול את עצמכם למה." מבין את ההבדל?
    – הפסקה הזו מרמזת בפירוש שפיטר ג'וזף לא מפריד בין הרעיונות של הבנייה החופשית לבין הגישה המדעית של ג'ק פרסקו. כלומר מבחינתו אין שום הבדל בין כלכלה מבוססת משאבים לבין סדר עולמי חדש שבו אנשים מסתובבים עם צ'יפים במח. ראית את החלק השלישי של זייטגייסט 1? אני אשמח אם תספר לי מה ראית ונוכל להשוות רשמים.
    – "איך עם כזה חוסר הבנה אתה יכול לחשוב שהבנת משהו מזייטגייסט" – אם תספר לי מה אתה חושב שלא הבנתי אני אשמח לדבר איתך על זה.
    – "זה לגיטימי שאנשי ההארד-קור קונספירציות לא יאהבו את מה שזייטגייסט 2 עשה. מותר להם. וזה לגיטימי שאנשים שלא באו מעולם הקונספירציות כן יאהבו את זייטגייסט ויהללו אותו ויצטרפו לתנועה. הכל סבבה אגוזים וזהו." – מסכים איתך.

  23. ציונות נכס של המודיעין 2009-10-18

    לא יאומן הפאנאטיות שזייטגייסט יצר – גם לי פיטר גוזף וחברו נראים מפוקפקים.

    אם יש משהוא שההיסטוריה לימדה אותנו זה שהNWO הינם מומחים בלוחמה פסיכולוגית ובלהמציא ולתפעל תנועות פןליטיות, כגון ציונות(כל הציונים הבכירים היו בונים חופשים- גם היום), קומיניסטים(קארל מרקס היה בונה חופשי בנוסף לחברה הטובים ברוסיה), והנאצים(כל הנאצים הבכירים היו באחוות סודיות).

    אתם באמת נאיבים לחשוב שהם לא ישקיעו משאבים בכדי להישתלט על תנועת ה"היתעוררות" או במינימום ליגרום לבולקניזציה בתנועה זו?

    אין לי ספק שזו היתה המטרה העיקרית מאחורי זייטגייסט – שמין הסתם גם דרש המון משאבים וניסיון בכדי להפיק – תשוו את ערך ההפקה לסרט חובבני כגון האג'נדה האזוטרית.

    במקום להיתווכח עם עורכי האתר – שעושים עבודה מעולה – למה שלא תיטפלו על שרנסקי ותשאלו אותו מה הוא עשה בבילדרברג?

  24. ציונות נכס של המודיעין הבריטי 2009-10-18

    רק שתעקלו עד כמה הNWO מתוחכמים ועם מי יש לכם עסק –

    כל תנועת ההיפים (והסמים הנלווים) היו המצאה ומניפולציה של ה CIA!
    חקרו את הנושא ברשת

  25. דרקו 2009-10-18

    "לא יאומן הפנאטיות שזייטגייסט יצר – גם לי פיטר ג'וזף וחברו נראים מפוקפקים"
    – מה שאני רואה כבעייתי בתפיסת עולם ההארד- קור קונספירטיבית זה לדוגמא – אם אנשים רואים את זייטגייסט וקמים יום למחרת ואומרים – אני רוצה לעשות משהו! אני רוצה להיות חלק ממשהו, לא איכפת לי מה, להיות חלק מקהילה, להפיץ מודעות, וואטאבר… כשאנשי ההארד קור קונספירציה רואים התעוררות כזו מה מן הסתם עובר להם בראש? עוד קונספירציה! הNWO עומדים מאחורי ההתעוררות הזאת! הם בעצם גרמו לה וכו'.. ומה עם הוכחות? לא צריך! תראה מה קרה בוודסטוק! תראה מה הם עשו לציונות! זו כבר לא חשיבה קונספירטיבית, זו שטיפת מח קונספירטיבית… ואז במקום לברך את האנשים שמנסים לשנות משהו הם מגנים אותם ומטיחים בהם עלבונות.
    אפשר להעביר חיים שלמים בלראות סרטי קונספירציה ולדבר כמה העולם חרא ואפשר גם לעשות משהו. הבחירה בידיים שלנו.

  26. placibo 2009-10-18

    דרקו הטחת העלבונות החלה במשפט של יונתן "תגיד לי עכשיו, בשיא הכנות, שאתה מסוגל לפחות לראות את זה, ולקבל את זה כאופציה קבילה, כי אחרת זה יהיה ממש עצוב בעיני. באמת ולא בציניות."
    אבל אתה צודק, זה מיותר ואני מתנצל. בכל מקרה, לפי דעתי המטרה לא מקדשת את האמצעים כפי שנרמז בתגובתך האחרונה: "אם אנשים רואים את זייטגייסט וקמים יום למחרת ואומרים – אני רוצה לעשות משהו! אני רוצה להיות חלק ממשהו, לא איכפת לי מה" – אני לא חושב שזה דבר טוב שאנשים נכנסים לאטרף הזה ומצטרפים לתנועה הראשונה שהם נתקלים בה, כי זה שלאנשים יש כוונות טובות זה לא מספיק כדי למנוע אסון, ואם זייטגייסט היא אכן תנועה של הסדר העולמי החדש – אז תסביר לי מה טוב בזה שמיליוני אנשים "יקחו חלק" בסדר העולמי החדש בזמן שהם חושבים שהם נלחמים ברשע? זה מאוד מסוכן… לדעתי…

  27. lloyd 2009-10-18

    תשמע דרקו ידדי… אתה ממש חוצפן כנראה בלי מודע. זה שאתה לא מצליח להוכיח או לראות כיצד הציונות או ההיפים או וכו' הם הנדסה של הסדר העולמי החדש לא אומר שאנשים אחרים שמקדישים לכך זמן ובאמת בודקים את זה לעומק לא מצאו את זה להיות נכון.

    ולמען האמת אנשים שאינם זקוקים לאיזה תמיכה של תנועה כלשהי כדיי לקום מול הסדר העולמי החדש הם הכוח היציב שעומד מולו. אנשים שהולכים בדרך שלהם ועל פי אידיאולוגיה שלהם יותר יעילים מאנשים שזקוקים לרעיונות או הדרך של קבוצה כזאת או אחרת. כמו שמלקולם אקס פעם אמר במשפט חכם "אלה שאינם מאמינים בדבר יפלו קורבן לכל דבר".

  28. עידן 2009-10-18

    שלום רב ,
    אני קצת מבולבל ושמח לעזרה.
    בחלק הראשון או השני של הסרט , מסופר על כל עניין הדתות , שזה בעצם לא פנטזיה , אלא שאיפה,
    אני לא זוכר את הפירוש המדויק.
    לכן אני לא מבין – האם זה אומר שהיהדות היא שקר? שכל הדתות הן המצאות?
    נורא הסתבכתי עם כל עניין הפגנים הזה….
    ומה הקשר לשבט המאיה? האם הם צדקו? האם הם היו הדת האמיתית?
    אשמח אם מישהו שמבין את העניין יסביר לי , אני נורא משתוקק לדעת.
    בתודה , עידן

  29. lloyd 2009-10-18

    הספרים של האחוות הסודיות מתעסקים ברובם בכל הקשור להקבלים בין דתות לפאגניות ומיתולוגיות העבר. בעוד שהנושא מעניין ובעוד שאין לדעת מה באמת נכון ומה לא, אין ספק שהמון רעיונות פאגנים הוחדרו לדתות בידיי אנשי האחוות עצמם. וזה הכי בולט כשמסתכלים על הנצרות שבאה מהוותיקן, והנצרות של הנוצרים הראשונים אשר אותם האימפריה הרומית ואף הוותיקן רדפו ושרפו על המוקד. עד היום ישנם המון נוצרים שמקבלים בחילה מלראות כנסייה מפוארת. רוב החגים והמסורות שיצרו את המעטפת של הדתות עיוותו את המקור שלהם שהיה בעיקרו משהו פשוט, איזה קוד ערכים טבעי השומר על האדם מעבודת אלילים ופולחנים פאגניים לא מוסריים וחסרי הגיון, משהו כמו עשרת הדיברות. אני עוד לא הבנתי אם באזוטריק הוא ניסה להגיד שהדתות עצמם הם שקר וחסרי משמעות, או שהאחוות עיוותו אותם, אבל הוא לפחות גורם לצופה לחשוב.

    שבט המאיה היו שבט מאוד חכם ומחובר, אבל לא הייתי סומך לגמרי על אזוטריק כמקור אמין עלייהם, והאמת היא שאף אחד לא יודע מהיהיה ב2012 גם אם הם יגידו לך, כמו שאף אחד לא באמת יודע מה קורה אחריי שמתים. מה שכן לסדר העולמי יש אובססיה עם אותו תאריך, וזה שאנחנו אולי נחשוב שזה שטויות זה לא משנה, כי כל עוד הסדר העולמי חושב שזה תאריך חשוב זה ישפיע עלינו בין עם משהו קוסמי באמת יקרה או לא.

