תהיות לגבי האל של הבנייה החופשית וה”אור”.

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

לצפייה במאמר ליחצו כאן

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

12 תגובות

  1. הגולגולות העצמות והבונים החופשיים – קונספירציות ישראל 2008-04-10

    […]  מאנלי פ. הול (בונה חופשי דרגה 33) מציג בספרו "המסורות העתיקות של כל הזמנים", בעמ' 78,  סינר של הבונים החופשיים בפרק בו הוא מספר על היראם אביף, האריכטקט שעזר למלך שלמה לבנות את בית המקדש (יש קשר הדוק בין שלמה המלך והקמת בית המקדש לבין האמונות של הבונים החופשיים): […]

  2. מחפש אחר האמת 2008-11-20

    ייתכן וכל הנאמר בדף זה כלל איננו מדויק ואף מגוחך. הנה תגובות להאשמות נגד הבונים החופשיים (שעזרו מאוד לאנושות), שנכתבו באתר הרשמי של האגודה:

    'The Mysteries Of Magic' by Eliphas Levi This is not a title of any book by Éliphas Lévi. Regardless, his major works were published prior to his initiation into Freemasonry. Lévi attended few meetings between his initiation on March 14, 1861, and his quitting/being dropped from the rolls seven months later. His biographer, Paul Chacornac, notes that when Lévi’s theories of Freemasonry, all formed before his initiation, were not widely accepted or believed, Lévi had nothing further to do with Freemasonry.

    'The Book Of Black Magic' by Arthur Edward Waite 33° This is a book about black magic. It is not a book about Freemasonry. There is no record that Bro. Waite held any elective or appointive office. He was not a member of the Scottish Rite and did not receive the 33rd Degree. This book was published by George Redway in 1898, several years before Waite’s initiation in 1902.

    'The Secret Teaching Of All Ages' by Manly Palmer Hall 33° The quote given is taken out of context. Although Bro. Hall did receive the 33rd Degree, he is not a masonic leader, nor has he had any influence on Freemasonry.

    'The Lost Keys Of Freemasonry' by Manly Palmer Hall 33° Published in 1923, the preface of later editions states "At the time I wrote this slender volume, I had just passed my twenty-first birthday, and my only contact with Freemasonry was through a few books commonly available to the public." Hall, the founder of The Philosophical Research Society in Los Angeles, did not become a freemason until 1954. Although he received an honorary 33rd Degree, this confered no authority.

    'The Secret Doctrine' by Helena Petrovna Blavatsky
    Although a Certificate of Adoption was issued to her by John Yarker in the name of the Antient and Primitive Rite, Yarker wrote in The Kneph that this Certificate was not the result of any initiation and Madame Blavatsky flatly denied ever being initiated into Craft Freemasonry or any other masonic rites. In Isis Unveiled she wrote an entire chapter attacking regular Freemasonry.

    Illustrious Albert Pike 33° Sovereign Grand Commander Supreme Council 33° In the 861 page book Morals and Dogma, Albert Pike makes a total of four references to Lucifer [pp. 73, 102, 321, 324]. In each he uses the word lucifer in the popular usage as a synonym for Satan; on page 321 he points out the paradox of the Latin root meaning of the word as the bringer of light. Although we may disagree with his personal beliefs, he is clearly not exalting Satan. In context he also makes it very clear that his book is a treatise on comparative religion and is not a book of masonic instruction.
    Albert Pike’s Morals and Dogma was last published in 1966. It, and its author, are relatively unknown outside North America. He never exercised any authority or influence over anything other than what was at the time a small subset of North American Freemasonry, the Scottish Rite, Southern Jurisdiction.

    עוד טענות המסבירות את "השקרים" שנגד הבונים החופשיים, באתר: http://www.freemasonry.bcy.ca/anti-masonry/luciferianism.html

  3. קונספיל 2008-11-20

    בוא נתחיל ממה שמובן מאליו: אתה לא יכול לפסול ביקורת על הבונים החופשיים בעזרת מידע שלקחת מהאתר הרשמי של… הבונים החופשיים…

    בכל מקרה, גם אנחנו קראנו בעבר את כל התשובות שיש באתר שלהם להרבה מאוד דברים, והגענו למסקנה שאם אתה חוקר את האתר שלהם באמת לעומק – אתה תגלה לבסוף שהם סותרים את עצמם, ושהרבה מאוד תשובות שלהם משאירות אותך עם עוד שאלות חדשות ויותר חשובות – שעליהן הם לא עונים.

    הם כל הזמן דואגים לתת לך נקודות שכביכול מחלישות את הטיעונים, אבל לעולם הם לא פוסלים לחלוטין ומוכיחים לך מעל לכל ספק שהם בעצם תמימים ונחמדים. הרי אין עשן בלי אש – אבל הם לא טורחים להסביר לנו מאיפה העשן הזה הופיע מלכתחילה. הם מנסים לגרום לך לחשוב שכביכול זה הכל המצאות של הדימיון המפותח של אנשים (האנטי-מייסונים הנתעבים) – אבל אל תהיה כזה תמים…

    הנושא הזה הוא הרבה יותר עמוק, ובגלל הקשר שלו לאזוטריקה ולדתות המיסתורין של העולם העתיק – הוא גם מאוד מאוד קשה להבנה לאנשים מבחוץ כמוני וכמוך.

    הספר של אלברט פייק, היה במשך הרבה מאוד שנים ספר שכל בונה חופשי קיבל כשהוא הגיע לדרגה גבוהה. הם יכולים להגיד מה שהם רוצים ולנסות לסלף את העובדה הזאת – אבל המציאות היא שזהו ספר של בונה חופשי שניתן לבונים חופשיים והודפס ע"י הוצאה לאור של הבונים החופשיים, ואם תקרא את הספר הזה (או לפחות חלקים ממנו) הוא יתן לך אחלה של נקודת מבט על החשיבה והאזוטריקה שלהם.

    הטיעונים כנגד מנלי פאלמר הול הם גם מגוחכים כי הבנאדם כתב את הספר, בו הוא חושף את כל הסודות והמבנה של הכתות הסודיות ודתות המיסתורין מהעולם העתיק ועד היום, ואת האמונות שלהן (בין השאר האמונה שהם האליטה המחזיקה בידע מאוד חשוב ולכן יש להם את הפריווילגיה לשלוט בהמונים ולהשתמש בידע הסודי כנגדם), ובגלל שהוא עשה עבודה כל כך טובה ובגלל שהנושאים שעליהם הוא דיבר הם כל כך קרובים לליבם של הבונים החופשיים – הם אשכרה נתנו לו את הדרגה ה-33 בטקס מיוחד – בלי שהוא אי פעם היה צריך להיכנס למסדר. בסופו של דבר זה רק מוכיח את תקפותן של העובדות שמופיעות בספר.

    בנוסף, לא צריך להסתכל יותר רחוק ממשפחת המלוכה. משפחת המלוכה האירופאית מהווה את הפיסגה של הבונים החופשיים, ביחד עם משפחות כמו הרוטשילדים. אתה תמיד יכול להגיד שהבונים החופשיים כביכול תרמו לאנושות – אבל העובדות לא מסתדרות. חלק מהאנשים האכזריים ביותר בהיסטוריה ושעשו הכי הרבה נזק לאנושות היו בדרגות מאוד מאוד חשובות בבונים החופשיים.

    הבונים החופשיים הם לא רעים, ורובם תמימים וסתם מנסים להתקדם בחיים דרך החברות שלהם במסדר. אבל מי שמנהל את האירגון מלמעלה הוא בטוח לא איזה לוחם חופש נערץ כי עם כל הכסף שהאירגון הזה מכניס מהתרומות של החברים (שחייבים להביא סכומי כסף לא מבוטלים לפגישות), כל הבעיות בעולם יכלו להיפטר כבר מזמן.
    אבל המצב בעולם שלנו היום הוא שהאנשים שתופסים את העמדות הכי בכירות בפוליטיקה ובבנקאות הבינלאומית הם מצד אחד בונים חופשיים, ומצד שני אליטיסטים אימפריאליסטים ששודדים מדינות עולם שלישי ותומכים בדיקטטורים (ראה הבנק העולמי – וראה מי האנשים שעומדים מאחוריו), ודוחפים את העולם שלנו לקראת משטר צבאי בינלאומי להשלטת הסדר. כשאתה מתבונן בשיטת הפעולה הזאת אתה יכול להגיע לאחת משתי מסקנות:
    או שהכל בטעות והם באמת מנסים לעשות טוב ופשוט לא הולך להם, או שהם פשוט פועלים לפי הפתגם שלהם – Ordo Ab Chao – שמשמעותו הוא "סדר מתוך הכאוס" – כלומר קודם ליצור כאוס ואז מתוכו ליצור את הסדר החדש. אפילו בוש ניסה להגיד את הפתגם הזה פעם ויצא לו הפוך: "It's gonna take some time to restore Chaos…. I mean Order…."