    מקווה שלא סיבכתי… כל טוב

  30. דרקו 2009-10-18

    לויד
    קודם כל אני מאוד מעריך אנשים שעושים מחקרים ובודקים עובדתית את התיאוריות שלהם. אני מודה שלא בדקתי את הטענות שלי בקשר להנדסה של הציונות וההיפים על ידי הסדר העולמי החדש ואני חוזר בי. אבל אני חולק עלייך בכל מה שקשור לאיך לעמוד מול הכוחות האלה. אני חושב שדווקא כשבן אדם הופך להיות חלק מקהילה אז הוא מוצא את הכח היציב לעמוד מול העולם שמבקש לשלוט בו. כל עוד אנחנו לבד, תופסים את השחיתות שיש בעולם, את השקרים שאנחנו שומעים בכל מקום, את המבטים ההזויים של כל הרובוטים החברתיים שמסתכלים עלינו כאילו נפלנו מהירח – אז אנחנו נסגרים בבועה, מתחילים לסלוד מהסביבה ועוד עלולים גם להיות מדוכאים מכל האטימות החברתית הזאת. בגלל זה להיות חלק מתנועה או קהילה זה דבר מבורך לדעתי והרבה יותר יעיל מבחינת המטרות שלנו.
    בקשר לזייטגייסט אדנדום, המחשבה שהסרט הכל כך משפיע הזה הוא חלק מאותו ציר רשע היא משהו שאני לא מוכן לקבל אותו. הרעיון שכולנו אחד שסביבו התחילה כל הפרשה הזו הוא רעיון אחד מתוך מגוון של רעיונות בסרט הזה שמוצגים בצורה מעוררת הערצה. אני מקבל את הרעיון הזה. הוא מתקשר למה שאמרתי בקשר לזה שלדעתי זה חיוני שהאדם יהיה חלק מקהילה. המחשבה שהרעיון הזה הוא בעצם המטרה הסופית של היוצר כדי להשיג באמצעותו סדר עולמי חדש לא מקובלת עלי. אבל בוא נניח ואני נאיבי והחששות שלך ושל פלסיבו מוצדקים, זו עדיין לא סיבה לפסול את התנועה שקמה בעקבות הסרט. תנועה שדוגלת בערכים של טובת הכלל לעומת אגואיזם, של שפע במקום חוסר, של נתינה במקום רדיפת כסף, איך תנועה כזו נאורה יכולה לקדם את הסדר העולמי החדש? אתם יכולים להגיד – כי הם לא מודעים למה שהם עושים. אבל זה לא נכון – כל החלק השלישי של זייטגייסט 1 מדבר בדיוק על הדברים האלה – הפדרל ריזרב, האליטה, הסדר העולמי החדש. אתם באמת חושבים שהתנועה תתן להם את הזכות להשתיל להם צ'יפים במח? אולי רק אם הם יהיו חגורים למיטה תחת תרופות הרדמה…

  31. עידן 2009-10-18

    אז עכשיו יש לי עוד שאלה.
    אם בא לי קצת לאזן את עצמי , לשלב רוחניות בתוך העולם החומרי הזה ,
    מה עלי לנסות? תרבות מאיה? שמאניזם? יהדות? בודהיזם?
    אני שואל ברצינות , הנושא הזה מרתק אותי.
    ותודה על העזרה שלך בנאדם , מעריך מאוד.

  32. lloyd 2009-10-19

    אחי היקר, מרגש אותי לשמוע אותך מדבר כך, אבל אני לא הכתובת, וגם לא אף אדם חיצוני לך.
    תבדוק בעצמך מה מתאים לך, וברגע שתרגיש באמת עם הלב מה מתאים לך לך על זה עם כל מה שיש לך.
    לך עם מה שמרגיש לך. אבל לעולם אל תשכח שמה שחשוב בסיפור הזה זה אתה, לא משנה כמה תרבות או מורה יראו לך עוצמתיים. ומה שלא תלך איתו אל תכפה על אחרים. החיבור המחודש שלנו לרוח מיום ליום מתגלה לי כנחוץ לי ובכלל יותר מאי פעם. הנתק ממנו הוא מה שמתחיל את ההיתדרדרות של כל אחד מאיתנו לתת את השליטה בחיינו ואת התשובות לשאלות שלנו בידיים של מישהו או משהו אחר. חלאס לחיות חיים ברובד השיטחי הרדוד והנמוך של סקס סמים ורוקנרול, כל אחד מאיתנו מסוגל להתעלות מעבר למשחק הנמוך הזה ולהגשים פוטנציאל גדול יותר.

  33. עידן 2009-10-19

    מעורר השראה.אכן אבדוק.
    אני חייב לציין שסוף הסרט נורא מרגש , נורא הזכיר לי את סופו של המטריקס.
    נותן תקווה.
    ברוכים תהיו.

  34. תום 2009-10-19

    נראה לי לכולנו יש מטרה משותפת.

    ההבדל הוא שאתם לא פועלים. רק מפיצים תאוריות על אנשים עם מטרות זדוניות.

    תנועת צייטגייסט היא האנשים, ואלא אם יש פה קונספירציה ענקית של 350 אלף חברים, אז התנועה הזאת חיובית.

    זה בלתי אפשרי לתנועה כזאת להישלט על ידי אליטה.

    אני מזמין אותך לבוא להרצאה של התנועה ולשקול את רעיון כלכלת משאבים שוב.

    אנחנו כבר שנה וחצי מנסים למצוא רעיון מוצלח יותר או פגם בכלכלת משאבים – ללא תועלת. זה הדבר המתקדם ביותר כנראה שהאנושות נחשפה אליו, לכן הוא כל כך קשה לעיכול.

    הלינק לאתר בשם שלי.

  35. placibo 2009-10-19

    מה זה שלחו אתכם למשימת יחסי ציבור או משהו כזה? אתם ממש לא רחוקים מלהיות כת, כמו הסיינטולוגיה. עד היום מסע השכנועים שלכם לא צלח (לפחות לא אצלי), וגם החיפוש שלי אחר תשובות באתר התנועה העולמי והישראלי והצפייה שלי בהרצאות שחברי הכת הפנו אותי אליהן – הביא אותי למסקנה נחרצת ביותר – כלכלת המשאבים איננה פיתרון, הוא מתעלם משאלות גדולות מידי ואין שום סיכוי שאני אכנס לזה עוד הפעם.
    הנקודה היא שגם אם הכל טוב ויפה וזייטגייסט זה לא ה-NWO, עדיין זה מתחיל לעלות על העצבים שאתם לא תופסים כמה חורים יש בתאוריה שלכם, ושכל ההרצאות של פיטר ג'וזף ושל פרסקו נראות כמו הטפות של מנהיגי כת, ואף אחד גם לא מערער על דעתם ואף אחד לא מעלה את השאלות המתבקשות – כיאה לכת אמיתית. אני לא אבוא למפגש שלכם מחשש לבריאותי הנפשית אני אתחרפן שם – וזה לא בגלל שאני פוסל זה בגלל שבדקתי את המידע שאתם כל הזמן מפנים אותי אליו והשתכנעתי שאין לכם מושג על מה אתם מדברים. אולי זה בעיה בהסברה שלכם, אבל עד שלא תתקנו אותה אל תצפו שיתייחסו אליכם ברצינות יתרה. במינימום אני צריך שזה יעניין אותי, שמשהו ימשוך את תשומת ליבי – כדי שאקדיש מזמני למפגש – ושום דבר לא משך את סקרנותי בתנועה שלכם להיפך אני רק מקבל יותר ויותר בחילה.
    תום: אכן לכולנו מטרה משותפת, אך כמו שכתבתי קודם – המטרה לא מקדשת את האמצעים.
    אוף זה לא הולך להיגמר הא? יאללה שיהיה…..