    גם האמונה בלוציפר באה בעיקרון ממקום "טוב". הנוצרים הגנוסטים (שהם חלק מאותן דתות מיסתורין שהבונים החופשיים מבוססים עליהן) האמינו פשוט שהאלוהים שבתנ"ך שלנו הוא שקרן ומגלומן – כלומר הוא סתם אומר שהוא האל היחיד אבל בעצם הוא אל נחות והוא מנסה להסתיר מאיתנו את הידע כדי לשלוט בנו, ולכן לוציפר (או השטן – זה שניסה לתת לנו את הידע בסיפור גן העדן) הוא האל הטוב מבין שניהם והוא זה שמביא את החוכמה, ההיגיון והאור.

    אז תמיד אפשר לסובב את העניין מכיוון שהוא פילוסופי לחלוטין. אני לא מאמין שמי שכותב באתר של המייסונים הוא מישהו בדרגה גבוהה. הוא יכול להיות אדם מאוד ישר ותמים שלא שמע אף פעם על לוציפר בהקשר לבונים החופשיים, אבל זה לא ישנה את העובדה שהאנשים שנמצאים בקצה הפירמידה לא כותבים ספרים ולא מפרסמים את הדעות שלהם ולכן נותר לנו רק לשמוע ממקורות אחרים אודות האמונות שלהם. ואם תחקור קצת את ההיסטוריה האזוטרית של משפחת המלוכה האירופאית – תגלה שהם העסיקו סביבם מאז ומתמיד אנשי Black Magic ואסטרולוגים שיעצו להם ועזרו להם להגיע להחלטות. לדוגמא המכשף ג'ון די.

    בקיצור אי אפשר להתכחש לקשר בין כל המסורות הקשורות בלוציפר והנחש וההיגיון ונושא האור לבין הבונים החופשיים. אפשר רק להתווכח על כמה מקום זה תופס בתנועה – ובהחלט ייתכן שהוא אפסי מכיוון שרוב רובם של חברי התנועה פשוט לא מתעסקים בדברים כאלה אלא רק נמצאים שם כדי להתקדם בקריירה. וגם אם הם באמת היו לוציפריאנים זה לא אומר שהם רעים בהכרח, אני מקווה שאת העניין הזה הבנת כי זה מאוד חשוב.

    מסקנה: לבונים החופשיים יש יותר מידי סודות, ולכן זה ממש לא יועיל לנו להתווכח אודותיהם כי אנחנו פשוט לא יודעים. וזה מה שהכי מסוכן פה.

    אתה רוצה לקחת את המילה שלהם ולסמוך עליהם בעיניים עצומות, למרות כל הכח שיש להם שהם תמיד יכולים להשתמש בו לרעה? הרי גם אם הם לא עשו שום דבר רע עד היום (דבר שהוא ממש לא נכון – ראה את מקרה לשכת P2 ורצח ראש הממשלה האיטלקי אלדו מורו לדוגמא), מה מונע מהם לנצל את כוחם מחר ולעשות משהו מאחורי הגב שלנו בלי שנדע?

    אין מקום לתנועה כזאת בחברה דמוקרטית – לא ייתכן שאחוז כל כך גבוה מהשופטים והפוליטיקאים יהיו חברים באגודת סתרים ושלא יהיו לזה השלכות מרחיקות לכת על חיינו… אנחנו רק מנסים, באמצעים המוגבלים שלרשותנו, לשכנע אנשים אחרים שזו תנועה מסוכנת, ולא משנה כמה שבחים תמצא על הבונים החופשיים – הם עדיין מסוכנים והם עדיין סודיים ולכן כל השבחים האלה שווים לתחת, כי אנחנו לא מורשים לדעת את האמת.

    אם הבנת לאן אני חותר, אז אתה מבין שזה לא יעזור לסתור את כל הטענות שאי פעם הועלו כנגד הבונים החופשיים – כי גם אם לא היינו יודעים (או חושבים שיודעים) עליהם שום דבר, ולא היינו חושדים בהם שהם סוגדים ללוציפר, הם עדיין היו אולטרא-חשודים ועדיין היינו דורשים הסברים לגביהם – ועדיין לא היינו מקבלים – ולכן בכל מקרה בסופו של דבר היינו מגיעים למסקנה שהם מסוכנים ושיש לחשוף אותם. ולו רק בגלל שאנחנו יודעים שכוח + סודיות = שחיתות.

  4. אלעד הנביא 2009-03-13

    היי ליוצר האתר – http://www.youtube.com/watch?v=7octwsoi4HM&feature=channel_page

    ותראו מה מצאתי באתר של יוטיוב בחיפוש אחר חיים מכוכב אחר…החיפושים מובילים למאגר הביומטרי ולבונים החופשיים שמשכנעים ילידים להצטרף ע,י חתימת תווי הפנים שלהם וסירת העיניים – !

    איך זה בדיוק קשור ?
    אני משוג ע או שהנישא של ארה"ב הוא ששטני והבונים החופשיים הם תמימים שמגייסים לארגון מאות ואף אלפי שקלים שנה ויש להם מחילות תת קרקעיות בבריטניה.

    ומה עם דיוויד אי שאומר שליקחת דגימת הדם התושבי ארה"ב זה רק כדי לדעת איזה אדם מתאים להיות נשלט ע"י הגזע של הרפטיליאן ההומנואיד ?

    בבקשה שמישהו יגיד לי מה הקשר ומה הפשר בין כולם.

    שמעתי וראיתי את הקטע עם נתן זהבי ואך לא מצאתי שום קישור באתר שלכם לרמטכלים ולראשי הממשלה שעברו הכשרה לתפקידם לפני הכניסה לתפקידם.
    אני מעוניין להבין מה הקשר של הבונים החופשיים לממשלה ולמה הכל ממש ביזארי.

    אני כל היום מתמודד עם החיים שלי בצורה הכי אאילומינטית בעולם ולא יודע למה אנשים כאלה חיות אדם גם בתחתית הסולם אם יגידו לי אני אשתף אתכם פעלולה ואביא לכם עוד כתבות כולל גם כמה מושחט שמעון פרס כפי שכתוב באתרים מסוימים העניין בשהיה ברצח רבין והשקרים שלו, הטבח באלטלנה וילדה צעירה איתה הוא הצטלם וכשהיא נרצחה שמן קצר לאחר מכן הוא לא החזיר את התמונהשלה ולא עזר למשפחתה.
    ומה ארע לפני קום המדינה.

    עוד יש, על אישה שהתלוננה על גורג בוש והבן ו"נמצאה מתה בדירתה" (לדעתי הם הרגו אותה – מי זה הם בדיוק?) קשה להבין איך הכל פועל.
    אני לא מצליח לחבר שום הקשר (בגדול על השליטה והפרופוגנדה שמציקה לי בחיי האישיים) וזה מאוד מפריע לי מאוד.
    קישור לכתבה תצלום מקורי מהעיתון – http://thoughtcrimenews.com/bushrape.htm

    ומה יש עם 700,000 הילדים שמועלמים, נחטפים ונעדרים מדי שנה בארה"ב, יש לכם מושג על זה???

    http://www.missingkids.com/missingkids/servlet/PageServlet?LanguageCountry=en_US&PageId=991

    http://www.missingkids.com/missingkids/servlet/PublicHomeServlet?LanguageCountry=en_US

    עזרה אחי.
    ותודה על הבנתכם!