  36. פרומיתאוס 2009-10-19

    ביטול העבדות האנושית
    ביטול הsoft kiling
    שינוי בתוכנית של הממשלה העולמית אשר ישתמש באנרגיה האנושית לבניית האנושות החדשה
    סביבה תחנולוגיה ידע מדע עולם חופשי

    עולם הבנקאות יהיה ללא רווח וכל הידע והכוח יתועל למינוף כלכלות אזרחים מדע נכים לא הבדלי גזע מין מעמד דם

    מס לא עוד

    בריאות אמת לא רצח כאוס ומרמה

    בני האדם צריכים להחליט עם לסלוח לשוביים בתני לשיתוף פעולה עתידי לתיעול האנושות והאדם לאלף הבא עם מעשים פחות מבישים

    חינוך אמת לכולם

    חשיפת האמת לציבור

    בסך הכול עם השלטון מכוון לטובת האזרח ללא היסוסים לטובת קידמה משותפת תקווה משותפת
    היה רץ הרבה יותר מהר
    כמה זמן בוזבז על רמייה פרופוגנדה הישתלטויות מאבקי כוח אגו

    אדונינו צריכים לבוא בחזון אמת חזון של אומץ עם מישהו צריך השראה איך נאום של סוף עידן התואבה צריך להראות
    חיזרו וצפו בסרטון יו טיוב של הגאון מnuffrespect
    הסרטוןשל נאום קנדי המלא:the president ho told the trute

    אם הם אומרים לנו אתם תקבלו את הnwoברצון או בכוח
    אז הם כובשינו בוגדינו צריכים לבוחר האם בני אדם טורפים הם העתיד ולהם הזכות מי לימין ומי לשמאל
    בני האדם צריכים להחליט האם לסלוח להם או לא אני אומר לסלוח להם אים יתכנו את עבלותיהם ויעשו עבודות שרות
    כביכול למען עתיד האנושות למשל לנקות את הזיהום של המגיפה התעשייתי שניגרמה באחריותם המלאה של התאגידים בדיתוף אפשר יותר
    זריקה מסרסת זה כמו שירו במישפחתי בשואה אל הבור ועל זה יהי מרד גטו וורש על סירוס בעתעיה זריקת תרעלה אוהב אותכם חברי
    אגב אם אין אלוהים עדיף לפתח שיניים ושכל להגן בגונגל הביולוגי האנושי אהבה שלום

  37. פרומיתאוס 2009-10-19

    בזייטגיט 2 אני לא זוכר איך בידיוק אנשי הכוח והסררה יוותרו על השלמונים
    אני לא זוכר שהוא דיבר שם על המונרכיה
    אגב לדעתי שני כותבים אלה מהתנועה לא מרגישים לי נקיים
    ראיתי באתר אמת אחרת שני סחירי עט
    נסו לכתוב תגובה קשה בתוקבק וסחירי עט בכדי לשלןף קצת דגים
    מתוך הזרם כמה אנרגיה של מאבק יכלה להועיל לבנייה שוב אני חוזר
    לבסוף האנושות תבין את החמלה והאהב השוויון והשותפות כן אנו 1
    אך כל אחד מיוחד
    גם הזגג וגם המוצארט הבא אין לנו מספיק אנשים בעולם לבזבז

    עבד שגילה את עובדתו אדם חופשי לעולם לא יוכל לחזור חזרה

    העולם לא יכול להכיל רק טורפים

  38. עידן 2009-10-19

    חברים יקרים!
    מידע אמין ביותר שהגיע אלי זה עתה!
    במלון קינג דיוויד בירושלים , נפגשים כעת טוני בלייר , ראש ממשלת אוקראינה , ראש ממשלת מקדוניה ,
    דיוויד רוקפלר , ועוד רבים וטובים.
    אנסה להשיג עוד פרטים!!!

  39. lloyd 2009-10-19

    אם זה נכון… ואני כולי מלא ספקות…אז הייתי מהמר שהם מתכננים את מלחמת ישראל-ארה"ב הקרובה

  40. עידן 2009-10-19

    אין לי מושג מה הולך שם , והחבר שלי שעובד שם אומר שלא ניתן ממש לברר.
    זה כל מה שאני יודע לצערי.

  41. ציונות נכס של המודיעין הבריטי 2009-10-20

    יש וויכוח עצום בעלית אם להתחיל את מלחמת העולם השלישית עם איראן – בעוד שזיבגיניו בריזנסקי והמאסטר שלו רוקפלור נגד המלחמה – המטורפים בישראל ונתניהו בפרט פשוט משתוקקים לה.
    כנראה שזו הסיבה שכל הגנגסטרים נפגשים..

  42. פרומיתאוס 2009-10-20

    השמיים של ישראל רוססו על ידי מטוסים כל השבוע לכן כנראה כלכך חם או לפחות למה אין שמיים במשך ימים מסכים את השמיים אולי זה קשור לחיילים האמריקאים מאירופה היגיעו לשתף הזה עד ל 5
    הודיעו על זה ברדיו היום

  43. אלי 2009-10-21

    תגידו מישהו יודע אם יש משחת שיניים בלי פלואוריד? או תכשיר אחר להגן על השיניים בלי להרוס את עצמינו אם כל הפלואוריד???

  44. lloyd 2009-10-21

    כן יש משחת שיניים שעששויה מאחד הצמחים הטובים בעולם אלוורה, קוראים לה AloDent

  45. פרומיתאוס, אתה מתרגם מגוגל?, אתה לא מסוגל לכתוב שורה אחת שמישהו יבין אותה נכונה?
    מי שלא מאמין לדברים שמובאים בסרט, בשביל מה הוא מבזבז את זמנו?
    הוא מנסה להוכיח לנו שקונספירציות לא קיימות,למה? במה זה עושה לו טוב?
    לך יש את האמת שלך ולמי שמאמין יש את הקונספירציות והאחרון להיות הוא הנכון.
    אתם לא מספיק חוקרים כדי לתת את הדעת, אז למה שתבואו ותבססו דברים שאינכם מודעים להם.
    או שאתם חוקרים לבד כדי להגיע למסקנות מבלי להיות תלויים, או שאתם תלויים ואז נעצרתם מבלי לחקור ולדעת.
    הרי שכל אותם שמציגים לכם את סרטי הקונספירציה לא היו יכולים מבלי לחקור את הנושאים המובאים, להגיע למסקנות, ולנסות לשדר אותם כדי שתחקרו בעצמכם.
    אם אין לכם זמן לחקור קונספירציות, אתם לא אמורים להישען עליהם, הם יקרו או לא ממילא.
    תחקרו את המשפט הבא:
    "המכשפים הכי גדולים בעולם ידעו את הקבלה יותר טוב מכל רב גדול שמתיימר להיות מבין."

  46. יונתן 2009-10-27

    פלסיבו, אם אתה מכיר כ"כ הרבה חורים בתיאוריה שלנו אתה יותר ממוזמן לגדה השמאלית לדיון על כך ולחשוף בפני קבל עם ועדה על כל אחד מהחורים האלה.

    אולי תתפלא ויש לנו תשובות.

  47. daily planet 2009-10-28

    ל-placibo:

    נכון.
    אני רואה את זה כך:
    האמצעים הם המטרה.

    כלומר, אם אתה רוצה לראות שינוי בעולם ואתה מתנהג בצורה שאתה מתנהג, אתה לא ממש תעזור למטרה שלך. אתה יכול להיות הכלי שדרכו השינוי מתחיל. כל מה שאני מקבל ממך זה פשוט עוד מאותו הדבר.

    אם אנחנו, ה"התנגדות", מתנהגים ככה, איזה סיכוי יש לאנשים שאין להם את המידע?

    אם אתה לא שונה בגישה ובמהות מהאנשים שלהם אתה מתנגד, אתה הופך לסתם איש ממסד רגיל. אתה הופך למנציח הסטטוס קוו – לניו וורלד אורדר.

  48. placibo 2009-10-28

    "מתנהג בצורה שאתה מתנהג"??
    בינתיים אתם אלה שמתחלקים לכנופיות ויוצאים למלחמות מפגרות עם האנשים ששכחתם שבלעדיהם כנראה לא הייתם שומעים על הדברים האלה מעולם…
    אני לא רואה שום בעיה ב"התנהגות" שלי, אבל אני כן רואה בעיה, מוסרית לפחות, בהתנהגות שלכם.
    ומה שאמרת לא ממש שכנע אותי להצטרף לתנועה. כלומר, גם אם אתה צודק ו"איך שאני מתנהג" בעצם עוזר לתוכנית הגלובלית, לא הסברת לי איך הפיתרון לכך נמצא בהצטרפות לתנועה כלשהי, על אחת כמה וכמה "תנועת צייטגייסט"… ואני רק רוצה להוסיף, שקרישנמורטי (שהסרט כל כך מהלל) חזר ואמר באינספור הזדמנויות שכל התורה שהוא מנסה להפיץ היא שאי אפשר להגיע לאמת דרך שום דת, תנועה, פילוסופיה, ספר, מנהיג, תוכנית, אתר אינטרנט, או כל דבר חיצוני אחר. והוא סלד וקיבל בחילה מכל מי שעשה את הדברים האלה, כולל כל מי שראה בו כמנהיג והלך בדרכו. זה היה הדבר הכי חשוב שהוא ניסה להגיד – ומשום מה אתם מתעלמים מזה. תסבירו לי מדוע תנועת זייטגייסט היא שונה מכל תנועה או דת אחרת, ומדוע זה הפך להיות בסדר להצטרף אליה כשאחת מהדמויות החשובות ביותר בתנועה היא דמות שמגנה את עצם ההצטרפות לתנועות?!?!

  49. את האמת, אין שום תועלת בהצטרפות לקבוצה זו או אחרת, הדברים צריכים להיות ספונטנים ביותר, אפשר שיהיה מנהיג אבל לא מנהיג שמוגדר מראש אלה אחד שלוקח את העניינים לידיים כאשר קורה מקרה, הבעיה המוצגת היא שבסופו של דבר "הם" רוצים להפטר מ.. ולעצור את צמיחת האוכלוסיה ואי אפשר להתעלם מזה, צייטגייסט באים ואומרים לנו יש פתרון לעולם טוב יותר שמבוסס משאבים ובניגוד לא מציע שליטה אלה מצב שבו החיים יהיו מופת, הפתרון הנראה באופק לאליטות הוא המשך הקיום כמו שהוא כיום, רק שאי אפשר להכיל את כמות האוכלוסיה ביחס למשאבים המצויים ומבלי להתחשב בדורות הבאים וכיוצא בזה צריך להקריב חלק מהאנושות למען המשך קיום העולם..
    הרי זה ידוע שהמשאבים כיום הולכים ואוזלים ולא רחוק היום שבו נמצא את עצמנו בלי אספקה סדירה של אורחות החיים, השאלה היא מה עושים, לפי הרעיון של צייטגייסט כדי שנתחיל לעשות את זה מיד ויפה שעה אחת קודם כל עוד יש באפשרותנו ליצור עולם בלתי תלוי במה שקיים אלה ליצור תחליפים, לפי הרעיון של האליטות….תבדקו בקונספירציות ותגיעו לבד למסקנות.

  50. placibo 2009-10-28

    אז מה שנכון לעשות, זה לקחת את הטוב מכל צד ולגבש דעה משל עצמך, ולא לצאת למלחמה למען תנועת צייטגייסט. אני מאמין שהפתרון האמיתי הוא מעבר לכל יכולת תיכנון והדמיון של בני האדם, ולכן הוא יצוץ מעצמו, כחלק מהתהליך הדיאלקטי שאנחנו עוברים שנקרא מציאות (תזה+אנטיתזה=סינתזה).
    ואם אכן צייטגייסט הוא הפתרון, אז הוא מה שיצא לפועל, לא משנה כמה אני אתנגד לכך. ולכן, שוב, חבל לדעתי על הויכוח.

  51. lloyd 2009-10-28

    סליחה סליחה סליחה….מר AC, אי אפשר להכיל את כמות האוכלוסיה כיום? אני מציע שתבדוק את עצמך, תבדוק אם זה לא דעה שהושתלה לתודעה שלך. לא צריך ללכת רחוק לכלכלת משאבים מספיק ואנשים היו יודעים לנצל את הכוח שייש בשמש, וזה כבר היה פותר את בעיית הרעב בעולם. מספיק ואנשים היו יודעים קצת פארמה-קולצ'ר וזה כבר היה פותר את בעיית המשאבים בעולם. מספיק והיו מייצרים פלסטיקים וניירות מקאנביס וזה כבר היה פותר את בעיית ההעצים וזיהום הפלסטיק. אתה יכול לקחת את כל האנשים בעולם לשים אותם רק בסין ולכל אחד יהיה וואחד שטח. עזוב אחי… אתה יודע שכל האוכל שמפטמים איתו פרות סתם, אפשר להאכיל איתו את כל העולם וחצי?! ותחשוב על זה, פרות צריכות לאכול רק דשא, יש בזה את כל מה שהם צריכות, ובמקום זה מפטמים אותם כי מישהו חושב שזה גורם לה לייצר יותר חלב שבמילא הוא לא בריא לבני אדם, תעשה לי טובה… יש כל כך הרבה דברים, זה רק דורש מכל אחד לקחת אחריות על מה הוא יודע ואיך הוא חי במקום להפקיד את האחריות הזאת בידיים של איזה תנועה או אליטה או רובוט. אם מחשבה כזאת של התפוצצות אוכלוסין ברור שיצליחו למכור את הסדר העולם החדש או פתרונות לצמתום אוכלוסיה או אפילו…את פרוייקט וונוס.

  52. תקשיב טוד לויד, כאשר יגמר הנפט ואיתו הגז והפחם אני לא חושב שהשמש תעניין מישהו, ולא רחוק היום הזה וכאן חביבי לא נראה לי שמישהו מחפף, אתה באמת חושב שלאנשים שהרגילו אותם לחיות את החומר תהיה סבלנות לבהות בשמש? ואני מתכוון בהווה. כי בעתיד זה הדבר היחיד שיהיה להם לעשות.
    תקרא את השורה שוב "אוכלוסיה ביחס למשאבים" כאשר האוכלוסיה צומחת ב2 אחוז ממוצע שנתי והאחוז הזה ילך ויגדל, אולי לתודעה שלך הכניסו שאפשר "לייצר כמויות דרושות של נייר ופלסטיק" ו"שהשמש תחזיק אותך בלי אוכל למשך כל ימי חייך" אבל אתה אתה, עיקבי בדברים שאתה מכניס לתודעה שלך או שאתה רק יודע אותם ומחכה שתקום איזו תנועה ואתה תזרום איתם.
    אם תרצה ואם לא, במעשים אתה חלק מהעדר שאתה משמיץ.
    זה לא התפוצצות אוכלוסין, זאת אוכלוסיה שיוצאת מכלל שליטה. אתה צריך ללמוד קצת את הנושא כי מהדברים שלך לא נראה לי שאתה בקיא בהם.

  53. lloyd 2009-10-29

    לא אחי אני לא סתם מדבר, אני חי את מה שאני מדבר. ומה אתה מציע? להשאיר את האוכלוסייה במצב מפונק בעזרת פרוייקט כמו וונוס?

    לילדים באפריקה שאין מה לאכול תאמין לי שייש סבלנות לבההות בשמש אם זה מה שיעזור להם להתגבר על הרעב, וכן כבר היום אנשים מסתובבים ומלמדים אותם את האומנות הזאת במדינות מוכי רעב, ותחליפים לנפט אחי.. אפילו בזייטגייסט מדברים על זה. אל תלך ותאשים את כמות האוכלוסיה על הנהגה לקוייה של מנהיגים ובורות קולקטיבית שתחלוף בקרוב בתקווה. אני לא אומר שיש מערכת שיכולה להחזיק את כל האוכלוסיה בעולם, אני כן אומר שזה מעבר לכל ספק שכל האנשים בעולם יכולים לחיות בו שבעים מסופקים ומלאים. זה שייש יד מכוונת לכיוון של ניפוי זה משהו אחר.

    מה שכתבת "אבל אתה אתה, עיקבי בדברים שאתה מכניס לתודעה שלך או שאתה רק יודע אותם ומחכה שתקום איזו תנועה ואתה תזרום איתם." מראה שלא קראת ממש מה שכתבתי עד עכשיו בתגובות או שקראת בלי להבין.

  54. daily planet 2009-10-29

    lloyd.

    אתה בן אדם, כמו כל בני האדם.
    אתה לא שונה ממני.

    אבל למה אתה חושב שאם יש לך שאלות לגבי פרויקט ונוס או תנועת הצייטגייסט, ואינך מסוגל לענות עליהן, זה אומר שגם אחרים לא מסוגלים?

    אני דווקא רואה את זה הפוך ממך:
    בעולם המערבי ממזמן אנחנו כבר לא שורדים.
    כל האנשים עושים דברים מתוך זה שהם אוהבים לעשות זאת.
    כשיהיה שפע, הם ימשיכו – כי אין גבול להישגיות האנושית.

    דרך אגב, תנועת צייטגייסט זו תנועה של פרטים שעושים דברים מתוך יוזמה חופשית. אין שום אירגון.
    למה כן תנועה? כי צריך איזה חוט שיחבר בין כל האנשים כדי ליצור מסה קריטית – זו הסיבה היחידה לקיום התנועה.

    צייטגייסט זה סתם שם.
    בוא נמציא שם חדש – תנועת כדור הארץ. סבבה?

  55. lloyd 2009-10-29

    תהנה בתנועת כדוה"א, ותתמודד עם זה שייש אנשים שזה לא מתאים להם, זה לא הופך אותם לחיות חסרי שליטה הישגיים כמו שהבונים החופשיים אוהבים לחשוב עלינו. AMBITION זה מילת המפתח, למי שמעוניין לבדוק, זה השם של האוייב הכי מתואב בבנייה החופשית.