  5. ביקור האפיפיור בארץ מנקודת מבט אחרת – קונספיל 2009-05-18

    […] לראות את הישועה כמו זריחתה של נוגה (נוגה=וונוס=אתנה=לוסיפר=האמונה הרווחת של הבונים החופשיים הגבוההים), וכמו לפיד בוער, הלפיד הוא סמל חזק של האילומינטי, אותו […]

  6. האילומינטי והותיקן – קונספיל 2009-07-08

    […] מאמינים בדומה לבונים החופשיים והאחוות הסודיות, שהשטן הוא בעצם האלוהים הטוב ולא "אדוני", מכיוון שהוא זה שנתן לנו את הדעת […]

  7. פרומיתאוס 2009-10-09

    אלעד לך תזדיין או שתסיק לקחת תתרופות שנותנים לך ועל תכנס לאינטרנט חודש שנה או לעולם לא זה לא בישבילך
    שמוק לא מאמין לך

  8. מיכל 2010-03-23

    הייתי מאמינה לדברייך, אבל האמונה שלך בקיומו של אל נוסף שנקרא לוציפר, או משהו שנקרא שטן יענו 2 כוחות בעולם הזה סותרת את אמונתי החזקה בקיומו של אל אחד בעולם הזה. מה שכן אם נבחן את השם לוציפר נוכל להבחין שסיומת המילה לוציפר היא- פר! שור! עגל הזהב! עגל הזהב ! בדיוק כמו האל של הפרעונים במצריים! ולכן נאמר- בכל דור ודור יראה עצמו אדם כאילו הוא יצא ממצריים! על כל המשתמע מכך. כי מצריים הרוחנית, לא זאת שבגין זצ"ל חתם הסכם שלום איתה, זאת מצריים שתמיד קיימת באופנים כאלו או אחרים בעולם שלנו. התורה נותנת את הדעת לכח המאגי שיש לפרעונים, לחרטומים, ואכן, הם עושים קסמים… אך אלו קסמים המוגבלים לגבולות של הטבע ואם תבקשו ארחיב על גבולות אלו, ואילו הכוחות של בורא עולם ששמו אחד והוא אחד ואין מלבדו והינם מעל הטבע, יענו… כמו בסיפור יציאת מצריים בהנף יד הוא מבטל את יכולת מעשה הלכאורה קסם של החרטומים והפרעונים של מצריים הקדומה וכך גם לגבי הפרעונים והחרטומים של מצריים של ימנו אנו. שימו לב שגם במילה פרעונים יש את המילה פר.. בהתחלה שזה אומר שהפר התחיל בפרעונים ויסתיים בלוציפר שאצלו הפר הוא בסוף המילה. משמע שאנו הדור האחרון אנחנו בסיומו של המשחק האחרון בו הקב"ה שוב, בהנף יד ימחוק את כל "ההתעווזיות" של מה שאתם קוראים לו לוציפר, לוציפר הוא בסופו של דבר כלי במשחק העליון של הקב"ה למה אנו בני האדם יציר בורא עולם בוחרים למי אנחנו מכינים את ליבנו! לכח לשררה כדוגמת מגדל בבל, או להכרה של רבי שלמה אבן גבירול, כי לפניך הקב"ה, בורא עולם, אני תולעת קטנה באדמה! ותולעת זה סבבה, כי אז אתה מבין שאתה אדם ואז אתה מבין שהכח האמיתי (אני משתמשת במילה כח מתוך אילוץ, כי בעולם של שלום, אין דבר כזה שנקרא כח) לא בידך, כי אז אתה מבין שבאת הנה להנות ממנעמי השם ביחד עם כל מה שהוא יצר כאן ואז אתה מבין את משמעות אחד משמותיו של הקב"ה- שלום.
    שלום זה מושג שקל מאוד להשתמש בו וזאת מילה שהרבה אוהבים להשתמש בה, היא מעניקה תחושה של עונג, של ייחוד ונבדלות ולעיתים אפילו לתחושה של סוג של קדושה… צריך להזהר מאוד בבואנו לרדוף אחרי השלום, מאוד מאוד להזהר, כי לעיתים התחושות האלה יכולות להביא לתחושת עליונות אצל רודף השלום ואז יכול להיות מצב שיכול להראות לקורא שורות אלו כאבסורדי, אבל אז יכול להיות מצב שבו רודף השלום מבלי משים יתחיל לבנות מגדל בבל, מתוך המקום הזה של שימוש בשמו הקב"ה – שלום. הוא יתחיל להיות כמו אלו שרצו לעשות להם שם, ולהיות כאלוהים. וזה מה שאתה קורא לפרעה של ימנו- לוציפר. עגל הזהב. פר… כולה פר… לא אותו פר שהספרדים הורגים בספרד… (שים לב שגם אצל הספרדים יש את המילה פר באמצע… וזה מסמל את הפר של לפני חמש מאות ומשהו שנים… בזמן שהאינקווזיציה הייתה פר… והם פאסה וגם אצל הצרפתים! פעמיים פר! פראנס… ופריס! וזה בגלל נפוליאון! והשלטון המלוכני המדכא שהיה שפ שהולידו את המהפכה הצרפתית.. פעמיים פר… אבל גם הם פאסה..) פר… רוחני כזה… עגל… עגל זהב…אותו השמיד הקב"ה באמצעותו של משה רבנו…לוציפר הוא הפר האחרון, הפר האחרון שהקב"ה משתמש בו כדי ללמד אותנו ילדיו לחזור אליו באהבה מהמקום של השלם, של הלב הלא מושלם אך שלם ואוהב… כי כמו שיש מצריים של הראש, כך יש את ירושלים- ירושלם של הלב השלם, שבור… אבל שלם ואוהב. זאת הדרך, לשם אנחנו, בעצם אדבר בשם עצמי, לשם אני רוצה רוצה ללכת.. ממצרים של הראש אל ירושליים של הלב לזרועותיו המושטות של הקב"ה אל אלוהי ואלוהי אבותי ואימהותי שהוא אחד ואין אל מלבדו.
    אגב, השימוש בלשון זכר מבחינתי כלפי השם הוא לא מתוך מין זכר, זה מתוך השורש לזכור, שנזכור כי אלוהים הוא זה שמשחרר אותנו מעבדות ומביאנו לחרות, כי אל משחרר עבדים אלוהי אבותנו. ואם יש סדר עולמי חדש, זה הסדר. כמו שאנחנו מדברים עליו בליל הסדר.