  56. לידיעתך חולם בהקיץ, פרוייקטס וונוס הוא עדיין בגדר אוטופיה, אז לבוא ולומר "להשאיר את האוכלוסייה במצב מפונק בעזרת פרוייקט כמו וונוס" תחשוב קצת.
    הרעיון של לחיות את את זה הוא מטופש מיסודו כי מעל לכל ספק אתה לא תורם כלום בזה שאתה חי כמו שאתה חי, כל זה משנה אצלך בתודעה ולא אצל אחרים, אתה גם כן חי בבועה משל עצמך, ותאמין לי שאני יודע טוב מאד איך זה.
    מה שאתה עושה מתאים יותר להתנזרות פרטית מאשר לתרומה כללית .
    תבין, אני ואתה שנינו באותו ראש, זה לא שאני תומך במישהו שיבוא ויציל אותנו, אבל אני גם לא סוגר את העיניים לנוכח הדברים שאני חוקר ומאמין שהם קיימים. איפה היו האנשים בעלי ההשפעה בזמן מלחמת העולם השניה? הרי לפי איך שזה נראה הם יכולים היו לעצור את זה או אפילו לא לתת לזה להציץ, האם אתה מסוגל להוכיח לי שאחד מאותם אנשי אליטות או מישהו שקשור למישפחותיהם שהיה קורבן.
    להגיד לי שאני מאשים את האוכלוסיה זה כמו להגיד שאני תומך בנאציזם, אני מאשים את התנהגות האוכלוסיה ולא את המושג אנושות. האנשים של העולם המודרני הם עבדים לכל דבר, הם חיים חיי שפע מלאכותי, אבל לכל דבר יש סוף וכאשר השפע יחלוף, הם יצטרכו להתרגל למצב של מחסור, וכאשר מחסור זה דבר שאתה לא מכיר, אתה לא תדע כיצד להתמודד עם זה בדרכים טבעיות.
    אני לא מבין למה אתה נדבק לצייטגייסט , למה הם מטרידים אותך כ"כ? תחיה את החיים שאתה חושב שהם נכונים ואם יום אחד תצטרך לחיות לפי פרוייקט וונוס(מי יודע) או לפגוש את הסדר החדש (נראה מציאותי יותר לפי הקו שההנהגה העולמית לצערנו) שבו תחיה תחת שליטה מוחלטת.
    מה אתה יודע בכלל על המייסונים, רק אם אתה בפנים אתה באמת יודע, בחוץ אף אחד לעולם לא ידע, יכול להיות גם שאין שם כלום בעצם!

  57. placibo 2009-10-29

    וואו AC יש לך אומץ שלא יאמן. כמה שטויות אתה פולט בלי לדעת בכלל על מה אתה מדבר. אם זה לא היה מצחיק, אז הייתי אומר לך: "אם זה לא היה מצחיק כל כך הייתי בוכה", אבל אני לא אגיד לך את זה. בוא רק נאמר שכל מה שלויד אמר לך על המייסונים הוא נכון ובא מהמקור האמיתי עצמו. ואתה מוזמן להגיד "אתה אף פעם לא יכול לדעת", ואתה צודק, אתה גם אף פעם לא יכול לדעת שאתה זה אתה ושאני זה אני ושהעולם הזה קיים מעבר לדמיון הפרוע שלך, אתה פשוט לא יכול לדעת את זה…

    ודיילי פלאנט, הכל טוב ויפה בתנועת כדור הארץ שלך, אבל אם זו רק תנועה בשביל לחבר בין האנשים, אז מה זה המילה הזאת שמוזכרת בכל האתרים של התנועה, "צייטגייסט" אם אינני טועה. ומה זה פרוייקט ונוס? מדוע שאני אצטרף לתנועה אם אינני מסכים עם שני הדברים הבסיסיים האלה? תקים תנועה אחרת, שמתנערת מזייטגייסט ופרוייקט ונוס, ושכל מטרתה היא "ליצור חוט מקשר", ואולי באמת היא תעורר פחות התנגדות מצידנו. בינתיים תהיה ריאלי ואל תרד איתנו לרמות כאלה נמוכות…

    ו-AC, בוא תסביר לי איך התנועה שלך תעשה יותר שינוי בעולם, בעזרת הויכוחים המפגרים האלה שאתם מנהלים עם אנשים שכבר יודעים את האמת פחות או יותר? בשביל זה אתם צריכים את ה"חוט המקשר"? כדי שיהיה לכם פורום שבו מישהו יגיד "תראו מה כתבו עלינו בקונספיל" ואז כולם יוכלו לשתף פעולה ובמאמץ משותף "לתת תשובות" לסוררים?! לדעתי, יותר מועיל להקים אתר ולחשוף בו את האמת, תקן אותי אם אני טועה.

  58. קיריל 2009-10-29

    אז רגע, דבר אחד קצת לא ברור לי, זה "לא טוב" אם לא יהיו דתות בעולם?
    כי אני חשבתי קצת אחרת…….

  59. קיריל 2009-10-29

    עוד משהו מעניין שמצאתי בנוגע לסרט :

    http://this-present-crisis.blogspot.com/2008/11/esoteric-agenda-you-cannot-defeat-us-so.html

    תגובות יתקבלו בברכה.

  60. פרומיתאוס 2009-10-29

    אני לא מתרגם מגוגל
    מה התנועה אומרת על הבנקאים חיסול הבנקאות
    מה אתה מציע לעשות בחיסונים המורעלים שנתנו לתינוקות בכל העולם
    השפע של האוכל שאתה רומז עליו השפע ימשיך להיות מרוסס
    מה יקרה עם האנשים שתכננו מלחמות שקר בישביל הביזנס
    מה עם הדם ההרוגים האנשים שקפצו אל מותם בתאומים מה יקרה עם הפדרל רזרב העם יופסק
    מה עם העוני הרעב הזיהום ש הקורפורציות פיזרו בעולם
    מי יהיה ראש הממשלה העולמית
    קודם מפסיקים את התוכנית של הnwoאיך שלא יהיה
    זו תוכנית פושעת שהארגון הבנקאי והמונרכי השולט בו חייב דין לעבדיו בין עם ברצון ובין באי
    הסכמת העבדים להשתתף בחברה המנצלת הורגת מבזה ומרמב את עבדיה
    האם תנועת זייטגייט היא הפתרון כשאנשים מורעלים ברכות ומובלים למחנות פימה בארהב
    האם נשתוק כשכבר פגעו בנו בדורותינו העתידיים האבותינו המיוזעים מעמל שלא נושה פרי

  61. lloyd 2009-10-29

    היי קיריל לינק מעניין ביותר, למרות שכבר מצאתי אתרים שעוסקים בעיניין הסוגייה הזאת אפילו יותר משכנעים. חלק כבר נכתב כמו ההתעסקות של הסרט ב2012 וחוסר ההפרדה בין מה שמוצג כאמת למה שהוא בעצם אמת של הדת הפאגנית. עכשיו בקשר לדתות, העיניין הוא הזכות של כל אחד להאמין במה שהוא רוצה, החופש דת, לעומת מה שנדחף בNWO שזה הרעיון שיש רק אמת אחת וכל הדתות הם סילופים שלה, כך שצריך להעלים את הדתות, כמו שהקומוניסטים אומרים "הדת היא רעל", אבל הרעיון הוא ממקוד יותר בחופש. אם מישהו רוצה להאמין אפילו בנאציזם יש לו את הזכות כל עוד הוא לא פוגע באף אחד אחר או כופה את האמונה שלו על אחרים. הNWO או יאחדו את כל הדתות או יעלימו אותן וכל מי שימשיך להצמד לדת שלו ייחשב כנחות או כלא מתאים להיות האדם החדש של הסדר העולמי, רעיון שגם רץ חזק בניו אייג'. סתכל למשל על הסמל של הבונים החופשיים בלשכה המרכזית בארץ, יש לך את כל הסמלים של שלושת הדתות הגדולות בתוך הסמל שלהם.

  62. daily planet 2009-10-30

    lloyd,
    זה חסר בסיס מדעי.

    אתה חקרת אי פעם התנהגות אנושית?
    לא. לא ממש ברצינות.

    מה עם הבחור הזה?
    http://www.youtube.com/watch?v=subwDAZtEN0
    הוא חקר.

    מה עם הבחור הזה?
    http://www.youtube.com/watch?v=rrkrvAUbU9Y
    הוא חקר.

    מה איתו?
    http://www.youtube.com/watch?v=OsFEV35tWsg

    והוא? "למה אנשים עושים מה שהם עושים?"
    זה לגבי האשלייה שלכם שאם יהיה שפע אף אחד לא יעשה כלום:
    http://www.youtube.com/watch?v=Cpc-t-Uwv1I

    כל אלה טועים? אנשים שעבדו עשרות שנים בתחום שלהם?

    להביא לך את האנשים שתומכים בתאוריית הטוב נגד הרע המולדים?
    http://www.youtube.com/watch?v=16NGdVOcBzI
    הוא קורא בספר שנכתב לפני אלפי שנים – ומגיע למסקנות.
    הוא לוקח דוגמאות מבודדות – ומגיע למסקנות.
    הוא לא מדען. הוא לא יודע דבר.

    כל מי שחוקר באמת מגיע למסקנה שאין כזה דבר טבע האדם.

    אולי תחקור על פי המדע ותגלה?

    ברגע שהשקרים הללו יופרכו לא יהיה בסיס לכל מה שאתה נלחם נגדו.

  63. ויכוח מפגר? את זה עוד לא שמעתי.
    אני פולט שטויות כי אתה לא מצליח להבין אותן.
    אין לך שמץ קטן ביותר גם אם תדפדף בעוד מיליון דפים ברשת מי הם הבונים ומה הם באמת, אין לך מושג למה הם סוגדים ואיזה סודות הם מחביאים ואולי אין כאלה.
    אין לי שום תנועה ואני "זורם חופשי" בניגוד לזורמים המוכרחים. להקים אתר? זה יעזור לך? זה מה שאתה מציע? זה מאד מעליב מבלי להעליב אותך.

    עוד לא קלטתי אם אתה יבשה או ים אז אשמח אם תגדיר את עצמך.

  64. inonf8 2009-10-30

    הבעיה של AC ן – daily planet בסיסית
    אנחנו כולנו עדיין לומדים כרגע לקראת אני חוושב השלב הבא
    באבולוציה שלנו – או בטוח שינוי בתפיסת המציאות
    אנחנו עוד לא יודעים מספיק כדי להחליט – אם מוצע איזה שהוא
    פיתרון פרקטי אפשר להיות בטוחים שהוא לא מושלם
    מכיוון שאנחנו עוד לא מושלמים
    חייבים להישאר פתוחים בכל מצב ולשאוף ללמוד עוד ולעולם לא לקבל דבר כמו שהוא
    התנהגות אנושית? – בוא נגלה קודם מי אנחנו לפני שאנחנו מסיקים מסקנות
    חברה שוויונית? חינוך נאות? רובוטים שעובדים בשבילנו? – מגניב אבל לא אמת מוחלטת

  65. lloyd 2009-10-30

    daily planet, אני לא אמרתי שאם יהיה מספיק שפע בעולם לכולם אז יהיה בסדר, זה פרוייקט וונוס טוענים. אני לא מבין למה אתה הופך את היוצרות. מה שניסיתי להסביר זה שייש כל כך הרבה פתרונות פרקטיים מעשיים שכל אחד יכול לאמץ לעצמו עכשיו! ברגע זה. ואתה עוד לא מבין שכל האנשים האלה שאתה קורא את המחקרים שלהם לא שווים כלום, עדיף שתגבש דעה משל עצמך, ולחקור את ההתנהגות האנושית עושים רק מנסיון חיים ועין פקוחה, אתה יכול לעשות את זה אני וכולם, למה שתסתמך על מחקר של מישהו אחר כשהחיים שלך זה הדבר הכי אמפירי שייש.

    "להביא לך את האנשים שתומכים בתאוריית הטוב נגד הרע המולדים?"
    את התנ"ך קראת? מה שכתוב שם הפנמת על טיב האדם? את סיפור קין והבל פעם קראת מהתחלה ועד הסוף? או שאתה מעדיף להסתמך על מישהו אחר שיקרא בשבילך מספרים שהוא בוחר? בניי אדם צריכים לעבוד בשביל להיות טובים ולא לתת ליצר הרע להשטלת, זה מה שהתנ"ך טוען …אם כבר מדברים על ספר עתיק…ואם בכלל נשאר לך טיפת כבוד לספר הזה אחריי שראית את זייטגייסט. יתרה מזאת אני לא חושב שניתן לחקור את טבע האדם בשיטה מדעית, למען האמת אני חושב שזה חולני, יומרני וגאוותני לחשוב שניתן, לא פלא שזה בדיוק מה שהסדר העולמי עושה….

    חוץ מזה אתה מתעלם מהעובדה שההתנהגות האנושית כפי שהיא כיום היא מתוכננת לגמרי על ידי פרסומות טלויזיה אוכל מוזיקה שתייה הנדסה גנטית וכו'? האם כל זה לא הופך את החברה שלנו ליותר חולה?

  66. אני יסביר לך את הבעיה בפשטות, האימפריה הרומית דיכאה כל דבר שצץ בימי הביינים, היום זה הוותיקן.
    עידן האורות היה קיים לפני וקם לתחייה אחרי האימפריה הרומית, איך הוותיקן שרד? תסמוך עליהם.
    בסרט מלאכים ושדים נאמר שהוותיקן ידע על המדע שמנסה להרוס את הדת ובגלל זה הם הוותיקן נלחמו במדע.
    הוותיקן מחזיק ברוב הכתבים של הפילוסופים המטמתיקאים פיזיקאים ואנשי המדע בארכיון שלו, לך תבין איך?
    המדע ניסה ואו עדיין מנסה ואו הגיע לפתרון (לפי דעתי) שהוא: ביסוס האלוהות על פי המדע, העולם מתוכנן בקפידה על כל פרט ופרט שעומד בקנה מידה אחד עם המדע המקיף.
    הוותיקן לא היה מעוניין בדבר שכזה ודאג להחשיך את העולם על יושביו, המדע החייה מחדש את הזרם של עידן האורות ומאז הם חיו באושר ואושר.
    תנ"ך…הצחקת אותי …..אתה חושב ש"שבת" ו"שבתאי" שהוא הכוכב השביעי במערכת השמש זה צירוף מקרים? אני מציע שתעמיק בנושא התנ"ך, אני מבטיח לך שתגלה דברים מסובכים ביותר בחלקם גם מוכתבים מראש.
    מה שמדהים אותי יותר מהכל זה איך אנשי דת אנשי פולחן מדענים פוליטיקאים מפוברקים מכונסים במסדרים על שלליהם ומשתפים פעולה לעבר מטרה לא נודעת….איך? מה? למה? …שום דבר….אפילו לא פירור.

  67. ועושר, סליחה.

  68. lloyd 2009-10-30

    חחח… תשמע זה שראית איזה הרצאה של ג'ורדן מאקסוול על שבתאי ושבת ואתה חושב שאתה תבוא ללמד אותי על נושא התנ"ך אתה יכול לשכוח מזה. בוא נתחיל מאז מה? אז יום שבת קרואי על שבתאי SATURN SATURDAY סבבה, אז? איפה בעניין הזה סתרת את הספר הזה? מה עושה אותו לפחות נחשב מאיזה ספר עתיק אחר של אחד המדענים שלך? תאמין לי שגם אם הרובד האסטרולוגי הזה קיים אז רק שתדע שייש רבדים הרבה הרבה יותר עמוקים בתוך האותיות והמילים. ההשלכה האסטרולוגית על כתבי התנך והברית החדשה זה המידע של האחוות, זה מה שהם מאמינים. קח כל ספר בסיסי של הבונין החופשיים ואתה תראה שבדרגות הראשונות זה בדיוק מה שהם לומדים, אז אל תתגאה בזה שאתה יודע את זה, חוץ מזה שזה מידע שלא אכפת להם לזרוק לדגי רקק כמוך או לדרגות הנמוכות. הם גם יגידו לך שYAWE בהר SINAI זה בעצם האל היווני IAO בהר NYSA (זה אל כינוי לבכחוס שהוא מסמל חופש ממוסר, והם יישמחו שזה מה שכולנו נאמין) אז? זה הם חושבים, זה הדעה שלהם. זה לא הופך את זה לנכון, זה כן אומר שהם ישמחו להחדיר לך את האמונות האלה, כמו שהם ישמחו להחדיר את האמונות שלהם על גזע מתקדם שהיה קיים (אנונקי) כדי שייתן להם תוקף למעמדם, או לחיות על פי הגישה המדעית כמו שהם האמינו מאז ומתמיד, או גילגול נשמות וקארמה או מה לא. טוב נו לא באמת ציפיתי הרבה מהתגובה שלך, מה כבר אפשר לצפות בעולם שבו התנ"ך הפך לטאבו יותר מסרטי פורנו, ושאנשים מעדיפים לראות סרטים הוליוודים שטחיים מאשר לקרוא משהו קצת יותר עמוק.