    וואני דווקא מבסוטית מאובמה. הוא מדבר שלום, ודווקא הוא לא נכנע למה שאתם קוראים לו לוציפר, לדוגמא, חוק הבריאות החדש, שלא נתעסק כרגע בתוכנו, למרות ההתנגדויות ולמרות הסכנה במה שנקרא שמירה על מעמדו, הוא לא נכנע ולא פחד הוא הלך בדרך שלדעתו מטיבה עם העם, למרות לחצי הקהילה היהודית השמרנית (לא הקהילה היהודית הדמוקרטית)וכוחה בארה"ב הוא לא נכנע ללחצים ששוב יכולים להביא לפגיעה במעמדו, הוא הולך בדרך של הבאת שלום שזה סותר את טענת הקונספריציה שלך כלפיו או כלפי חוסיין, או כלפי רבין. כי שלום במזרח התיכון יפחית את השליטה של אלה שאינם תושבי המזרח התיכון וגם של ארה"ב בכלכלה של המזרח התיכון, שלום במזרח התיכון יפחית מהכח של איראן, מהכח הזה של שליטה בעמים ע"י שנאה לאחר וריחוף איום המלחמה התמידי. אז שואלת אני אותך, בעל אתר זה, איפה הקונספריציה האמיתית נמצאת?

    חג חרות שמח.

  9. lloyd 2010-03-23

    בזה שאובאמה קומוניסט… אני לא ארחיב אני עובד על הפרק הבא בשבילכם.

  10. מיכל 2010-03-24

    ועל מי מאיים הקומוניזם והסוציאליזם?
    על בעלי ההון.

  11. lloyd 2010-03-24

    אם נשמע לך טוב את מוזמנת לעבור לגור בצפון קוריאה…

  12. קונספיל » Blog Archive » ביקור האפיפיור בארץ מנקודת מבט אחרת 2013-04-24

    […] המצרית העתיקה שלה) אשר מסמלת לכל החניכים במסדרים את האלה  וונוסלוסיפר אוחז האור, הכוכב שמקבל מהאור של השמש ונראה הכי נוצץ […]