  69. אני מכיר את מאקסוול אבל עוד לא יצע לי לראות שום הרצאה שלו, אתה פזיז מדי בהחלטות שלך ונוטה להסיק רק טעויות מין הסתם, ועד שלא תתקן את זה יהיה קשה מאד לפתח איזשהו דיון.
    אני בניגוד אליך בודק דברים והקשרים לבד ואני לא מסתמך על שום גורם למרות שיש כאלה שנותנים השראה וכיוון.
    אתה כנראה מושפע מהם יותר ממני בהתלהבות יתר.
    כמו כן הם גם יביאו אותך לידי האמונה שלא הם כתבו את הספר העמוס בסתירות שכל הרעיון שלו הוא הענשה והטבה עמך.
    כל עוד אתה מסתמך על פרשניות של אחרים ולא על שלך, זה מסביר את ההגבלה שלך ולא את שלהם.
    דרך אגב האור המדובר בתחילתו של הספר הוא אותו אור שהם מזכירים, הטוב ורע הופיעו כבר בשורה הראשונה בספר ולא סתם….רק התפיסה שלך שמתפרשת ע"י אחרים מטעה גם אותך, הספר הוא לא פחות מדעי משום ספר מדע, לך תסביר איך נוצר החושך? את זה אפילו הם לא יכולים להוכיח בשום צורה. חקר האור התקדם ובנוגע לחושך הכל תקוע.
    אם מבחינתם ברקאי הוא אותו אחד שנהג לקדם את השמש ועל זה הם נשענים כבר מאות שנים, מי אתה שתנסה להחכים עליהם, חשבת לעצמך שאולי ישנו משהו שהם יודעים ואתה קטן שכמותך לא.
    כף הרגל שלהם דרכה בכל מקום אפילו בדברים שאתה חושב שלשם הם לא הגיעו…תתפלא, אפילו בתנ"ך. עולם שבו הם הרגילו אנשים מסויימים לעשות מעשי פולחנות בשבילם על דרכו של ספר.
    אני לא חושב שאתה מודע בכלל על מה אתה מתווכח, זה יותר גדול ומקיף ממך.

  70. lloyd 2009-10-31

    חחח עוד הפעם אתה בדיוק כותב את מה שקורה הפוך. מה הקטע שלך? למה אתה עושה את זה אתה לא יכול לנהל דיון רגיל? . אבל סבבה שיבושם לך. לך עם מה שאתה מאמין, לך תרגיש חלק ממשהו כמו התנועה הזאת, אם זה מה שעושה לך את זה. אפילו שכל החלק הראשון של זייטגייסט על כך שישו הוא השמש והאסטרולוגיה בברית החדשה הוא כולו נושא מלא באי דיוקים סתירות וממש לא מדוייק, ומוזר שדווקא את זה לא בדקת בעצמך, מוזר באמת כי מהר מאוד היית מוצא שזה קישקוש, אי]ה בדקת פה את הקשרים בעצמך? הא? מוזר מאוד… דבר שני אם לא שמעת עדיין פיטר ג'וזף הצהיר בפומבי שהוא יורד מהעמדה שלו על האמת באחת עשר בספטמבר והוא לא רואה בזה עיניין חשוב יותר אז זה גם מפיל את החלק השני של הסרט שהיה לפי דעתי גם החלק הטוב ביותר ששווה לראות, והחלק השלישי על הכלכלה אשר ממשיך ישר את החלק הראשון בסרט השני שיצא….4 ימים אחריי הכרזת המשבר הכלכלי הוא סכ"ה פרומו לפרוייקט וונוס, למרות שגם אותו הייתי ממליץ לאנשים לראות. עכשיו אני לא מעיז יותר להתווכח איתכם כי אני רואה מה אתם עושים, ואני לא אתן לכם אתן העונג לעשות יותר מניפולציות כאלה כי זה ממש ממש נמוך.

    נ.ב. רוב מה שמאקסוול עושה ופיטר ג'וזף ועוד רבים זה להראות את הסתירות בתנ"ך אז בכלל אתה מדבר גיבובים חסרי טעם. זה רק מראה שאני בדקתי אותם ואתה לא כי אתה זה שקונה את זה. אבל שוב… אולי יותר קל לך להתמודד עם סרט כמו זייטגייסט והתימוכין שלו מאשר ידע אמיתי שאתה בודק…

  71. בן אדם…..אתה הזוי לגמרי, על איזו תנועה אתה מדבר? גוד דמיט!
    למה אתה מסתמך על אנשים אחרים כל הזמן, אתה לא מסוגל להעלות השערות משל עצמך?
    בוא אני ואתה ננהל דיון מצונן על ספר התנ"ך, נראה מה אפשר להוציא מספר ידוע מראש לכותב.
    בוא נלך שורה שורה וננסה להגיע להגיון, ואם אין הגיון לך יהיה יותר קשה מין הסתם.
    אני גם יכול להמליץ לך על אתר משובח בנושא שאתה לא תשאר אדיש אליו.

  72. lloyd 2009-11-01

    עוד פעם אתה עם אותו הקטע. סבבה מי שקרא את התגובות שלנו יודע באמת.

  73. כן עוד פעם אני, ומה איתך? אתה לא עוד פעם אתה?

  74. קיריל 2009-11-01

    היי lloyd,

    קודם כל, תודה על התגובה.
    נכנסתי לתחום הרוחני מלפני מס' שנים ומאז יצא לי לקרוא מספר ספרים ששייכים לקטגוריית ה"ניו אייג'".
    לכל הספרים האלה יש את אותו הבסיס וכן הם מציינים כי כל הדתות בעצם דוגלות באותו דבר – התפתחות רוחנית, אך סולפו ושונו ולכן איבדו מהאפקט החשוב שהיה צריך להיות להם.
    אותה אמת בסיסית אשר מוצגת היא שכולנו חלק מ"אלוהים" או שאנחנו תודעה אחת ושאר הניסוחים המקובלים ולכן כולנו במהותנו שווים. ערכים נוספים שמובעים בכלל הספרים הם חמלה ואהבה וזה מתוך אותה ידיעה של ה"טבע האמיתי" שלנו ושכל השאר זה סתם תכנות וחינוך "לקוי" (לקוי – פרשנות שלי).
    עד כה לא נתקלתי בשום מקור של ניו אייג' אשר מטיף או אפילו רומז שמישהו נחות יותר מהשני ולכן עלול "להפריע" להתפתחות התודעה שלנו או לאבולוציה שלנו.
    אקהארט טולה, שאת ספריו אני מאד מעריך, כתב כי אנחנו צריכים להתחיל לבצע את אותם שינויים בצורת המחשבה שלנו ולהפתח אל אותה "אמת אחת" משום שכנראה זאת הדרך היחידה שלנו לשרוד פה..את הרעיון הזאת פירשתי כעצה טובה שאני מאמין שיכולה באמת לשפר פה דברים. כמו שגם אתה בטח חושב, אם לא נתחיל להבין מה אנחנו באמת ולמה אנחנו מסוגלים, בדיוק כמו שגם אמר דייויד אייק (שגם את הדעה שלך עליו איני יודע, אך הוא הרשים אותי בדבריו), אז המצב לא ישתפר. להפסיק להיות משועבדים לערכים שמוחדרים אלינו ולהתחיל לחשוב בצורה יותר עצמאית.

    מבחינתי ניו אייג' זה פשוט גיבוש של רעיונות רבים מהבודהיזים, הנצרות, הקבלה, הסופיזם וכו'….רעיונות שחוזרים על עצמם בכל אחת מאותן דתות.
    אישית, אני גם לא רואה שום בעיה לספר על זה לאנשים ולפתוח אותם לנושא הזה כי בעזרת זה הצלחתי לעשות שינוי משמעותי באיך שאני רואה דברים ומפרש אותם, וכן בצורה בה אני חי.

    דבר אחרון, לא רואה שום אפשרות לנאציזם להתקיים במיל לפגוע באף אחד. מצדי שהחרדים יחיו איך שהם רוצים וכנל המוסלמים, כל עוד הם לא פוגעים באף אחד…אבל אם היה לי את הכח לשנות הייתי מראה להם מה שלמדתי מהתחום הזה..שיוסיפו את הפן הזה לחיים שלהם.

    עדיין לא מצאתי שום דבר רע ב"ניו אייג'", אני מפספס משהו?

  75. lloyd 2009-11-01

    לא אתה לא מפספס דברף אני מדבר על הזרם שהתפתח מהתיאוסופיה ואליס ביילי שהיא נחשבת לגורו בעולם הניו-אייג'. הם טוענים שב"תקשורים" אשר קיבלו מהישויות המאסטירים הטיבטים שלהם, חלק גדול מהאוכלוסיה יצטרך להמחק מפני האדמה כי הוא לא יהיה מפותח מספיק או כי הקארמה שלו לא טובה מספיק ולכן ישארו רק הרוחניים באמת. עוד הם מאמינים בגזע עליון שהגיע מאיפשהו ותרבת את בניי האדם כמו שניתן למצוא אצל הראלים עוד כת ניו-אייג'ית של עבמ"ים. אני פשוט חושב וזה דעה שלי, שאם הסדר העולמי החדש ירצה למצוא משהו שיחליף את הדתות התחליף הכי ריאלי הוא הניו-אייג' שמאחד או בכלל מבטל אותם. רעיונות כמו קארמה וגילגול נשמות הם באמת רעיונות שתופסים חזק במסדרים החשאיים, אני לא יודע אם זה נכון או לא והאמת אף אחד מאיתנו לא ידע עד שנמות, אבל המסרים האלה מוצפים בכל סרטי ילדים סרטי הוליווד ומה לא, כך שאני נוטה להיות סקפטי לגבייהם בגלל שאני יודע מי דוחף אותם. בכל מקרה זה לא רע להיות רוחני, להפך זה חשוב מאוד בימינו, אך הסדר האחוות הסודיות ותורת המאגיה השחורה שלהם הרבה פעמים מוסוות בתוך מעטפת ניו אייג' נוצצת של אור. כמו למשל הסוד, תתפלא לדעת מי האנשים שעשו את הסרט הזה. מכשפים הם גם אנשי רוח הם גם עובדים במישורים הללו.

  76. placibo 2009-11-01

    היי קיריל, לדעתי הגישה של דיוויד אייק לניו אייג' היא אחלה, אבל אני בטוח שהוא לא אוהב שאנשים מתייגים אותו כניו אייג'. הניו אייג הוא תחום ענק ואי אפשר להגיד על כולו שהוא טוב או רע. אבל בהחלט אפשר למצוא קבוצות ניו-אייג' קיצוניות שלא מומלץ ללכת בדרכן. זה מתחיל בכל הכתות ההזויות שאנחנו שומעים עליהן, בהן כולם משעבדים עצמם לאיזה גורו "מואר" כזה או אחר, עובר דרך הסיינטולוגיה שאני מניח שאני לא צריך לספר עליה, ונגמר בדברים כמו התיאוסופיה וקבוצות מגרמניה הנאצית שהתבססו עליה כמו אחוות ת'ול שממנה יצאו רבים מהבכירים הנאצים.
    מי שנחשבת לזו שהמציאה את הניו אייג', הלא היא הלנה בלבצקי, כתבה בספריה על החלוקה של האנושות לגזעים ועל כך שהגזע היהודי נמצא שלב אחד אחורה באבולוציה משאר הגזעים… לא מפליא אם כך שאנחנו מוצאים 40 שנה אח"כ אנשים בגרמניה שמאמינים שיש להיפטר מהגזעים הנחותים כדי שהאנושות תוכל להתקדם לשלב הבא באבולוציה – הלא הוא שלב ה"סופרמן" שעליו הנאצים דיברו. ככה שאם מחפשים אפשר למצוא דברים מפחידים ביותר גם בניו אייג' – כשהנאציזם הוא בראש הרשימה. ומצד שני – מידע הוא רק מידע, מה שאתה עושה איתו זה כבר משהו אחר לגמרי – והרבה מהידע שהניו אייג' מתעסק בו הוא ידע נכון ושימושי, אך זה נמצא בגדר מיעוט ולא הכלל. זה בגדול הידע שהבונים החופשיים מתעסקים בו, ולכן אנחנו יודעים שישנן קבוצות חזקות מאוד בעולם שמשתמשות בידע הזה לרעה, ואתה יכול אם ככה גם להיות בטוח שחלק ניכר מתנועות הניו אייג' מקושר לאחוות הסודיות ולאליטות ולאיזושהי אג'נדת אחרית הימים שהם מוציאים כרגע לפועל, אולי לקראת 2012.

  77. קיריל 2009-11-01

    לשמחתי טרם יצא לי להתקל בנושאים שאתם מדברים עליהם וטיפש (או תמים נורא) מי שמאמין בדברים האלה.
    גם לא יצא לי לראות את הסוד אך אני מכיר אנשים רבים שראו את הסרט הזה וגם מר. אייק דיבר עליו באחת ההרצאות שלו. לא יודע מי עשה את זה ולמה אבל הם מצליחים להעביר שם מסרים מעניינים אשר נגישים לקהל הרחב. איך משהו כמו "חוק המשיכה" שעליו הם מדברים כלכך הרבה יכול לעשות נזק?
    וכיצד זה יכול להזיק כאשר סרט נותן לבנאדם השראה וכח לנסות לשנות את חייו ולהתחיל להזיז דברים ? ואיך הסרט הזה תורם לאותם מכשפים כמו שאתה מכנה אותם ולאותם אנשים?
    אם אתה מפיץ מסר של שיוויון מוחלט בין כולם ואהבה וכל החרטא הזה, איך זה יכול יכול לשרת אותם?

  78. placibo 2009-11-01

    קיריל, אולי כדאי שתראה את הסרט ואז אני בטוח שתבין על מה מדובר. "הסוד" ממש לא מעביר מסר של אחווה ואהבה ושוויון, להיפך, הסרט מעביר מסר של אגו ושאיפה להגשמת כל החלומות הגשמיים שלו… אני מסכים אבל שאם המסר היה של שוויון ואהבה, אז אכן רבה התועלת מן הנזק… בכל מקרה המסר שאני קיבלתי מ"הסוד" הוא שאם אתה רוצה להיות דיקטטור והחלום שלך הוא לשלוט באנשים, אז זה בסדר – רק תדמיין את זה ותחשוב על זה וזה יתגשם. לא אמרו בשום מקום בסרט שצריך להשתמש בזה בתבונה או רק לדברים טובים וממש לא הוזכרה שם אהבה או שוויון, כך שהמסר הסופי הוא "הכל מותר". מן הדוניזם ניו-אייג'י כזה. ובהקשר הזה, "חוק המשיכה" אכן יכול לעשות נזק (אם הוא באמת פועל…)

  79. lloyd 2009-11-01

    חוק המשיכה אכן יכול לעשות נזק…קסם שחור בהגדרתו פחות או יותר עם ניתן… בין היתר זה השימוש בידע אזוטרי שכזה למען מימוש צרכים חומריים. מבין? ה"סוד" זה בדיוק זה. חוץ מזה שלדעתי לבור ולכתוב על קיר בצורה יפה הרבה מאוד פעמים את המילה שלום בהכרח יביא שלום, זה נראה לי גם דיי מגוכח. אבל זה רק דעתי….

  80. פרומיתאוס 2009-11-03

    הסוד של הסרט הסוד נמצא ב5 דקות הראשונות
    על תפגינו על תביעו היתנגדות זה ייצור עוד
    אדם אשר חושב שהדמיון שלו יוצר מציאות
    הופך להיות משוגע ובעיקר
    לא מועיל בחוסר מעשיו ואדם כזה אינו יכול להועיל למאבק בסדר העולמי ולמען זכויות האדם
    הסוד הוא ניסיון נוסף להקים דת מחלישה ברגיעהם האחרונים של רוב בני האדם על הפלנטה

    אנו נכבוש בין עם בהסכמה ןבין עם לאו

  81. מסדרי המזרח התיכון – קונספיל 2009-11-09

    […] קונספיל "לוציפר מייצג חיים, מחשבה, קידמה, ציוויליזציה, חירות, עצמאות… לוציפר הוא ההגיון… הנחש, המושיע" – הלנה בלבצקי. עוד ציטוטים « האג'נדה האזוטרית […]

  82. לו הייתי וירוס – קונספיל 2009-11-21

    […] היה ממש קצה הקרחון על שפעת החזירים אשר מהווה חלק מהאג'נדה האזוטרית של הגלובליסטים, וזה עוד מבלי להזכיר את עניין התוספים […]

  83. ההתחממות הגלובאלית (האמת המכורה) – קונספיל 2009-12-14

    […] מחזירים את הסגידה הפאגנית העתיקה של מסדרי הסוד, באמת חייבים לשבח אותם על התחכום הציני. לעוד מידע ראו הסרט "אזוטריק אג'נדה". […]

  84. שלום

    את האמת לא כ"כ הבנתי את הפואנטה של הסרט הזה
    מה בעצם הם באים להראות או להסביר לנו
    שהבונים ושאר האחוות נמצאים בשלב מסוים של תהליך כיבוש העולם שהשיא אמור כביכול להתרחש ב-2012 ?!?!?
    אבל בעצם אין לנו מה לדאוג כי לפי המאיה גם ככה הולך לקרות שינוי בעולם ב-2012
    סוג של שינוי רוחני אנרגטי שרק אנשים עם נשמה גבוהה ישרדו ?!?!

    אוליי כל זה גם תכנון של האחוות והבונים כל התעמולה סביב 2012
    סוג של הכנסה של מידע למודע ולתת מודע שלנו ואז מחשבה יוצרת מצאיות
    הרי כולם אומרים שזה התאריך הכי חשוב בעולם בכל הדתות
    וגם לפי המדענים
    ולפי מה שאני יודע איןןן שום הזכרה לתאריך הזה 21.12.2012 ביהדות
    ועדיין אין שם הוכחה חותכת שזה נכון לא מפי בני שבט במאיה
    וכל הסרטונים של הוכחות מדעיות יכול גם כן להיות סוג של פברוק

    אז מה בעצם הם מנסים להסביר פה שלא צריך לפחד ממה שאמור לבוא ?!?!?!
    או צריך לפעול כנגד ההשתלטות ?!?!?

    תודה

  85. "הסוד" של היטלר – קונספיל 2010-01-10

    […] האג'נדה האזוטרית […]

  86. Esteban Manuel Flores 2013-11-08

    Muy interesante.

  87. Sukkhjeephak 2015-12-25

    It's like you're on a misosin to save me time and money!